Cvitanich is vooral een spitsquote:Op woensdag 9 juli 2008 13:43 schreef venomsnake het volgende:
Ach, wat moet Ajax met Aissati? Ze hebben daar ja net Cvitanich (oid) opgehaald.
Aissati gaat hem, en andere talenten uit de eigen jeugd dan alleen maar voor de voeten lopen.
Ik denk dat ze liever een verdediger hebben in A-Dam.

Ik dacht dat hij ook op 10 kon spelen..quote:

Rustig brengen omdat KJ toch wel dit seizsoen of het seizoen daarop vertrekt.quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:47 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij ook op 10 kon spelen..
Of heeft Ajax hem voor vele miljoenen gekocht om op de bank plaats te nemen komend seizoen?

Ik geloof er niets van dat ze zo'n dure speler voor de bank gehaald hebben.quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Rustig brengen omdat KJ toch wel dit seizsoen of het seizoen daarop vertrekt.
En is Aissati nou na komend seizoen transfervrij?

Die heeft ook een pracht carriere bij PSV gehad danquote:PSV ontbindt verbintenis Carrizo
Juan Carlos Carrizo mag vrijelijk op zoek naar een nieuwe werkgever. PSV heeft het doorlopende contract van de 21-jarige middenvelder per direct laten ontbinden. Vorig seizoen werd de Argentijn voor één seizoen verhuurd aan Olimpo in zijn vaderland. Carrizo kwam in 2005 van San Lorenzo de Almagro naar Eindhoven toe, maar speelde nooit een officiële wedstrijd in het eerste elftal. Het was niet de eerste keer dat Carrizo werd verhuurd. In het seizoen 2006/07 verbleef hij al even bij het Spaanse Elche.
Op de officiële website maakt de landskampioen ook melding van het vertrek van doelman Ruud Boffin en aanvaller Género Zeefuik. Boffin trekt definitief naar MVV, terwijl Zeefuik voor één seizoen wordt uitgeleend aan FC Omniworld.

quote:Isaksson: 'PSV is groter dan Manchester City'
09/07/2008 12:15
Met Andreas Isaksson heeft PSV een opvolger gevonden voor de naar Tottenham Hotspur vertrokken doelman Heurelho Gomes. De boomlange Zweed van Manchester City tekende vorige een vierjarig contract.
Voetbal International sprak exclusief met de 26-jarige keeper, die volgende week maandag voor het eerst op het trainingsveld staat bij de Eindhovenaren.
Jij hoefde letterlijk geen seconde te twijfelen toen PSV in mei voor het eerst naar jou informeerde.
Andreas Isaksson: 'Klopt. Ik kreeg meteen een goed gevoel bij PSV. Het is de laatste jaren toch dé club in het Nederlandse voetbal. Een paar jaar geleden was ik al eens in beeld bij PSV, maar toen kwam het niet van een transfer. Dat ik nu alsnog in Eindhoven terecht ben gekomen, vind ik mooi. Ze zijn me dus altijd intensief blijven volgen.'
Je verhuist van de Premier League naar de Eredivisie. Is dat sportief geen enorme stap terug?
'Natuurlijk is de Eredivisie niet te vergelijken met de grootte van de Premier League, maar daar gaat het helemaal niet om. In Nederland geldt een positieve spelopvatting en de competitie heeft een hoog niveau. PSV doet telkens mee om de prijzen en speelt daarnaast ook in Europa al jaren op het hoogste podium. Dat maakt PSV groter dan Manchester City. Daarom is dit voor mij de ideale club om me verder te ontwikkelen.'
Je komt op een lastig moment binnen bij PSV. De selectie is opnieuw aan veranderingen onderhevig en het is nog maar de vraag of PSV zijn dominante positie in de Eredivisie kan behouden.
'Dat zie ik niet zo. Natuurlijk is PSV met Jefferson Farfán en Gomes twee belangrijke spelers kwijtgeraakt, maar de selectie is alweer aardig op peil. Ik zie niet in waarom PSV niet opnieuw landskampioen kan worden. Dat dat niet gemakkelijk wordt, snap ik ook wel. Dat is het nóóit! Ajax en Feyenoord hebben zich ook al goed versterkt en maken net zo veel kans op de landstitel.’
Hoe ondankbaar is het om Gomes op te volgen, één van de beste doelmannen in de historie van PSV én de Eredivisie?
'Ik heb sinds het nieuws over mijn transfer naar PSV al veel vragen over dit thema moeten beantwoorden. Eerlijkgezegd ben ik er een beetje klaar mee. Natuurlijk is Gomes een fantastische doelman die heel belangrijk is geweest voor PSV. Ik zal ongetwijfeld regelmatig met zijn prestaties geconfronteerd worden, maar daar kan ik me echt niet druk om maken. Het verleden telt niet meer. Ik ben de nieuwe keeper van PSV. Daar moeten mensen maar snel aan wennen.'

heb je nooit wedstrijden van jong oranje gekeken het afgelopen jaar? bij psv gewoon totaal niet spelen en dan wederom tot de allerbesten van dat team behoren, dan heb je het gewoon in je.quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:48 schreef Dylan Dog het volgende:
Aissati is vooral overschat. Hij moet eerst zijn voeten maar eens laten spreken.

wat wil je dan als al 2 jaar niet mag spelen?quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:03 schreef HL_Dog43 het volgende:
Nou dan is mijn "liefde" voor Aissati zeker over. Naar de neuzen is het ergste wat je kan doen als PSVer.

Twentequote:Op woensdag 9 juli 2008 12:56 schreef PBateman1978 het volgende:
Nou jongens, Aissati gaat misschien naar Ajax toe volgens de nieuwste VI, hij wil niet naar Utrecht toe.
Nu maar hopen dat jullie de hoofdprijs voor Pieters moeten betalen...

naja rutten isnatuurlijk weg dusssssquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:48 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ook die vind ie schijnbaar te min, volgens VI.

quote:Pieters is rond met PSV, clubs zijn dicht bij akkoord
09/07/2008 16:11
Een ruil tussen Erik Pieters en Ismail Aissati komt er niet omdat Aisatti dat niet wil, maar PSV lijkt de linksback van FC Utrecht toch snel te gaan inlijven.
Pieters is persoonlijk al rond met de Eindhovenaren. Ook de clubs zijn elkaar dicht genaderd. Waarschijnlijk ontvangt Utrecht zo'n 2,5 à drie miljoen euro voor de negentienjarige jeugdinternational.
'Dit is de best denkbare stap die ik me kan bedenken', vertelt Pieters aan VI.nl. 'Met alle respect voor FC Utrecht, maar als je ziet wat PSV de afgelopen jaren allemaal heeft bereikt, dan wil iedereen zo'n transfer.'
Pieters stond ook in de belangstelling van een aantal clubs uit de Duitse Bundesliga. 'Uiteindelijk droom ik wel van het buitenland, maar eerst moet ik het maar eens laten zien bij PSV.'
Aissati kon terug naar FC Twente, maar vindt dat een te grote stap terug. Ook Ajax is inmiddels weer in beeld. De Amsterdammers waagden in de winterstop al een poging, maar grepen destijds naast de begaafde middenvelder, die inging op een verhoogde aanbieding van PSV.

http://www.vi.nl/NieuwsIt(...)ersNaarEindhoven.htmquote:Utrecht en PSV zijn akkoord: Pieters naar Eindhoven
09/07/2008 16:44
EXCLUSIEF - PSV en FC Utrecht zijn eruit. En dus vertrekt Erik Pieters van Nieuw Galgenwaard naar het Philips Stadion. Vrijdag is de Eindhovense club van plan de linksback te presenteren.
Pieters was zelf al persoonlijk rond met de Eindhovenaren. De negentienjarige jeugdinternational gaat naar verluidt voor zo'n 2,5 à drie miljoen euro naar PSV.
'Dit is de best denkbare stap die ik me kan bedenken', vertelt Pieters aan VI.nl. 'Met alle respect voor FC Utrecht, maar als je ziet wat PSV de afgelopen jaren allemaal heeft bereikt, dan wil iedereen zo'n transfer.'
Pieters stond ook in de belangstelling van een aantal clubs uit de Duitse Bundesliga. 'Uiteindelijk droom ik wel van het buitenland, maar eerst moet ik het maar eens laten zien bij PSV.'

Ja dat denk ik ook. En ik beschouw het inderdaad als het pluspunt dat het een Nederlands talent betreft.quote:

misschien genoegen nemen met een stapje terug? Of bij de nieuwe trainer je kansen afwachten..quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:34 schreef WooZ het volgende:
[..]
wat wil je dan als al 2 jaar niet mag spelen?

Wordt stap 2 van het ruilakkoord Pieters-Aissati nog voltooid?quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:42 schreef noxious het volgende:
Kijk, daar ben ik dan wel weer blij mee.
Maar nog steeds vrees ik een vertrek van Aissati, en dat is hoe je het ook wendt of keert zonde...

Omdat, nu Gomes ook weg is, onze verdediging niet 'Je-van-het is'.quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:37 schreef the_legend_killer het volgende:
Waarom halen we zoveel verdedigers ?
Rodriguez, Brechet en nu Pieters....

Omdat onze verdediging vorig jaar kut was en nu Gomes weg is er toch wel wat kwaliteit bij moet komen om nog steeds zo weinig doelpunten tegen te krijgen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:37 schreef the_legend_killer het volgende:

Alcides en Rajkovic zijn weg. En inderdaad, onze verdediging zag er niet altijd geweldig uit afgelopen seizoen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:37 schreef the_legend_killer het volgende:

Ligt er natuurlijk ook aan of FC Twente de voorronde door komtquote:Op woensdag 9 juli 2008 18:26 schreef sjimz het volgende:
Hoeveel transfergeld heeft PSV eigenlijk nog te besteden.
Want ze hebben interesse in Ooijer samen met AZ en Feyenoord maar kunnen als enige club de transfersom niet ophoesten.

Duf.quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
Schema voor de competitie:
14/7: Eerste training
19/7: v.v. Gestel - PSV
26/7: SV Vaassen - PSV
30/7: VVV Venlo - PSV
02/8: Sporting Clube - PSV
06/8: Newcastle United - PSV
09/8: Everton FC - PSV
14/8: RCD Mallorca - PSV
16/8: PSV FANdag
19/8: De Treffers - PSV
23/8: Feyenoord - PSV (JCS)
Alles uit

quote:PSV informeerde tevergeefs naar Moussa Dembélé
PSV heeft getracht Moussa Dembélé over te nemen van AZ. De club uit Alkmaar weigert echter elke onderhandeling, waardoor de Eindhovenaren op zoek moeten naar een alternatief. Dembélé kon al eerder rekenen op interesse van de landskampioen, maar dat werd nooit concreet. Nu staat zijn huidige club een transfer in de weg.
Een aantal weken geleden verruilde Jefferson Farfán PSV voor Schalke '04. Jan Reker, algemeen directeur van de Eindhovense club, kondigde toen aan geen vervanger te halen voor de vertrokken Peruviaan. Nu lijkt PSV alsnog op zoek naar een aanvaller die de onervaren aanvalslinie kan versterken. Momenteel kan de landskampioen beschikken over Nordin Amrabat, Reimond Manco, Jonathan Reis, Danny Koevermans en Danko Lazovic. Alleen Lazovic en Koevermans hebben de gewenste ervaring op het hoogste niveau, waardoor PSV uitkwam bij Dembélé.
Moussa Dembélé staat al jaren te boek als groot talent. In 2005 kwam hij naar Nederland om uit te komen voor Willem II. Daar viel hij dusdanig op, dat er vele clubs waren met interesse, waaronder PSV. Hij koos echter voor AZ, waar hij inmiddels een vaste waarde is. Laatstgenoemde club wil geen sleutelspelers laten vertrekken om de ontwikkeling van het team niet te remmen.

Bron?quote:

Leuk inderdaadquote:Op woensdag 9 juli 2008 17:39 schreef mcyodogg het volgende:
Voor mij is het nooit zo'n prioriteit, maar de niet ondenkelijke verwachting van 7 Nederlanders in de basis zal wel tevredenheid stemmen bij menig supporter.
 . Vooral ook omdat de helft van de verdediging straks uit talentvolle jonge Nederlanders bestaat
. Vooral ook omdat de helft van de verdediging straks uit talentvolle jonge Nederlanders bestaat  .
.

ik vind het geen prioriteit, maar ik vind het wel leuker om Nederlanders in de basis te zien. Tenzij natuurlijk het verschil in kwaliteit te groot isquote:Op woensdag 9 juli 2008 17:39 schreef mcyodogg het volgende:
Voor mij is het nooit zo'n prioriteit, maar de niet ondenkelijke verwachting van 7 Nederlanders in de basis zal wel tevredenheid stemmen bij menig supporter.

En wat nou als ze bij zowel psv als psv2 een niet speelgerechtigde speler opstellen ? Een regelementaire 3-3 ?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 22:10 schreef DJ_Ryow het volgende:
hebben ze goed voor mekaar in Eindhoven. als ze een ongeldige speler opstellen gaan ze alsnog gewoon door!

Dan kan ik niet wachten op de reactie van Jan Reker op PSV TV hoe hij zich er hier uit probeert ze praten.quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:34 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
En wat nou als ze bij zowel psv als psv2 een niet speelgerechtigde speler opstellen ? Een regelementaire 3-3 ?

Zou wel een slinkse manier zijn om zekerheid te creeren dat het 1e door gaat.quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:39 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Dan kan ik niet wachten op de reactie van Jan Reker op PSV TV hoe hij zich er hier uit probeert ze praten.

"...de eindverantwoordelijke in deze is de heer vd Heuvel en niemand die mij daarop kan aanspreken.", aldus de heer Reker die weer eens voor zijn beurt sprak.quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:39 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Dan kan ik niet wachten op de reactie van Jan Reker op PSV TV hoe hij zich er hier uit probeert ze praten.

Is al jaren zo toch?quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
Schema voor de competitie:
14/7: Eerste training
19/7: v.v. Gestel - PSV
26/7: SV Vaassen - PSV
30/7: VVV Venlo - PSV
02/8: Sporting Clube - PSV
06/8: Newcastle United - PSV
09/8: Everton FC - PSV
14/8: RCD Mallorca - PSV
16/8: PSV FANdag
19/8: De Treffers - PSV
23/8: Feyenoord - PSV (JCS)
Alles uit

Ik denk dat Aissati voor elke club een versterking is. Eventjes kijken hoe Reker dit gaat managen. Z'n contract was in de winterstop toch verlengd?quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:43 schreef venomsnake het volgende:
Ach, wat moet Ajax met Aissati? Ze hebben daar ja net Cvitanich (oid) opgehaald.
Aissati gaat hem, en andere talenten uit de eigen jeugd dan alleen maar voor de voeten lopen.
Ik denk dat ze liever een verdediger hebben in A-Dam.

Volgens PSV.nl heeft hij een contract tot medio 2011, volgens VI een contractvoorstel gekregen tot medio 2012 en volgens Aissati heeft hij nooit iets ondertekend en is die verlenging niet geldig.quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik denk dat Aissati voor elke club een versterking is. Eventjes kijken hoe Reker dit gaat managen. Z'n contract was in de winterstop toch verlengd?

Hopeloos naïef van Jan. Hij is dus gewoon transfervrij volgende zomer.quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:16 schreef dndiek het volgende:
[..]
Volgens PSV.nl heeft hij een contract tot medio 2011, volgens VI een contractvoorstel gekregen tot medio 2012 en volgens Aissati heeft hij nooit iets ondertekend en is die verlenging niet geldig.
Reker zegt het mondelinge akkoord zorgt voor de verlenging...

quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hopeloos naïef van Jan. Hij is dus gewoon transfervrij volgende zomer.

hoe moet die nieuwe verdediging er dan uit zien? of wordt er nog een vertrek verwacht van een van de verdedigers of zo?quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:44 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Alcides en Rajkovic zijn weg. En inderdaad, onze verdediging zag er niet altijd geweldig uit afgelopen seizoen.

. Aanvallend was hij goed, kwam vaak mee op enzo, maar juist als verdediger bakte hij er weinig van vond ik.
. Aanvallend was hij goed, kwam vaak mee op enzo, maar juist als verdediger bakte hij er weinig van vond ik.

Plus dat ie qua salaris een van de grootverdieners is bij PSV (als je eenmaal in de UK hebt gespeeld... pfoe).quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:16 schreef -SG- het volgende:
Ik zie kromkamp liever niet terug in de verdediging. Aanvallend was hij goed, kwam vaak mee op enzo, maar juist als verdediger bakte hij er weinig van vond ik.

Ook een linkspoot.quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:25 schreef -SG- het volgende:
En Salcido rechts?
-edit-
En we hebben Maza nog? Maar ik weet niet of hij op die plek kan.

Wil je hiermee europa in wahahahahaaa.quote:Kromkamp-Marcellis-Brechet-Pieters

Nee die Deivid van Fenerbahce moet je hebben. Voor elke goal die hij maakt schopt ie er 3 in zn eigen doel.quote:Op donderdag 10 juli 2008 00:10 schreef Fener het volgende:
[..]
Wil je hiermee europa in wahahahahaaa.

quote:Op donderdag 10 juli 2008 00:12 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nee die Deivid van Fenerbahce moet je hebben. Voor elke goal die hij maakt schopt ie er 3 in zn eigen doel.

Salcido gewoon met Marcellis centraal. Brechet op het middenveld of op de bank en Addo en Maza vaste bankzittersquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:13 schreef NFP het volgende:
Kromkamp-Marcellis-Brechet-Pieters
In mijn ogen zou het beter zijn als Salcido nu alsnog vertrekt, anders komt een jong talent als Pieters nu al klem te zitten qua concurrentie, terwijl we hem juist de gelegenheid moeten geven om zich te ontwikkelen.

quote:PIETERS AKKOORD MET PSV: PSV wil Alcides opnieuw huren en informeert naar Ooijer
door Mike Verweij en Thijs Slegers
EINDHOVEN, donderdag
Erik Pieters (19) draagt de komende vier seizoenen het shirt van PSV. De linksback heeft zelf een mondeling akkoord met de Eindhovenaren en rekent er op dat zijn huidige werkgever FC Utrecht nog voor komende maandag ook overeenstemming met de landskampioen bereikt. PSV heeft André Ooijer gepolst over een terugkeer naar Brabant. De 42-voudig international staat ook in de belangstelling van AZ en Feyenoord.
FC Utrecht en PSV hebben nog geen akkoord over de transfersom van Pieters, maar volgens de betrokken partijen is er geen onoverbrugbaar verschil. FC Utrecht vraagt 3,5 miljoen euro, PSV heeft 2,5 miljoen geboden. ,,Wij hebben het vermoeden dat het in orde komt, maar er zijn nog geen handtekeningen gezet”, aldus technisch manager Adrie van Kraaij van PSV. De Olympisch international verwacht dat hij zich komende maandag voor de eerste training van PSV op de Herdgang mag melden. ,,Ik juich pas als alle papieren in orde zijn en de medische keuring achter de rug is, maar dat is normaal gesproken een formaliteit”, aldus Pieters.
De transfer van de vleugelverdediger is losgekoppeld van de overgang van Ismail Aissati naar FC Utrecht. Het was oorspronkelijk de bedoeling dat de voetballers met gesloten beurzen geruild zouden worden. PSV had tevens een fors percentage van de transfersom bedongen als FC Utrecht het talent in een later stadium zou doorverkopen. Aissati heeft echter besloten dat een terugkeer naar de club uit zijn geboortestad toch niet goed is voor zijn ontwikkeling. Ondanks dat hij FC Utrecht-trainer Willem van Hanegem enkele maanden geleden nog vertelde graag naar Stadion Galgenwaard te verkassen.
Van Kraaij: ,,Wij hebben ook begrepen dat hij niet meer naar Utrecht wil en nemen dat voor kennisgeving aan. Iedereen heeft recht op zijn eigen mening.” Of Aissati nu komend seizoen ook daadwerkelijk voor PSV zal uitkomen blijft onzeker. ,,Ismail is welkom, maar wij weten niet wat hij precies van plan is. Ik ken de geluiden over hernieuwde interesse van Ajax ook, maar een bod hebben we nog niet ontvangen”, aldus Van Kraaij.
PSV heeft Chelsea laten weten dat ze graag nog een seizoen gebruik maken van de diensten van Eduardo Alcides (23). De Braziliaanse verdediger kwam de afgelopen twee seizoenen al op huurbasis uit voor PSV. Alcides heeft in Londen nog een contract tot de zomer van 2009.

. "tikkie terug Jaap!"
. "tikkie terug Jaap!"

In eigen huis kampioen worden tegen Ajax!quote:Za 30 aug FC Utrecht - PSV (20.45 uur) speelronde 1
Za 13 sep PSV - Sparta Rotterdam (18.45 uur) speelronde 2
Za 20 sep AZ - PSV (20.45 uur) speelronde 3
Za 27 sep PSV - FC Volendam (19.45 uur) speelronde 4
Za 04 okt PSV - De Graafschap (19.45 uur) speelronde 5
Za 18 okt NAC Breda - PSV (19.45 uur) speelronde 6
Za 25 okt PSV - Roda JC (20.45 uur) speelronde 7
Di 28 okt ADO Den Haag - PSV (????) speelronde 8
Za 01 nov PSV - Willem II (19.45 uur) speelronde 9
Za 08 nov NEC - PSV (18.45 uur) speelronde 10
Zo 16 nov Ajax - PSV (12.30 uur) speelronde 11
Za 22 nov PSV - Heracles Almelo (19.45 uur) speelronde 12
Za 29 nov sc Heerenveen - PSV (20.45 uur) speelronde 13
Vr 05 dec PSV - FC Groningen (20.45 uur) speelronde 14
Zo 14 dec Vitesse - PSV (12.30 uur) speelronde 15
Zo 21 dec PSV - Feyenoord (16.30 uur) speelronde 16
Za 27 dec PSV - FC Twente (18.45 uur) speelronde 17
Zo 18 jan Roda JC - PSV (12.30 uur) speelronde 18
Za 24 jan PSV - NAC Breda (19.45 uur) speelronde 19
Zo 01 feb De Graafschap - PSV (14.30 uur) speelronde 20
Do 05 feb PSV - ADO Den Haag (???) speelronde 21
Zo 08 feb FC Volendam - PSV (14.30 uur) speelronde 22
Za 14 feb PSV - AZ (19.45 uur) speelronde 23
Za 21 feb FC Groningen - PSV (20.45 uur) ronde 24 (CARNAVAL)
Za 28 feb PSV - sc Heerenveen (20.45 uur) speelronde 25
Za 07 mrt FC Twente - PSV (20.45 uur) speelronde 26
Zo 15 mrt Feyenoord - PSV (12.30 uur) speelronde 27
Za 21 mrt PSV - Vitesse (19.45 uur) speelronde 28
Za 04 apr Sparta Rotterdam - PSV (20.45 uur) speelronde 29
Za 11 apr PSV - FC Utrecht (19.45 uur) speelronde 30
Zo 19 apr PSV - Ajax (16.30 uur) speelronde 31
Za 25 apr Heracles Almelo - PSV (20.45 uur) speelronde 32
Zo 03 mei PSV - NEC (14.30 uur) speelronde 33
Zo 10 mei Willem II - PSV (14.30 uur) speelronde 34

| Forum Opties | |
|---|---|