abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59980236
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 19:52 schreef WooZ het volgende:
ik dacht dat ze niet tegen elkaar konden loten
Gestuurde lotingen zijn ook niks natuurlijk dus dan maar dit.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 22:05:57 #202
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_59983072
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 19:51 schreef du_ke het volgende:
Ja PSV 1 - PSV 2 hoe verzinnen ze het, vast een spannende wedstrijd
Dat wordt inderdaad niet de moeite waard. Dit wordt gewoon een afgesproken 3-1 voor het eerste ofzo.

"gelukkig" dat dit al in de tweede ronde is. Het zou erg oneerlijk zijn geweest, mocht dit in een verder stadium zijn voorgekomen. Als dat mogelijk is teminste.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_59983194
hebben ze goed voor mekaar in Eindhoven. als ze een ongeldige speler opstellen gaan ze alsnog gewoon door!
pi_59983197
Ze moeten er eigenlijk een gala wedstrijd van maken met een stuk of 10 doelpunten
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_59983657
ze kunnen die wedstrijd toch net zo goed niet spelen
  dinsdag 8 juli 2008 @ 22:39:22 #206
69083 noxious
Viva la Revolución!
pi_59983984
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 22:10 schreef dndiek het volgende:
Ze moeten er eigenlijk een gala wedstrijd van maken met een stuk of 10 doelpunten
Aan beide kanten ja.
14-11. zoiets
To do is to be. (Nietzsche) ... To be is to do. (Descartes) ... Do be do be do. (Sinatra)
  dinsdag 8 juli 2008 @ 22:53:00 #207
148059 Pritt
Atheďst
pi_59984340
Niet Da Costa opstellen he, dat mag niet!
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  dinsdag 8 juli 2008 @ 23:23:08 #208
220723 NFP
randje16!
pi_59985211
Ik ben er niet zo blij mee eigenlijk, ik had Jong PSV graag wat verder zien komen.
Ik ga hem erop leggen, ja zeg, eerst mijn bordje leeg eten en dan als een nat washandje de coalitie op de kant zetten als de wind schuin van achteren komt.
pi_59985248
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 22:53 schreef Pritt het volgende:
Die zit al een half jaar niet meer bij PSV
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_59985547
quote:
wow wat een faal!
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 23:50:08 #211
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_59985896
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 23:24 schreef dndiek het volgende:

[..]

Volgens mij heeft ie dat wel door

Toch?
Patat Friet
pi_59987201
quote:
Fail
pi_59987632
Ik had liever gehad dat het wat later was. En dan de reserves lekker fel zich laten bewijzen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_59989201
Ik denk dat die reserves zich ook graag eerst wilden bewijzen tegen wat eerste en eredivisie clubs idd.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_59989647
ah farfan heeft ook z'n eerste speelminuten gemaakt....
pi_59991346
quote:
Pieters gaat uit van verbintenis bij PSV
Geschreven op woensdag, 9 juli om 08:07

Erik Pieters heeft er een rotsvast vertrouwen in dat hij binnen enkele dagen FC Utrecht verruilt voor PSV. Sterker nog, mentaal is hij er helemaal op voorbereid dat hij zich komende maandag voor de eerste training moet melden op de Herdgang. "Formeel is er nog geen akkoord tussen beide clubs, maar alle signalen wijzen er op dat het nog slechts een kwestie van tijd is", vertelt de negentienjarige linkerverdediger van de Domstedelingen woensdag in het Algemeen Dagblad. "Zelfs als het uiteindelijk niet tot een ruil met Aissati komt, reken ik er op dat ik straks bij PSV voetbal."

Naar verluidt zijn PSV en FC Utrecht het eens over het ruilen van Ismail Assaiti en Pieters, een ruil van jeugdinternationals zonder bijbetalingen. Aissati bereikte in december nog een mondeling akkoord over contractverlenging. Tot het tekenen van die overeenkomst kwam het echter niet. Aissati wil zelfs vertrekken vanwege een gebrek aan speeltijd.

"Ook als die overeenkomst met gesloten beurzen niet doorgaat, wil PSV me hebben", vervolgt Pieters. "Ik heb zelf weliswaar nog geen gesprek in Eindhoven gehad, maar volgens mijn zaakwaarnemer komen we er wel uit." In de Domstad heeft de linkspoot og een contract tot medio 2011. Pieters is een vaste waarde in het elftal van Willem van Hanegem en is ook de eerste keus op de linksbackpositie van Jong Oranje.

Volgens het Algemeen Dagblad wil PSV zo snel mogelijk de transfer van Pieters afronden. Het liefst nog deze week. In dat geval kan de tiener komende maandag bij de eerste training alvast kennis maken met zijn ploeggenoten, voordat hij met Olympisch voetbalelftal vertrekt naar China voor het mondiale toernooi.

"Zo ziet het plan er inderdaad uit,’’ bevestigt Pieters. "Op 21 juli moet de olympische selectie zich bij De Haan melden. Officieel weet ik weliswaar nog niet of ik naar China ga omdat de bondscoach zijn selectie nog niet heeft bekend gemaakt, maar de kans is groot dat ik er bij zit. Het is dus beter alvast wat rond te kijken in Eindhoven."

Voor Pieters komt met zijn komende transfer naar de regerende landskampioen een droom uit. "Ik zal FC Utrecht altijd dankbaar blijven dat ik de kans heb gekregen me bij die club te ontwikkelen, maar PSV is natuurlijk wel een behoorlijke stap voorwaarts."
  woensdag 9 juli 2008 @ 11:45:29 #217
148059 Pritt
Atheďst
pi_59991843
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 23:24 schreef dndiek het volgende:

[..]

Daarom mag het ook niet.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_59991869
Het schijnt ook dat Groningen belangstelling heeft voor Zonneveld.
  woensdag 9 juli 2008 @ 12:56:49 #219
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_59993432
Nou jongens, Aissati gaat misschien naar Ajax toe volgens de nieuwste VI, hij wil niet naar Utrecht toe.

Nu maar hopen dat jullie de hoofdprijs voor Pieters moeten betalen...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 9 juli 2008 @ 12:59:09 #220
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_59993514
Als ie naar Ajax gaat

heeft PSV lekker voor elkaar dan, die laatste jarene
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  woensdag 9 juli 2008 @ 13:03:01 #221
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_59993642
Nou dan is mijn "liefde" voor Aissati zeker over. Naar de neuzen is het ergste wat je kan doen als PSVer.
Perez ok...Die had daar een achtergrond ook al was het (de zoveelste?) idiote keuze van Reker en co. Maar dit? Nee nee dit maakt me echt pissig.
Ik vind het steeds triester hoe het er bij PSV aan toe gaat en begin me af te vragen, of de rest die Reker belachelijker wijst steunt gewoonweg blind is van de "liefde" voor Reker.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_59993783
Er zijn zeker (nog) geen scans van dat interview? .
  woensdag 9 juli 2008 @ 13:12:59 #223
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_59993931
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 13:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Er zijn zeker (nog) geen scans van dat interview? .
Alleen een praktisch onleesbare :

http://img151.imageshack.us/img151/4425/dsc00191oh2.jpg
pi_59994065
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 13:03 schreef HL_Dog43 het volgende:
Nou dan is mijn "liefde" voor Aissati zeker over. Naar de neuzen is het ergste wat je kan doen als PSVer.
Perez ok...Die had daar een achtergrond ook al was het (de zoveelste?) idiote keuze van Reker en co. Maar dit? Nee nee dit maakt me echt pissig.
Ik vind het steeds triester hoe het er bij PSV aan toe gaat en begin me af te vragen, of de rest die Reker belachelijker wijst steunt gewoonweg blind is van de "liefde" voor Reker.
Tja die jongen wil gewoon ook later in het buitenland spelen maar bij psv krijgt hij gewoon de kans niet of zien ze het niet in hem zitten. Ik denk eerder dat dat de schuld is van psv en dan met name van Vergoossen.

Lijkt me trouwens een leuke wedstrijd om naar te kijken Psv - Psv 2 ik denk dat al die tweede elftal spelers zich echt willen gaan bewijzen om een basisplaats in het eerste af te dwingen. Maar kwa score verloop zal Psv 1 zich uiteraard plaatsen.
pi_59994628
Eigenlijk zou je een zo sterk mogelijk PSV 2 moeten maken - dan plaats je je via de competitie voor de CL of UEFA Cup met het eerste, en dan win je met PSV 2 de beker waardoor je ook Europa in mag .
pi_59994677
Helaas mag je maar met 1 team Europa in.

Vraag me wel af of het als 'de dubbel' zou gelden, mocht PSV ze op die manier winnen
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  woensdag 9 juli 2008 @ 13:43:24 #227
121310 venomsnake
El Saltador
pi_59994746
Ach, wat moet Ajax met Aissati? Ze hebben daar ja net Cvitanich (oid) opgehaald.
Aissati gaat hem, en andere talenten uit de eigen jeugd dan alleen maar voor de voeten lopen.
Ik denk dat ze liever een verdediger hebben in A-Dam.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_59994779
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 13:43 schreef venomsnake het volgende:
Ach, wat moet Ajax met Aissati? Ze hebben daar ja net Cvitanich (oid) opgehaald.
Aissati gaat hem, en andere talenten uit de eigen jeugd dan alleen maar voor de voeten lopen.
Ik denk dat ze liever een verdediger hebben in A-Dam.
Cvitanich is vooral een spits
  woensdag 9 juli 2008 @ 13:47:02 #229
121310 venomsnake
El Saltador
pi_59994841
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 13:44 schreef sjimz het volgende:

[..]

Cvitanich is vooral een spits
Ik dacht dat hij ook op 10 kon spelen..
Of heeft Ajax hem voor vele miljoenen gekocht om op de bank plaats te nemen komend seizoen?
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 9 juli 2008 @ 13:48:46 #230
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_59994884
Aissati is vooral overschat. Hij moet eerst zijn voeten maar eens laten spreken.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_59994921
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 13:47 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Ik dacht dat hij ook op 10 kon spelen..
Of heeft Ajax hem voor vele miljoenen gekocht om op de bank plaats te nemen komend seizoen?
Rustig brengen omdat KJ toch wel dit seizsoen of het seizoen daarop vertrekt.

En is Aissati nou na komend seizoen transfervrij?
pi_59994982
Jammer dat Aissati evenveel kapsones als talent heeft.
  woensdag 9 juli 2008 @ 13:54:55 #233
121310 venomsnake
El Saltador
pi_59995024
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 13:50 schreef sjimz het volgende:

[..]

Rustig brengen omdat KJ toch wel dit seizsoen of het seizoen daarop vertrekt.

En is Aissati nou na komend seizoen transfervrij?
Ik geloof er niets van dat ze zo'n dure speler voor de bank gehaald hebben.
Als Huntelaar vertrekt zie ik Ajax Aissati wel halen, en dan die Argentijn in de spits.
Mocht Huntelaar blijven, dan lijkt het MIJ sterk dat Ajax Aissati gaat halen.
pi_59996236
quote:
PSV ontbindt verbintenis Carrizo

Juan Carlos Carrizo mag vrijelijk op zoek naar een nieuwe werkgever. PSV heeft het doorlopende contract van de 21-jarige middenvelder per direct laten ontbinden. Vorig seizoen werd de Argentijn voor één seizoen verhuurd aan Olimpo in zijn vaderland. Carrizo kwam in 2005 van San Lorenzo de Almagro naar Eindhoven toe, maar speelde nooit een officiële wedstrijd in het eerste elftal. Het was niet de eerste keer dat Carrizo werd verhuurd. In het seizoen 2006/07 verbleef hij al even bij het Spaanse Elche.

Op de officiële website maakt de landskampioen ook melding van het vertrek van doelman Ruud Boffin en aanvaller Género Zeefuik. Boffin trekt definitief naar MVV, terwijl Zeefuik voor één seizoen wordt uitgeleend aan FC Omniworld.
Die heeft ook een pracht carriere bij PSV gehad dan
  woensdag 9 juli 2008 @ 15:05:22 #235
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_59996760
quote:
Isaksson: 'PSV is groter dan Manchester City'
09/07/2008 12:15

Met Andreas Isaksson heeft PSV een opvolger gevonden voor de naar Tottenham Hotspur vertrokken doelman Heurelho Gomes. De boomlange Zweed van Manchester City tekende vorige een vierjarig contract.

Voetbal International sprak exclusief met de 26-jarige keeper, die volgende week maandag voor het eerst op het trainingsveld staat bij de Eindhovenaren.

Jij hoefde letterlijk geen seconde te twijfelen toen PSV in mei voor het eerst naar jou informeerde.
Andreas Isaksson: 'Klopt. Ik kreeg meteen een goed gevoel bij PSV. Het is de laatste jaren toch dé club in het Nederlandse voetbal. Een paar jaar geleden was ik al eens in beeld bij PSV, maar toen kwam het niet van een transfer. Dat ik nu alsnog in Eindhoven terecht ben gekomen, vind ik mooi. Ze zijn me dus altijd intensief blijven volgen.'

Je verhuist van de Premier League naar de Eredivisie. Is dat sportief geen enorme stap terug?
'Natuurlijk is de Eredivisie niet te vergelijken met de grootte van de Premier League, maar daar gaat het helemaal niet om. In Nederland geldt een positieve spelopvatting en de competitie heeft een hoog niveau. PSV doet telkens mee om de prijzen en speelt daarnaast ook in Europa al jaren op het hoogste podium. Dat maakt PSV groter dan Manchester City. Daarom is dit voor mij de ideale club om me verder te ontwikkelen.'

Je komt op een lastig moment binnen bij PSV. De selectie is opnieuw aan veranderingen onderhevig en het is nog maar de vraag of PSV zijn dominante positie in de Eredivisie kan behouden.
'Dat zie ik niet zo. Natuurlijk is PSV met Jefferson Farfán en Gomes twee belangrijke spelers kwijtgeraakt, maar de selectie is alweer aardig op peil. Ik zie niet in waarom PSV niet opnieuw landskampioen kan worden. Dat dat niet gemakkelijk wordt, snap ik ook wel. Dat is het nóóit! Ajax en Feyenoord hebben zich ook al goed versterkt en maken net zo veel kans op de landstitel.’

Hoe ondankbaar is het om Gomes op te volgen, één van de beste doelmannen in de historie van PSV én de Eredivisie?
'Ik heb sinds het nieuws over mijn transfer naar PSV al veel vragen over dit thema moeten beantwoorden. Eerlijkgezegd ben ik er een beetje klaar mee. Natuurlijk is Gomes een fantastische doelman die heel belangrijk is geweest voor PSV. Ik zal ongetwijfeld regelmatig met zijn prestaties geconfronteerd worden, maar daar kan ik me echt niet druk om maken. Het verleden telt niet meer. Ik ben de nieuwe keeper van PSV. Daar moeten mensen maar snel aan wennen.'
A little knowledge is a dangerous thing.
  woensdag 9 juli 2008 @ 15:09:12 #236
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_59996848
Goede tekst
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_59997420
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 13:48 schreef Dylan Dog het volgende:
Aissati is vooral overschat. Hij moet eerst zijn voeten maar eens laten spreken.
heb je nooit wedstrijden van jong oranje gekeken het afgelopen jaar? bij psv gewoon totaal niet spelen en dan wederom tot de allerbesten van dat team behoren, dan heb je het gewoon in je.
pi_59997447
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 13:03 schreef HL_Dog43 het volgende:
wat wil je dan als al 2 jaar niet mag spelen?
pi_59997652
Cool, PSV komt naar De Treffers. Even hopen dat ik een kaartje kan regelen.
  woensdag 9 juli 2008 @ 15:43:46 #240
202094 KingOfPop
50% Nederlands 100% Kansloos
pi_59997701
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 12:56 schreef PBateman1978 het volgende:
Nou jongens, Aissati gaat misschien naar Ajax toe volgens de nieuwste VI, hij wil niet naar Utrecht toe.

Nu maar hopen dat jullie de hoofdprijs voor Pieters moeten betalen...
Twente
Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
  woensdag 9 juli 2008 @ 15:48:24 #241
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_59997827
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 15:43 schreef KingOfPop het volgende:

[..]

Twente
Ook die vind ie schijnbaar te min, volgens VI.
pi_59997900
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 15:48 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ook die vind ie schijnbaar te min, volgens VI.
naja rutten isnatuurlijk weg dusssss
pi_59999415
Rajkovic is komend seizoen gehuurd door Twente en dus zeker niet meer bij PSV te bewonderen.
Ik vind het een rare zet, het is niet zo dat hij daar gegarandeerd een basisplaats heeft ofzo.
pi_59999728
quote:
Pieters is rond met PSV, clubs zijn dicht bij akkoord
09/07/2008 16:11

Een ruil tussen Erik Pieters en Ismail Aissati komt er niet omdat Aisatti dat niet wil, maar PSV lijkt de linksback van FC Utrecht toch snel te gaan inlijven.

Pieters is persoonlijk al rond met de Eindhovenaren. Ook de clubs zijn elkaar dicht genaderd. Waarschijnlijk ontvangt Utrecht zo'n 2,5 ŕ drie miljoen euro voor de negentienjarige jeugdinternational.

'Dit is de best denkbare stap die ik me kan bedenken', vertelt Pieters aan VI.nl. 'Met alle respect voor FC Utrecht, maar als je ziet wat PSV de afgelopen jaren allemaal heeft bereikt, dan wil iedereen zo'n transfer.'

Pieters stond ook in de belangstelling van een aantal clubs uit de Duitse Bundesliga. 'Uiteindelijk droom ik wel van het buitenland, maar eerst moet ik het maar eens laten zien bij PSV.'

Aissati kon terug naar FC Twente, maar vindt dat een te grote stap terug. Ook Ajax is inmiddels weer in beeld. De Amsterdammers waagden in de winterstop al een poging, maar grepen destijds naast de begaafde middenvelder, die inging op een verhoogde aanbieding van PSV.
pi_59999802
Hopelijk is het probleem nu voorbij dat PSV heeft op linksback sinds Lee.
pi_60000163
quote:
Utrecht en PSV zijn akkoord: Pieters naar Eindhoven
09/07/2008 16:44

EXCLUSIEF - PSV en FC Utrecht zijn eruit. En dus vertrekt Erik Pieters van Nieuw Galgenwaard naar het Philips Stadion. Vrijdag is de Eindhovense club van plan de linksback te presenteren.

Pieters was zelf al persoonlijk rond met de Eindhovenaren. De negentienjarige jeugdinternational gaat naar verluidt voor zo'n 2,5 ŕ drie miljoen euro naar PSV.

'Dit is de best denkbare stap die ik me kan bedenken', vertelt Pieters aan VI.nl. 'Met alle respect voor FC Utrecht, maar als je ziet wat PSV de afgelopen jaren allemaal heeft bereikt, dan wil iedereen zo'n transfer.'

Pieters stond ook in de belangstelling van een aantal clubs uit de Duitse Bundesliga. 'Uiteindelijk droom ik wel van het buitenland, maar eerst moet ik het maar eens laten zien bij PSV.'
http://www.vi.nl/NieuwsIt(...)ersNaarEindhoven.htm
  woensdag 9 juli 2008 @ 17:07:09 #247
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_60000184
Nou, voor de laatste keer dan maar : veel plezier met jullie nieuwe aankoop.

Hopelijk kunnen wij een waardige vervanger halen.
pi_60000761
Best een aardige aankoop denk ik
pi_60000821
Voor mij is het nooit zo'n prioriteit, maar de niet ondenkelijke verwachting van 7 Nederlanders in de basis zal wel tevredenheid stemmen bij menig supporter.
  woensdag 9 juli 2008 @ 17:42:00 #250
69083 noxious
Viva la Revolución!
pi_60000885
Kijk, daar ben ik dan wel weer blij mee.
Maar nog steeds vrees ik een vertrek van Aissati, en dat is hoe je het ook wendt of keert zonde...
To do is to be. (Nietzsche) ... To be is to do. (Descartes) ... Do be do be do. (Sinatra)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')