Gestuurde lotingen zijn ook niks natuurlijk dus dan maar dit.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:52 schreef WooZ het volgende:
ik dacht dat ze niet tegen elkaar konden loten
Dat wordt inderdaad niet de moeite waard. Dit wordt gewoon een afgesproken 3-1 voor het eerste ofzo.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:51 schreef du_ke het volgende:
Ja PSV 1 - PSV 2 hoe verzinnen ze het, vast een spannende wedstrijd
Aan beide kanten ja.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 22:10 schreef dndiek het volgende:
Ze moeten er eigenlijk een gala wedstrijd van maken met een stuk of 10 doelpunten
Die zit al een half jaar niet meer bij PSVquote:Op dinsdag 8 juli 2008 22:53 schreef Pritt het volgende:
Niet Da Costa opstellen he, dat mag niet!
wow wat een faal!quote:
Volgens mij heeft ie dat wel doorquote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:24 schreef dndiek het volgende:
[..]
Die zit al een half jaar niet meer bij PSV
Failquote:Op dinsdag 8 juli 2008 22:53 schreef Pritt het volgende:
Niet Da Costa opstellen he, dat mag niet!
quote:Pieters gaat uit van verbintenis bij PSV
Geschreven op woensdag, 9 juli om 08:07
Erik Pieters heeft er een rotsvast vertrouwen in dat hij binnen enkele dagen FC Utrecht verruilt voor PSV. Sterker nog, mentaal is hij er helemaal op voorbereid dat hij zich komende maandag voor de eerste training moet melden op de Herdgang. "Formeel is er nog geen akkoord tussen beide clubs, maar alle signalen wijzen er op dat het nog slechts een kwestie van tijd is", vertelt de negentienjarige linkerverdediger van de Domstedelingen woensdag in het Algemeen Dagblad. "Zelfs als het uiteindelijk niet tot een ruil met Aissati komt, reken ik er op dat ik straks bij PSV voetbal."
Naar verluidt zijn PSV en FC Utrecht het eens over het ruilen van Ismail Assaiti en Pieters, een ruil van jeugdinternationals zonder bijbetalingen. Aissati bereikte in december nog een mondeling akkoord over contractverlenging. Tot het tekenen van die overeenkomst kwam het echter niet. Aissati wil zelfs vertrekken vanwege een gebrek aan speeltijd.
"Ook als die overeenkomst met gesloten beurzen niet doorgaat, wil PSV me hebben", vervolgt Pieters. "Ik heb zelf weliswaar nog geen gesprek in Eindhoven gehad, maar volgens mijn zaakwaarnemer komen we er wel uit." In de Domstad heeft de linkspoot og een contract tot medio 2011. Pieters is een vaste waarde in het elftal van Willem van Hanegem en is ook de eerste keus op de linksbackpositie van Jong Oranje.
Volgens het Algemeen Dagblad wil PSV zo snel mogelijk de transfer van Pieters afronden. Het liefst nog deze week. In dat geval kan de tiener komende maandag bij de eerste training alvast kennis maken met zijn ploeggenoten, voordat hij met Olympisch voetbalelftal vertrekt naar China voor het mondiale toernooi.
"Zo ziet het plan er inderdaad uit,’’ bevestigt Pieters. "Op 21 juli moet de olympische selectie zich bij De Haan melden. Officieel weet ik weliswaar nog niet of ik naar China ga omdat de bondscoach zijn selectie nog niet heeft bekend gemaakt, maar de kans is groot dat ik er bij zit. Het is dus beter alvast wat rond te kijken in Eindhoven."
Voor Pieters komt met zijn komende transfer naar de regerende landskampioen een droom uit. "Ik zal FC Utrecht altijd dankbaar blijven dat ik de kans heb gekregen me bij die club te ontwikkelen, maar PSV is natuurlijk wel een behoorlijke stap voorwaarts."
Daarom mag het ook niet.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:24 schreef dndiek het volgende:
[..]
Die zit al een half jaar niet meer bij PSV
Alleen een praktisch onleesbare :quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Er zijn zeker (nog) geen scans van dat interview?.
Tja die jongen wil gewoon ook later in het buitenland spelen maar bij psv krijgt hij gewoon de kans niet of zien ze het niet in hem zitten. Ik denk eerder dat dat de schuld is van psv en dan met name van Vergoossen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:03 schreef HL_Dog43 het volgende:
Nou dan is mijn "liefde" voor Aissati zeker over. Naar de neuzen is het ergste wat je kan doen als PSVer.
Perez ok...Die had daar een achtergrond ook al was het (de zoveelste?) idiote keuze van Reker en co. Maar dit? Nee nee dit maakt me echt pissig.
Ik vind het steeds triester hoe het er bij PSV aan toe gaat en begin me af te vragen, of de rest die Reker belachelijker wijst steunt gewoonweg blind is van de "liefde" voor Reker.
Cvitanich is vooral een spitsquote:Op woensdag 9 juli 2008 13:43 schreef venomsnake het volgende:
Ach, wat moet Ajax met Aissati? Ze hebben daar ja net Cvitanich (oid) opgehaald.
Aissati gaat hem, en andere talenten uit de eigen jeugd dan alleen maar voor de voeten lopen.
Ik denk dat ze liever een verdediger hebben in A-Dam.
Ik dacht dat hij ook op 10 kon spelen..quote:
Rustig brengen omdat KJ toch wel dit seizsoen of het seizoen daarop vertrekt.quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:47 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij ook op 10 kon spelen..
Of heeft Ajax hem voor vele miljoenen gekocht om op de bank plaats te nemen komend seizoen?
Ik geloof er niets van dat ze zo'n dure speler voor de bank gehaald hebben.quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Rustig brengen omdat KJ toch wel dit seizsoen of het seizoen daarop vertrekt.
En is Aissati nou na komend seizoen transfervrij?
Die heeft ook een pracht carriere bij PSV gehad danquote:PSV ontbindt verbintenis Carrizo
Juan Carlos Carrizo mag vrijelijk op zoek naar een nieuwe werkgever. PSV heeft het doorlopende contract van de 21-jarige middenvelder per direct laten ontbinden. Vorig seizoen werd de Argentijn voor één seizoen verhuurd aan Olimpo in zijn vaderland. Carrizo kwam in 2005 van San Lorenzo de Almagro naar Eindhoven toe, maar speelde nooit een officiële wedstrijd in het eerste elftal. Het was niet de eerste keer dat Carrizo werd verhuurd. In het seizoen 2006/07 verbleef hij al even bij het Spaanse Elche.
Op de officiële website maakt de landskampioen ook melding van het vertrek van doelman Ruud Boffin en aanvaller Género Zeefuik. Boffin trekt definitief naar MVV, terwijl Zeefuik voor één seizoen wordt uitgeleend aan FC Omniworld.
quote:Isaksson: 'PSV is groter dan Manchester City'
09/07/2008 12:15
Met Andreas Isaksson heeft PSV een opvolger gevonden voor de naar Tottenham Hotspur vertrokken doelman Heurelho Gomes. De boomlange Zweed van Manchester City tekende vorige een vierjarig contract.
Voetbal International sprak exclusief met de 26-jarige keeper, die volgende week maandag voor het eerst op het trainingsveld staat bij de Eindhovenaren.
Jij hoefde letterlijk geen seconde te twijfelen toen PSV in mei voor het eerst naar jou informeerde.
Andreas Isaksson: 'Klopt. Ik kreeg meteen een goed gevoel bij PSV. Het is de laatste jaren toch dé club in het Nederlandse voetbal. Een paar jaar geleden was ik al eens in beeld bij PSV, maar toen kwam het niet van een transfer. Dat ik nu alsnog in Eindhoven terecht ben gekomen, vind ik mooi. Ze zijn me dus altijd intensief blijven volgen.'
Je verhuist van de Premier League naar de Eredivisie. Is dat sportief geen enorme stap terug?
'Natuurlijk is de Eredivisie niet te vergelijken met de grootte van de Premier League, maar daar gaat het helemaal niet om. In Nederland geldt een positieve spelopvatting en de competitie heeft een hoog niveau. PSV doet telkens mee om de prijzen en speelt daarnaast ook in Europa al jaren op het hoogste podium. Dat maakt PSV groter dan Manchester City. Daarom is dit voor mij de ideale club om me verder te ontwikkelen.'
Je komt op een lastig moment binnen bij PSV. De selectie is opnieuw aan veranderingen onderhevig en het is nog maar de vraag of PSV zijn dominante positie in de Eredivisie kan behouden.
'Dat zie ik niet zo. Natuurlijk is PSV met Jefferson Farfán en Gomes twee belangrijke spelers kwijtgeraakt, maar de selectie is alweer aardig op peil. Ik zie niet in waarom PSV niet opnieuw landskampioen kan worden. Dat dat niet gemakkelijk wordt, snap ik ook wel. Dat is het nóóit! Ajax en Feyenoord hebben zich ook al goed versterkt en maken net zo veel kans op de landstitel.’
Hoe ondankbaar is het om Gomes op te volgen, één van de beste doelmannen in de historie van PSV én de Eredivisie?
'Ik heb sinds het nieuws over mijn transfer naar PSV al veel vragen over dit thema moeten beantwoorden. Eerlijkgezegd ben ik er een beetje klaar mee. Natuurlijk is Gomes een fantastische doelman die heel belangrijk is geweest voor PSV. Ik zal ongetwijfeld regelmatig met zijn prestaties geconfronteerd worden, maar daar kan ik me echt niet druk om maken. Het verleden telt niet meer. Ik ben de nieuwe keeper van PSV. Daar moeten mensen maar snel aan wennen.'
heb je nooit wedstrijden van jong oranje gekeken het afgelopen jaar? bij psv gewoon totaal niet spelen en dan wederom tot de allerbesten van dat team behoren, dan heb je het gewoon in je.quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:48 schreef Dylan Dog het volgende:
Aissati is vooral overschat. Hij moet eerst zijn voeten maar eens laten spreken.
wat wil je dan als al 2 jaar niet mag spelen?quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:03 schreef HL_Dog43 het volgende:
Nou dan is mijn "liefde" voor Aissati zeker over. Naar de neuzen is het ergste wat je kan doen als PSVer.
Twentequote:Op woensdag 9 juli 2008 12:56 schreef PBateman1978 het volgende:
Nou jongens, Aissati gaat misschien naar Ajax toe volgens de nieuwste VI, hij wil niet naar Utrecht toe.
Nu maar hopen dat jullie de hoofdprijs voor Pieters moeten betalen...
naja rutten isnatuurlijk weg dusssssquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:48 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ook die vind ie schijnbaar te min, volgens VI.
quote:Pieters is rond met PSV, clubs zijn dicht bij akkoord
09/07/2008 16:11
Een ruil tussen Erik Pieters en Ismail Aissati komt er niet omdat Aisatti dat niet wil, maar PSV lijkt de linksback van FC Utrecht toch snel te gaan inlijven.
Pieters is persoonlijk al rond met de Eindhovenaren. Ook de clubs zijn elkaar dicht genaderd. Waarschijnlijk ontvangt Utrecht zo'n 2,5 ŕ drie miljoen euro voor de negentienjarige jeugdinternational.
'Dit is de best denkbare stap die ik me kan bedenken', vertelt Pieters aan VI.nl. 'Met alle respect voor FC Utrecht, maar als je ziet wat PSV de afgelopen jaren allemaal heeft bereikt, dan wil iedereen zo'n transfer.'
Pieters stond ook in de belangstelling van een aantal clubs uit de Duitse Bundesliga. 'Uiteindelijk droom ik wel van het buitenland, maar eerst moet ik het maar eens laten zien bij PSV.'
Aissati kon terug naar FC Twente, maar vindt dat een te grote stap terug. Ook Ajax is inmiddels weer in beeld. De Amsterdammers waagden in de winterstop al een poging, maar grepen destijds naast de begaafde middenvelder, die inging op een verhoogde aanbieding van PSV.
http://www.vi.nl/NieuwsIt(...)ersNaarEindhoven.htmquote:Utrecht en PSV zijn akkoord: Pieters naar Eindhoven
09/07/2008 16:44
EXCLUSIEF - PSV en FC Utrecht zijn eruit. En dus vertrekt Erik Pieters van Nieuw Galgenwaard naar het Philips Stadion. Vrijdag is de Eindhovense club van plan de linksback te presenteren.
Pieters was zelf al persoonlijk rond met de Eindhovenaren. De negentienjarige jeugdinternational gaat naar verluidt voor zo'n 2,5 ŕ drie miljoen euro naar PSV.
'Dit is de best denkbare stap die ik me kan bedenken', vertelt Pieters aan VI.nl. 'Met alle respect voor FC Utrecht, maar als je ziet wat PSV de afgelopen jaren allemaal heeft bereikt, dan wil iedereen zo'n transfer.'
Pieters stond ook in de belangstelling van een aantal clubs uit de Duitse Bundesliga. 'Uiteindelijk droom ik wel van het buitenland, maar eerst moet ik het maar eens laten zien bij PSV.'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |