abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59881597
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 08:44:53 #2
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_59881686
TVP
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_59886599
Zolang hij niet in beeld in een tanga op het strand gaat liggen, vind ik het best.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_59891176
Ik dacht dat Sportweek tenenkrommende internet-tv maakte, maar Derksen kan er ook wel wat van hoor .
  vrijdag 4 juli 2008 @ 15:59:08 #5
148124 MFPascal
PeanutButterWolf
pi_59891894
Eerst was het nog een klein beetje inhoudelijk en daardoor nog wel vermakelijk in een lachwekkende zin, nu is het inderdaad tenenkrommend sinds dat Genee op vakantie is.
Last.FM
Tant se val d'on venim. Visca el Barça.
pi_59953992
Fucking briljant, Johan in zn eentje
Brett Holman
  maandag 7 juli 2008 @ 19:07:06 #7
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_59954167
Ik vind m tof, beter dat Genee met zijn woord/naam/vetgehalte-grapjes er niet bij is.
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_59955481
Ik vind het best grappig Hoogstaand is het alleen niet.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_59955515
Isaksson = mut aardappelen.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
  maandag 7 juli 2008 @ 20:15:13 #10
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_59955682
Hij is me veel te positief in die stukjes.
  maandag 7 juli 2008 @ 21:45:28 #11
127004 maril
Smeetsfan
pi_59958111
aha ik zocht deze topic.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
  maandag 7 juli 2008 @ 21:47:02 #12
127004 maril
Smeetsfan
pi_59958154
Uit Trouw

Johan Derksen / Voetbal was mijn vluchtroute
tien geboden
arjan visser
Johan Derksen (Heteren, 1949) is sportjournalist. Hij werkt sinds 1977 bij het weekblad Voetbal International. Sinds 2000 is hij hoofdredacteur. Derksen verschijnt wekelijks als analist in het sportprogramma van RTL7 ’Voetbal Insite’.

1 Gij zult geen andere goden voor mijn aangezicht hebben

„Mijn vader stemde CHU, het was de tijd van meneer Tilanus. We hadden tijdens de verkiezingen altijd zo’n affiche voor het raam hangen. Mijn moeder was een Vermeer. Mijn opa, Johannes, naar wie ik ben vernoemd, was een neef van Evert Vermeer uit Tiel, een van de oprichters van de SDAP. Nou, ik kan je verzekeren: de verjaardagspartijtjes van mijn jeugd waren bijzonder onaangenaam. Altijd vervelende discussies. Mijn vader was niet zo progressief. De Vara verkondigde linkse propaganda, de V.P.R.O was onbeschaafd en de KRO, dat waren de roomsen, die kon je niet vertrouwen. Toen het CDA ontstond, ging hij over naar de VVD omdat hij niet met die roomse gluiperds in één club wilde zitten. Dan weet je zo’n beetje hoe ik ben opgevoed. Mijn vader was adjudant bij de politie en in die jaren was zo iemand, zeker in een kleine gemeente, nog een autoriteit. Hij nam voor ieder boodschapje de auto, maar op zondag liep hij naar de kerk zodat iedereen kon zien dat hij een voorbeeldig christen was. Onze buren waren van de PvdA, die waagden het om op zondag in de tuin te gaan zitten niksen. Hij zette dan alle ramen open en ging, voor het eten, heel hard het Onze Vader declameren. Het was de hypocrisie van mijn vader die mijn geloof – de hersenspoeling die ik als kind had ondergaan – aan het wankelen bracht. Een halve liter jenever in je mik gooien, je vrouw terroriseren, maar ’s zondags wel met een vrome kop voorin de kerk gaan zitten. Ik nam me voor om, zodra ik eigen baas was, met dat hele zootje te breken. Het heeft nog jaren geduurd, maar toen eerst mijn moeder op haar 57ste aan kanker overleed en tien jaar later mijn vrouw stierf nadat ze ongelukkig van de trap was gevallen, had ik er meer dan genoeg van. De avond waarop de stekker er bij haar werd uitgetrokken, kwam een dominee bij me op bezoek die zei dat het toch ook een vreugdevolle dag was geweest omdat mijn vrouw nu veilig op het eindstation was aangekomen. Op dat soort lulkoek zat ik helemaal niet te wachten. Ik kwam tot de conclusie – met alle respect voor mensen die er nog wél in willen geloven – dat de Bijbel niet meer was dan een gedateerd sprookjesboek. Ik begrijp niet hoe ik ooit in al die onzin heb kunnen geloven.”

Gij zult u geen gesneden beeld maken noch enige gestalte van wat boven in de hemel, noch van wat beneden op de aarde, noch van wat in de wateren onder de aarde is

„Soms soms denk ik wel eens: wat ben je toch eigenlijk een kwal van een man dat je jezelf zo belangrijk vindt om op televisie je meninkje te gaan verkondigen.Ik ben gelukkig nog opgegroeid met de generatie Cruijff, Van Hanegem en Jansen. We hadden de telefoonnummers van die jongens, je kon ze bellen en dan zat je de volgende dag bij ze aan de keukentafel. Ik was kind aan huis bij Cruijff. Ik schoof aan voor bietjes met een bal gehakt, weet je wel? Cruijff was de zoon van een groenteboer uit Betondorp en hij is altijd diezelfde doodgewone boerenlul gebleven. Als Jordi wel eens Johan tegen mij zei, werd hij door Cruijff op de vingers getikt: ’Heb je soms naast meneer Derksen in de klas gezeten?’ Nu is de voetballerij een wereldje van filmsterren en klatergoud. Nu hoor je dat Seedorf tijdens het EK van Portugal zijn Maserati uit Italië laat overkomen omdat hij geen zin heeft om met een taxi naar het stadion gebracht te worden. Nu zit je in een pershonk van het stadion, met een voorlichter erbij die ingrijpt als je een te kritisch vraagje stelt. En de tekst van het interview moet vervolgens óók aan de trainer, de directeur, de zaakwaarnemer en de jurist worden voorgelegd. Alles is veranderd. Niet alleen de manier waarop voetballers zich gedragen, ook het publiek heeft kennelijk een grotere behoefte aan heldenverering gekregen. Ik begrijp niet hoe het kan dat mijn buurman, de registeraccountant die elke dag in een grijs driedelig pak naar zijn werk gaat, dit jaar ineens met een oranje klomp op zijn hoofd op de bus naar Zwitserland is gestapt. Honderdvijftigduizend Nederlanders hebben daar op een paar pleintjes – want een kaartje hadden ze niet – hun oranjegevoel beleden. Ik heb er geen kritiek op hoor – het is een categorie mensen die geen onrust zoekt, ze vieren gewoon een feestje – maar ik snap er helemaal niets van. Het ergst vind ik toch het gedrag van die misselijke voetballertjes. Komen ze aan op Schiphol, staat er nog een kluitje supporters op ze te wachten – hoe trouw kun je zijn? – en wat doen de heren? Ze verlaten als Frank Sinatra via de achteruitgang het vliegveld. Vroeger leefden die voetballers naast hun publiek. Tegenwoordig worden ze omringd door mensen die belangrijk gevonden willen worden, allemaal jaknikkers. Met als gevolg dat bijvoorbeeld een man als Marco Van Basten totaal verbijsterd is als hij op zijn 35ste een keer wordt tegengesproken. Als je dán pas wordt tegengesproken, hoe arm ben je dan?”

III Gij zult de naam van de Here, uw God, niet ijdel gebruiken

„Knevel – bijzonder aardige man, hoor – is altijd bezig met zieltjes winnen. Zo ben ik niet. Ik heb mijn beslissing niet langer in dat sprookjesboek te geloven zelfstandig genomen en ik zal met die overtuiging niet de boer op gaan, maar ik kan het niet helpen me te verbazen over mensen die maar blijven vasthouden aan dat geloof. Als ik die blijde jongeren op de EO landdag zie hossen, dan denk ik: dat kan niets anders dan een vlucht uit de boze buitenwereld zijn. Ik ben gestopt met vluchten, ik ga niets meer uit de weg. Mijn vrouw is niet boven op een eindstation gearriveerd. Ze is dood. Weg. Dat is de realiteit. Daar moet ik het mee doen.”

IV Gedenk de sabbatdag, dat gij die heiligt, zes dagen zult gij arbeiden en al uw werk doen; maar de zevende dag is de sabbat van de Here uw God, dan zult gij geen werk doen

„Zelfs op mijn zestiende, toen ik in het eerste elftal van de dorpsclub voetbalde, werd ik op zondagochtend nog door mijn vader mee naar de kerk gesleept. Als we ’s middags speelden en ik de kleedkamer binnenstapte, riepen de oudere spelers: ’We kunnen niet meer verliezen jongens, want Johan is al voor ons wezen bidden.’ Op mijn zeventiende werd ik prof en ging ik naar Go Ahead Eagles. Ik ging het huis uit, onder het juk van mijn vader vandaan. Sindsdien ben ik niet meer in de kerk geweest.”

V Eer uw vader en uw moeder

„Mijn vader was een bijzonder driftige man die, als hij zijn zin niet kreeg, meteen met stemverheffing sprak. Ik denk trouwens dat ik daarom Louis van Gaal ook zo slecht kan verdragen. Als hij zijn stem verheft, denk ik: nee, Louis, dáár heb ik geen zin meer in. Ik ben volkomen anti- autoritair geworden; ik pik niets meer, van niemand. Maar goed, mijn vader had bovendien een kwaaie dronk die er voor zorgde dat hij wel eens een klap uitdeelde. Mij sloeg hij op den duur natuurlijk niet meer, maar mijn moeder kon er niet altijd aan ontkomen. We hadden overal ruzie over. Hij zat gevangen in de tijdgeest van de jaren vijftig, maar het waren de sixties; ik was opstandig, deed allerlei dingen waar hij helemaal niets van begreep. De strijd om lang haar nam bij ons thuis echt ziekelijke vormen aan. Ik weet zeker dat hij, nog voor ik bij de kapper aankwam, al had gebeld: ’Haal de tondeuse er maar weer eens flink overheen!’ Al die zinloze prestige-strijdjes… Je had in die tijd spijkerbroeken met van die wijde pijpen, Saint Tropez-pijpen waren dat: mocht ik niet. Zondagse kleren! Wat is dat voor een lulkoek? We leefden voor de familie, de relatiekring, de buren. Op een dag liepen de ruzies zo hoog op dat mijn moeder, toen hij achter me aanzat, zijn dienstpistool verstopte omdat ze bang was dat hij uit razernij rare dingen zou gaan doen. Toen we, vanwege de zoveelste bevordering van mijn vader, naar Rolde verhuisden leerde ik Eelco Gelling – de zoon van een collega van mijn vader – kennen. Eelco was de gitarist van Cuby and the Blizzards. Ik kon al aardig drummen en als ik nou iets wilde in mijn leven, dan was het ooit in zo’n band te kunnen spelen. Mijn vader vond het verschrikkelijk – want die jongens hadden lang haar. Hij heeft er werkelijk alles aan gedaan om een carrière in de muziek te dwarsbomen. Als ik een nieuw drumstel nodig had, weigerde hij voor de financiering te tekenen. Als ik met mijn bandje ergens speelde moest ik om elf uur thuis zijn, terwijl dan de tweede set begon. Hij is één keer bij een optreden geweest, samen met mijn moeder. Een vriendje kwam toen vertellen dat hij hem tegen haar had horen zeggen dat ik me vreselijk aanstelde en dat hij zich voor me schaamde. Terwijl ik, als zestienjarige, dacht dat ik het helemaal stond te maken, daar op het podium. Ik wilde zo snel mogelijk het huis uit en voetbal was mijn vluchtroute. Weg van de man die alles wat ik wilde onmogelijk maakte. Het is gek, maar ik vind het nog altijd moeilijk om te zeggen dat ik van mijn vader hield. Het zal wel – hij was tenslotte mijn vader en hij had het beste met me voor – maar toch… Dat ik van mijn moeder heb gehouden kan ik echt met honderd procent zekerheid zeggen. Ze was een schat, die vrouw. En ze heeft het niet makkelijk gehad: altijd maar tussen twee ruziënde mannen in. Mijn moeder was de vredesengel. Haar dood is een enorme klap voor mij geweest.”

VI Gij zult niet doodslaan

„Toen ik nog verslaggever was, heb ik veel zitten wroeten in de zwartgeldcircuits van al die voetbalclubs. Door wat ik bij FC Groningen heb blootgelegd, draaiden drie mensen de gevangenis in en de gevolgen waren dramatisch. Renze de Vries, de voorzitter, raakte zijn veehandel kwijt, de scheepswerf van de penningmeester ging failliet en met het hotel van de secretaris ging het al niet veel beter. De vrouw van de secretaris, zo is mij verteld, kon al die moeilijkheden niet aan en heeft zelfmoord gepleegd. Het gaat misschien te ver om me ook verantwoordelijk voor haar dood te voelen, maar toch… ik heb die lui kapot gemaakt. Ik vraag me af of ik nu, op mijn 59ste, hetzelfde zou doen als ik deze feiten in handen kreeg. Ik was toen wekenlang de gevierde man, een journalist met aanzien – het verhaal klopte van A tot Z, er was niets op aan te merken – maar als ik kijk naar het leed dat ik anderen heb berokkend, denk ik: is

VII Gij zult niet echtbreken

„Ik wist niet dat een mens zoveel verdriet kon hebben. Ik ben geen type dat snel en veel huilt, maar ik heb de eerste dagen na haar dood genoeg gehuild voor de rest van mijn leven. We waren zestien jaar getrouwd geweest. Ik was eenenveertig, had een dochter van twaalf, ik wist niet waar ik het zoeken moest. Toen heb ik de grootste fout van mijn leven gemaakt. Ik wilde dat alles weer bij het oude werd, de gezinssituatie herstellen, aan het werk. Ik kon mijn kind niet aan haar lot overlaten, dus kwam een oude kennis af en toe helpen. Daar is iets uit ontstaan en na een jaar ben ik met haar getrouwd. Vrienden hebben me gewaarschuwd, die zagen dat ik nog midden in mijn rouwproces zat en dat het helemaal geen goed idee was om zo snel weer te trouwen, maar ik was niet te coachen. We hebben een jaar lang ellende gehad en zijn toen gescheiden. Daarna ben ik vier jaar alleen geweest om helemaal tot rust te komen. Mijn dochter ging een jaar naar Amerika en toen is papa weer op zoek gegaan. En heeft deze vrouw gevonden. Ik ben nu elf jaar met haar getrouwd. Uitstekende vrouw, net zoals mijn eerste echtgenote. Ik ben dus wel drie keer getrouwd geweest, maar eigenlijk is er maar één huwelijk echt mislukt.”

VIII Gij zult niet stelen

„Als zoontje van de adjudant had ik een soort voorbeeldfunctie. Ik was een kwajongen, zoals alle kwajongens in het dorp, maar ik moest wel uitkijken dat ik niet bij echte rellen betrokken raakte want dat kon ten koste gaan van de status van mijn vader. Ik heb eigenlijk nooit iets slechts gedaan… ja, ik heb als voetballer pep gebruikt, maar dan moest ik bijvoorbeeld tegen René van de Kerkhof spelen – die jongen was sneller dan het geluid – en ik had geen zin om voor tienduizend man publiek voor lul te staan. Maar het hoort niet hè? Ik ben toch een beetje een fatsoensrakker, in dat soort dingen. Ik geloof dat ik redelijk in evenwicht ben. Ik ben vrij sociaal en… oké, de buurtbarbecue is niet aan mij besteed. Ik hou beslist niet van bruiloften en partijen. Ik begrijp het ook niet zo goed: volgende week dinsdag hebben we een feest, kom je ook? Nou, ik denk het niet. Ik weet helemaal niet of ik volgende week dinsdag in een feeststemming ben en ik hou bovendien helemaal niet van grote gezelschappen. Verder heb ik zes van de zeven dwangneuroses, maar als het waterpas willen hebben staan van de boeken en de cd’s in mijn kast, of het drie keer per week uitzuigen van mijn auto mijn gevaarlijkste kant is, dan kan ik nog wel een tijdje mee, toch?”

IX Gij zult geen valse getuigenissen spreken tegen uw naaste

„Ik heb over alles en iedereen een mening, maar ze mogen ook een mening over mij hebben, daar kan ik heel goed mee leven. Misschien is het niet altijd verstandig om altijd eerlijk te zijn – ik moet wel eens uit een stadion vluchten omdat ik iets onaardigs over een of ander clubje heb gezegd – maar ik heb nog nooit gelogen. En ik zal nooit onzin verkopen. Goed, ik zal je eerlijk zeggen: soms denk ik, op weg naar de studio, wel eens: wat ben je toch eigenlijk een kwal van een man dat je jezelf zo belangrijk vindt om op televisie je meninkje te gaan verkondigen, maar vervolgens realiseer ik me dat ik nergens makkelijker mijn alimentatie kan verdienen en dan rijd ik vrolijk door.”

X Gij zult niet begeren uws naasten huis; gij zult niet begeren uws naasten vrouw, noch zijn dienstknecht, noch zijn dienstmaagd, noch zijn rund, noch zijn ezel, noch iets dat van uw naaste is

„Soms ga ik naar het optreden van een band met jongens van mijn leeftijd, dan zie ik de drummer spelen en denk: daar had ik kunnen zitten. Maar ik misgun hem zijn succes niet. Bovendien: ik heb ook in de journalistiek een geweldig leven gehad: ik ging van de stadsredactie van het Nieuwsblad van het Noorden naar Voetbal International. Van de saaie gemeenteraadsverslagen naar zes weken wereldkampioenschap voetballen in Argentinië. Ik heb voor VI de hele wereld afgereisd. Ja, misschien heeft mijn vader toch een beetje gelijk gehad… Ik heb een prachtige baan, maar dat is toch zijn verdienste niet? Weet je wat hij eigenlijk wilde? Dat ik na mijn carrière als profvoetballer… gek, hij was er wel trots op dat ik de linksback van Haarlem en MVV was, hij kwam ook bij wedstrijden kijken en maakte soms de fout om voor aanvang tegen iemand in het publiek te zeggen: ’Kijk, die nummero vijf, dat is mijn zoon’ waarop ik even later een tegenspeler een doodschop verkocht en hij problemen kreeg op de tribune, maar goed, hij wilde dus dat ik na mijn profcarrière trainer én postbode zou worden. Dat had hij helemaal zo uitgedokterd. Om zes uur ’s ochtends de post rondbrengen, ’s middags een club trainen. Zo moest het gaan. Alles moest gaan zoals mijn vader het vader het wilde. Dat heeft hij tot het laatst toe volgehouden. Zelfs op zijn sterfbed zei hij nog dat het maar goed was dat hij me bij de muziek had weggehouden omdat ik anders niet zo’n ’goede vaste baan’ had gehad. Ik had geen zin meer in heibel. Het enige wat ik nog tegen hem heb gezegd is: ’Als we dit leven ooit op een of andere manier nog een keer over zouden mogen doen, mag ik dan mijn eigen keuzes maken?’
pi_59959334
Leerzaam verhaal.
Ik weet het ook niet
  dinsdag 8 juli 2008 @ 01:28:05 #14
127004 maril
Smeetsfan
pi_59963562
Ik heb een zwak voor hem, die mensenwaar ik een zwak voor heb, maakt het ook niet zoveel uit hoe ze eruit zien tis de inhoud.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 01:41:03 #15
121310 venomsnake
El Saltador
pi_59963670
Gaaf bloemetjes geval, wat een hippie.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_59970229
quote:
maar als ik kijk naar het leed dat ik anderen heb berokkend, denk ik: is
  dinsdag 8 juli 2008 @ 13:40:03 #18
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_59970768
Ik blijf het een fascinerend figuur vinden.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 14:49:27 #19
51286 w00h00
Digital man!
pi_59972600
Johan op VI.nl wederom in hetzelfde overhemd.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 14:56:57 #20
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_59972813
Geweldig, Derksen zo in z'n eentje. Het lijkt de fabeltjeskrant wel. Van mij mag die Genee voor altijd wegblijven.

Voor mij is dit elke werkdag vaste prik.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 15:01:16 #21
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_59972942
Schitterend.

Opa vertelt
pi_59989720
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 13:20 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Dat stukje is ook in Trouw weggevallen. Mooi stuk!
  woensdag 9 juli 2008 @ 11:49:08 #23
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_59991932
quote:
Op maandag 7 juli 2008 21:47 schreef maril het volgende:
Uit Trouw

Johan Derksen / Voetbal was mijn vluchtroute
tien geboden
arjan visser
Johan Derksen (Heteren, 1949) is sportjournalist. Hij werkt sinds 1977 bij het weekblad Voetbal International. Sinds 2000 is hij hoofdredacteur. Derksen verschijnt wekelijks als analist in het sportprogramma van RTL7 ’Voetbal Insite’.

(...)
Mooi stukje.

Zijn ook leuke filmpjes trouwens, zeker nu zonder Genee. Het ging eerst wat onwennig, maar Derksen groeit in zijn rol. En dat beginstukje waar hij vanachter de krant vandaan komt: classic.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_59992054
Johan Derksen

(TVP)
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_59994059
iemand nog die foto waar hij veel te laat een tackle maakt?
pi_59994241

Deze?
pi_59994331
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 11:49 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Mooi stukje.

Zijn ook leuke filmpjes trouwens, zeker nu zonder Genee. Het ging eerst wat onwennig, maar Derksen groeit in zijn rol. En dat beginstukje waar hij vanachter de krant vandaan komt: classic.
Geniaal inderdaad

Koning.
pi_60005663
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 13:24 schreef -J-D- het volgende:
[ afbeelding ]

Deze?
haha nee, van een vriendschappelijk potje een paar jaar geleden. dit is wel een mooie foto overigens.
pi_60006308
Prachtige werkplaats heeft Johan trouwens, er hangen geweldige foto's aan de muren daar.
En wat een boekencollectie zeg .
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60006479
Mooi interview, authentiek mens is het toch
pi_60006570
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 21:47 schreef venomsnake het volgende:
Prachtige werkplaats heeft Johan trouwens, er hangen geweldige foto's aan de muren daar.
En wat een boekencollectie zeg .
En natuurlijk een prachtig klassiek NEC-shirt
pi_60006698
Schitterend inderdaad. Laat Genee maar weg, want dit is topvermaak.
  woensdag 9 juli 2008 @ 23:09:18 #33
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_60008463
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 21:58 schreef De_Hypotheker het volgende:

[..]

En natuurlijk een prachtig klassiek NEC-shirt
Het verdomhoekje moet ook opgevuld worden he...
Vamos el TRI!
pi_60010654
Fantastisch die solo-act van JD, is deze vorm van VI permanent (via internet dus)?
  donderdag 10 juli 2008 @ 01:17:36 #35
171357 Rikketik
pi_60010812
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 01:04 schreef Schimpie het volgende:
Fantastisch die solo-act van JD, is deze vorm van VI permanent (via internet dus)?
Ze wilden het in elk geval blijven doen tot het begin van volgend seizoen. Of ze er daarna mee door blijven gaan valt te betwijfelen, aangezien VI op de tv weer begint en Derksen en Genee ook een programma gaan verzorgen op de Eredivisiezender.

Overigens blijven het toch leuke filmpjes. Die rondleiding in zijn kantoor ook weer: . Een gouden greep, die interactieve filmpjes.
  donderdag 10 juli 2008 @ 01:23:06 #36
176521 Grulez
rasgroninger
pi_60010858
Fabeltjeskrant idd, alleen dan natuurlijk met robuuste waarheden
  donderdag 10 juli 2008 @ 01:41:47 #37
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_60011044
Wat mij betreft is Genee echt overbodig gebleken. Hij is eigenlijk alleen maar een (hinderlijke) tussenpersoon, terwijl Derksen natuurlijk ook gewoon zelf de mail kan voorlezen. Nu spreekt hij echt tot het volk, en niet alleen tot Genee.
pi_60016689
Hij mist Genee wel want elke aflevering geeft hij hem nog een vette sneer.
Ik weet het ook niet
pi_60016745
Dat verhaal over dat shirt
pi_60017980
Die filmpjes zijn briljant. Johan.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_60018753
Dat kantoor is onwijs druk Zou niks voor mij zijn.

Maar respect voor alle boeken en memorabilia die daar allemaal staan en hangen
  Moderator / Redactie Sport donderdag 10 juli 2008 @ 14:15:18 #42
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_60019234
Johan
Die filmpjes zijn goed
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_60019812
pi_60019923
Welke dorpsidioten hier hebben Johan gemaild?
  donderdag 10 juli 2008 @ 14:49:40 #46
176521 Grulez
rasgroninger
pi_60020097
Tis veel meer vermaak, dan met Genee.
pi_60020402
Ik zit iedere dag tussen 14:00/15:00 te refreshen @ VI.nl
pi_60020467

donderdag 10 juli 2008 @ 15:41:30 #49
3185 Adelante
To let it go now
pi_60021434
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 14:41 schreef BB-boy het volgende:
Welke dorpsidioten hier hebben Johan gemaild?
Vooral over Genee, "want dat is al helemaal niet relevant".
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_60022792
Erg leuke filmpjes zeg!
Dit voor internet TV.
Hulde voor de VI.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_60022889
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 15:04 schreef BB-boy het volgende:
[ afbeelding ]

Je moet toch wat met je vrije tijd.
pi_60039172
Beter dan samen met Genee. Ik kijk in ieder geval elke dag even...
  vrijdag 11 juli 2008 @ 13:22:14 #53
148059 Pritt
Atheïst
pi_60039819
Bijna weer een nieuw filmpje.
  vrijdag 11 juli 2008 @ 14:51:38 #54
176521 Grulez
rasgroninger
pi_60042006
"Lurling is een matennaaier"
pi_60042814
Johan heeft wel een punt. waarom heet iedereen niet Jan de Bruin?

Klaas de Baas
pi_60043102
je moet trouwens eens Sport aan Tafel intypen op Youtube

mijn god
pi_60043415
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 14:51 schreef Grulez het volgende:
"Lurling is een matennaaier"
Hehe, goed gezegd ja

Trouwens ook grappig dat je bij de intro JD ziet roken en Wilfred zijn haar ziet Fohnen
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
  vrijdag 11 juli 2008 @ 16:15:42 #58
148059 Pritt
Atheïst
pi_60043962
Vormer zie ik opbloeien bij Roda, lijkt me dat Johan zich daar toch op verkijkt.
Maar tijd zal het leren.

Leuk weer.
pi_60044081
"Waarom heet hij niet gewoon Jan de Bruin?"
pi_60044308
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 01:41 schreef venomsnake het volgende:
Gaaf bloemetjes geval, wat een hippie.
Naar ik begrepen heb is het ook een veredelde hippie als je alleen al naar zijn muziekkeuze luistert.
75 topics = FIN
  vrijdag 11 juli 2008 @ 16:39:14 #61
171357 Rikketik
pi_60044431
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 16:33 schreef FP128 het volgende:

[..]

Naar ik begrepen heb is het ook een veredelde hippie als je alleen al naar zijn muziekkeuze luistert.
Valt wel mee volgens mij. Hij schijnt van nogal sombere muziek te houden, veel Americana als ik me niet vergis.
  vrijdag 11 juli 2008 @ 18:35:55 #62
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_60046505
Vermakelijk stukje weer. Leuk dat nu ook die oude elftalfoto's erbij worden betrokken. Het wordt echt een beetje Opa vertelt...
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
  vrijdag 11 juli 2008 @ 18:37:45 #63
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_60046530
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 16:39 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Valt wel mee volgens mij. Hij schijnt van nogal sombere muziek te houden, veel Americana als ik me niet vergis.
Hij houdt inderdaad ook van Blues, maar volgens mij is Van Morrison zijn grote held.
pi_60046537
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 16:22 schreef -J-D- het volgende:
pi_60046612
Ben sinds kort toch maar deze filmpjes aan het kijken. Tijdens het EK was het echt niets, maar dit is toch wel grappig nu.
  vrijdag 11 juli 2008 @ 19:03:51 #66
154173 Schimpie
RJC RJC RJC
pi_60046959
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 16:39 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Hij had zelfs een hekel aan vrolijke muziek hoorde ik in die reportage over hem.

Zijn mening over Vormer vind ik trouwens ook een beetje raar maar we zullen het zien.
pi_60047783
snapte ook niet waarom hij opeens positief was over Maaskant. normaal is hij altijd negatief over hem.
pi_60047906
Volgens hem had Maaskant het goed gedaan bij RBC en Roda? Wanneer zat hij bij Roda dan?
pi_60048094
In de periode dat wij allemaal dachten dat hij bij Willem 2 zat.
  vrijdag 11 juli 2008 @ 20:09:56 #70
123545 DatMeenJeNiet
pi_60048183
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 19:48 schreef DJ_Ryow het volgende:
snapte ook niet waarom hij opeens positief was over Maaskant. normaal is hij altijd negatief over hem.
Hij is sowieso ongelofelijk positief steeds, was mij ook al opgevallen.
pi_60048193
Het is inderdaad een hele goede prestatie om bijna met Willem II te degraderen
  vrijdag 11 juli 2008 @ 21:23:27 #72
154173 Schimpie
RJC RJC RJC
pi_60049565
Misschien bedoelde die MVV, zelfs Johan maakt wel eens foutjes.
pi_60049779
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 16:22 schreef -J-D- het volgende:
Die opmerkingen van 'm zijn meestal gewoon écht grappig, hoe die dat ook zo droogjes tussen neus en lippen door zegt

Genee is voor zo een korte filmpjes ook totaal overbodig eigenlijk. Derksen kan die mailtjes ook wel zelf oplezen
pi_60049800
Nee die noemde die daarna nog.
pi_60058126
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 19:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Volgens hem had Maaskant het goed gedaan bij RBC en Roda? Wanneer zat hij bij Roda dan?
Ik vind het vermakelijke filmpjes maar Johan slaat inderdaad nog wel eens de plank mis. Ook vind ik het vreemd dat hij Linssen hoger acht dan Vormer. Vormer was een van de weinige AZ-ers die afgelopen seizoen vaak goed gespeeld heeft. Ik vind het een uitstekende aankoop van Roda.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_60058663
Je moet hem ook niet serieus gaan nemen natuurlijk, het is gewoon entertainment.
  zondag 13 juli 2008 @ 00:53:27 #77
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_60068711
Die man is echt geniaal, mag niet altijd gelijk hebben maar wat een heerlijke persoonlijkheid, droog als een kurk en goudeerlijk. Wat mij betreft mag Genee lekker op het strand blijven liggen met z'n gelkop, want in z'n eentje doet Johan het nog stukken leuker zonder steeds afgekapt te worden.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_60068869
Ik snap weinig van de aanval op Ruud Vormer eigenlijk, toch een speler met de nodige potentie vind ik.
Ik ga hem erop leggen, ja zeg, eerst mijn bordje leeg eten en dan als een nat washandje de coalitie op de kant zetten als de wind schuin van achteren komt.
pi_60069028
quote:
Op zondag 13 juli 2008 01:06 schreef Valdivia het volgende:
Ik snap weinig van de aanval op Ruud Vormer eigenlijk, toch een speler met de nodige potentie vind ik.
Er zijn inderdaad wel slechtere voetballers en aangezien Vormer transfervrij is overgekomen kan Roda zich er geen buil aan vallen. Ik ben het wel met Derksen eens dat de handelingssnelheid van Vormer omhoog moet wil hij echt een goede speler voor een topclub worden, maar hij is nog jong dus misschien komt dat nog.
pi_60069153
Exactly, Barnet.
Ik ga hem erop leggen, ja zeg, eerst mijn bordje leeg eten en dan als een nat washandje de coalitie op de kant zetten als de wind schuin van achteren komt.
pi_60070083
Heeft hij nog leuke quotes gehad?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_60098871
"Er zijn erg veel christelijke jongeren die zich laten leiden door dat gedateerde sprookjesboek die mij hebben gemaild."

Hij is al gelijk weer op dreef.
  maandag 14 juli 2008 @ 16:11:51 #83
3185 Adelante
To let it go now
pi_60099238
"Er is wat mis met Aissati"
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  maandag 14 juli 2008 @ 16:18:28 #84
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_60099422
quote:
Op maandag 14 juli 2008 16:11 schreef Adelante het volgende:
"Er is wat mis met Aissati"
Hij had wel een punt
  maandag 14 juli 2008 @ 16:24:27 #85
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_60099572
Lekker positief over Groningen...
  maandag 14 juli 2008 @ 16:30:53 #86
176521 Grulez
rasgroninger
pi_60099736
Weer een mooie preek
pi_60099919
Leuke uitzending weer zeg.

Ik vind het echt veel leuker zonder Genee erbij zo.
Laat Genee maar gewoon weer Voetbal Insite op televisie doen, maar laat deze dagelijkse rubriek maar aan Johan over.
pi_60099998
Gedateerd sprookjesboek
  maandag 14 juli 2008 @ 16:50:10 #89
171357 Rikketik
pi_60100241
quote:
Op maandag 14 juli 2008 16:37 schreef venomsnake het volgende:
Leuke uitzending weer zeg.

Laat Genee maar gewoon weer Voetbal Insite op televisie doen, maar laat deze dagelijkse rubriek maar aan Johan over.
Eens.

Ik vind ook dat hij een punt heeft wat betreft Aissati. Die jongen moet gewoon lekker gaan voetballen bij een club als Utrecht of Heerenveen, clubs die meespelen in de Uefa Cup en bovendien een hoog niveau halen in de Eredivisie. Clubs waar hij elke week zou kunnen spelen.
  maandag 14 juli 2008 @ 16:53:27 #90
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_60100327
quote:
Op maandag 14 juli 2008 16:37 schreef venomsnake het volgende:
Met z'n allen mailen!
pi_60102377
Blijft vermakelijk.

Waarom laten ze die mails met het adres van de afzender in beeld zien :S?
  maandag 14 juli 2008 @ 18:42:51 #92
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_60102666
TVP.

Krijgt hij nou nog z´n talkshow?
I like rice. Rice is great when your hungry and you want two thousand of something.
Have you heard that the bird is the word?
  maandag 14 juli 2008 @ 18:44:56 #93
3185 Adelante
To let it go now
pi_60102699
anders lijkt het alsof Johan de namen ter plekke verzint...
  maandag 14 juli 2008 @ 19:17:03 #94
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_60103385
quote:
Op maandag 14 juli 2008 18:28 schreef Rucebo het volgende:
Waarom laten ze die mails met het adres van de afzender in beeld zien :S?
Viel mij ook al op. Hoewel het de ene keer wel getoond wordt en de andere keer weer niet.
pi_60103520
quote:
Op maandag 14 juli 2008 18:44 schreef Adelante het volgende:
anders lijkt het alsof Johan de namen ter plekke verzint...
Lijkt me niet echt prettig als vraagsteller om vol met je mailadres in beeld te komen iig...
  maandag 14 juli 2008 @ 23:30:36 #96
176521 Grulez
rasgroninger
pi_60110074
quote:
Op maandag 14 juli 2008 19:17 schreef The_Verve het volgende:

[..]

Viel mij ook al op. Hoewel het de ene keer wel getoond wordt en de andere keer weer niet.
Ik ga Guido wel ff mailen denk ik
  dinsdag 15 juli 2008 @ 02:26:20 #97
123545 DatMeenJeNiet
pi_60112910
Wel weer leuk vandaag. Alleen moet ie een keer gaan ophouden met steeds te beginnen "ik ben het hiermee eens/oneens", maakt het een beetje saai. En bij Arnautovic zat ie erg onwetend te lullen had ik het gevoel.
pi_60114158
quote:
Op maandag 14 juli 2008 16:40 schreef EnGCatjuh het volgende:
Gedateerd sprookjesboek
Minpunten voor Johan.
pi_60114187
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 08:59 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Minpunten voor Johan.
Jij had hem gemaild?
pi_60114251
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 09:01 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Jij had hem gemaild?
Haha, nee. Eigenlijk vind ik het wel wat opvallend dat Johan een deel van zijn doelgroep/abonnees (er zijn nu eenmaal veel chr. voetballiefhebbers) op deze manier neerzet.

Maar goed, hij is wel eerlijk en dat valt ook wel weer te prijzen natuurlijk.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 09:17:27 #101
3185 Adelante
To let it go now
pi_60114360
Hoe kunnen er nou veel christelijke voetballiefhebbers zijn, die mogen op zondag geheel geen tv kijken?
pi_60114451
Derksen verbindt het gedrag van zijn vader aan de inhoud van de Bijbel. Iedere amateurpsycholoog prikt daar door heen.

Jezus is lief

Ontopic: Derksen is echt, eigen, eigenwijs en ik vind zijn humor heerlijk.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 15 juli 2008 @ 14:47:21 #103
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_60121250
Lekker promotiepraatje op het einde weer

http://www.vi.nl/VoetbalI(...)UniekDuoInSpanje.htm
  dinsdag 15 juli 2008 @ 14:53:25 #104
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_60121409
En maar weer een mailtje gestuurd dat Wilfred vooral weg moet blijven.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 15:34:55 #105
3185 Adelante
To let it go now
pi_60122318
Die mensen die maar door blijven mekkeren over Vitesse en de gemeente Arnhem
  woensdag 16 juli 2008 @ 14:46:51 #106
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_60145110
Wilfred morgen dus weer terug.

Uit de woorden van Derksen begrijp ik dat hij wel doorgaat met een eigen rubriek: "Beste Johan"
  woensdag 16 juli 2008 @ 14:55:49 #107
121310 venomsnake
El Saltador
pi_60145294
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 14:46 schreef Trancelocator het volgende:
pi_60145320
Rob van Otterdijk op zijn plaats gezet

Smartass
  woensdag 16 juli 2008 @ 15:07:43 #109
176521 Grulez
rasgroninger
pi_60145561
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 14:55 schreef venomsnake het volgende:

[..]

pi_60145747
"dat moet een feest worden"

die gast
  woensdag 16 juli 2008 @ 15:40:47 #111
171357 Rikketik
pi_60146363
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 14:46 schreef Trancelocator het volgende:

Uit de woorden van Derksen begrijp ik dat hij wel doorgaat met een eigen rubriek: "Beste Johan"
Daar lijkt het wel op inderdaad. Hopen dat ze dat in aparte filmpjes gaan doen, dan kan ik die afleveringen met Genee desgewenst skippen.
  woensdag 16 juli 2008 @ 15:42:23 #112
176521 Grulez
rasgroninger
pi_60146408
Ik vind het toch elke dag weer vermaak. Nieteens door de info, maar gewoon door de vorm.
pi_60147011
Ach, ik vond de afleveringen met Genee ok wel vermakelijk. Ik mis het gekibbel over gewicht, kapsels en kledingkeuze wel een beetje.
  woensdag 16 juli 2008 @ 17:33:32 #114
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_60148620
Ik vind dat Derksen dit toch leuk doet:)
  woensdag 16 juli 2008 @ 17:41:26 #115
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_60148763
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 16:07 schreef koningdavid het volgende:
Ach, ik vond de afleveringen met Genee ok wel vermakelijk. Ik mis het gekibbel over gewicht, kapsels en kledingkeuze wel een beetje.
Tja, als je van vooropgezette een-tweetjes houdt...
pi_60160110
Beste Johan.....hahahha ik geniet dagelijks van zijn stukjes maar het wordt zo wel de grote zelfbevlekkingsshow....
pi_60164119
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 14:56 schreef BB-boy het volgende:
Rob van Otterdijk op zijn plaats gezet

Smartass
pi_60164414
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 13:17 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

donderdag 17 juli 2008 @ 13:41:17 #119
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_60164774
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 13:17 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

!!!
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
  donderdag 17 juli 2008 @ 14:39:36 #120
177187 Hung-05
Impossible is Nothing
pi_60166296
waarde hoofdredacteur, beste Johan
  donderdag 17 juli 2008 @ 15:34:14 #121
3185 Adelante
To let it go now
pi_60167487
Geen Genee vandaag?
pi_60167535
Volgens mij gaat het toch een programma worden van Johan alleen.
pi_60167550
Morgen is Genee er pas bij hoor.
  donderdag 17 juli 2008 @ 15:37:36 #124
3185 Adelante
To let it go now
pi_60167552
Om 10 uur 's ochtends Johan alleen
Om 15 uur 's middags Johan & Genee
  donderdag 17 juli 2008 @ 15:38:43 #125
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_60167573
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 15:37 schreef Adelante het volgende:
Om 10 uur 's ochtends Johan alleen
Om 15 uur 's middags Johan & Genee
Beter!
  donderdag 17 juli 2008 @ 15:42:02 #126
171357 Rikketik
pi_60167650
Leuk dat ze er twee aparte items van hebben gemaakt. Ik vraag me af of Derksen zelf had verwacht dat zijn solo act zo'n succes zou worden.
pi_60170393
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 14:39 schreef Hung-05 het volgende:
waarde hoofdredacteur, beste Johan
Die naam is zo fout, dat het goed wordt
pi_60171637
Is die dikke auto bij het einde en begin van het filmpje van Johan?
- verwijderd door admin -
  vrijdag 18 juli 2008 @ 10:21:36 #129
3185 Adelante
To let it go now
pi_60183291
  vrijdag 18 juli 2008 @ 11:17:51 #130
121310 venomsnake
El Saltador
pi_60184673
Ik vind dat hij het programma elke keer zo geweldig droog afsluit.

Ik vind dat André Ooijer als voetballer op zijn laatste benen loopt.... Dank u wel .

.

[ Bericht 10% gewijzigd door venomsnake op 18-07-2008 11:24:43 ]
  vrijdag 18 juli 2008 @ 11:35:08 #131
148059 Pritt
Atheïst
pi_60185097
Weet Johan wel dat Hoogstrate weer zwaar geblesseerd is?
Ik had het gevoel dat meneer dat niet wist en daarom vrij positief was.
  vrijdag 18 juli 2008 @ 11:46:28 #132
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_60185414
Leuk
pi_60185465
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 11:35 schreef Pritt het volgende:
Is pas recent gebeurd toch? Misschien al eerder opgenomen.
pi_60186335
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 11:35 schreef Pritt het volgende:
Inderdaad nu wordt het een stuk lastiger natuurlijk voor die jongen, misschien komt hij er nog op terug.
Ooijer heeft de draaicircel van een vrachtwagen
  vrijdag 18 juli 2008 @ 12:32:14 #135
176521 Grulez
rasgroninger
pi_60186586
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 11:17 schreef venomsnake het volgende:
Ik vind dat hij het programma elke keer zo geweldig droog afsluit.

[ afbeelding ]

Ik vind dat André Ooijer als voetballer op zijn laatste benen loopt.... Dank u wel .

.
Opslaan als...
  vrijdag 18 juli 2008 @ 12:47:08 #136
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_60186908
Waarde hoofdredacteur:

pi_60187037
Hij heeft wel een dikke auto die Johan. Mooie Chrysler.
  vrijdag 18 juli 2008 @ 14:55:40 #138
51286 w00h00
Digital man!
pi_60190228
Johan Derksen:

vrijdag 18 juli 2008 @ 15:12:09 #139
202094 KingOfPop
50% Nederlands 100% Kansloos
pi_60190621
Er gaat veel gebeuren dit weekend..
Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
  vrijdag 18 juli 2008 @ 15:22:44 #140
148059 Pritt
Atheïst
pi_60190846
Daar bedoelde hij natuurlijk Aissati mee.
  vrijdag 18 juli 2008 @ 15:47:37 #141
171357 Rikketik
pi_60191492
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 14:55 schreef w00h00 het volgende:
Johan Derksen:

[ afbeelding ]
Het was Wilfred 'gebruinde god' Genee blijkbaar ook opgevallen.

Met Genee erbij is het trouwens ook wel leuk, hij voegt alleen zo weinig toe als het gaat om filmpjes van 10 minuten... ik denk dat hij beter tot zijn recht komt op tv.
  Moderator / Redactie Sport maandag 21 juli 2008 @ 10:18:13 #142
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_60239767

met Krul kan je weer tien jaar verder bij Feijenoord. Het is een schande dat NEC zijn oude shirt kwijt is.

http://www.vi.nl/BesteJoh(...)lTienJaarVooruit.htm
  maandag 21 juli 2008 @ 10:21:59 #143
171357 Rikketik
pi_60239817
Hij is wat bondiger vandaag, eh? Ze zullen hem wel verteld hebben dat hij teveel uitweidt...

Hij leefde trouwens duidelijk op toen het shirt van NEC aan bod kwam.
  maandag 21 juli 2008 @ 10:26:01 #144
3185 Adelante
To let it go now
pi_60239876
Johan aan de dope en hij ging er niet beter van voetballen
pi_60241950
Werd ie nog opgefokter van.
pi_60242423
Dat oude shirt van NEC
  maandag 21 juli 2008 @ 16:28:35 #147
212946 S_1980
Ach waarom ook niet?
pi_60247370
Goede kritische column over het Live! kanaal van de eredivisie
  maandag 21 juli 2008 @ 16:40:16 #148
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_60247603
Leuke toevoeging op de site. Ik mag graag naar Derksen luisteren en hij vertelt vaak zinnige dingen over het voetbal. Daarnaast neemt hij zichzelf en de voetballerij niet altijd even serieus. Ik kijk er graag naar.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_60248161
quote:
Op maandag 21 juli 2008 16:40 schreef Terreros85 het volgende:
Leuke toevoeging op de site. Ik mag graag naar Derksen luisteren en hij vertelt vaak zinnige dingen over het voetbal. Daarnaast neemt hij zichzelf en de voetballerij niet altijd even serieus. Ik kijk er graag naar.
Dat is het mooiste van Derksen ja.
  dinsdag 22 juli 2008 @ 10:02:51 #150
121310 venomsnake
El Saltador
pi_60262018
  dinsdag 22 juli 2008 @ 10:04:24 #151
3185 Adelante
To let it go now
pi_60262047
Andries Jonker wordt weer eens even afgezeken
  dinsdag 22 juli 2008 @ 10:07:56 #152
121310 venomsnake
El Saltador
pi_60262128
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 10:04 schreef Adelante het volgende:
Andries Jonker wordt weer eens even afgezeken
Daar ben ik het wel met johan eens. Ik vind die Jonker ook een eigenwijze kak kwak eerste klas!
pi_60262218
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 10:07 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Daar ben ik het wel met johan eens. Ik vind die Jonker ook een eigenwijze kak kwak eerste klas!
Ik vind die over vloet wel lachen:
quote:
'Je zult als speler maar dagelijks een stortvloed aan nietszeggende woorden over je heen krijgen.'
Hoe flauw
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_60269502
Even een vraag ingestuurd
Of Wilfred ook lid wil worden van de fanclub van Johan
pi_60269528
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 14:54 schreef -J-D- het volgende:
pi_60269565
Volgens mij heeft hij zich niet al te positief uitgelaten over die fanclub in het verleden
pi_60269589
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 14:57 schreef BB-boy het volgende:
Volgens mij heeft hij zich niet al te positief uitgelaten over die fanclub in het verleden
Johan zelf ja, Wilfred niet
Ik moet die fansite nog eens verkopen voor april volgend jaar.
Geen zin om nog een jaar te betalen voor die url
We hebben ons hoogtepunt al bereikt (meerdere).
pi_60269667
Volgens mij stuurt Dennis van Wijk zelf elke keer die mailtjes over Jonker
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 22 juli 2008 @ 15:13:01 #159
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_60269905
Doe maar 20 minuten beste Johan etc en laat Genee weer thuis blijven .
pi_60269921
Ben wel benieuwd hoe het straks tijdens de competitie is als Johan en Wilfred dagelijks te zien zijn 's-avonds
pi_60271747
quote:
Op maandag 21 juli 2008 16:28 schreef S_1980 het volgende:
Goede kritische column over het Live! kanaal van de eredivisie
"En om de laatste twijfelaars over de streep te trekken: ik kom elke doordeweekse avond even langs, om elf uur precies."

quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 15:13 schreef borisz het volgende:
Doe maar 20 minuten beste Johan etc en laat Genee weer thuis blijven .
Eens. Als presentator met gasten erbij doet hij het prima, maar 1 op 1 met Derksen gaat snel vervelen.
pi_60277582
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 14:54 schreef -J-D- het volgende:
Volgens mij was hij niet zo te spreken over de oprichter van de fanclub. Toch?
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  woensdag 23 juli 2008 @ 10:28:31 #163
121310 venomsnake
El Saltador
pi_60289580
pi_60289599
Lekkere aanval op Van Halst
pi_60290066
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 20:38 schreef RayMania het volgende:

[..]

Volgens mij was hij niet zo te spreken over de oprichter van de fanclub. Toch?
Daar kan hij het supergoed mee vinden Tis ook een goede kerel, die oprichter
  woensdag 23 juli 2008 @ 12:19:25 #166
171357 Rikketik
pi_60292361
Het leuke van Derksen is dat hij zijn onvrede over bepaalde zaken moeilijk verborgen kan houden. Nu ook weer met Van Halst; in plaats van politiek correct te zeggen dat ze prima door één deur kunnen, brandt hij hem gewoon helemaal af.

En ook op zo'n toon van: 'het is toch heel normaal dat ik mijn collega zo afval?'
  woensdag 23 juli 2008 @ 12:25:37 #167
121310 venomsnake
El Saltador
pi_60292481
Het is natuurlijk wel lachwekkend als hij daar de wijsneus loopt uit te hangen achter dat computertje terwijl hij de wedstrijd niet eens heeft gezien.
  woensdag 23 juli 2008 @ 12:43:41 #168
208984 Ziggenmufter
In permanente staat
pi_60292917
Ik luister altijd graag naar Johan Derksen. Ik ben het lang niet altijd met hem eens maar hij heeft een onafhankelijke mening en daar houd ik van.
  woensdag 23 juli 2008 @ 12:46:54 #169
208984 Ziggenmufter
In permanente staat
pi_60292993
Wat ik altijd zo leuk vind van Johan Derksen is dat hij mensen compleet afbrandt om vervolgens erachter te zeggen dat dat persoon 'best wel een aardige vent in de omgang is'.
pi_60294332
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 12:25 schreef venomsnake het volgende:
Het is natuurlijk wel lachwekkend als hij daar de wijsneus loopt uit te hangen achter dat computertje terwijl hij de wedstrijd niet eens heeft gezien.
Ja maar dingen die hij naar voren haalt op zijn computertje kan ie toch nooit alleen uit de samenvatting halen? Dan moet ie toch wel een groot gedeelte van de wedstrijd gezien hebben?
pi_60294357
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 13:43 schreef Zjakkie het volgende:
Ja maar dingen die hij naar voren haalt op zijn computertje kan ie toch nooit alleen uit de samenvatting halen? Dan moet ie toch wel een groot gedeelte van de wedstrijd gezien hebben?
Bekijk het filmpje eens
pi_60294489
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 13:44 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Bekijk het filmpje eens
Wel eens gedaan, maar ik heb besloten verder geen tijd meer te verspillen aan Derksen...
  woensdag 23 juli 2008 @ 13:57:21 #173
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_60294666
Waarom geef je dan onzinnig commentaar op een filmpje die je overduidelijk niet hebt bekeken en dan ook nog zeggen dat je geen tijd verspild aan derksen. Het is ook allemaal zo moeilijk voor je he...
I like rice. Rice is great when your hungry and you want two thousand of something.
pi_60294715
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 13:49 schreef Zjakkie het volgende:
Wel eens gedaan, maar ik heb besloten verder geen tijd meer te verspillen aan Derksen...
Bemoei je er dan ook gewoon niet mee
pi_60295283
Nou die titel lijkt genoeg te zeggen anders, Van Halst ziet de wedstrijden niet maar strijkt wel met de eer
  woensdag 23 juli 2008 @ 14:36:24 #176
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_60295625
ik kan t filmpje niet openen alleen de eerste 2 seconde..
pi_60295680
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 14:36 schreef Loserkid het volgende:
Had ik gister ook. Paar keer refreshen verhielp het toen.
  woensdag 23 juli 2008 @ 14:40:28 #178
171357 Rikketik
pi_60295711
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 14:36 schreef Loserkid het volgende:
Gebruik je FireFox? Ik moet altijd de meeste tabbladen sluiten wil ik filmpjes kunnen bekijken, volgens mij heeft het met het hoge geheugengebruik te maken.
  woensdag 23 juli 2008 @ 14:42:26 #179
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_60295740
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 14:40 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Gebruik je FireFox? Ik moet altijd de meeste tabbladen sluiten wil ik filmpjes kunnen bekijken, volgens mij heeft het met het hoge geheugengebruik te maken.
Ik gebruik IE.. en heb geen tabbladen open verder
  woensdag 23 juli 2008 @ 14:53:20 #180
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_60295994
Haha, Jan van Halst helemaal met de grond gelijk gemaakt.
pi_60297125
http://www.vi.nl/VoetbalI(...)fdeProbleemTegen.htm

Volgens mij begint Derksen het steeds meer met Genee te hebben gehad
  woensdag 23 juli 2008 @ 15:56:36 #183
171357 Rikketik
pi_60297259
Na de opnames lachen ze er om.
pi_60297367
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 15:49 schreef Wooldoor het volgende:

Hij huurt hem zelf in en kiest er zelf voor programma's met hem te maken. Of ze elkaar mogen weet ik niet, maar ze hebben als vakmannen gewoon veel waardering voor elkaar en werken blijkbaar graag samen.
pi_60297556
Jan van Halst even met de grond gelijk gemaakt (tvp)
pi_60302451
Ook al beweert Johan van niet, het lijkt me toch enorm veel werk om al die mails zelf door te lezen. Ongetwijfeld zit er een hoop onzin tussen. Als hij echt alles zelf moet lezen houdt hij toch weinig tijd over hoor .

Maar het blijft leuk om naar te kijken, zonder Genee is beter dan met...
  woensdag 23 juli 2008 @ 19:36:57 #187
208984 Ziggenmufter
In permanente staat
pi_60302518
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 15:49 schreef Wooldoor het volgende:

Volgens mij heb jij niet veel mensenkennis en gevoel voor humor.
pi_60314740
Johan
Brett Holman
  donderdag 24 juli 2008 @ 10:32:14 #189
171357 Rikketik
pi_60314926
Weer dat Eredivisie Live. Er zullen toch nog wel andere leuke mailtje ingestuurd worden?
pi_60316491
Eens met Johan w.b. Beerens en Amrabat.

Drenthe en Amrabat aan de flanken en Makaay en Babel in het midden.
Ga er maar aan staan als verdediging.
pi_60316510
Die huilies steeds te zeuren dat hun club niet genoeg aandacht krijgt, gister over Feyenoord, nu weer over Twente.
pi_60316682
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 10:32 schreef Rikketik het volgende:
Weer dat Eredivisie Live. [ afbeelding ] Er zullen toch nog wel andere leuke mailtje ingestuurd worden?
Daar wordt ik ook moe van ...
pi_60320767
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 19:34 schreef Rucebo het volgende:
Ook al beweert Johan van niet, het lijkt me toch enorm veel werk om al die mails zelf door te lezen. Ongetwijfeld zit er een hoop onzin tussen.
Hij heeft juist gezegd dat het heel veel werk was en dat het maar net te doen was.
pi_60321140
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 14:36 schreef JOHAN410 het volgende:

[..]

Hij heeft juist gezegd dat het heel veel werk was en dat het maar net te doen was.
Dat weet ik, maar dat geloof ik dus niet. Dan ben je toch bijna nergens anders meer mee bezig zeg. Als hij dagelijks al die twee uitzendingen moet doen en alle vragen moet lezen en voor een deel beantwoorden. Ook al worden dan meerdere afleveringen in een keer opgenomen. Daar gaat toch extreem veel tijd in zitten als je alles zelf moet doen...
  donderdag 24 juli 2008 @ 15:08:03 #195
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_60321448
Geweldige slotzin vandaag, doe het maar eens, je betoog daar naar toe bouwen
Vamos el TRI!
pi_60321624
'Het zou een broer van je kunnen zijn'

Wel een beetje overkill aan Derksen plaatjes trouwens op die pagina.
  donderdag 24 juli 2008 @ 15:27:07 #197
202094 KingOfPop
50% Nederlands 100% Kansloos
pi_60321852
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 15:16 schreef Symer het volgende:
Heb het gezien ja, geweldig
Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
pi_60322439
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 15:16 schreef Symer het volgende:
Die was raak inderdaad.
  donderdag 24 juli 2008 @ 16:48:41 #199
171357 Rikketik
pi_60323738
'Tijd voor een sigaartje?'
'Ik zit te hunkeren, ja.'
'Dan verlaat ik snel het pand.'

Hoe fout.
  † In Memoriam † donderdag 24 juli 2008 @ 17:03:28 #200
135486 Manu82
How you doin'?
pi_60324037
tvp
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_60324668
Prachtig die reclame voor dat voetbalkanaal
pi_60324908
"Het is de enige manier om de wedstrijden te zien"

Ja Johan, tenzij je voor iets meer een seizoenskaart koopt...
  donderdag 24 juli 2008 @ 18:02:42 #203
3185 Adelante
To let it go now
pi_60325002
Pelle de verloren broer van Genee
pi_60325029
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 17:56 schreef BB-boy het volgende:

Dan kun je nog niet op meerdere plaatsen tegelijk zijn...
  donderdag 24 juli 2008 @ 18:05:17 #205
171357 Rikketik
pi_60325040
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 17:56 schreef BB-boy het volgende:

Ik denk dat Derksen bedoelde dat je technisch gezien alle wedstrijden live kunt volgen. In de praktijk zul je er ongeveer zes per speelronde kunnen zien, maar dat is nog altijd vijf meer dan met een seizoenskaart voor één club.
pi_60325086
Tja, ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik vind een wedstrijd (hooguit 2) per weekend wel genoeg. Voor mij in ieder geval geen Eredivisie Live.
  donderdag 24 juli 2008 @ 18:13:31 #207
3185 Adelante
To let it go now
pi_60325157
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 18:08 schreef BB-boy het volgende:
Tja, ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik vind een wedstrijd (hooguit 2) per weekend wel genoeg. Voor mij in ieder geval geen Eredivisie Live.
De vrijdagavondwedstrijd kijk ik meestal, zaterdag alleen als er geen feestjes zijn en de zondag ben ik straks toch wel drie wedstrijden achter elkaar voor de tv te vinden vriendin nog niet heeft ingelicht over eredivisie live
pi_60325295
3 wedstrijden eredivisie voetbal achter elkaar... Moet er niet aan denken.
pi_60326002
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 18:21 schreef BB-boy het volgende:
3 wedstrijden eredivisie voetbal achter elkaar... Moet er niet aan denken.
Ik ook niet, vaak waren de vrijdagavondwedstrijden al niet om aan te zien. Om drie van dat soort wedstrijden achter elkaar te zien...
  donderdag 24 juli 2008 @ 19:44:59 #210
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_60326533
leuk programma die twee onderdelen op vi-tv
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  vrijdag 25 juli 2008 @ 10:47:50 #211
3185 Adelante
To let it go now
pi_60336849
Lekkere vraag of Johan inmiddels financieel onafhankelijk is
pi_60337899
"Doordekken" is wel een erg flauwe naam trouwens voor dat Eredivisie Live programma ...
  vrijdag 25 juli 2008 @ 14:54:57 #213
148059 Pritt
Atheïst
pi_60342788
Haha die anekdote over Annie van der Velden.
Die had ik nog nooit gehoord.
pi_60343013
Johan stadionverbod
  vrijdag 25 juli 2008 @ 15:20:12 #215
171357 Rikketik
pi_60343385
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 14:54 schreef Pritt het volgende:
Haha die anekdote over Annie van der Velden.
Die had ik nog nooit gehoord.
Geweldig inderdaad. Ik wist dat hij er een stadionverbod had, maar om die reden...
  vrijdag 25 juli 2008 @ 15:23:02 #216
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_60343447
Ik zie het wel helemaal voor me. Johan die deze uitspraken doet op rustige toon alsof hij een halfje wit bij de bakker bestelt. En vervolgens Annie volledig over de rooie.
  vrijdag 25 juli 2008 @ 15:48:15 #217
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_60344005
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 10:47 schreef Adelante het volgende:
Lekkere vraag of Johan inmiddels financieel onafhankelijk is
Die alimentatie
Vamos el TRI!
  vrijdag 25 juli 2008 @ 23:26:10 #218
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_60352567
Ik krijg die teringzooi bij WHBJ gewoon echt niet aan de praat. Voetbal Insite werkt dan weer wel gek genoeg. Overbelaste servers bij veel dataverkeer, ja, om elf uur 's avonds zeker.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
pi_60352633
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 23:26 schreef Kriegel het volgende:
Ik krijg die teringzooi bij WHBJ gewoon echt niet aan de praat. Voetbal Insite werkt dan weer wel gek genoeg. Overbelaste servers bij veel dataverkeer, ja, om elf uur 's avonds zeker.
Cache al gecleared middels ctrl+f5? Dat werkte bij mij laatst.
  vrijdag 25 juli 2008 @ 23:36:27 #220
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_60352798
Nope.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
pi_60353557
Johan doet wel grappig over zijn financiele toestand, maar soms doet hij voorkomen alsof 1300 netto in de maand verdient.....zal zeker tegen de ton aanzitten met al zijn activiteiten....
pi_60353749
Nou dat lijkt mij sterk, zou die willen misschien.
pi_60361370
Hij werd toch even voor het blok gezet door Genee met zijn oude voorbeelden van Heerenveen routiniers. Kon hij niet echt hebben
  zaterdag 26 juli 2008 @ 15:34:03 #224
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_60361443
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 00:12 schreef Pulu het volgende:
Johan doet wel grappig over zijn financiele toestand, maar soms doet hij voorkomen alsof 1300 netto in de maand verdient.....zal zeker tegen de ton aanzitten met al zijn activiteiten....
Idd soms ga je nog twijfelen of hij wel echt sarcastisch is ook. Het lijkt me echt een workaholic die idd rond de ton binnenharkt.
pi_60366643
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 15:26 schreef BB-boy het volgende:
Hij werd toch even voor het blok gezet door Genee met zijn oude voorbeelden van Heerenveen routiniers. Kon hij niet echt hebben
Idd,volgens mij wist derksen ook meteen dat hij iets stoms gezegd had
Brett Holman
pi_60370585
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 15:26 schreef BB-boy het volgende:
Daar werd hij idd wel even gepwned door Genee.
  maandag 28 juli 2008 @ 09:59:46 #227
3185 Adelante
To let it go now
pi_60390873
  maandag 28 juli 2008 @ 10:02:46 #228
3185 Adelante
To let it go now
pi_60390923
"Tot welke leeftijd wilt u doorgaan in dit vak? Ik word uw hoofd een beetje zat"
  maandag 28 juli 2008 @ 10:09:50 #229
171357 Rikketik
pi_60391020
Volgens mij zijn al die klaagbrieven over Derksens kop gewoon afkomstig van Genee.
  maandag 28 juli 2008 @ 10:13:12 #230
121310 venomsnake
El Saltador
pi_60391068
Johan zit er altijd naast met zijn voorspellingen. PSV wordt dus gewoon weer kampioen.
pi_60391629
quote:
Op maandag 28 juli 2008 10:13 schreef venomsnake het volgende:
Johan zit er altijd naast met zijn voorspellingen. PSV wordt dus gewoon weer kampioen.
Valt me sowieso op dat PSV elk jaar nauwelijks als kampioen wordt voorspelt door de 'kenners'. Ze leren het dus ook nooit ...
  maandag 28 juli 2008 @ 12:59:07 #232
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_60393997
quote:
Op maandag 28 juli 2008 10:13 schreef venomsnake het volgende:
Nu Derksen dit gezegd heeft, bereid ik mij alvast voor op een rampseizoen.
  maandag 28 juli 2008 @ 13:11:23 #233
171357 Rikketik
pi_60394227
Zou wel ironisch zijn als AZ dit jaar kampioen wordt.
  maandag 28 juli 2008 @ 13:12:41 #234
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_60394261
quote:
Op maandag 28 juli 2008 13:11 schreef Rikketik het volgende:
Zou wel ironisch zijn als AZ dit jaar kampioen wordt.
Liever AZ dan Ajax
pi_60395731
Dat verhaal over Pi-Euro
pi_60396053
Luque verdient nu ineens 3 miljoen per jaar

[ Bericht 0% gewijzigd door le_knightclub_soda op 28-07-2008 14:43:53 ]
  maandag 28 juli 2008 @ 14:35:12 #237
121310 venomsnake
El Saltador
pi_60396079
  maandag 28 juli 2008 @ 14:47:23 #238
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_60396362
quote:
"Henk ten Cate heeft altijd gezegd dat het belachelijk was dat ze die jongen gehaald hebben." Ik kan me een interview herinneren (NOS dacht ik) met Ten Cate die lyrisch was over Ogararu toen ze die net gehaald hadden...
Vamos el TRI!
  maandag 28 juli 2008 @ 14:56:02 #239
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_60396530
Bij mij doet hij het ook niet, ze stoppen allebei na een tijdje ?!?
pi_60396859
quote:
Op maandag 28 juli 2008 14:18 schreef BB-boy het volgende:
Dat verhaal over Pi-Euro
Is een vraag van mij geweest, maar je kunt toch gewoon Pi-Air of Pierre van Hooijdonk neerzetten? en beter kijk je naar zijn prestaties.
pi_60397325
quote:
Op maandag 28 juli 2008 14:47 schreef Elvislives het volgende:

[..]

"Henk ten Cate heeft altijd gezegd dat het belachelijk was dat ze die jongen gehaald hebben." Ik kan me een interview herinneren (NOS dacht ik) met Ten Cate die lyrisch was over Ogararu toen ze die net gehaald hadden...
Die kan je toch niet serieus nemen. Ajax moest en zou Colin halen omdat het zo'n goede verdediger was volgens meneertje Ten Cate.
quote:
Op maandag 28 juli 2008 15:14 schreef patje_ het volgende:

[..]

Is een vraag van mij geweest, maar je kunt toch gewoon Pi-Air of Pierre van Hooijdonk neerzetten? en beter kijk je naar zijn prestaties.
Ik kan hem ook Van Huildonk, Piet Verdriet of Paard noemen, wat is je punt? Pi-Air is trouwens ook niet z'n echte naam.
pi_60398067
quote:
Op maandag 28 juli 2008 15:36 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Die kan je toch niet serieus nemen. Ajax moest en zou Colin halen omdat het zo'n goede verdediger was volgens meneertje Ten Cate.
[..]

Ik kan hem ook Van Huildonk, Piet Verdriet of Paard noemen, wat is je punt? Pi-Air is trouwens ook niet z'n echte naam.
Dat je gewoon iemand bij zijn naam noemt, daarom staat er toch Pi-Air (bijnaam) OF Pierre van Hooijdonk
pi_60398188
Ik zal er rekening mee houden de volgende keer dat ik Pierre van Hooijdonk uitlach.
pi_60400640
quote:
Op maandag 28 juli 2008 15:14 schreef patje_ het volgende:

[..]

maandag 28 juli 2008 @ 18:20:52 #245
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_60400834
Patje:"Leave Pi-air alone!!! "
pi_60404443
Waarom wordt het zo lacherig gedaan over Pi-Air, goed gepresteerd in het verleden waaronder bijna helemaal alleen een Uefa cup voor Feyenoord gewonnen.
pi_60405538
Omdat het een verschrikkelijke vent is, Johan heeft groot gelijk
Brett Holman
pi_60405812
Een verschrikkelijke vent, zegt dat iets over prestaties?
  maandag 28 juli 2008 @ 22:36:42 #249
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_60406735
Dus omdat iemand ooit goed gepresteerd heeft mag je hem geen geldwolf meer noemen? Eigenaardig...
  maandag 28 juli 2008 @ 22:38:16 #250
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_60406767
quote:
Op maandag 28 juli 2008 22:00 schreef patje_ het volgende:
Een verschrikkelijke vent, zegt dat iets over prestaties?
Hitler heeft half europa verovert ook een ontzettend grote prestatie
  maandag 28 juli 2008 @ 22:53:50 #251
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_60407138
quote:
Op maandag 28 juli 2008 22:38 schreef shroomer het volgende:

[..]

Hitler heeft half europa verovert ook een ontzettend grote prestatie
pi_60407260
Mark Hitler
pi_60407330
quote:
Op maandag 28 juli 2008 21:49 schreef endr0me het volgende:
Omdat het een verschrikkelijke vent is, Johan heeft groot gelijk
Pierre is een geweldige vent Goed gevoel voor humor, vrij intelligent ook, alleen ietsje te geil op geld.
pi_60408127
quote:
Op maandag 28 juli 2008 22:36 schreef The_Verve het volgende:
Dus omdat iemand ooit goed gepresteerd heeft mag je hem geen geldwolf meer noemen? Eigenaardig...
Dat zeg ik niet maar je kunt een club/voetballer toch gewoon fatsoenlijk bij zijn naam noemen. Dat het een geldwolf of een slechte vent is mag iedereen zeggen/vinden maar kijk dan ook naar prestaties en daar heb ik het over en dan krijg je reacties op zijn persoonlijkheid.
pi_60409706
quote:
Op maandag 28 juli 2008 23:39 schreef patje_ het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet maar je kunt een club/voetballer toch gewoon fatsoenlijk bij zijn naam noemen.

Jij hebt zeker een heel saai leven?
  dinsdag 29 juli 2008 @ 09:59:27 #256
121310 venomsnake
El Saltador
pi_60413572
  dinsdag 29 juli 2008 @ 10:00:15 #257
3185 Adelante
To let it go now
pi_60413590
"Vraag het Fred"
  dinsdag 29 juli 2008 @ 10:01:45 #258
121310 venomsnake
El Saltador
pi_60413620
Tot voor kort moest je uitkijken voor mensen met scootertjes want daar kon Holleeder op zitten .
  dinsdag 29 juli 2008 @ 10:34:58 #259
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_60414255
Al die mensen die stuurden "U bent zeker anti- fc twente", zo sneu
pi_60415085
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 01:16 schreef Fiskus het volgende:

[..]

Jij hebt zeker een heel saai leven?
Nee,waarin ik respect heb voor anderen.
pi_60415130
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 10:34 schreef shroomer het volgende:
Al die mensen die stuurden "U bent zeker anti- fc twente", zo sneu
Hoe komen ze er ook bij? Ik kan me niet herinneren dat hij negatief was over Twente?
  dinsdag 29 juli 2008 @ 11:25:14 #262
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_60415376
Gewoon van die mensen die de weg kwijt zijn. Redenaties als "Hij zegt wat over Van Halst DUS hij is ANTI fc twente"

LOL
pi_60415413
van die types die elke dag een mailtje over hun favoriete club sturen, opzoek naar een beetje bevestiging
pi_60415499
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 11:25 schreef shroomer het volgende:
Gewoon van die mensen die de weg kwijt zijn. Redenaties als "Hij zegt wat over Van Halst DUS hij is ANTI fc twente"

LOL
Damn, als het daar om te doen is Wel mooi dat Johan gewoon de naam dropt van de gast die de filmpjes voor Jan van Halst maakt.
pi_60416053
Die Twentehuilies.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 12:13:20 #266
171357 Rikketik
pi_60416365
Ik schaam me een beetje voor mijn medesupporters.
pi_60416397
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 12:13 schreef Rikketik het volgende:
Ik kan het me voorstellen, denk dat 95% zich kapot schaamt voor dat volk.
pi_60417183
Die vraag over of Johan zijn vrouw zijn kleren koopt.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 14:06:45 #269
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_60419101
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 12:13 schreef Rikketik het volgende:
idd, en al zou die derksen negatief zijn.. boeiend
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
  dinsdag 29 juli 2008 @ 14:36:25 #270
121310 venomsnake
El Saltador
pi_60419722
  dinsdag 29 juli 2008 @ 14:43:44 #271
3185 Adelante
To let it go now
pi_60419871
Wilfred heeft een das.
pi_60420076
Dat gezever over eredivisie live ben ik echt kotsbeu.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 15:08:23 #273
171357 Rikketik
pi_60420293
Ik vind Genee met das eng.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 15:30:16 #274
148059 Pritt
Atheïst
pi_60420750
Zijn das is ook niet echt mooi geknoopt.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 15:52:17 #275
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_60421254
het is echt leuke tv vind ik
pi_60421274
De VI van vandaag is wel weer melig.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 16:09:13 #277
176521 Grulez
rasgroninger
pi_60421666
klopt
pi_60422624
Haha het eerste dat opvalt Genee met een stropdas nadat Derksen dat gister tegen hem had gezegd
  dinsdag 29 juli 2008 @ 17:22:06 #279
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_60423329
Wilfred met een das
  dinsdag 29 juli 2008 @ 17:24:10 #280
171357 Rikketik
pi_60423371
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 15:52 schreef koningdavid het volgende:
De VI van vandaag is wel weer melig.
Ook leuk dat ze het nu vaak tot het laatst bewaren. Eerste paar minuten informatieve tv en daarna nog een minuutje geouwehoer tussen Derksen en Genee.
pi_60423908
"Als je alle enge mensen van Nederland wilt zien moet je in de PC Hooftstraat wezen."
  dinsdag 29 juli 2008 @ 19:46:44 #282
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_60426367
Ik vind het altijd wel leuke filmpjes, alleen Derksen krijgt elke dag 'HONDERDEN' mailtjes (en hij leest ze 'ECHT ALLEMAAL'), en toch behandelt hij altijd vragen die over hem persoonlijk gaan. Hij houdt toch wel een beetje erg van zichzelf.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_60437935
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 19:46 schreef TC03 het volgende:
Ik vind het altijd wel leuke filmpjes, alleen Derksen krijgt elke dag 'HONDERDEN' mailtjes (en hij leest ze 'ECHT ALLEMAAL'), en toch behandelt hij altijd vragen die over hem persoonlijk gaan. Hij houdt toch wel een beetje erg van zichzelf.
En over Eredivisie Live uiteraard...'een noodzakelijk kwaad'...
pi_60438067
vandaag ging hij helemaal los over zijn eigen voetbalcarriere. Ik vind het wel geniale filmpjes
pi_60438195
Wilfred de cabaretier

De enige die om zijn grappen lacht is hijzelf, nu snap ik waarom.
  woensdag 30 juli 2008 @ 10:59:22 #286
3185 Adelante
To let it go now
pi_60438783
Mijn god, vandaag was het wel heeeeeeel veel J.D.
  woensdag 30 juli 2008 @ 11:33:14 #287
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_60439598
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 10:33 schreef MaxPower het volgende:
Wilfred de cabaretier

Haha klopt altijd zo genant dat zij tijdens vi na een zogenaamde gevatte opmerking helemaal in de lach schoot en Derksen en v. Hanegem hem zo zitten aan te kijken " " Daar moet ik dan wel weer hard om lachen

Heerlijk die zelfspot van Derksen vandaag trouwens. Echt mooie filmpjes
  woensdag 30 juli 2008 @ 12:50:55 #288
171357 Rikketik
pi_60441484
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 10:33 schreef MaxPower het volgende:
Wilfred de cabaretier

Ik had echt even met Genee te doen, ik zag hem al staan op het podium en geen hond die om zijn grappen lacht.
  woensdag 30 juli 2008 @ 13:22:40 #289
39793 Moody
el moody
pi_60442129
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 11:58 schreef Blawh het volgende:
Die Twentehuilies.
Euh, ik denk dat 99,9% van de Twente supporters zijn mening niet deelt
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
  woensdag 30 juli 2008 @ 14:47:09 #290
121310 venomsnake
El Saltador
pi_60444020
  woensdag 30 juli 2008 @ 14:47:39 #291
171357 Rikketik
pi_60444037
'Die bondscoach had wat tegen mij'

woensdag 30 juli 2008 @ 14:54:38 #292
3185 Adelante
To let it go now
pi_60444232
Guus Hiddink doet geen vettigheid in z'n haar, alleen in z'n eten
  woensdag 30 juli 2008 @ 14:57:52 #293
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_60444323
Dat stukje over Hiddink inderdaad
  woensdag 30 juli 2008 @ 15:14:07 #294
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_60444739
"Van Hanegem en Suurbier zongen ook nooit mee, en wanneer je ze toch met hun mond zag bewegen zongen ze eigenlijk 'Moeder, onze kraai is dood'."

Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
pi_60445139
VI geniaal weer vandaag.
pi_60445265
Genee poept hem na zijn opmerking over Hiddink
  woensdag 30 juli 2008 @ 15:52:59 #297
148059 Pritt
Atheïst
pi_60445841
Voetbalnieuws hoef je er niet te verwachten maar het is wel leuke satire.
pi_60445936
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 15:52 schreef Pritt het volgende:
Voetbalnieuws hoef je er niet te verwachten maar het is wel leuke satire.
Opzich wel opvallend dat Derksen in beide programma's nooit echt met nieuws komt, zoals hij bij Voetbal Insite op TV wel vaker deed. Dat hij dat bij "Waarde hoofdredacteur..." niet doet is logisch aangezien daarbij alleen maar vragen worden beantwoord...
  woensdag 30 juli 2008 @ 17:03:16 #299
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_60447548
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 14:47 schreef Rikketik het volgende:
'Die bondscoach had wat tegen mij'

Ten percent faster with a sturdier frame
pi_60447948
Prachtige filmpjes.

woensdag 30 juli 2008 @ 17:47:46 #301
176521 Grulez
rasgroninger
pi_60448233
De filmpjes haperen hier trouwens als een dolle...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')