quote:Op maandag 28 juli 2008 22:38 schreef shroomer het volgende:
[..]
Hitler heeft half europa verovert ook een ontzettend grote prestatie
Pierre is een geweldige ventquote:Op maandag 28 juli 2008 21:49 schreef endr0me het volgende:
Omdat het een verschrikkelijke vent is, Johan heeft groot gelijk
Dat zeg ik niet maar je kunt een club/voetballer toch gewoon fatsoenlijk bij zijn naam noemen. Dat het een geldwolf of een slechte vent is mag iedereen zeggen/vinden maar kijk dan ook naar prestaties en daar heb ik het over en dan krijg je reacties op zijn persoonlijkheid.quote:Op maandag 28 juli 2008 22:36 schreef The_Verve het volgende:
Dus omdat iemand ooit goed gepresteerd heeft mag je hem geen geldwolf meer noemen? Eigenaardig...
quote:Op maandag 28 juli 2008 23:39 schreef patje_ het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet maar je kunt een club/voetballer toch gewoon fatsoenlijk bij zijn naam noemen.
Hoe komen ze er ook bij? Ik kan me niet herinneren dat hij negatief was over Twente?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:34 schreef shroomer het volgende:
Al die mensen die stuurden "U bent zeker anti- fc twente", zo sneu
Damn, als het daar om te doen isquote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:25 schreef shroomer het volgende:
Gewoon van die mensen die de weg kwijt zijn. Redenaties als "Hij zegt wat over Van Halst DUS hij is ANTI fc twente"
LOL
Ik kan het me voorstellen, denk dat 95% zich kapot schaamt voor dat volk.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:13 schreef Rikketik het volgende:
Ik schaam me een beetje voor mijn medesupporters.
idd, en al zou die derksen negatief zijn.. boeiendquote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:13 schreef Rikketik het volgende:
Ik schaam me een beetje voor mijn medesupporters.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |