Daar werd hij idd wel even gepwned door Genee.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 15:26 schreef BB-boy het volgende:
Hij werd toch even voor het blok gezet door Genee met zijn oude voorbeelden van Heerenveen routiniers. Kon hij niet echt hebben
Valt me sowieso op dat PSV elk jaar nauwelijks als kampioen wordt voorspelt door de 'kenners'. Ze leren het dus ook nooitquote:Op maandag 28 juli 2008 10:13 schreef venomsnake het volgende:
Johan zit er altijd naast met zijn voorspellingen. PSV wordt dus gewoon weer kampioen.
Nu Derksen dit gezegd heeft, bereid ik mij alvast voor op een rampseizoen.quote:Op maandag 28 juli 2008 10:13 schreef venomsnake het volgende:
Johan zit er altijd naast met zijn voorspellingen. PSV wordt dus gewoon weer kampioen.
Liever AZ dan Ajaxquote:Op maandag 28 juli 2008 13:11 schreef Rikketik het volgende:
Zou wel ironisch zijn als AZ dit jaar kampioen wordt.
"Henk ten Cate heeft altijd gezegd dat het belachelijk was dat ze die jongen gehaald hebben." Ik kan me een interview herinneren (NOS dacht ik) met Ten Cate die lyrisch was over Ogararu toen ze die net gehaald hadden...quote:Op maandag 28 juli 2008 14:35 schreef venomsnake het volgende:
'Ogararu is lachwekkend en kan er helemaal niks van'
Is een vraag van mij geweest, maar je kunt toch gewoon Pi-Air of Pierre van Hooijdonk neerzetten? en beter kijk je naar zijn prestaties.quote:
Die kan je toch niet serieus nemen. Ajax moest en zou Colin halen omdat het zo'n goede verdediger was volgens meneertje Ten Cate.quote:Op maandag 28 juli 2008 14:47 schreef Elvislives het volgende:
[..]
"Henk ten Cate heeft altijd gezegd dat het belachelijk was dat ze die jongen gehaald hebben." Ik kan me een interview herinneren (NOS dacht ik) met Ten Cate die lyrisch was over Ogararu toen ze die net gehaald hadden...
Ik kan hem ook Van Huildonk, Piet Verdriet of Paard noemen, wat is je punt? Pi-Air is trouwens ook niet z'n echte naam.quote:Op maandag 28 juli 2008 15:14 schreef patje_ het volgende:
[..]
Is een vraag van mij geweest, maar je kunt toch gewoon Pi-Air of Pierre van Hooijdonk neerzetten? en beter kijk je naar zijn prestaties.
Dat je gewoon iemand bij zijn naam noemt, daarom staat er toch Pi-Air (bijnaam) OF Pierre van Hooijdonkquote:Op maandag 28 juli 2008 15:36 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Die kan je toch niet serieus nemen. Ajax moest en zou Colin halen omdat het zo'n goede verdediger was volgens meneertje Ten Cate.
[..]
Ik kan hem ook Van Huildonk, Piet Verdriet of Paard noemen, wat is je punt? Pi-Air is trouwens ook niet z'n echte naam.
quote:Op maandag 28 juli 2008 15:14 schreef patje_ het volgende:
[..]
Is een vraag van mij geweest, maar je kunt toch gewoon Pi-Air of Pierre van Hooijdonk neerzetten? en beter kijk je naar zijn prestaties.
Hitler heeft half europa verovert ook een ontzettend grote prestatiequote:Op maandag 28 juli 2008 22:00 schreef patje_ het volgende:
Een verschrikkelijke vent, zegt dat iets over prestaties?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |