Ook leuk dat ze het nu vaak tot het laatst bewaren. Eerste paar minuten informatieve tv en daarna nog een minuutje geouwehoer tussen Derksen en Genee.quote:
En over Eredivisie Live uiteraard...'een noodzakelijk kwaad'...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:46 schreef TC03 het volgende:
Ik vind het altijd wel leuke filmpjes, alleen Derksen krijgt elke dag 'HONDERDEN' mailtjes (en hij leest ze 'ECHT ALLEMAAL'), en toch behandelt hij altijd vragen die over hem persoonlijk gaan. Hij houdt toch wel een beetje erg van zichzelf.
Haha klopt altijd zo genant dat zij tijdens vi na een zogenaamde gevatte opmerking helemaal in de lach schoot en Derksen en v. Hanegem hem zo zitten aan te kijken "quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:33 schreef MaxPower het volgende:
Wilfred de cabaretier![]()
De enige die om zijn grappen lacht is hijzelf, nu snap ik waarom.
Ik had echt even met Genee te doen, ik zag hem al staan op het podium en geen hond die om zijn grappen lacht.quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:33 schreef MaxPower het volgende:
Wilfred de cabaretier![]()
De enige die om zijn grappen lacht is hijzelf, nu snap ik waarom.
Opzich wel opvallend dat Derksen in beide programma's nooit echt met nieuws komt, zoals hij bij Voetbal Insite op TV wel vaker deed. Dat hij dat bij "Waarde hoofdredacteur..." niet doet is logisch aangezien daarbij alleen maar vragen worden beantwoord...quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:52 schreef Pritt het volgende:
Voetbalnieuws hoef je er niet te verwachten maar het is wel leuke satire.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |