Hehe, goed gezegd jaquote:
Naar ik begrepen heb is het ook een veredelde hippie als je alleen al naar zijn muziekkeuze luistert.quote:
Valt wel mee volgens mij. Hij schijnt van nogal sombere muziek te houden, veel Americana als ik me niet vergis.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:33 schreef FP128 het volgende:
[..]
Naar ik begrepen heb is het ook een veredelde hippie als je alleen al naar zijn muziekkeuze luistert.
Hij houdt inderdaad ook van Blues, maar volgens mij is Van Morrison zijn grote held.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:39 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Valt wel mee volgens mij. Hij schijnt van nogal sombere muziek te houden, veel Americana als ik me niet vergis.
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:22 schreef -J-D- het volgende:
"Waarom heet hij niet gewoon Jan de Bruin?"
Hij had zelfs een hekel aan vrolijke muziek hoorde ik in die reportage over hem.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:39 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Valt wel mee volgens mij. Hij schijnt van nogal sombere muziek te houden, veel Americana als ik me niet vergis.
Hij is sowieso ongelofelijk positief steeds, was mij ook al opgevallen.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:48 schreef DJ_Ryow het volgende:
snapte ook niet waarom hij opeens positief was over Maaskant. normaal is hij altijd negatief over hem.
Die opmerkingen van 'm zijn meestal gewoon écht grappig, hoe die dat ook zo droogjes tussen neus en lippen door zegtquote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:22 schreef -J-D- het volgende:
"Waarom heet hij niet gewoon Jan de Bruin?"
Ik vind het vermakelijke filmpjes maar Johan slaat inderdaad nog wel eens de plank mis. Ook vind ik het vreemd dat hij Linssen hoger acht dan Vormer. Vormer was een van de weinige AZ-ers die afgelopen seizoen vaak goed gespeeld heeft. Ik vind het een uitstekende aankoop van Roda.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Volgens hem had Maaskant het goed gedaan bij RBC en Roda? Wanneer zat hij bij Roda dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |