Had ik gister ook. Paar keer refreshen verhielp het toen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:36 schreef Loserkid het volgende:
ik kan t filmpje niet openen alleen de eerste 2 seconde..
Gebruik je FireFox? Ik moet altijd de meeste tabbladen sluiten wil ik filmpjes kunnen bekijken, volgens mij heeft het met het hoge geheugengebruik te maken.quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:36 schreef Loserkid het volgende:
ik kan t filmpje niet openen alleen de eerste 2 seconde..
Ik gebruik IE.. en heb geen tabbladen open verderquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:40 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Gebruik je FireFox? Ik moet altijd de meeste tabbladen sluiten wil ik filmpjes kunnen bekijken, volgens mij heeft het met het hoge geheugengebruik te maken.
Hij huurt hem zelf in en kiest er zelf voor programma's met hem te maken. Of ze elkaar mogen weet ik niet, maar ze hebben als vakmannen gewoon veel waardering voor elkaar en werken blijkbaar graag samen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 15:49 schreef Wooldoor het volgende:
http://www.vi.nl/VoetbalI(...)fdeProbleemTegen.htm
Volgens mij begint Derksen het steeds meer met Genee te hebben gehad
Volgens mij heb jij niet veel mensenkennis en gevoel voor humor.quote:Op woensdag 23 juli 2008 15:49 schreef Wooldoor het volgende:
http://www.vi.nl/VoetbalI(...)fdeProbleemTegen.htm
Volgens mij begint Derksen het steeds meer met Genee te hebben gehad
Daar wordt ik ook moe vanquote:Op donderdag 24 juli 2008 10:32 schreef Rikketik het volgende:
Weer dat Eredivisie Live. [ afbeelding ] Er zullen toch nog wel andere leuke mailtje ingestuurd worden?
Hij heeft juist gezegd dat het heel veel werk was en dat het maar net te doen was.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:34 schreef Rucebo het volgende:
Ook al beweert Johan van niet, het lijkt me toch enorm veel werk om al die mails zelf door te lezen. Ongetwijfeld zit er een hoop onzin tussen.
Dat weet ik, maar dat geloof ik dus niet. Dan ben je toch bijna nergens anders meer mee bezig zeg. Als hij dagelijks al die twee uitzendingen moet doen en alle vragen moet lezen en voor een deel beantwoorden. Ook al worden dan meerdere afleveringen in een keer opgenomen. Daar gaat toch extreem veel tijd in zitten als je alles zelf moet doen...quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:36 schreef JOHAN410 het volgende:
[..]
Hij heeft juist gezegd dat het heel veel werk was en dat het maar net te doen was.
Die was raak inderdaad.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |