Er zijn inderdaad wel slechtere voetballers en aangezien Vormer transfervrij is overgekomen kan Roda zich er geen buil aan vallen. Ik ben het wel met Derksen eens dat de handelingssnelheid van Vormer omhoog moet wil hij echt een goede speler voor een topclub worden, maar hij is nog jong dus misschien komt dat nog.quote:Op zondag 13 juli 2008 01:06 schreef Valdivia het volgende:
Ik snap weinig van de aanval op Ruud Vormer eigenlijk, toch een speler met de nodige potentie vind ik.
Eens.quote:Op maandag 14 juli 2008 16:37 schreef venomsnake het volgende:
Leuke uitzending weer zeg.![]()
Ik vind het echt veel leuker zonder Genee erbij zo.
Laat Genee maar gewoon weer Voetbal Insite op televisie doen, maar laat deze dagelijkse rubriek maar aan Johan over.
Met z'n allen mailen!quote:Op maandag 14 juli 2008 16:37 schreef venomsnake het volgende:
Ik vind het echt veel leuker zonder Genee erbij zo.
Laat Genee maar gewoon weer Voetbal Insite op televisie doen, maar laat deze dagelijkse rubriek maar aan Johan over.
Viel mij ook al op. Hoewel het de ene keer wel getoond wordt en de andere keer weer niet.quote:Op maandag 14 juli 2008 18:28 schreef Rucebo het volgende:
Waarom laten ze die mails met het adres van de afzender in beeld zien :S?
Lijkt me niet echt prettig als vraagsteller om vol met je mailadres in beeld te komen iig...quote:Op maandag 14 juli 2008 18:44 schreef Adelante het volgende:
anders lijkt het alsof Johan de namen ter plekke verzint...
Ik ga Guido wel ff mailen denk ikquote:Op maandag 14 juli 2008 19:17 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Viel mij ook al op. Hoewel het de ene keer wel getoond wordt en de andere keer weer niet.
Minpunten voor Johan.quote:
Haha, nee. Eigenlijk vind ik het wel wat opvallend dat Johan een deel van zijn doelgroep/abonnees (er zijn nu eenmaal veel chr. voetballiefhebbers) op deze manier neerzet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |