Daar lijkt het wel op inderdaad. Hopen dat ze dat in aparte filmpjes gaan doen, dan kan ik die afleveringen met Genee desgewenst skippen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:46 schreef Trancelocator het volgende:
Wilfred morgen dus weer terug.![]()
Uit de woorden van Derksen begrijp ik dat hij wel doorgaat met een eigen rubriek: "Beste Johan"
Tja, als je van vooropgezette een-tweetjes houdt...quote:Op woensdag 16 juli 2008 16:07 schreef koningdavid het volgende:
Ach, ik vond de afleveringen met Genee ok wel vermakelijk. Ik mis het gekibbel over gewicht, kapsels en kledingkeuze wel een beetje.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:56 schreef BB-boy het volgende:
Rob van Otterdijk op zijn plaats gezet![]()
Smartass
Beter!quote:Op donderdag 17 juli 2008 15:37 schreef Adelante het volgende:
Om 10 uur 's ochtends Johan alleen
Om 15 uur 's middags Johan & Genee
Is pas recent gebeurd toch? Misschien al eerder opgenomen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:35 schreef Pritt het volgende:
Weet Johan wel dat Hoogstrate weer zwaar geblesseerd is?
Ik had het gevoel dat meneer dat niet wist en daarom vrij positief was.
Inderdaad nu wordt het een stuk lastiger natuurlijk voor die jongen, misschien komt hij er nog op terug.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:35 schreef Pritt het volgende:
Weet Johan wel dat Hoogstrate weer zwaar geblesseerd is?
Ik had het gevoel dat meneer dat niet wist en daarom vrij positief was.
Opslaan als...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:17 schreef venomsnake het volgende:
Ik vind dat hij het programma elke keer zo geweldig droog afsluit.
[ afbeelding ]
Ik vind dat André Ooijer als voetballer op zijn laatste benen loopt.... Dank u wel.
.
Het was Wilfred 'gebruinde god' Genee blijkbaar ook opgevallen.quote:
Dat is het mooiste van Derksen ja.quote:Op maandag 21 juli 2008 16:40 schreef Terreros85 het volgende:
Leuke toevoeging op de site. Ik mag graag naar Derksen luisteren en hij vertelt vaak zinnige dingen over het voetbal. Daarnaast neemt hij zichzelf en de voetballerij niet altijd even serieus. Ik kijk er graag naar.
Daar ben ik het wel met johan eens. Ik vind die Jonker ook een eigenwijze kak kwak eerste klas!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:04 schreef Adelante het volgende:
Andries Jonker wordt weer eens even afgezeken
Ik vind die over vloet wel lachen:quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:07 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel met johan eens. Ik vind die Jonker ook een eigenwijze kak kwak eerste klas!
Hoe flauwquote:'Je zult als speler maar dagelijks een stortvloed aan nietszeggende woorden over je heen krijgen.'
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:54 schreef -J-D- het volgende:
Even een vraag ingestuurd
Of Wilfred ook lid wil worden van de fanclub van Johan
Johan zelf ja, Wilfred nietquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:57 schreef BB-boy het volgende:
Volgens mij heeft hij zich niet al te positief uitgelaten over die fanclub in het verleden
"En om de laatste twijfelaars over de streep te trekken: ik kom elke doordeweekse avond even langs, om elf uur precies."quote:Op maandag 21 juli 2008 16:28 schreef S_1980 het volgende:
Goede kritische column over het Live! kanaal van de eredivisie
Eens. Als presentator met gasten erbij doet hij het prima, maar 1 op 1 met Derksen gaat snel vervelen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:13 schreef borisz het volgende:
Doe maar 20 minuten beste Johan etc en laat Genee weer thuis blijven.
Volgens mij was hij niet zo te spreken over de oprichter van de fanclub. Toch?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:54 schreef -J-D- het volgende:
Even een vraag ingestuurd
Of Wilfred ook lid wil worden van de fanclub van Johan
Daar kan hij het supergoed mee vindenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:38 schreef RayMania het volgende:
[..]
Volgens mij was hij niet zo te spreken over de oprichter van de fanclub. Toch?
Ja maar dingen die hij naar voren haalt op zijn computertje kan ie toch nooit alleen uit de samenvatting halen? Dan moet ie toch wel een groot gedeelte van de wedstrijd gezien hebben?quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:25 schreef venomsnake het volgende:
Het is natuurlijk wel lachwekkend als hij daar de wijsneus loopt uit te hangen achter dat computertje terwijl hij de wedstrijd niet eens heeft gezien.
Bekijk het filmpje eensquote:Op woensdag 23 juli 2008 13:43 schreef Zjakkie het volgende:
Ja maar dingen die hij naar voren haalt op zijn computertje kan ie toch nooit alleen uit de samenvatting halen? Dan moet ie toch wel een groot gedeelte van de wedstrijd gezien hebben?
Bemoei je er dan ook gewoon niet meequote:Op woensdag 23 juli 2008 13:49 schreef Zjakkie het volgende:
Wel eens gedaan, maar ik heb besloten verder geen tijd meer te verspillen aan Derksen...
Had ik gister ook. Paar keer refreshen verhielp het toen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:36 schreef Loserkid het volgende:
ik kan t filmpje niet openen alleen de eerste 2 seconde..
Gebruik je FireFox? Ik moet altijd de meeste tabbladen sluiten wil ik filmpjes kunnen bekijken, volgens mij heeft het met het hoge geheugengebruik te maken.quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:36 schreef Loserkid het volgende:
ik kan t filmpje niet openen alleen de eerste 2 seconde..
Ik gebruik IE.. en heb geen tabbladen open verderquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:40 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Gebruik je FireFox? Ik moet altijd de meeste tabbladen sluiten wil ik filmpjes kunnen bekijken, volgens mij heeft het met het hoge geheugengebruik te maken.
Hij huurt hem zelf in en kiest er zelf voor programma's met hem te maken. Of ze elkaar mogen weet ik niet, maar ze hebben als vakmannen gewoon veel waardering voor elkaar en werken blijkbaar graag samen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 15:49 schreef Wooldoor het volgende:
http://www.vi.nl/VoetbalI(...)fdeProbleemTegen.htm
Volgens mij begint Derksen het steeds meer met Genee te hebben gehad
Volgens mij heb jij niet veel mensenkennis en gevoel voor humor.quote:Op woensdag 23 juli 2008 15:49 schreef Wooldoor het volgende:
http://www.vi.nl/VoetbalI(...)fdeProbleemTegen.htm
Volgens mij begint Derksen het steeds meer met Genee te hebben gehad
Daar wordt ik ook moe vanquote:Op donderdag 24 juli 2008 10:32 schreef Rikketik het volgende:
Weer dat Eredivisie Live. [ afbeelding ] Er zullen toch nog wel andere leuke mailtje ingestuurd worden?
Hij heeft juist gezegd dat het heel veel werk was en dat het maar net te doen was.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:34 schreef Rucebo het volgende:
Ook al beweert Johan van niet, het lijkt me toch enorm veel werk om al die mails zelf door te lezen. Ongetwijfeld zit er een hoop onzin tussen.
Dat weet ik, maar dat geloof ik dus niet. Dan ben je toch bijna nergens anders meer mee bezig zeg. Als hij dagelijks al die twee uitzendingen moet doen en alle vragen moet lezen en voor een deel beantwoorden. Ook al worden dan meerdere afleveringen in een keer opgenomen. Daar gaat toch extreem veel tijd in zitten als je alles zelf moet doen...quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:36 schreef JOHAN410 het volgende:
[..]
Hij heeft juist gezegd dat het heel veel werk was en dat het maar net te doen was.
Die was raak inderdaad.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |