quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:25 schreef Webkim het volgende:
[..]
Euh, iedereen die mee wil doen stuurt mij een pm met de titel reisdoek en daarin haar naam, adres, telnr. en e-mail. En data waarop je -em niet kan hebben ivm lange vakanties oid.
Dan maak ik een planninkje en stuur -em naar de nummer 1. Als iedereen -em nou een week houdt (of twee als we niet met heeeeel veel zijn)?
Ook gejat: ik doe er dan een boekje bij waarin iedereen een berichtje/foto/tekeningetje/kaartje kan stoppen en natuurlijk willen we hier dan ook foto's. Neem de reisdoek mee naar een speciale plek in je woonplaats ofzo, of op een leuk dagje uit.
Nou dat.
Je bent verantwoordelijk voor de doek als -ie bij jou is, wast -em alleen als er echt iets te goors op is gekomen en je betaalt zelf de verzendkosten naar de volgende.
Welke zullen we doen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:15 schreef vamperotica het volgende:
Ik ga voor de blauwpaarse
Maar ik pas me makkelijk aan
Kijk een sop marktplaats... Ik heb mijn eerste daar voor 15 euro, inclusief verzendkosten gevonden!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:03 schreef lxa het volgende:
Mijn dochter is nu 4 weken en is een zware tante. ik neem haar nu mee in de minimonkey en dat vind ze geweldig.
Nu wil ik natuurlijk ook een draagdoek. Maar ik heb geen idee welke?? welke maat? en ik heb niet veel te besteden dus welke zijn niet te duur en wel erg prettig van stof?
Kijkusniezoboos!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:58 schreef TearSong het volgende:
ER Webkim? Waar heb je die vandaan? Ik heb hem bij Niina in bestelling staan maar nog geen bericht gehad dat ze hem hadden
De ER komt van liinalapsi.fiquote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:41 schreef p_iglet het volgende:
Zodra je dat wondermiddel voor BWCCnoobs gevonden heb wil ik dat ook graaaaaaaaaag weten.
Zelfs een ruck tied at front gaat de minstens de helft van de keren niet goed. Dan weet Pepijn zijn voetjes naar beneden te krijgen door zich te strekken, en probeert dan op mijn broekband af te zetten om over mijn schouder uit de doek te klimmen![]()
Ik heb ook zo mijn hoop gevestigd op die workshop voor wat betreft het rugdragen. En nu hopen dat ik binnenkort eindelijk van mijn leidinggevende hoor dat ik die dag vrij ben, nog steeds geen bericht terug dat mijn ruiling goedgekeurd is![]()
![]()
Waar hebben jullie die ER besteld?
Ik kwam vandaag ergens een nieuwe blauwe didimos nino maat 5 tegen voor omgerekend 64 euro (+ porto vanuit canada)
Weet trouwens iemand een duidelijk schemaatje te vinden met vergelijkingen tussen al die verschillende didymos doeken? Ik zie door de bomen het bos niet meer en kom af en toe errug leuke tegen!
ja...Ghehehe... K liet eerst die met die geckootjes aanquote:
Ik was nog bezig met "omrekenen"quote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:50 schreef TearSong het volgende:
Die ga ik dus echt kopen. Veels te leuk!
Ik ga even overleggen... Maar k denk ut wel! (ben tot nu toe nog geen verzendkosten tegengekomen..)quote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:57 schreef TearSong het volgende:
oh nou ja de koers is gunstig!En als jij hem ook wil kunnen we misschien samen bestellen om verzendkosten te besparen...
Zo ver was ik nonnie... Da's wel n beetje veul ja!quote:Op zondag 29 juni 2008 00:12 schreef TearSong het volgende:
ik wel...fedex economy, 97 dollar!Ik ga de customer care even mailen want dat kan goedkoper :s
Oh nu wil ik ECHT die Indio hebbenquote:
Oh ik kreeg omgerekend ¤51,89 en dan nog verzendkosten erbij dus. En op didymos zijn ze ¤99,60, nou zijn die aanbiedingen wel oude motiefjes geloof ik, maar dat maakt mij dus niks uitquote:Op zondag 29 juni 2008 15:45 schreef LadyS het volgende:
ik had het al gezien, scheelt inderdaad een stuk dan, 57 euro is nog wel te doen
Yayquote:Op zondag 29 juni 2008 18:19 schreef Webkim het volgende:
Houden jullie met het inschepen van doeken wel rekening met invoerrechten? Ik was laatst ook de lul. Goedkope doek + 15 Euro porto + 21 Euro aan de deur aan de postbode.![]()
K_i_m en Lady S, ik heb jullie op het lijstje gezet.
Gil!quote:Op zondag 29 juni 2008 21:11 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Yay. Geef maar een gil als ik gegevens moet doorpm'en
.
das niet zo moeilijk..quote:
zoiets?quote:Op zondag 29 juni 2008 20:22 schreef owlet het volgende:
Ah, canada. Dat kan ook het verschil in verzendkosten verklaren![]()
Volgens mij is er voor dat bedrag ook wel een hoop moois te vinden op TBW
ok, een vriendin van me is net bevallen. Ik heb een ringsling voor haar maar ik ben er niet helemaal tevreden over en het liefst wil ik toch iets knoopbaars aan haar geven omdat je dat wat minder snel voor jezelf koopt maar er misschien wel heel erg aan verslingerd kan raken![]()
Wie weet een niet te dure doek, mag tweedehands (maar dan wel in goede staat)? Kleur, type, etc. maakt me niet zo heel veel uit, die keuze maak ik wel als ik ik weet wat er te koop is.
* owlet TBW afspeuren gaat
Ik kan birdie's room overigens wel aanraden, maar *als* je er gaat bestellen zet dan in de opmerkingen er even bij dat ze hem als gift moet versturen en dan niet de volledige waarde voorop de envelop moet zetten. Ik had namelijk niks aangegeven en toen had ze hem uit zichzelf netjes als gift verzonden, maar wel netjes de volledige waarde voorop de envelop gezet. Toen kreeg ik dus alsnog een bedrag erbovenop gebaseerd op die waarde.quote:Op zondag 29 juni 2008 21:02 schreef texelonia het volgende:
Doek+verzendkosten is 118 dollar; met Amerikaanse dollars wordt dat dan ¤68,80 en met Canadese dollars wordt het ¤67,84
Mijn man zit in het import en export en douane gebeuren en volgens mij is het zo dat je wel bezwaar kunt maken tegen een te hoog ingeschatte waarde hoor, je hebt toch je order? Het is wel zo dat er bij invoer de waarde van de portokosten bij de waarde van je product geteld wordt. En als dat totaal dan onder een bepaalde grens blijft (dat verschilt of het als textiel of kleding of whatever wordt gezien) dan betaal je geen invoerrechten. maar als je het echt wilt weten, wil ik het hem wel even laten uitzoeken??quote:Op zondag 29 juni 2008 18:30 schreef Llewella het volgende:
Vanbuiten de EU kopen kan idd problemen geven met invoerbelasting.
Als je zo onder de 40 euro blijft en/of als gift laat aankruisen op de doos dan is het meestal geen probleem.
Maar ze pakken nog weleens random pakketjes eruit bij de douane, en dan is het zelfs zo dat als ze aan de waarde twijfelen zelf een waarde kunnen bepalen die veel hoger kan uitvallen, en daar gaat dan belasting overheen.
Ik koop vrij veel vanuit amerika enzow en heb er zelf nog nooit mee te maken gehad, maar ik ken meiden die wel fiks hebben moeten betalen, zelfs waarbij de waarde ruim het dubbele werd ingeschat dan de daadwerkelijke betaalde prijs, en je doet er niks tegen helaas.
Ik vond hem er lekker zacht uitzien op het plaatje, daarom heb ik hem gekozenquote:Op zondag 29 juni 2008 21:42 schreef E.T. het volgende:
[..]
das niet zo moeilijk..![]()
ik vind die Lampo zooo mooi(en ben erg benieuw naar de feel van een Girasol, die toch wat 'onbekender' is dan een Storch, Hopp of Ellaroo
Dank. Het is toch echt een 4.6.quote:Op zondag 29 juni 2008 21:49 schreef p_iglet het volgende:
webkim, voor in het lijstje staat dat je stoch 4.20m is...dus ergens klopt er iets niet.
Ah bedankt voor de tip!quote:Op zondag 29 juni 2008 21:48 schreef TearSong het volgende:
[..]
Ik kan birdie's room overigens wel aanraden, maar *als* je er gaat bestellen zet dan in de opmerkingen er even bij dat ze hem als gift moet versturen en dan niet de volledige waarde voorop de envelop moet zetten. Ik had namelijk niks aangegeven en toen had ze hem uit zichzelf netjes als gift verzonden, maar wel netjes de volledige waarde voorop de envelop gezet. Toen kreeg ik dus alsnog een bedrag erbovenop gebaseerd op die waarde.
Nog beter werkt het wanneer de verzender er USED babycarrier opschrijft.quote:Op zondag 29 juni 2008 21:48 schreef TearSong het volgende:
[..]
Ik kan birdie's room overigens wel aanraden, maar *als* je er gaat bestellen zet dan in de opmerkingen er even bij dat ze hem als gift moet versturen en dan niet de volledige waarde voorop de envelop moet zetten. Ik had namelijk niks aangegeven en toen had ze hem uit zichzelf netjes als gift verzonden, maar wel netjes de volledige waarde voorop de envelop gezet. Toen kreeg ik dus alsnog een bedrag erbovenop gebaseerd op die waarde.
quote:Op zondag 29 juni 2008 21:54 schreef Webkim het volgende:
[..]
Nog beter werkt het wanneer de verzender er USED babycarrier opschrijft.
Ik heb op heel veel doeken pas 1 keer hoeven betalen. En die doek was als gift aangekruist. De rest als USED carrier.
en vergeet niet:quote:Op zondag 29 juni 2008 22:32 schreef p_iglet het volgende:
wat zit daarin??
is dat niet zielig???
is dat een pop??
stikte ze zo niet??
ieuwwwwwww d'r steekt een voetje uit!!!
Ik ken een meisje die een heleboel ty beanies (collector knuffels) voor een mooi zacht prijsje had laten overkomen. Daar hebben ze zelf een waarde toen aangehangen, ze kon de paypal betaling overleggen, maar daar werd op gezegd van dat kan iedereen wel maken. Klopt idd dat er over zowel porto als de waarde invoerbelasting wordt gerekend.quote:Op zondag 29 juni 2008 21:49 schreef Memmel het volgende:
[..]
Mijn man zit in het import en export en douane gebeuren en volgens mij is het zo dat je wel bezwaar kunt maken tegen een te hoog ingeschatte waarde hoor, je hebt toch je order? Het is wel zo dat er bij invoer de waarde van de portokosten bij de waarde van je product geteld wordt. En als dat totaal dan onder een bepaalde grens blijft (dat verschilt of het als textiel of kleding of whatever wordt gezien) dan betaal je geen invoerrechten. maar als je het echt wilt weten, wil ik het hem wel even laten uitzoeken??
Vraagje: wordt mijn doek soepeler wanneer ik 'm een keer gewassen heb?
Dat vinden ze hier ook zo schattig!! Hij kan zo zo lekker eigenwijs rondkijken zeggen ze dan!!quote:Op zondag 29 juni 2008 22:42 schreef E.T. het volgende:
ik heb nog geen rare vragen gehad
Op school vinden alle moeders het alleen maar schattigEn ze vinden het zo leuk om te zien dat Nienke nu regelmatig lekker rondkijkt (als ze niet al in slaap gevallen is) terwijl ze in het begin zo heerlijk verborgen lag.
Ze zien Nienke nu veel beter dan dat ze in een kinderwagen zou liggen
Dat weet ik niet, ik heb hem van iemand te leen en ik kan geen merkje o.i.d. erop vinden. Misschien is het een zelfgemaakte doek.quote:
Noli!quote:Op maandag 30 juni 2008 17:56 schreef Noli. het volgende:
Webkim!
Kunnen er elk moment nog mensen instromen/mee doen met het doek-op-reis-project?
![]()
![]()
![]()
Is het nou uiteindelijk een 3.6 geworden of een 4.2?quote:Op maandag 30 juni 2008 22:29 schreef t_igger het volgende:
De doek is niet zachter dan de Rio. Maar zal nog wel zachter worden, dat komt wel als we hem langer gebruiken!
Hij is wel stevig genoeg om Pepijn te dragen, nu nog andere technieken leren om hem te dragen...
De Rio is voor mij te lang & veeeel te warm!
Wiggle Proof Backcarryquote:Op maandag 30 juni 2008 22:32 schreef p_iglet het volgende:
10 minuten later zat ie geknoopt met tibetian afwerking
Dat daagt toch fijner vinden wij, snijd minder in je oksels.
Wij zijn met rugdragen nog volop aan het uitproberen. Meneer wurmt iedere keer zijn billen uit de doek.
of weet zo te strekken dat hij in je broekband probeert af te zetten om over je schouder te kunnen kijken.
Nu wel.quote:Op maandag 30 juni 2008 22:46 schreef p_iglet het volgende:
prachtige voetjes in je linkje, maar geen wiggle proof backcarry
Dank je wel, wil je ook een slokje van mijn kopje thee?quote:
Het stof eraf blazen.quote:
De bruiloft is overmorgen... Weet ook niet of ik het aandurf om er nu "vlug, vlug" mee te gaan experimenteren hoor....'quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:08 schreef Webkim het volgende:
Ja, ik krijg hem goed zelf op mijn rug. Niet heel snel nog, maar dat vind ik ook niet zo belangrijk; als -ie maar stevig zit. Wanneer is die bruiloft? Je kan bij Macka vast heel goede tips krijgen de 12de en de 26ste sowieso van Eva.
Onderling ruilen of later instromen is geen probleem, but let me know!quote:Lampo On Tour - Summer 2008
ET
2-12 juli
Vamperotica
14-24 juli (ivm Tilburgse kermis!)
Yppy
25 juli-4 aug
p_iglet
5 -15 aug
Chacama
16 - 26 aug
LadyS
27 aug - 5 sept
Kersjes
6-16 sept
Noli
17 - 27 sept
k_i_m
29 sept - 8 okt
Vakantie gaan we vanavond even over bakkeleien. We gaan in ieder geval niet langer dan een week. Michiel is aankomende week en de week daarop vrij, dus in die twee weken zou de vakantie dan vallen. Dan is de doek vast nog lang onderweg toch???quote:Op maandag 30 juni 2008 20:45 schreef Webkim het volgende:
Icicle, wiehooe! Leuk! En idd: foto's willen we dan zien.
Noli, pm me even je adres en evt. weken waarin je -em niet kan hebben wegens op vakantie ofzo.
Wie -em morgen krijgt is inderdaad nog een verrassing. En ik hoop dat ze dan snel bewijsmateriaal post.
Nou, als ik dan in elk geval jouw plekje mag hebben, dan kun jij weer ruilen met iemand die eerder dan ik aan de beurt isquote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:22 schreef k_i_m het volgende:
Ik moet sowieso ruilen, want ik heb geen idee hoelang post vanuit Frankrijk erover doet naar Nederland. Maar ik weet niet of ik me zolang kan inhouden om niet zelf een doek te kopen
.
Kunnen we deze posts ook kopieren naar het logboek van Lampoquote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:26 schreef vamperotica het volgende:![]()
![]()
![]()
Ik mag 'r na IETIEHIE, ik mag 'r na IETIEHIE!
![]()
![]()
Als je wilt, kun je tijdelijk mijn tricotdoek van draagdoek.nl lenen tot je hebt kunnen testen. Hij is wel aan de warme kant, maar als hem doet zoals ET hem nu heeft geknoopt dan gaat het goed. En je moet hem binnenste buiten dragen...anders staat er Maud 16-11-2006 op.... maar dan heb je nu in elk geval even iets om uit te proberen. Ik vond hem bij die kleintjes in het begin erg prettig.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:39 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb een Ellaroo mei tai. Maar die vind ik nog te groot voor Lilah, vandaar de interesse voor een doek.
in principe hetzelfde alleen de banden niet onder de horizontale band door, maar erover heenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:56 schreef Brighteyes het volgende:
ET, hoe knoop je hem dan?
Na een tijdje dragen zeker. En m'n Didymos jacquard is nu al zachter dan de Storch Albert 5.20 terwijl ik die vaker gebruikt heb. (Maar nog niet zo zacht als onze meest gebruikte Storch Johannes 4.10)quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:48 schreef k_i_m het volgende:
Tearsong of Macka; zijn de didymos doeken zacht?
Als je niet wilt gaan wikkelkruisen wel, zie de Didymos grootte tabel. Maar het wikkelkruis van voren is nou juist de meest gebruikte draagmethode voor babies en dreumesen. Zoek eens bij Ebay op Didymos, vooral op Ebay Duitsland staan er behoorlijk wat. Als je wel wilt gaan wikkelkruisen heb je grootte 6 nodig (4,70).quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:37 schreef k_i_m het volgende:
Ik vind ze zo mooi. Is 4,20 lang genoeg voor iemand met een bovenlijf 38/40?
Anders heb ik hier nog wel een handleiding liggen!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:49 schreef LadyS het volgende:
Bedankt voor de vertaling, p_iglet!
Klinkt op zich wel goed dus.... Ik denk dat zo een handleiding ook wel online staat?
Nee, maar je kent iemand met een Didymos en scanner enzoquote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:49 schreef LadyS het volgende:
Bedankt voor de vertaling, p_iglet!
Klinkt op zich wel goed dus.... Ik denk dat zo een handleiding ook wel online staat?
Da's iemand die standaard een hoger maximum bedrag heeft ingevoerd...Dan wordt er automatisch hoger geboden zo gauw er een bod komt...To teen zelf ingesteld maximum.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:40 schreef lcicle het volgende:
Wat is dat Ebay voor een vaag gebeuren!? Ik ben (voor de flauwekul eigenlijk..) aan het bieden en metéén komt er een hoger bod. Vier keer achter elkaar
Dat kan: eBay werkt met een auto-bieder. Je geeft jouw hoogste bod op (bijv. Euro 50,-) en als iemand anders dan biedt (bijv. 37,50) doet Ebay er uit jouw naam 0.50 bij en sta jij weer bovenaan.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:40 schreef lcicle het volgende:
Wat is dat Ebay voor een vaag gebeuren!? Ik ben (voor de flauwekul eigenlijk..) aan het bieden en metéén komt er een hoger bod. Vier keer achter elkaar
quote:Geplaatst: 16 mei 2008 19:13 Onderwerp: Ebay tips. Lees dit voordat je gaat bieden!!
Op Ebay kun je vaak goedkoop leuke doeken scoren. Er kunnen echter haken en ogen aan verbonden zijn. Lees dit goed door voor je gaat bieden.
1. Er is veel te vinden op ebay. Didymos, hoppediz, storchenwiege. Maar óók doeken van onbekende merken, merkloze doeken en zelfgenaaide 'doeken' gemaakt van gordijnstof/tafelkleed/andere oude vodden.
Niet alle verkopers zijn even eerlijk over hun doek. Sommigen prijzen merkloze doeken aan als Didymos, of omschrijven suggestief met een handleiding van een ander merk erbij, om zo meer geld te vangen. Soms weten ze niet beter en denken dat draagdoek synoniem is met DidymosMaar niet ieder autostoeltje is een MaxiCosi, en niet iedere doek is een Didymos!
Kijk dus goed uit waarop je bied en vergewis je ervan dat het echt een merkdoek is voordat je een bod uitbrengt.
Dit kun je alleen zelf als je heel goed bekend bent met doeken. Met andere woorden als je niet uit je hoofd de volgende doeken zó bij naam kunt noemen, vraag dan eerst in het ebay topic wat voor doek het is die je op het oog hebt. De antwoorden van deze quiz staan helemaal onderaan deze post.
2. Bieden op ebay is anders dan kopen op Marktplaats. Een bod op Marktplaats kun je intrekken. Een bod op ebay niet! Als je aan het einde de hoogst biedende bent, dan ben je verplicht het voorwerp waarop je hebt geboden, te kopen. Omgekeerd geldt ook: als jij het hoogste bod hebt afgegeven, dan is de verkoper verplicht om het aan jóu te verkopen. Geen frustratie dus na afloop van de veiling, over verkopers die alsnog een hoger bod kregen van een ander. Dat kan eenvoudigweg niet op ebay.
3. Als je gaat bieden, bied dan pas in de laatste 10 of 20 seconden. Eerder bieden drijft te prijs alleen maar op. Er zijn namelijk altijd mensen die gaan proberen of ze over het bestaande bod heen kunnen bieden, soms gaat dat in 20 stapjes van 1 euro, net zo lang totdat ze bovenaan staan. Onderzoek heeft uitgewezen dat mensen die op het laatste moment bieden, het vaakst winnen, én voor het minste geld. Bepaal dus je eigen absolute maximum en bied dat op het allerlaatst.
4. Problemen met de duitse taal? PM mij maar ff (Webkim). Ik heb hier wat documenten met alle standaard zinnetjes mbt handelen, verzenden, aantekenen, verzekeren etc etc.
5. Lees de omschrijving goed, heeft de doek mankementen? Hoe lang is de doek? Is hij veel of weinig gebruikt? Wat zijn de verzendkosten naar Nederland?
Ah zo, ik dacht dat je bij jezelf bedoelde, dat het niet dubbel hoefde.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:44 schreef E.T. het volgende:
[..]
in principe hetzelfde alleen de banden niet onder de horizontale band door, maar erover heen![]()
Nienke in de horizontale band zetten, lange banden kruisen over de rug van Nienke en onder de beentjes door. Na vastknopen het kruis 'openschuiven' tot naast de rug
Nou, dat is dan ook niet echt paarsig. Dat leek me juist zo leuk, een lila voor Lilahquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:17 schreef Macka66 het volgende:
k_i_m, is die tweede van links op de groepsfoto van http://www.didymos.de/html/pfau.htm geen violet? De anderen zijn zwart wit.
Pfaus laten zich heel goed verven (lila bijvoorbeeld) en ik weet een zwartwitte 5 te koop voor Eur75.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:14 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nou, dat is dan ook niet echt paarsig. Dat leek me juist zo leuk, een lila voor Lilah. Dan nog maar eens tussen de indio's neuzen, daar zaten ook mooie tussen
.
Zit dat wel met de beentjes door de stof (Beetje raar uitgedrukt misschien...)?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:02 schreef jellyrose het volgende:
Kim, je mag ook Ethans draagdoek.nl lenen.. hij is alleen niet erg roze/meisjesachtig![]()
(let niet op de slordigheid.. het was de eerste rugknooppoging)
[ afbeelding ]
Ik ken mezelf een beetje, en dikke kans dat ik me dat best kan voornemen, maar het nooit doequote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:17 schreef Webkim het volgende:
[..]
Pfaus laten zich heel goed verven (lila bijvoorbeeld) en ik weet een zwartwitte 5 te koop voor Eur75.
Mandarin.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:12 schreef Maneki.Neko het volgende:
die eerstewil ik hebben
was de kinderbijslag al gestort?
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:40 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Zit dat wel met de beentjes door de stof (Beetje raar uitgedrukt misschien...)?
Ik kom zo snel alleen methodes tegen waarbij de stof alleen onder de billetjes door gaat...Da vink persoonlijk een beetje eng
Die heb je ook in roze met witte zijde uitvoeringquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:33 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik vind deze ook zo mooi
Millefiori green
[ afbeelding ]
* Macka66 ziet chocoladevingerjes, appelstroopmondjes en stukjes banaan die plotseling uit shirtjes tevoorschijn komen voor zich...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:55 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Die heb je ook in roze met witte zijde uitvoering.
[ afbeelding ]
Ja, die was ik ook al tegen gekomen....quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:23 schreef owlet het volgende:
[..]
Volgens mij gaan de twee schouderbanden gekruisd over Ethans rug onder zijn billen door weer naar voren.
Er zijn denk ik nog meer draagmogelijkheden waarbij de doek wél tussen de beentjes door gaat dan waarbij de doek onder de billen geknoopt wordt. Een voorbeeldfilmpje:
Ah, dat is ook nog wel een goede om rekening mee te houdenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:13 schreef Macka66 het volgende:
[..]
* Macka66 ziet chocoladevingerjes, appelstroopmondjes en stukjes banaan die plotseling uit shirtjes tevoorschijn komen voor zich...
Als dat Stampertje van je straks op je rug zit komt er geen washand meer bijquote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:24 schreef Maneki.Neko het volgende:
Oh daar zou ik dan weer geen rekening mee houden..ben zo`n moeder die steeds met een natte washand achter de koters aanrent
De prijs houdt me meer tegen
Ik denk dat het voor kruisdragen net wel/net niet gaat. Ik ben 1.81m., nog net iets boven de 90, en heb een C-cup en met een FWCC knoop ik net niet op de staart. Maar dan ook echt net niet. En Thomas zit dan ook vrij hoog; om em verder te laten zakken kom ik stof te kort.quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:12 schreef Noli. het volgende:
Ik: 1,76m., 90ennogwatkilo en aardig flinke voorgevel 80E ()
Moet een Girasol 4,6m (voor bijna alles) dan lukken?
Wat denken jullie?
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:40 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Zit dat wel met de beentjes door de stof (Beetje raar uitgedrukt misschien...)?
Voor mij was het in ieder geval wel goed om te wachten op de kleine. Maja is zo'n andere baby dan Lucie was. De Millefiori stein past goed bij Maja, maar Lucie was meer een streepjes babyquote:Op woensdag 2 juli 2008 19:59 schreef cattie het volgende:
P_iglet, wat een schattige foto!![]()
Davina, voor knopen is bij mij nooit een probleem geweest, op de rug heb ik nauwelijks geprobeerd.
Wat een geweldige doeken allemaal zeg! Ik moet op mijn handen zitten om niet zo'n mooie doek erbij te kopen, maar ik mag van mezelf pas als de kleine er is en het dragen weer goed gaat, een andere doek erbij kopen. Dan kan mijn man mooi de Hopp gebruiken, want die heeft neutrale kleuren, en koop ik voor mezelf eentje met felle kleurtjes.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:51 schreef p_iglet het volgende:
Ynske heeft gisteren foto's van ons 3tjes gemaakt.
waaronder deze
[ afbeelding ]
pepijn bij papa op de rug in de girasol Espresso
Ja sorry, ben even het overzicht kwijt!quote:
Ik ben nog steeds trots op die fotoquote:Op woensdag 2 juli 2008 21:34 schreef PM-girl het volgende:
O die Pepijn!!
Ik heb ook ergens zo'n mooie, gemaakt door Beefcake op een meet, ik zal eens zien of ik die nog ergens kan vinden.
Hoppedizzen zijn stevig en kunnen lekker zacht worden.quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:40 schreef beefcake het volgende:
Oeh op Knusjes hebben ze eenbruine
Hoppediz. Weet iemand of dit een goede/fijne doek is? De prijs spreekt mij iig ontzettend aan, 44 euro!
quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:41 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds trots op die foto![]()
En ik heb hem nu helaas niet bij de hand, staat op de andere pc
Alles wat je met een rebozo kunt, zelfs rugdragen. Ik post deze link geloof ik ieder topic wel een keerquote:Op donderdag 3 juli 2008 19:32 schreef Maneki.Neko het volgende:
Een doek van 2,5 meter, wat kun je daar mee doen?
Herken ikquote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:01 schreef lcicle het volgende:
Mijn Kristen is gisteren binnen gekomen! Einnnnnndelijk... pff, het was een zware bevallingMaar wat is ze MOOI!
Alleen.. ik mis zo'n 25 cm.. Is dat normaal bij een EllaRoo? Ik had een M (4,6m) besteld en heb hem gisteravond meteen koud uitgewassen. Zojuist heb ik 'm voor het eerst geknoopt maar kwam een heel stuk te kort om hem voor te knopen (in een Wrap Cross Carry) terwijl dat met mijn draagdoek.nl (ook maat M) wél heel makkelijk gaat. De draagdoek.nl is sowieso (veel) langer, bleek na meting. Terwijl die na het wassen (30 graden) wél aardig gekrompen is, voor mijn gevoel.
Dat ze krimpen hoort. Maar de Ellaroos worden met exra krimpmarge verkocht, en zouden dus na wassen dicht bij de opgegeven maat horen te komen. Als je na alleen koud wassen al 25 cm te kort komt is er volgens mij iets mis. (Het is nu een te kleine M=4.60 of te grote S=4.20)quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:01 schreef lcicle het volgende:
Mijn Kristen is gisteren binnen gekomen! Einnnnnndelijk... pff, het was een zware bevallingMaar wat is ze MOOI!
Alleen.. ik mis zo'n 25 cm.. Is dat normaal bij een EllaRoo? Ik had een M (4,6m) besteld en heb hem gisteravond meteen koud uitgewassen. Zojuist heb ik 'm voor het eerst geknoopt maar kwam een heel stuk te kort om hem voor te knopen (in een Wrap Cross Carry) terwijl dat met mijn draagdoek.nl (ook maat M) wél heel makkelijk gaat. De draagdoek.nl is sowieso (veel) langer, bleek na meting. Terwijl die na het wassen (30 graden) wél aardig gekrompen is, voor mijn gevoel.
"Vanaf 3 t/m 17 juli en vanaf 15 t/m 29 augustus is SlingoMama gesloten in verband met vakantie. "quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:42 schreef Noli. het volgende:
Voor de Girasol liefhebbers..
Uit betrouwbare bron kan ik vermelden dat SLINGOMAMA binnenkort ook Girasoldoeken verkoopt!
BTW ze heeft nu de Ellaroo's (Cristiane en Maija 4.6) voor ¤55,-![]()
Je kunt nu gewoon een bestelling plaatsen alleen word deze vanaf 17 juli (dan is Olga weer terug van vakantie) pas weer in behandeling genomen. Vanaf 17 juli tot en met 14 augustus, 12:00uur kun je weer gewoon direct contact met ze opnemen en/of bestellingen plaatsen.quote:Alle bestellingen ontvangen en betaald voor 14 augustus, 12:00 zullen worden behandeld, indien op voorraad. De bestellingen ontvangen na 14 augustus, 12:00 zullen vanaf 30 augustus behandeld worden.
Daar zit als het goed is dan ook mijn 5.2 Lampo bijquote:De Girasol draagdoeken komen naar SlingoMama rond 20 juli.
Petra van Voedingskleding.nl zei dat juist andere merken vaak langer worden geleverd maar dat de EllaRoo meestal precies de juiste lengte heeft. Ze vond het wel raar dat de mijne zo'n 25cm te kort is.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:42 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Dat ze krimpen hoort. Maar de Ellaroos worden met exra krimpmarge verkocht, en zouden dus na wassen dicht bij de opgegeven maat horen te komen. Als je na alleen koud wassen al 25 cm te kort komt is er volgens mij iets mis. (Het is nu een te kleine M=4.60 of te grote S=4.20)
Hee, daar heb ik mijn mei tai gekocht! Als je bron nou heel betrouwbaar is he, kan ze dan niet ook de blauwe Millefiori van Didymos in d'r assortiment opnemen?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:42 schreef Noli. het volgende:
Voor de Girasol liefhebbers..
Uit betrouwbare bron kan ik vermelden dat SLINGOMAMA binnenkort ook Girasoldoeken verkoopt!
BTW ze heeft nu de Ellaroo's (Cristiane en Maija 4.6) voor ¤55,-![]()
Oh, ik dacht dat je haar persoonlijk kende. Zelf mailen is natuurlijk geen probleem, maar dan moet ik even wachten tot ze weer terug is van vakantiequote:Op zaterdag 5 juli 2008 13:23 schreef Noli. het volgende:
Of je stuurt Olga zelf een mailtje en vraagt het haar?
(heb ik ook gewoon gedaan, zag dat er op haar site wel een kopje "Girasol" bij de geweven doeken stond, maar daar stond niks inbij. Ik heb een mailtje gestuurd hoe dat zat en ik kreeg een berichtje terug dat ze die dus nog binnen zou krijgen en toen heb ik haar dus meteen gevraagd of ze ook een Lampo voor me kon bestellen. En dat kon!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |