quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:40 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Zit dat wel met de beentjes door de stof (Beetje raar uitgedrukt misschien...)?
Ik kom zo snel alleen methodes tegen waarbij de stof alleen onder de billetjes door gaat...Da vink persoonlijk een beetje eng
Die heb je ook in roze met witte zijde uitvoeringquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:33 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik vind deze ook zo mooi
Millefiori green
[ afbeelding ]
* Macka66 ziet chocoladevingerjes, appelstroopmondjes en stukjes banaan die plotseling uit shirtjes tevoorschijn komen voor zich...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:55 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Die heb je ook in roze met witte zijde uitvoering.
[ afbeelding ]
Ja, die was ik ook al tegen gekomen....quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:23 schreef owlet het volgende:
[..]
Volgens mij gaan de twee schouderbanden gekruisd over Ethans rug onder zijn billen door weer naar voren.
Er zijn denk ik nog meer draagmogelijkheden waarbij de doek wél tussen de beentjes door gaat dan waarbij de doek onder de billen geknoopt wordt. Een voorbeeldfilmpje:
Ah, dat is ook nog wel een goede om rekening mee te houdenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:13 schreef Macka66 het volgende:
[..]
* Macka66 ziet chocoladevingerjes, appelstroopmondjes en stukjes banaan die plotseling uit shirtjes tevoorschijn komen voor zich...
Als dat Stampertje van je straks op je rug zit komt er geen washand meer bijquote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:24 schreef Maneki.Neko het volgende:
Oh daar zou ik dan weer geen rekening mee houden..ben zo`n moeder die steeds met een natte washand achter de koters aanrent
De prijs houdt me meer tegen
Ik denk dat het voor kruisdragen net wel/net niet gaat. Ik ben 1.81m., nog net iets boven de 90, en heb een C-cup en met een FWCC knoop ik net niet op de staart. Maar dan ook echt net niet. En Thomas zit dan ook vrij hoog; om em verder te laten zakken kom ik stof te kort.quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:12 schreef Noli. het volgende:
Ik: 1,76m., 90ennogwatkilo en aardig flinke voorgevel 80E ()
Moet een Girasol 4,6m (voor bijna alles) dan lukken?
Wat denken jullie?
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:40 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Zit dat wel met de beentjes door de stof (Beetje raar uitgedrukt misschien...)?
Voor mij was het in ieder geval wel goed om te wachten op de kleine. Maja is zo'n andere baby dan Lucie was. De Millefiori stein past goed bij Maja, maar Lucie was meer een streepjes babyquote:Op woensdag 2 juli 2008 19:59 schreef cattie het volgende:
P_iglet, wat een schattige foto!![]()
Davina, voor knopen is bij mij nooit een probleem geweest, op de rug heb ik nauwelijks geprobeerd.
Wat een geweldige doeken allemaal zeg! Ik moet op mijn handen zitten om niet zo'n mooie doek erbij te kopen, maar ik mag van mezelf pas als de kleine er is en het dragen weer goed gaat, een andere doek erbij kopen. Dan kan mijn man mooi de Hopp gebruiken, want die heeft neutrale kleuren, en koop ik voor mezelf eentje met felle kleurtjes.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:51 schreef p_iglet het volgende:
Ynske heeft gisteren foto's van ons 3tjes gemaakt.
waaronder deze
[ afbeelding ]
pepijn bij papa op de rug in de girasol Espresso
Ja sorry, ben even het overzicht kwijt!quote:
Ik ben nog steeds trots op die fotoquote:Op woensdag 2 juli 2008 21:34 schreef PM-girl het volgende:
O die Pepijn!!
Ik heb ook ergens zo'n mooie, gemaakt door Beefcake op een meet, ik zal eens zien of ik die nog ergens kan vinden.
Hoppedizzen zijn stevig en kunnen lekker zacht worden.quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:40 schreef beefcake het volgende:
Oeh op Knusjes hebben ze eenbruine
Hoppediz. Weet iemand of dit een goede/fijne doek is? De prijs spreekt mij iig ontzettend aan, 44 euro!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |