quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:40 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Zit dat wel met de beentjes door de stof (Beetje raar uitgedrukt misschien...)?
Voor mij was het in ieder geval wel goed om te wachten op de kleine. Maja is zo'n andere baby dan Lucie was. De Millefiori stein past goed bij Maja, maar Lucie was meer een streepjes babyquote:Op woensdag 2 juli 2008 19:59 schreef cattie het volgende:
P_iglet, wat een schattige foto!![]()
Davina, voor knopen is bij mij nooit een probleem geweest, op de rug heb ik nauwelijks geprobeerd.
Wat een geweldige doeken allemaal zeg! Ik moet op mijn handen zitten om niet zo'n mooie doek erbij te kopen, maar ik mag van mezelf pas als de kleine er is en het dragen weer goed gaat, een andere doek erbij kopen. Dan kan mijn man mooi de Hopp gebruiken, want die heeft neutrale kleuren, en koop ik voor mezelf eentje met felle kleurtjes.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:51 schreef p_iglet het volgende:
Ynske heeft gisteren foto's van ons 3tjes gemaakt.
waaronder deze
[ afbeelding ]
pepijn bij papa op de rug in de girasol Espresso
Ja sorry, ben even het overzicht kwijt!quote:
Ik ben nog steeds trots op die fotoquote:Op woensdag 2 juli 2008 21:34 schreef PM-girl het volgende:
O die Pepijn!!
Ik heb ook ergens zo'n mooie, gemaakt door Beefcake op een meet, ik zal eens zien of ik die nog ergens kan vinden.
Hoppedizzen zijn stevig en kunnen lekker zacht worden.quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:40 schreef beefcake het volgende:
Oeh op Knusjes hebben ze eenbruine
Hoppediz. Weet iemand of dit een goede/fijne doek is? De prijs spreekt mij iig ontzettend aan, 44 euro!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |