quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:41 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds trots op die foto![]()
En ik heb hem nu helaas niet bij de hand, staat op de andere pc
Alles wat je met een rebozo kunt, zelfs rugdragen. Ik post deze link geloof ik ieder topic wel een keerquote:Op donderdag 3 juli 2008 19:32 schreef Maneki.Neko het volgende:
Een doek van 2,5 meter, wat kun je daar mee doen?
Herken ikquote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:01 schreef lcicle het volgende:
Mijn Kristen is gisteren binnen gekomen! Einnnnnndelijk... pff, het was een zware bevallingMaar wat is ze MOOI!
Alleen.. ik mis zo'n 25 cm.. Is dat normaal bij een EllaRoo? Ik had een M (4,6m) besteld en heb hem gisteravond meteen koud uitgewassen. Zojuist heb ik 'm voor het eerst geknoopt maar kwam een heel stuk te kort om hem voor te knopen (in een Wrap Cross Carry) terwijl dat met mijn draagdoek.nl (ook maat M) wél heel makkelijk gaat. De draagdoek.nl is sowieso (veel) langer, bleek na meting. Terwijl die na het wassen (30 graden) wél aardig gekrompen is, voor mijn gevoel.
Dat ze krimpen hoort. Maar de Ellaroos worden met exra krimpmarge verkocht, en zouden dus na wassen dicht bij de opgegeven maat horen te komen. Als je na alleen koud wassen al 25 cm te kort komt is er volgens mij iets mis. (Het is nu een te kleine M=4.60 of te grote S=4.20)quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:01 schreef lcicle het volgende:
Mijn Kristen is gisteren binnen gekomen! Einnnnnndelijk... pff, het was een zware bevallingMaar wat is ze MOOI!
Alleen.. ik mis zo'n 25 cm.. Is dat normaal bij een EllaRoo? Ik had een M (4,6m) besteld en heb hem gisteravond meteen koud uitgewassen. Zojuist heb ik 'm voor het eerst geknoopt maar kwam een heel stuk te kort om hem voor te knopen (in een Wrap Cross Carry) terwijl dat met mijn draagdoek.nl (ook maat M) wél heel makkelijk gaat. De draagdoek.nl is sowieso (veel) langer, bleek na meting. Terwijl die na het wassen (30 graden) wél aardig gekrompen is, voor mijn gevoel.
"Vanaf 3 t/m 17 juli en vanaf 15 t/m 29 augustus is SlingoMama gesloten in verband met vakantie. "quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:42 schreef Noli. het volgende:
Voor de Girasol liefhebbers..
Uit betrouwbare bron kan ik vermelden dat SLINGOMAMA binnenkort ook Girasoldoeken verkoopt!
BTW ze heeft nu de Ellaroo's (Cristiane en Maija 4.6) voor ¤55,-![]()
Je kunt nu gewoon een bestelling plaatsen alleen word deze vanaf 17 juli (dan is Olga weer terug van vakantie) pas weer in behandeling genomen. Vanaf 17 juli tot en met 14 augustus, 12:00uur kun je weer gewoon direct contact met ze opnemen en/of bestellingen plaatsen.quote:Alle bestellingen ontvangen en betaald voor 14 augustus, 12:00 zullen worden behandeld, indien op voorraad. De bestellingen ontvangen na 14 augustus, 12:00 zullen vanaf 30 augustus behandeld worden.
Daar zit als het goed is dan ook mijn 5.2 Lampo bijquote:De Girasol draagdoeken komen naar SlingoMama rond 20 juli.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |