Naat Sjowhan is Mart ook in een slecht humeur?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
En? Jij hebt vast een scriptje om net voor mods de 300e te posten!
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
En? Jij hebt vast een scriptje om net voor mods de 300e te posten!
Zonder twijfel is dat Muckquote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:33 schreef OA het volgende:
Ik zou weleens een overzicht willen zien van de top-Muckers...
* OA eet mee!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:38 schreef JortK het volgende:
Vanavond beenham eten met honing whiskey saus![]()
![]()
![]()
Huquote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:41 schreef Sjowhan het volgende:
Mucken.
Achja, ben er weer weg van, ff bij F&A dingetjes doen
Nee hoor, dat was gisteren. Nu was gisteren sowieso een klotedag om snel te vergeten, en dat zorgde voor een verhit humeur met stoom uit de orenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:36 schreef OA het volgende:
[..]
Naat Sjowhan is Mart ook in een slecht humeur?
Klonenquote:
Fisting & Anal?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:41 schreef Sjowhan het volgende:
Mucken.
Achja, ben er weer weg van, ff bij F&A dingetjes doen
Details graag!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee hoor, dat was gisteren. Nu was gisteren sowieso een klotedag om snel te vergeten, en dat zorgde voor een verhit humeur met stoom uit de oren.
quote:Nu pest ik Jort gewoon.
quote:[..]
Klonen.
wat is er dan 27 juni? of morgen?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:44 schreef Pheno het volgende:
Hallo. Ik wil dat het 27 juni is. Of morgen, ook goed. Met een beetje mazzel is het kippenvel moment op zaterdag
Wat?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:44 schreef Pheno het volgende:
Hallo. Ik wil dat het 27 juni is. Of morgen, ook goed. Met een beetje mazzel is het kippenvel moment op zaterdag
Codetaalquote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:48 schreef Pheno het volgende:
Nah, niets wat jullie boeiend vinden.
quote:#281 Papierversnipperaar 32465
#282 Frutsel 32444
#303 OA 31424
#309 Muck 31112
#314 MPG 30713
#336 DaMart 29746
#468 JortK 23767
ik heb zo'n vaag vermoeden wie er op 1 staatquote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:33 schreef OA het volgende:
Neequote:
Ah, ok. Verstandig.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Laten we het houden op wat gerommel in de privésfeer. En dieper dan dat ga ik er niet op in.
Zie jij NSFW dan?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bedankt voor de waarschuwing, dan blijf ik wel even weg, als jullie weer NSFW gaan doen.
wat zit je me dan nieuwsgierig te makenquote:
Nah, vandaag geen zin in.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bedankt voor de waarschuwing, dan blijf ik wel even weg, als jullie weer NSFW gaan doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb hem netjes in de spoiler geplaatstquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een waarschuwing was voor wat komen ging.
Dat is je eigen karaktertrekquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:02 schreef Aarti het volgende:
[..]
wat zit je me dan nieuwsgierig te maken
Mijn dank is groot!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:03 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik heb hem netjes in de spoiler geplaatst
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:03 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik heb hem netjes in de spoiler geplaatst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik sta op 0quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:33 schreef OA het volgende:
JortK leert het welquote:
Ik ookquote:
Ik zie geen pics?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:05 schreef DaMart het volgende:
Jort, wat vind je dan van dit bericht?
http://www.nu.nl/news/162(...)ler_te_klein%27.html
Alleen vandaag danquote:
Ik heb 3 of 4 keer gemuckt ofzoquote:
Bij mij staan ze er gewoonquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:05 schreef JortK het volgende:
[..]
Speciaal vandaag voor Mart, morgen gewoon teringhard op het scherm
Dan heb jij geen baggerlayoutquote:
Ik voel me te goed om een betatester te zijn.quote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik voel me te goed om een betatester te zijn.
Het gaat ook om de inhoud van het bericht... ik verwachtte eigenlijk een reactie als:'kleine borstenquote:
Zonder foto is het moeilijk beoordelen of de regisseur gelijk heeftquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het gaat ook om de inhoud van het bericht... ik verwachtte eigenlijk een reactie als:'kleine borsten' of 'groot gelijk, die regisseur' van jou
.
Wat staat ze er raar bij, net alsof haar armpjes vastgegroeid zijn aan haar lichaam, in z'n geheelquote:
De HAN, ik krij g er na al die jaren nog post vanquote:
quote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
De HAN, ik krij g er na al die jaren nog post van
aaaartiquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:36 schreef Aarti het volgende:
tell it to my heart, tell me i'm the only one!
Spam. Over banen en zo.quote:
quote:
Waarin?quote:
CMSquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:41 schreef Pheno het volgende:
Examen"doorposten na het slotje"?
Toelatingsexamenquote:
Daar ben ik al voor geslaagdquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:41 schreef Pheno het volgende:
Examen"doorposten na het slotje"?
En dan?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:44 schreef JortK het volgende:
Nog 31
Geslaagd met vlag ende wimpel, zonder te leren of zelfs maar een boek open te doen...quote:
Ik moet nog wat oefenenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:53 schreef OA het volgende:
[..]
Geslaagd met vlag ende wimpel, zonder te leren of zelfs maar een boek open te doen...
Je schijnt minimaal blauw te moeten zijn om het altijd te kunnen...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik moet nog wat oefenen
Mij lukt het nog niet altijd feilloos![]()
Aaaah. Dus dát doe ik foutquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:57 schreef OA het volgende:
[..]
Je schijnt minimaal blauw te moeten zijn om het altijd te kunnen... [ afbeelding ]
We hebben nog even oranje geprobeerd, maar zelfs in naam der Koningin lukte het niet...quote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:00 schreef OA het volgende:
[..]
We hebben nog even oranje geprobeerd, maar zelfs in naam der Koningin lukte het niet....
quote:
eigenlijk is het alleen maar lastigquote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:13 schreef Pheno het volgende:
Joepi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |