abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 juni 2008 @ 12:43:58 #1
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
  dinsdag 24 juni 2008 @ 12:50:36 #2
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_59649258
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
  dinsdag 24 juni 2008 @ 12:53:47 #3
97934 ASroma
Flamboyant
pi_59649321
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 12:33 schreef PyTh het volgende:

[..]

Leuk knokpartijtje inderdaad en lijkt me vanzelfsprekend dat dit geen afgesproken gevecht is.
Groep van Oranje die er opklapt zijn wel de jongens die ervoor komen though.

Vrijdag voor de wedstrijd wilden die Russen (Zenith groep) wel 25 tegen 25 vechten ergens in een bos, geloof dat er gasten van Bande Basel op ingegaan zijn maar weet verder niet hoe het afgelopen is.
het is wel duidelijk dat die russen er meer voor komen in ieder geval
pi_59650160
re-post van het vorige topic

pi_59650169
Ja, die Russen zijn niet vies van een potje knokken.

tvp
  dinsdag 24 juni 2008 @ 13:34:57 #6
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_59650329
Zijn er eigenlijk nog ergens goede beelden van confrontaties tussen Duitland, Polen en Kroatië?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_59651087
De voorbereiding begint bijna weer.

tvp
pi_59651441
Mooi nu weer elke club voor zichzelf, want het gekontlik van enkele kleine clubs bij DH is ook uiterst triest dit EK.
Ik moet zeggen dat ondanks de grote getallen op het EK het allemaal rustig verloopt. Op zulke grote groepen, is dan bijv. het opstootje tussen Rusland/NL gewoon logisch en niet echt een rel. Denk dat met name in NL de clubliefde zelfs boven de nationale liefde gaat en daarbij de steeds scherpere controles maken dat er steeds minder zal gaan gebeuren.
pi_59652239
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 12:53 schreef ASroma het volgende:

[..]

het is wel duidelijk dat die russen er meer voor komen in ieder geval
Dat is ook wel duidelijk als je ze ziet op de tribune bijv, zien er niet zo fris uit hehe
pi_59652890
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 14:15 schreef dagizmo het volgende:
Denk dat met name in NL de clubliefde zelfs boven de nationale liefde gaat
Dat weet ik wel zeker!
  dinsdag 24 juni 2008 @ 16:02:24 #11
134625 Lamzak_
FC Twente!
pi_59654089
TVP
Enschede, onze stad! ons domein!
pi_59654361
quote:
Mooi nu weer elke club voor zichzelf, want het gekontlik van enkele kleine clubs bij DH is ook uiterst triest dit EK.
Ik moet zeggen dat ondanks de grote getallen op het EK het allemaal rustig verloopt. Op zulke grote groepen, is dan bijv. het opstootje tussen Rusland/NL gewoon logisch en niet echt een rel. Denk dat met name in NL de clubliefde zelfs boven de nationale liefde gaat en daarbij de steeds scherpere controles maken dat er steeds minder zal gaan gebeuren.
Studierichting Strafrecht

pi_59654474
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 16:14 schreef Jasza het volgende:

Eh, ja nou en?
pi_59658013
quote:
Dat clubliefde boven nationale liefde gaat is waar, maar als er in de competitie steeds minder gaat gebeuren verplaatst zich het naar andere dingen, dus ik denk dat het in de komende jaren wel meer zal gebeuren bij b.v. nationale elftallen
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  dinsdag 24 juni 2008 @ 19:28:48 #15
67174 Dos37
Come on Twente
pi_59658145
Dat is een beste mat partij tussen Rusland en Nederland, alhoewel er zijn beelden van dat maakt het dan weer groot.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  dinsdag 24 juni 2008 @ 19:36:34 #16
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_59658305
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 19:23 schreef Superheld het volgende:

[..]

Dat clubliefde boven nationale liefde gaat is waar, maar als er in de competitie steeds minder gaat gebeuren verplaatst zich het naar andere dingen, dus ik denk dat het in de komende jaren wel meer zal gebeuren bij b.v. nationale elftallen
Ik denk dat het wel weer mee zal vallen de komende jaren, het WK is in Zuid Afrika en het EK in Polen/Oekraine. Zeker als we in Oekraine spelen zullen er lang niet zoveel afreizen denk ik.
En volgens mij spelen we in de kwalificatie ook niet tegen hele 'gevaarlijke' landen.
Gourmetten of steengrillen?
  dinsdag 24 juni 2008 @ 19:43:21 #17
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_59658452
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 19:28 schreef Dos37 het volgende:
Dat is een beste mat partij tussen Rusland en Nederland, alhoewel er zijn beelden van dat maakt het dan weer groot.
get nog wa
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_59658570
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 19:36 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ik denk dat het wel weer mee zal vallen de komende jaren, het WK is in Zuid Afrika en het EK in Polen/Oekraine. Zeker als we in Oekraine spelen zullen er lang niet zoveel afreizen denk ik.
En volgens mij spelen we in de kwalificatie ook niet tegen hele 'gevaarlijke' landen.
Ohja, WK is in zuid afrika ja, nou goed misschien niet de komende jaren maar wat verder in de toekomst dan
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  dinsdag 24 juni 2008 @ 21:16:53 #19
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_59660833
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 19:36 schreef Silenus het volgende:
Alleen Schotland volgens mij.
kankelul.
pi_59661568
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 16:14 schreef Jasza het volgende:

[..]

For your information: Ik ben al in het bezit van 2 masters Nederlands Recht (straf en privaatrecht) en doe nu mijn derde master criminologie. En mijn hobby's en interesses staan daar buiten.
  dinsdag 24 juni 2008 @ 23:10:13 #21
97934 ASroma
Flamboyant
pi_59664203
vind het ook wel weer zoiets typisch dat die russen dan in een bos 25 tegen 25 willen, denk dat een heleboel jongens die het hooligan gebeuren gewoon ondergaan zonder echt een vechtsport te beoefenen snel zullen afhaken op die manier maar goed dat zijn dan wellicht de meelopers die uiteindelijk altijd wel afhaken

fascinerend
  woensdag 25 juni 2008 @ 02:44:28 #22
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_59667367
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 19:48 schreef Superheld het volgende:

[..]

Ohja, WK is in zuid afrika ja, nou goed misschien niet de komende jaren maar wat verder in de toekomst dan
WK2014 in Brazilië.

Dat wordt smullen met al die barra bravas uit Argentinië en hun braziliaanse equivalenten
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_59667516
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 21:39 schreef dagizmo het volgende:

[..]

For your information: Ik ben al in het bezit van 2 masters Nederlands Recht (straf en privaatrecht) en doe nu mijn derde master criminologie. En mijn hobby's en interesses staan daar buiten.
Vond het gewoon opvallend, niks mis mee verder
pi_59779515
- komkommertijd -

http://knvbshop.nl/shop/product.asp?s=5514B25B463D408CA8A9B50CF5CA24F8&pid=7417

Afgeven op "hooligans" maar wel zulke boeken verkopen !
pi_59779707
whehe, tussen het tuig van Bill Buford staat er ook tussen.

dat is een klaagmailtje waard.
pi_59809177

Joey Barton leeft zich uit.
pi_59809344
Wat een fuckin' nutter die gast, you know what I mean?
pi_59844147
quote:
Hirsch Ballin wil hooligans voortijdig oppakken
2 juli 2008, 14:15 | BNR.nl

De politie moet voetbalvandalen die plannen maken om met elkaar op de vuist te gaan, al oppakken voordat het zover is. Daar wil minister van Justitie Hirsch Ballin voor zorgen. Volgens Frank de Winter, bestuurslid van de Feijenoord-Supportersvereniging, komen dat soort afspraken niet meer voor. Hij ziet dus niets in de plannen van de minister.

Vrijwel iedereen kan zich de massale rel in Beverwijk tussen rivaliserende supportersgroepen nog wel herinneren. Ruim tien jaar geleden kostte deze rel Ajax-fan Carlo Picornie het leven. Het zijn precies de soort zaken die minister Hirsch Ballin van Justitie in het vervolg wil voorkomen.

Uitlokken van geweld
Hirsch Ballin wil de wet aanpassen om het mogelijk te maken voor politie om telefoongesprekken van hooligans af te luisteren. Justitie kan supporters die afspraken maken, vervolgen voor 'uitlokken van geweld' al voordat er daadwerkelijk iets gebeurd is.

De huidige wetgeving biedt nu beperkte mogelijkheden om gewelddadig treffen in het bijzonder tussen voetbalvandalen te voorkomen en het aanstichten te bestraffen, concludeert de bewindsman in zijn brief aan de Kamer. "Er is mij veel aan gelegen dat, wanneer de politie beschikt over informatie dat openlijke geweldpleging wordt beraamd, tijdige opsporing van deze activiteiten mogelijk is, zodat openlijke geweldpleging kan worden voorkomen en bestraffing van de aanstichters kan volgen'', schrijft de minister.

Frank de Winter, bestuurslid van de Feyenoord-Supportersvereniging ziet er helemaal niets in het plan van de minister. "De minister is veel te vaag over wat een hooligan is. Is iedereen met een stadionverbod een hooligan? Bovendien komt het al jaren niet meer voor dat supporters afspraken maken om te gaan rellen.
pi_59849305
Dat gebeurt al lang en breed (voorbeeld zaak van die Utrechter)...
Lekker op tijd weer.
quote:
Frank de Winter, bestuurslid van de Feyenoord-Supportersvereniging ziet er helemaal niets in het plan van de minister. "De minister is veel te vaag over wat een hooligan is. Is iedereen met een stadionverbod een hooligan? Bovendien komt het al jaren niet meer voor dat supporters afspraken maken om te gaan rellen.
Maar die vent weet ook niet waar hij het over heeft !
  woensdag 2 juli 2008 @ 20:04:20 #30
51286 w00h00
Digital man!
pi_59849357
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 20:02 schreef Superheld het volgende:
Dat gebeurt al lang en breed (voorbeeld zaak van die Utrechter)...
Lekker op tijd weer.
[..]

Maar die vent weet ook niet waar hij het over heeft !
Misschien is Frenkie zelf ook wel in voor een relletje en probeert hij het allemaal een beetje te ontkrachten.
pi_59863849
quote:
PSV-supporters aangehouden

EINDHOVEN - De politie heeft deze week in totaal dertien PSV-supporters aangehouden voor misdragingen na het thuisduel tegen FC Twente op 13 april of tijdens het kampioensfeest een week later. Een woordvoerder heeft dat donderdag bekendgemaakt.

Het gaat om mannen tussen 19 en 27 jaar uit Eindhoven, Veldhoven, Asten en Geldrop. Een veertiende verdachte zit nog in het buitenland, maar de politie weet om wie het gaat.

Aanhoudingen
Na het duel met FC Twente keerde een groep PSV-supporters zich tegen de aanhang van de tegenpartij. Destijds verrichtte de politie al 43 aanhoudingen. Ook tijdens de huldiging ontstonden vechtpartijen en werden politiemensen belaagd. Op de dag zelf pakte de politie al 73 relschoppers op.

Rechter
In totaal dertig verdachten verschijnen na de vakantieperiode voor de politierechter.
pi_59864004
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 13:05 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Over die 73 relschoppers bij de huldiging; ik meen ergens gelezen heb dat dat vooral wildplassers betrof etc. en dat er geloof ik slechts één echte relschopper was opgepakt
pi_59888803
quote:
FC Groningen heeft flinke steken laten vallen, voor en tijdens de brand in het stadion Euroborg voor de wedstrijd tegen Ajax op 13 april. Dat zegt het Auditteam Voetbalvandalisme, dat onder leiding van Margo Vliegenthart de toedracht van de brand onderzocht en vandaag zijn bevindingen presenteerde.

Belangrijk punt van kritiek is dat FC Groningen de primaire veiligheid van de toeschouwers niet voorop had staan. De club heeft het brandgevaar van een sfeeractie met rollen wc-papier niet onderkend.

Dat gebeurde niet na een suggestie over brandpreventie van een supportersclub en ook niet toen de 15.000 rollen een paar dagen voor de wedstrijd op de tribune werden opgeslagen.

Verder is de brandweer niet meteen gebeld toen de brand uitbrak en functioneerden de brandblussers slecht omdat er geen druk op de watertoevoer zat.
Filmpje: http://www.nos.nl/nosjour(...)040708_euroborg.html
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_59903278
Is die film over Central en Boca al een keer voorbij gekomen?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zaterdag 5 juli 2008 @ 17:15:15 #35
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_59910716
quote:
No one likes 'em...
vr, 04/07/2008 - 17:20
Onze grote vrienden uit Neerlands grootste poel des verderfs spelen deze zomer in de voorbereiding onder andere een wedstrijd uit tegen het Engelse Sunderland. En daar zijn een aantal Sunderland-supporters niet blij mee. Zij hebben Feyenoord namelijk als tweede club en maken regelmatig de oversteek naar Rotterdam.

Om hun onvrede kenbaar te maken wordt de wedstrijd inmiddels massaal geboycot. De meeste leden van het ALS (A Love Supreme - de grootste onafhankelijke supportersclub) hebben zelfs te kennen gegeven de wedstrijd zelfs niet te bezoeken als de entree gratis zou zijn.

Bij de club is nu ook het besef doorgedrongen dat het organiseren van deze wedstrijd misschien niet zo verstandig was. Om de oefenpot toch niet op een fiasco te laten uitlopen heeft de club inmiddels besloten de toegangsprijzen te halveren.

De afkorting FTM (Fuck the Mags) is inmiddels uitgebreid tot FTM&SOA (& Shit on Ajax).

No one likes 'em, en wij zeker niet!
kankelul.
  zaterdag 5 juli 2008 @ 19:44:10 #36
14509 reem
pi_59913292
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 01:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is die film over Central en Boca al een keer voorbij gekomen?
Volgens mij niet.
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_59997082
quote:
Oefenduel Veendam verplaatst uit angst voor rellen

GRONINGEN - De oefenwedstrijd tussen BV Veendam en FC Twente is verplaatst naar Geesteren uit angst voor supportersrellen.

Het duel zou worden afgewerkt in Veendam, maar de politie kreeg signalen dat FC Groningen-fans op de vuist willen met aanhangers van FC Twente. De gemeente Veendam bevestigt dit, maar er zou ook niet aan de Langeleegte gespeeld kunnen worden vanwege de slechte kwaliteit van het veld.

De oefenwedstrijd wordt op 22 juli gespeeld op het veld van STEVO.

Bron: RTV Noord
pi_59997167
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 17:15 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

Ik heb op een Sunderland forum gekeken en niemand wist er iets van af. De meesten snapten sowieso niet de band tussen feyenoord en Sunderland en waarom een feyenoord vlag hangt in het stadion

Beetje onzin verhaal dus lijkt me.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_60003824
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 15:19 schreef Grunner het volgende:

[..]
Willem II - Lokeren is ook verboden
  woensdag 9 juli 2008 @ 20:55:58 #40
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_60005104
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 13:05 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]
Maatje van me heeft 3 jaar sv en 570 euro boete gekregen. Doodsbedreiging van een stille ofzo
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  zondag 13 juli 2008 @ 13:01:40 #41
174160 Apfel.
Apfel PUNT
pi_60073300
wist niet dat de UHF het logo van een amerikaanse voetbalclub gebruikte

Columbus Crew, uitkomend in de hoogtste divisie van America
  zondag 13 juli 2008 @ 13:26:14 #42
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_60073772
quote:
Op zondag 13 juli 2008 13:01 schreef Apfel. het volgende:
wist niet dat de UHF het logo van een amerikaanse voetbalclub gebruikte

Columbus Crew, uitkomend in de hoogtste divisie van America
[ afbeelding ]
Hebben ze meerdere divisies in Amerika?

Dat zal me de dag zijn, Amerikaanse hooligans die op de vuist gaan. Die gasten gaan liever 3 uur voor de wedstrijd voor het stadion in hun achterbak staan BBQ'en.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  zondag 13 juli 2008 @ 13:44:47 #43
14509 reem
pi_60074174
Ze spiegelen zichzelf graag aan de Zuid Amerikaanse manier van voetbal beleven, dus dat is dan gewoon een kwestie van tijd. En die BBQ... die hoort daar natuurlijk ook bij
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_60075381
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 13:27 schreef MaxPower het volgende:
re-post van het vorige topic

matig dat het groepje oranje gasten wat wil matten zo klein
Nothing to see here, carry on
pi_60075513
  zondag 13 juli 2008 @ 14:53:52 #46
67174 Dos37
Come on Twente
pi_60075615
quote:
Op zondag 13 juli 2008 14:47 schreef RijstNatie het volgende:

Jezus wat een kneuzen wat doet dat hier
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_60075619
Boeiend?
  zondag 13 juli 2008 @ 15:10:26 #48
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_60075866
www.
quote:
Post dat lekker in PUB ofzo.
kankelul.
pi_60077448
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 20:55 schreef Sethje het volgende:

[..]

Maatje van me heeft 3 jaar sv en 570 euro boete gekregen. Doodsbedreiging van een stille ofzo
Jammer dat ze hem ook nog niet een paar weken de bak in gepleurd hebben. Werkt vast veel beter
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_60077761
quote:
Op zondag 13 juli 2008 14:53 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Jezus wat een kneuzen wat doet dat hier
_Mike_ en Cyberia18
pi_60079859
quote:
zieke geesten, waar moet dat heen...
pi_60094241
quote:
Politie voorkomt supporters rellen
De politie heeft zaterdagavond rellen tussen aanhangers van Cambuur en Heerenveen kunnen voorkomen. De beide supportersgroepen hadden afgesproken elkaar te treffen in Serhuisterveen, waar Heerenveen een oefenwedstrijd speelde. De Cambuur aanhang werd vlak voor het dorp aangehouden en teruggestuurd.

De aanhang van de Leeuwarder club was is de buurt, omdat Cambuur een oefenwedstrijd speelde in Kootstertille. Vanwege dreigende rellen werd de wedstrijd een half uur uitgesteld.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 14:08:22 #53
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60120107
Neem aan dat iedereen hem al gezien heeft, maar aangezien er 's zomers toch niets anders op tv is:

The Football Factory - 15 juli 2008, 20:30 - 22:15 uur (RTL7).
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_60121948
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 14:08 schreef M0NTANA het volgende:
Neem aan dat iedereen hem al gezien heeft, maar aangezien er 's zomers toch niets anders op tv is:

The Football Factory - 15 juli 2008, 20:30 - 22:15 uur (RTL7).
Had hem nog niet gezien, van het weekend gehuurd bij de videotheek
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_60131845
Toch maar weer even gekeken net.
TVP.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 22:16:58 #56
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60131933
Jammer van de ondertiteling en de stukken die ze er uitgeknipt hadden, maar blijft een vermakelijke film.
pi_60133043
Blijft wel een leuke film inderdaad.
  maandag 21 juli 2008 @ 12:52:41 #58
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_60242981
Die scene dat die kids aan het voetballen zijn en dat die 2 oude gasten met elkaar op de vuist gaan is wel zo
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_60243371
quote:
Op zondag 13 juli 2008 14:39 schreef RijstNatie het volgende:

[..]

matig dat het groepje oranje gasten wat wil matten zo klein
De tering, ik spot me broertje en een maat van hem der tussen
Normaal rellen ze alleen bij Twente
pi_60244128
quote:
Op maandag 21 juli 2008 12:52 schreef fathank het volgende:
Die scene dat die kids aan het voetballen zijn en dat die 2 oude gasten met elkaar op de vuist gaan is wel zo
en daarvoor (tijdens hun deal/onderhandelingen) wel vragen hoe het met z'n moeder (?) is die in het ziekenhuis ligt
  maandag 21 juli 2008 @ 21:12:17 #61
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60253266

Prima actie van die verdediger, gele kaart is belachelijk.
pi_60253330
De bal is niet eens in de buurt, had ook rood mogen zijn!
  maandag 21 juli 2008 @ 21:22:22 #63
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_60253508
Hij had ook op de achillespezen mogen zijn.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_60253737
quote:
Op maandag 21 juli 2008 21:22 schreef DutchGooner het volgende:
Hij had ook op de achillespezen mogen zijn.
Nou nou.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  maandag 21 juli 2008 @ 21:33:40 #65
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_60253807
quote:
Op maandag 21 juli 2008 21:31 schreef RayMania het volgende:

[..]

Nou nou.
We zijn toch geen wijven?
NAAR HET ANDERE FORUM!
  dinsdag 22 juli 2008 @ 10:14:54 #66
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60262290
quote:
Op maandag 21 juli 2008 21:33 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

We zijn toch geen wijven?
Inderdaad, als je het veld betreedt, moet je de risico's aanvaarden.
  woensdag 23 juli 2008 @ 17:12:52 #67
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60299120
quote:
Feyenoordfan in elkaar geslagen

UTRECHT - Een 20-jarige Utrechter is dinsdagavond op de Voorstraat in de Utrechtse binnenstad afgeranseld, volgens omstanders omdat hij een Feyenoordshirt droeg.

Getuigen zagen dat meerdere jongens op hem in sloegen en er op een scooter vandoor gingen. Een vrouw die arts was ontfermde zich over de jongen en fixeerde zijn hoofd omdat hij mogelijk hoofd- en nekletsel had. Hij is overgebracht naar het ziekenhuis. De politie zocht met meerdere eenheden de omgeving af, maar vonden de daders niet meer.
En terecht, je gaat toch niet in een Feyenoord-shirt lopen?
  woensdag 23 juli 2008 @ 17:14:49 #68
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_60299167
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 17:12 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Inderdaad. Wat dacht die gast wel niet, dat vinden ze vast leuk in Utrecht?
kankelul.
pi_60299931
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 17:12 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Belachelijk weer natuurlijk

Overigens zag ik in een filmpje gister nog iemand met een Feyenoord shirt bij de wedstrijd van Ajax tegen Germanicus
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_60366396
Een gast op mijn MSN zegt dat er iets aan de hand is bij de wedstrijd van Jaap

Ik vroeg hem wat er precies aan de hand is maar hij zegt er niet veel over

Er schijen ook mensen te zijn opgepakt
pi_60366639
In de stad waren wat boefjes. In het stadion blijft het bij 'Timmer is een kakkerlak'. Hoor ik net.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_60366649
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 20:30 schreef kevin6188 het volgende:
In het stadion blijft het bij 'Timmer is een kakkerlak'. Hoor ik net.
  zaterdag 26 juli 2008 @ 20:36:36 #73
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_60366760
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 20:30 schreef kevin6188 het volgende:
In de stad waren wat boefjes. In het stadion blijft het bij 'Timmer is een kakkerlak'. Hoor ik net.
Vak 410 on tour?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  zaterdag 26 juli 2008 @ 20:37:59 #74
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_60366788
Top Oss + Roda hebben ook confro gehad, 25 tegen 25 bij Osse kroeg.
  zaterdag 26 juli 2008 @ 21:45:39 #75
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_60368448
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 20:37 schreef RD4 het volgende:
Oeh, 'confro'! Vakjargon!
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_60369693
80 man ong van Ajax zijn ingesloten door de politie hoorde ik net.
pi_60369845
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 22:40 schreef Jasza het volgende:
80 man ong van Ajax zijn ingesloten door de politie hoorde ik net.
is te verwachten, Eagles is vlakbij natuurlijk
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_60369865
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 22:48 schreef denthemen het volgende:

[..]

is te verwachten, Eagles is vlakbij natuurlijk
Ze kwamen voor Zwolle man
pi_60369903
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 22:49 schreef Jasza het volgende:

[..]

Ze kwamen voor Zwolle man
En jij denkt dat Eagles niet gaat komen ?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_60369980
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 22:51 schreef denthemen het volgende:

[..]

En jij denkt dat Eagles niet gaat komen ?
Die erachter bedoelde ik meer dat het natuurlijk vanwege Eagles is
pi_60369990
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 22:54 schreef Jasza het volgende:

[..]

Die erachter bedoelde ik meer dat het natuurlijk vanwege Eagles is
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
  zondag 27 juli 2008 @ 09:33:39 #82
179108 El-Salvador
Anti-klapper
pi_60373963
Ziet de leipe harde kern van de Eagles, Ajax nu als vijand nr 1 ofzo
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_60374316
quote:
7 juli 2008 08:14

ZWOLLE - De politie heeft zaterdagavond voorafgaande aan de afscheidswedstrijd van voetballer Jaap Stam in Zwolle negentig mensen aangehouden.

Volgens de politie ging het vooral om Ajax-supporters die zich schuldig maakten aan openlijke geweldpleging, mishandeling en belediging.

Op weg naar het Oosterenkstadion richtten Ajax-supporters en Zwollenaren vernielingen aan in de wijk Assendorp.

Er werd over auto's gelopen, het interieur van een café werd vernield en er ontstonden vechtpartijen waarbij een agent gewond raakte.

Agressief

De Ajax-supporters waren uiterst agressief en niet aanspreekbaar, "zelfs niet voor de meegereisde Amsterdamse supporterbegeleiders'', meldde de politie.

Daarop besloot ze de Ajax-aanhang aan te houden en op te sluiten. De politie had 150 man op de been gebracht.

Jaap Stam nam zaterdagavond afscheid met een wedstrijd van Ajax tegen een All Star-team
pi_60374535
Toch wel jammer , je bent in Zwolle voor een afscheids wedstrijd en dan ga je een café in
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_60376119
Veel drinken is belangrijk op zo'n warme dag.
  zondag 27 juli 2008 @ 13:22:03 #86
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_60376470
1 iemand liep over een auto (politie had die allang gespot dus konden ze zo pakken).
Er vlogen 15 glazen door de lucht toen dat cafe omsingeld werd (geen idee waarom ze dat deden), dat interieur ging kapot toen de ME via de achteringang die kroeg leegsloeg.

Prachtig verhaal in de media

[ Bericht 5% gewijzigd door PLAE@ op 27-07-2008 13:44:29 ]
pi_60377546
pi_60377586
Ik heb die wedstrijd live gezien, maar toen lieten ze er niks van zien. Al dat censuur tegenwoordig.
pi_60378038
quote:
Op zondag 27 juli 2008 10:43 schreef denthemen het volgende:
Toch wel jammer , je bent in Zwolle voor een afscheids wedstrijd en dan ga je een café in
die gasten zijn in Zwolle voor rellen, is er ineens een afscheidswedstrijd
pi_60457286

Veel Duitsers op vakantie .
pi_60460819
Gekke actie dit
  donderdag 31 juli 2008 @ 10:44:07 #92
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60461955
quote:
Op zondag 27 juli 2008 13:22 schreef PLAE@ het volgende:
1 iemand liep over een auto (politie had die allang gespot dus konden ze zo pakken).
Er vlogen 15 glazen door de lucht toen dat cafe omsingeld werd (geen idee waarom ze dat deden), dat interieur ging kapot toen de ME via de achteringang die kroeg leegsloeg.

Prachtig verhaal in de media

Uit een Zwolsch sufferdje:
quote:
Rellen uitgelokt door Politie

Café De Pierik, kwart voor tien. Verdwaasd loopt Stado van der Veen door zijn zaak. Hij heeft net de twee meest chaotische uren van zijn leven achter de rug. Zijn café was het strijdtoneel van een groep voetbalsupporters aan de ene kant en politie en ME aan de andere kant.

"Dit heb ik nooit meegemaakt", mompelt hij beduusd. En al wat krachtiger: "De politie heeft een megablunder gemaakt, schrijf dat maar op."

De politie? Het waren toch de voetbalsupporters die er een zootje van hebben gemaakt? Van der Veen, hoofdschuddend: "Zo simpel ligt het niet." Hij pakt er een barkruk bij en begint aan een reconstructie van wat er vanavond is gebeurd. "Tegen een uur of zeven liep er een grote groep supporters door de straat. De politiepaarden liepen alleen aan de linkerkant, niet aan onze kant. Daardoor konden ze zo bij ons naar binnen."

Hij schrok wel even van die plotselinge horde supporters. Maar al snel bleek dat ze geen kwaad in de zin hadden, zegt Van der Veen, die het altijd gemoedelijke café De Pierik sinds september vorig jaar runt. "Ze bestelden een patatje of een biertje en betaalden keurig.Het waren geen hooligans die op rottigheid uit waren."

Het ging volgens de kastelein mis toen de ME zich op de stoep van zijn café posteerde. "Die jongens dachten zeker dat ze niet meer naar het stadion mochten, dat ze gearresteerd zouden worden, want ze werden helemaal gek." Ze gooiden met bierglazen, tafels en stoelen naar de agenten en ME'ers, maar raakten ook onderling slaags, naar verluidt omdat de goedwillende voetbalfans hun rellende kameraden wilden tegenhouden. Van der Veen: " Die patstelling duurde wel een uur. En toen ze eindelijk naar buiten waren gedreven waren ze in no-time weer terug, omdat het buiten begon te onweren."

Terwijl Van der Veen met een agent de schade opneemt, legt een van zijn medewerksters uit hoe zij de avond ervoer. "De politie is hier verantwoordelijk voor. Die voetbalfans hadden het er al over om verder te lopen, toen het ineens zwart zag van de agenten en de ME'ers. Ja, toen werden ze gek." Een gewoon mens gaat niet met stoelen gooien als hij een ME'er waarneemt, moet ze toegeven. "Het waren geen lieverdjes, dat is waar. Eentje pakte een grote sporttrofee en zei dat hij de tent ging verbouwen. 'Dat doe jij helemaal niet', zei ik, en toen zette hij die beker weer neer." Een andere medewerkster stond achter de bar toen een stel voetbalfans de keuken in wilden rennen. Hoewel ze klein van stuk is, lukte het haar om de mannen tegen te houden.

Een geëmotioneerde stamgast van café De Pierik schreeuwt zijn opinie door de lege ruimte. " Waarom sturen ze die hooligans niet door de Luttekestraat en de Wipstrikkerallee? Juist, omdat de fine-fleur van Zwolle daar woont." Een buurtbewoner komt een vernield reclamebord voor 'Amsterdamsche croquetten' terubrengen. Als hij de container naast café De Pierik opent springt daar een jongeman uit, als een stripper uit een bruidstaart. 'Sorry', zegt hij, en sprint de Assendorperstraat in. De buurman is verbluft: "Die gast heeft hier anderhalf uur in gezeten!"
  donderdag 31 juli 2008 @ 11:00:38 #93
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_60462267
quote:
Als hij de container naast café De Pierik opent springt daar een jongeman uit, als een stripper uit een bruidstaart. 'Sorry', zegt hij, en sprint de Assendorperstraat in. De buurman is verbluft: "Die gast heeft hier anderhalf uur in gezeten!"
Elite
Tegen TTIP
  donderdag 31 juli 2008 @ 14:12:51 #94
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_60466469
Wordt het nog gezellig dit weekend in Rotterdam?

Ga morgen op vakantie.
kankelul.
  donderdag 31 juli 2008 @ 15:10:56 #95
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_60467617
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 14:12 schreef MarkNMGN het volgende:
Wordt het nog gezellig dit weekend in Rotterdam?

Ga morgen op vakantie.
Er komen 500 Duitsers, 1250 Engelsen en 5000 Schotten. Mwah, misschien als ze allemaal naar Rotterdam komen i.p.v. Amsterdam.
Elite
Tegen TTIP
pi_60485619
quote:
Politie volgt fans Ajax en ADO

CARDIFF - De autoriteiten in Wales zijn dit weekeinde alert op het voorkomen van supportersrellen tussen Ajax en ADO Den Haag. Beide teams zijn op trainingskamp in de buurt van Cardiff en er zullen naar schatting achthonderd Nederlandse fans op de been zijn.

Een klein aantal Nederlandse politiemensen dat gespecialiseerd is in de bestrijding van voetbalvandalisme staat hun collega's in Wales bij. Ajax oefent vanavond tegen Cardiff City en ADO speelt morgen tegen Swansea City. Swansea ligt op zo'n zestig kilometer van Cardiff.

Bijkomend probleem van de oefenwedstrijden in het buitenland is dat Nederlandse relschoppers met een stadionverbod op eigen gelegenheid kunnen afreizen en een kaartje kunnen kopen. De Nederlandse politie houdt er rekening mee dat de harde supporterskernen van beide clubs in Wales zijn.

Behalve verscherpte veiligheidsmaatregelen rondom de stadions worden ook de hotels van beide ploegen streng in de gaten gehouden.

Bij de organisatie van trainingskampen zorgen clubs met rivaliserende supportersgroepen er normaal gesproken voor dat ze elkaar in het buitenland ontlopen, maar Ajax en ADO hebben elkaar niet gepolst.

Een week geleden waren er ongeregeldheden voorafgaand aan de afscheidswedstrijd van Jaap Stam in Zwolle. Negentig aanhangers van Ajax werden gearresteerd voor openlijke geweldpleging, belediging en mishandeling. Eén politieagent raakte toen gewond.
Leuk hoor, zo'n vakantie voor de agentjes
pi_60486659
Wat ongelofelijk goed gepland ook weer van beide clubs
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 12:36:24 #98
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60486773
Valt me toch mee van de media dat ze dit voor het weekend al ontdekt hebben.
pi_60487559
Ado speelt morgen tegen Bristol Rovers (is weer een stukje verder) en pas dinsdag tegen Swansea. Dan is Ajax alweer weg.
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 13:17:27 #100
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60487665
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 13:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Ado speelt morgen tegen Bristol Rovers (is weer een stukje verder) en pas dinsdag tegen Swansea. Dan is Ajax alweer weg.
Trainingskamp is in Cardiff, vanaf gisteren en voor een week.
pi_60487870
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 12:36 schreef M0NTANA het volgende:
Valt me toch mee van de media dat ze dit voor het weekend al ontdekt hebben.
Politieberichtje richting ANP, is weinig speurwerk voor nodig.
That's all folks!
pi_60491821
Ik denk dat er niks gebeurd hoor
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 23:43:27 #103
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_60500945
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 13:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Nog verder weg dus, in Cheltenham ipv Bristol.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_60531993
Die docu op zondagavond waar die Engelsman heel Europa afgaat op zoek naar hooligans is wel geinig om te zien, maar is die wel is in NEderland ergens bijgeweest eigenlijk?
pi_60532154
Danny Dyer? Bij Feyenoord - Ajax.
  zondag 3 augustus 2008 @ 19:22:54 #106
174160 Apfel.
Apfel PUNT
pi_60532179
leuke tv ja die van dyer, maar je moet wel pot zout naast je hebben als je het kijkt
pi_60532236
Haha, dat moet volgens mij sowieso bij hooligans.
pi_60532624
[repost] Kwam deze elders weer eens tegen, blijft geweldig:

pi_60540426
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 19:47 schreef MaxPower het volgende:
[repost] Kwam deze elders weer eens tegen, blijft geweldig:

[..]
Wát een stel mongolen .
pi_60540895
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 17:15 schreef MarkNMGN het volgende:

No one likes 'em...
vr, 04/07/2008 - 17:20
Onze grote vrienden uit Neerlands grootste poel des verderfs spelen deze zomer in de voorbereiding onder andere een wedstrijd uit tegen het Engelse Sunderland. En daar zijn een aantal Sunderland-supporters niet blij mee. Zij hebben Feyenoord namelijk als tweede club en maken regelmatig de oversteek naar Rotterdam.

Om hun onvrede kenbaar te maken wordt de wedstrijd inmiddels massaal geboycot. De meeste leden van het ALS (A Love Supreme - de grootste onafhankelijke supportersclub) hebben zelfs te kennen gegeven de wedstrijd zelfs niet te bezoeken als de entree gratis zou zijn.

Bij de club is nu ook het besef doorgedrongen dat het organiseren van deze wedstrijd misschien niet zo verstandig was. Om de oefenpot toch niet op een fiasco te laten uitlopen heeft de club inmiddels besloten de toegangsprijzen te halveren.

De afkorting FTM (Fuck the Mags) is inmiddels uitgebreid tot FTM&SOA (& Shit on Ajax).

No one likes 'em, en wij zeker niet!

Viel wel mee met die massale boycot
pi_60541050
Bijna 20000 is inderdaad een mega boycot
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_60541187
quote:
34 supporters opgepakt bij Feyenoord-tornooi
De politie heeft vanavond in Rotterdam 34 supporters opgepakt rond een wedstrijd tussen Borussia Dortmund en Tottenham Hotspur. Minstens 21 van hen komen uit Engeland. Geen van hen had een kaartje.

Sommige fans probeerden volgens de politie een kaartje voor het vak van de tegenstander aan de supporters te verkopen. "Dat is natuurlijk niet de bedoeling, dus die hebben we ook opgepakt." De 21 Britten werden opgepakt omdat ze dreigden de orde te verstoren. "Ze schoolden samen en bekokstoofden plannetjes." Ze zijn overgebracht naar het politiebureau. Daarnaast werden dertien supporters opgepakt voor onder meer wildplassen, zwarte handel, belediging van agenten en het negeren van een stadionverbod.

Tottenham won in de Kuip met 3-0 van Borussia Dortmund. De wedstrijd maakte deel uit van een jubileumtornooi dat Feyenoord hield om zijn 100-jarig bestaan te vieren. Het tornooi werd gewonnen door Tottenham. Feyenoord moest met 1-3 de duimen leggen tegen Celtic. (novum/lpb)
  maandag 4 augustus 2008 @ 06:09:20 #113
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_60542516
britten die Feijenoord supporter zijn
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_60544157
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 15:10 schreef Happel het volgende:

[..]

Er komen 500 Duitsers, 1250 Engelsen en 5000 Schotten. Mwah, misschien als ze allemaal naar Rotterdam komen i.p.v. Amsterdam.
Het waren en een stuk minder.
pi_60587418
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 23:21:01 #118
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_60588164
.......
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_60616222
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 20:37 schreef RD4 het volgende:
7 van TOP (rest bleef in de kroeg zitten, tsja) tegen mannetje of 25/30 van Roda. Zijn enkele stoelen en biljartstokken gesneuveld.
pi_60617942
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 01:56 schreef Nashje het volgende:

[..]

7 van TOP (rest bleef in de kroeg zitten, tsja) tegen mannetje of 25/30 van Roda. Zijn enkele stoelen en biljartstokken gesneuveld.
er zaten nog maar een man of 10 in de kroeg de rest zat al in het stadion
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_60620358
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 19:22 schreef Apfel. het volgende:
leuke tv ja die van dyer, maar je moet wel pot zout naast je hebben als je het kijkt
Kirjg je wel dorst van
pi_60620452
quote:
Ingang F van de F-side??? Wat een domme matten.
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_60620540
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 10:05 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Ingang F van de F-side??? Wat een domme matten.
Ik denk dat ze naar Danny Dyer hebben gekeken.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 12:06:58 #124
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_60623356
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 03:59 schreef gers het volgende:

[..]

er zaten nog maar een man of 10 in de kroeg de rest zat al in het stadion
waren er meer als 10 hoor, en als je netjes gevraagd word om de krukken, glazen en biljartkeus en je doet dat niet, dan kun je een pak slaag verwachten. Van Roda kant was alles fair. In een vreemde stad met maar 27 man.
pi_60625999
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 12:06 schreef RD4 het volgende:

[..]

waren er meer als 10 hoor, en als je netjes gevraagd word om de krukken, glazen en biljartkeus en je doet dat niet,
Nee, met z'n 30en tegen een mannetje of 10 dan vooruit, dat is netjes zeker?
quote:
dan kun je een pak slaag verwachten.
Dat viel blijkbaar wel mee.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 14:18:40 #126
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_60627016
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 13:46 schreef Nashje het volgende:

[..]

Nee, met z'n 30en tegen een mannetje of 10 dan vooruit, dat is netjes zeker?
[..]

Dat viel blijkbaar wel mee.
als je maar met 10 man in de kroeg zit klopt er iets niet in je organisatie, of hadden we even moeten bellen? op een hoopje liggen met wat fietsen vind je meevallen?

[ Bericht 3% gewijzigd door RD4 op 07-08-2008 14:25:29 ]
pi_60627642
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 14:18 schreef RD4 het volgende:

[..]

als je maar met 10 man in de kroeg zit klopt er iets niet in je organisatie
De rest was al naar het stadion.
quote:
en op een hoopje liggen met wat fietsen vind je meevallen?
Kun je dat bevestigen?
pi_60627720
RD4 is stoer.
pi_60628037
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 14:40 schreef _Mike_ het volgende:
RD4 is stoer.
Tief jij nou eens een keer op.
pi_60628216
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 14:49 schreef Nashje het volgende:

[..]

Tief jij nou eens een keer op.
Nashje heeft weer zijn rode vlag uitgehangen hoor

Zodra de ondertitel "Mod" onder je naam staat zal ik naar je luisteren, nu lach ik je uit.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 15:37:04 #131
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_60629652
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 14:36 schreef Nashje het volgende:

[..]

De rest was al naar het stadion.
[..]

Kun je dat bevestigen?
niet dat ik ep beelden van heb, maar weet wat ik heb gezien, ik weet nog dat er een oranje kronan rond vloog. Maar gedane zaken nemen geen keer, tot de volgende keer!
  donderdag 7 augustus 2008 @ 15:38:24 #132
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_60629696
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 14:54 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Nashje heeft weer zijn rode vlag uitgehangen hoor

Je bent inderdaad een bijzonder irritant baasje
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_60666496
"Portret van een FC Utrecht-hooligan"

http://www.rtvutrecht.nl/dossiers/194394
pi_60673249
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 20:39 schreef Utca het volgende:

Waarom gaatie ineens praten dan?
pi_60675527
Jezus, hij laat zn messteek zien... zie je ook van die vette ranzige nagels helemaal zwart
pi_60676081
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 00:00 schreef Jasza het volgende:

[..]

Waarom gaatie ineens praten dan?
Omdat hij onze buurman kan zijn. En die blijkt er dan toch een heel divers dubbelleven op na te houden, want hij is niet alleen reclasseringsambtenaar en Utrecht fan, daarbuiten vecht hij ook zo z´n porties uit met advocaten en vuilnismannen van uit pak ´m beet Den Haag of Twente
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 03:54:22 #137
51286 w00h00
Digital man!
pi_60676650
gast, die messenprik lijkt wel een muggensteek, laat dan niet zien.
pi_60712088
ajax hools schoppen een duo bak voorruit ofso?
  zondag 10 augustus 2008 @ 19:05:34 #139
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_60712158
Was vrijdag op een hardcore/hardstyle-feestje in Italie, zie ik opeens allemaal Italianen met Feyenoord-shirts rondlopen. Ik had het ook al eerder gezien die week in een discotheek.

Na navragen bleek dat het kwam omdat hardcore uit Rotterdam komt.
kankelul.
pi_60712338
  zondag 10 augustus 2008 @ 21:03:17 #141
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_60715389
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 19:14 schreef RijstNatie het volgende:
leuke tatoo
Waarom?
Elite
Tegen TTIP
pi_60721341
quote:
leuke tatoo
Wat bezielt je echt....
  maandag 11 augustus 2008 @ 00:20:46 #143
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_60721468
quote:
leuke tatoo
Om het geheel een beetje actueel te houden kan hij beter de kop van Jan Reker over die van Louis van Gaal laten tatoeëren...
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_60722423
Dan ben je echt een mongool als je zo'n tatoo laat zetten
pi_60722461
AZ eredivisiewinnaar 06/07 en toen dat mislukte, bekerwinnaar was ook wel lachuh
pi_60767731
://www.fr-fanatic.com/2008/08/12/9807/
pi_60767821
quote:
Toegevoegd: 19 november 2007
Beetje ouwe koek.
pi_60767909
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 17:26 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Beetje ouwe koek.
Kreeg hem doorgestuurd en kon hem nog niet.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 09:21:35 #149
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_61001567
quote:
Ajaxfan met dood bedreigd na kritiek op zijn club'
Voetbal is oorlog'

Bart Olmer
KOOG AAN DE ZAAN - Lucas Böke waagde het kritiek te hebben op zijn voetbalclub Ajax, na het dramatisch verlopen Amsterdam Tournament. In een boze, aangetekende brief eiste hij zijn entreegeld terug, want hij 'weigerde te betalen voor troep'. Nu wordt de boekhouder ernstig bedreigd door andere Ajaxsupporters. 'Vuile kankerlijer, je mag NOOIT meer in de ArenA komen', is nog de meeste keurige opmerking in zijn mailbox.

Andere dreigementen zijn té erg om hier te citeren. "Ik wist dat voetbal oorlog was, maar ik wijk niet voor terreur", zegt Böke, die de procedure doorzet om Ajax voor de rechter te slepen, wegens "wanprestatie en niet geleverde diensten".

Böke schrijft geschiedenis, mogelijk zelfs jurisprudentie, met zijn opmerkelijke eis aan Ajax dat hij zijn geld terug wil, omdat de voetbalploeg de aanwezigen trakteerde op een belabberde vertoning van een C-team. "Als je kaartjes koopt voor het Concertgebouworkest, en jij krijgt een optreden van de boerenkapel uit Tytsjerksteradiel, dan ren je toch woedend naar de kassa om je geld terug te eisen!", redeneert Böke.

Test

Elk jaar kijken Böke en zijn voetbalminnende dochter Gitta (19) er reikhalzend naar uit: het Amsterdam Tournament in de ArenA. Dit jaar waren de verwachtingen hooggespannen, omdat trainer Marco van Basten het toernooi wilde gebruiken als test om te zien waar Ajax internationaal staat. "Dus wij, als fans, gaan er dan vanuit dat de sterkst mogelijke opstelling zal spelen."

Maar nadat de ondernemer en zijn dochter zich op de tribune hadden genesteld - met kaartjes van 55 euro per persoon - werden ze omringd door boegeroep en morrende Ajaxfans. "Als ik had geweten dat Van Basten zijn C-elftal de weide in zou sturen, had ik dat geld er niet voor betaald."

In zijn klacht schrijft Böke: 'Juridisch gezien staat buiten kijf dat uw bedrijf een wanprestatie heeft geleverd. Als ik had geweten dat de tweede toernooidag zou worden gebruikt als oefenstage voor de 'Ajax-beloftes', zou ik nimmer kaarten hebben gekocht'.

Die brief is hem zuur komen te staan, want niet alleen zijn Hyves-pagina is volgekalkt met maar liefst vijfduizend (!) dreigementen, ook op de voicemail van zijn werkadres zijn ernstige dreigementen achtergelaten. En veelzeggende zwijgtelefoontjes...

Telefoon

Sinds zijn opmerkelijke actie explodeert op internet het aantal hits op zijn naam. Uit angst voor de haat van medesupporters neemt hij op kantoor zelfs alleen nog maar op met een stotterende "Hhha...lllooo...?"

Zich doodgeschrokken van de reacties heeft Böke melding gemaakt bij de politie Amsterdam en de politie Zaanstreek-Waterland van de dreigende taal aan zijn adres. Schriftelijk heeft Böke die melding nog eens toegelicht aan de politieregio's, als een soort 'levensverzekering': 'Ik wil benadrukken dat de kans groot is dat de heren supporters na een stevige slok besluiten een bezoekje te plegen aan mijn kantoor- of huisadres. Ik schrijf dit als bewijs dat ik voor deze ernstige dreiging heb gewaarschuwd... mocht er iets met mij gebeuren'.

Böke kreeg van de politie te horen dat hij zijn telefoonnummers maar moest wijzigen. "Daar pieker ik niet over. Mijn telefoonnummers staan op mijn briefpapier, visitekaartjes en zijn bij al mijn klanten bekend. Ik weiger voor deze terreur mijn zakelijke telefoonverkeer te wijzigen."
pi_61001860
Tussen kritiek en je club aanklagen zit nogal een verschil .

Huilie, had ie van tevoren kunnen/moeten bedenken.
pi_61001916
pi_61004287
Wat een mafkees zeg
  donderdag 21 augustus 2008 @ 16:15:03 #153
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_61013129
Laat ik maar geen inkoppertje gaan plaatsen hier.
kankelul.
pi_61025173
De fotograaf van het feyenoord boek zit nu bij Knevel en van de Brink.

Ze kunnen wel weer slechte vragen stellen en willen in het begin weer 1 kant op.
pi_61025312
Zit ook een bekende jongen achter weer.....
pi_61025899
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 09:39 schreef Superheld het volgende:
Huilie, had ie van tevoren kunnen/moeten bedenken.
Doe normaal man.
pi_61026253
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 23:50 schreef toma het volgende:

[..]

Doe normaal man.
Jij had zoiets niet verwacht na dat meneer 'zijn club' wil aanklagen?
Had ie kunnen weten als meneer 'zijn club' en supporters kent .
pi_61026355
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 00:01 schreef Superheld het volgende:

[..]

Jij had zoiets niet verwacht na dat meneer 'zijn club' wil aanklagen?
Had ie kunnen weten als meneer 'zijn club' en supporters kent .
Als je je eigen club aan gaat klagen dan mag je je geen supporter noemen. Maar wanneer je mensen gaat bedreigen ben je helemaal van de pot gerukt.

Als hij denkt dat ie in zn recht staat dan laat je m zn gang toch gaan? Dan hoef je hem als hooligan toch niet te bedreigen? Dat soort gasten zijn waarschijnlijk zo laag bij de grond dat ze daar niet boven kunnen staan.
pi_61026479
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 00:05 schreef toma het volgende:

[..]

Als je je eigen club aan gaat klagen dan mag je je geen supporter noemen. Maar wanneer je mensen gaat bedreigen ben je helemaal van de pot gerukt.

Als hij denkt dat ie in zn recht staat dan laat je m zn gang toch gaan? Dan hoef je hem als hooligan toch niet te bedreigen? Dat soort gasten zijn waarschijnlijk zo laag bij de grond dat ze daar niet boven kunnen staan.
Ik zeg toch nergens dat ik dat ook zou doen oid? Het gaat er mij om dat je van te voren bij zoiets kunt bedenken wat je over je heen krijgt en als je er dan voor kiest om je plan toch door te zetten niet moet gaan janken...
pi_61026894
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 00:10 schreef Superheld het volgende:

[..]

Ik zeg toch nergens dat ik dat ook zou doen oid?
En ik ook niet.
quote:
Het gaat er mij om dat je van te voren bij zoiets kunt bedenken wat je over je heen krijgt en als je er dan voor kiest om je plan toch door te zetten niet moet gaan janken...
Als hij een rechtzaak aan wil spannen tegen Ajax moeten andere 'supporters' zich er niet mee bemoeien en hij zou daar ook geen rekening mee houden. Het is gewoon te zielig voor woorden dat dat dus wel moet. En ik snap niet dat jij dat de normaalste zaak van de wereld vindt.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 11:08:30 #161
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_61033582
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 12:12:38 #162
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_61035398
quote:
Cohen vreest bloedbad rond Feyenoord-PSV

AMSTERDAM - Cohen vreest morgenavond een bloedbad rond de wedstrijd Feyenoord-PSV om de Johan Cruijffschaal. De Amsterdamse burgemeester zegt dat politie, justitie en gemeente aanwijzingen hebben dat hooligans van verschillende clubs met elkaar op de vuist willen.

In landelijke advertenties kondigt Cohen daarom scherpe voorzorgsmaatregelen aan. Zo geldt morgen van 10.00 tot 24.00 een noodverordening. De politie mag daardoor in een groot gebied van Amsterdam preventief fouilleren. Ook zijn veel wegen afgesloten.

Bron: De Telegraaf
pi_61035943
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 00:05 schreef toma het volgende:

[..]

Ik denk dat hooligans niet degene zijn die hem op zijn hyves uitschelden en hem een email sturen..
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_61036195
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 12:12 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Kopje thee.
pi_61039644
quote:

[..]

Pfff
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_61040422
quote:

[..]

Ja ze gaan vast een bom laten ontploffen met ze bloedbad

Sowieso zouden ze wel dom zijn om in Amsterdam afspraken te gaan maken
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 15:09:34 #167
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_61040509
Belachelijke is gewoon dat De Telegraaf een verschrikkelijk sensatieverhaal plaatst en op de site al ruim 300 reacties geplaatst zijn, iedereen heeft zijn mening al klaar, terwijl er nog helemaal niets gebeurd is.

Kansloos.
Stemmingmakerij.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 16:07:24 #168
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_61042695
Bloedbad
kankelul.
pi_61043014
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 16:07 schreef MarkNMGN het volgende:
Bloedbad
Zwembroek mee dus .
pi_61044743
Cohen & De Telegraaf
pi_61045181
Ik heb ook aanwijzingen dat het een bloedbad wordt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_61046073
Ah ik heb het bewijs nu ook gezien. Iemand had "Tyfus 020" op internet gezet.
pi_61050910
* Dat op zaterdag 26 juli 2008 voorafgaand aan de vriendschappelijke wedstrijd in het kader van het afscheid van Jaap Stam in Zwolle een 100-tal Ajax-supporters zijn aangehouden terzake artikel 184 Sr (niet voldoen aan bevel of vordering), artikel 350 Sr (vernieling) en belediging en dat het grootste gedeelte van deze groep niet in het bezit was van een geldig toegangsbewijs voor voornoemde wedstrijd.
* Dat op 1 augustus 2008 voorafgaand aan de wedstrijd Cardiff-Ajax (Wales) in de binnenstad van Cardiff circa 150 Ajax-supporters aanwezig waren kennelijk met het oogmerk een confrontatie aan te gaan met de Cardiff-aanhangers en dat het grootste gedeelte van deze groep niet in het bezit was van een geldig toegangsbewijs voor deze wedstrijd.
* Dat in de nacht van zaterdag 2 augustus 2008 op zondag 3 augustus 2008 een steekpartij heeft plaatsgevonden op de Herengracht te Amsterdam en dat de 2 slachtoffers behoorden tot de harde kern van ADO Den Haag en dat uit onderzoek ter plaatse is gebleken dat de daders gezocht moeten worden onder Ajax-supporters;
* Dat op 3 augustus 2008 het supportershome van AFC Ajax is beklad door supporters van ADO Den Haag;
* Dat de algemeen directeur van Feyenoord Rotterdam N.V. bij brief van 18 augustus 2008, gericht aan de burgemeester van Amsterdam, kenbaar heeft gemaakt dat een groep Feyenoord-supporters zich naar Amsterdam zal begeven zonder in het bezit te zijn van een geldig toegangsbewijs en met het kennelijke doel een confrontatie aan te gaan met Ajax-supporters;
* Dat op zaterdag 23 augustus 2008 zowel ADO Den Haag, als F.C. Utrecht, een open dag organiseren welke is afgelopen voor aanvang van de wedstrijd om de Johan Cruijffschaal;

Redenen voor de noodverordening
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_61059234
Haha, pfff wat een dorp zeg dat Amsterdam..
Ze moeten een keertje een (risico)finale organiseren, heel de stad in rep en roer.

Cohen ken beter aftreden en ergens in Appingedam de plaatselijke kermis gaan regelen, want dit lijkt nergens op.
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_61061024
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 09:18 schreef Staanplaats het volgende:
Haha, pfff wat een dorp zeg dat Amsterdam..
Ze moeten een keertje een (risico)finale organiseren, heel de stad in rep en roer.

Cohen ken beter aftreden en ergens in Appingedam de plaatselijke kermis gaan regelen, want dit lijkt nergens op.
Dat er groepen komen daar kan hij niks aan doen natuurlijk, maar je hebt een multifunctioneel stadion, dan moet je zoiets toch kunnen organiseren?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_61061448
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 11:55 schreef denthemen het volgende:

[..]

Dat er groepen komen daar kan hij niks aan doen natuurlijk
als Cohen gewoon z'n mond had gehouden was er nu niet zoveel ophef
pi_61061905
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 12:19 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

als Cohen gewoon z'n mond had gehouden was er nu niet zoveel ophef
Waarom denk je dat hij het zegt? Omdat hij hoopt dat groepen dan niet komen
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_61061956
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 12:46 schreef denthemen het volgende:

[..]

Waarom denk je dat hij het zegt? Omdat hij hoopt dat groepen dan niet komen
alsof hooligans zich daardoor af laten schrikken
lijkt mij eerder dat er alleen maar meer groepen komen (als er uberhaupt al iets gaat gebeuren )
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 13:51:54 #179
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_61063303
quote:

Haha, kwam deze gast ooit tegen in de snackbar hier bij mij om de hoek. Kwam net terug van PSV-Ajax (de 1-5) en had nog effe zin in een patatje, maar had m'n Ajax-pet nog op. (Niet zo'n blij rood-wit petje, maar een zwarte met het oude logo)

Kijkt hij me aan, 'Wat heb jij nou voor kankertyfuspet op?'.
Ik 'Eh, van Ajax'. Na wat minder vleiende verwensingen bleef ik eigenlijk gewoon kalm en hadden we nog wel een leuk gesprek, misschien had ik geluk dat hij met z'n vrouw en kinderen daar zat en hij me niet met mn kop in het frituurvet kon duwen ofzo.

Het is natuurlijk een volslagen randdebiel, maar wel mooi dat we toch normaal met elkaar konden praten. (ook al was ik een Jood in zijn stad, of hoe serieus je dat ook allemaal wil nemen)
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 14:03:50 #180
14509 reem
pi_61063565
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 19:22 schreef Apfel. het volgende:
Die over NL wel ja. Die over ARG is redelijk waarheidsgetrouw. Er wordt iig niet (veel) in overdreven.

[ Bericht 0% gewijzigd door reem op 23-08-2008 17:08:23 ]
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_61074799
Waar is dat bloedbad dang.
pi_61082716
Misschien bedoelde hij de grasmat?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_61168547
quote:
Gisteravond raakten fans van FC Twente tijdens de oversteek per boot vanauit Calais naar Dover slaags met supporters van Standard Luik, die op weg waren naar Liverpool.
  woensdag 27 augustus 2008 @ 16:26:33 #184
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_61168860
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 16:16 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]
Gezellig zo'n bootreis dan.
  woensdag 27 augustus 2008 @ 16:27:30 #185
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_61168888
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 16:26 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Is eens wat anders als een buscombi....
pi_61168974
Voor de rest is er toch geen klote te doen op zo'n boot.
pi_61169035
Wij hadden casino
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_61169447
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 16:26 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

er kan iig niet gezegd worden dat er een groep weg rende
  woensdag 27 augustus 2008 @ 16:47:59 #189
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_61169522
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 16:45 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

er kan iig niet gezegd worden dat er een groep weg rende
Ajacieden hadden hier voor de reddingsbootjes gekozen denk ik.
kankelul.
pi_61169621
hihi
pi_61169901
Het schijnt verzonnen te zien. Niemand op de betreffende boot weet er iets van.
pi_61248031
Maar vertel is, nav dat filmpje van die Utrecht hooligan. Zijn jullie nou allemaal 16jarige pauperpubers of zitten hier ook topjuristen die gewoon graag met mannen stoeien?
pi_61248153
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 16:16 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Welke boot moet dat zijn geweest? De boot waar 17 bussen vol twente supporters op zaten? Geen standard luik supporter gezien, niets van meegekregen, niets van gehoord, en ik zat toch echt op de boot waar vrijwel alle busreissupporters opzaten

Daarnaast stonden er twee bussen van standard op het punt in hazeldonk(heb ik gehoord), daar is ook niets gebeurd
Enschede, onze stad! ons domein!
pi_61248205
Nee het bleek verzonnen te zijn door een twente gast.
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 19:34:05 #195
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_61250374
17 bussen op een boot, dat moet gezellig zijn
pi_61252133
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 19:34 schreef PLAE@ het volgende:
17 bussen op een boot, dat moet gezellig zijn
alles goed?
pi_61254635
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 22:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Een grensrechter werd zojuist onverwachts door een Benfica supporter van achteren bij z'n nek gepakt vanwege een, in zijn ogen, onterecht genomen beslissing.

6 mensen van de beveiliging moesten er vervolgens met hun knuppels aan te pas komen om de supporter met alle moeite uit het vak te halen.

Video volgt vast en zeker later.
pi_61254709
Tvp voor video Benfica-Porto.
  zondag 31 augustus 2008 @ 13:27:34 #199
13710 marco_spn
mathematics of tears
pi_61263853
Zo, die ouwe kreeg me toch een pak slaag..
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_61263863
Bedankt.
  maandag 1 september 2008 @ 20:59:44 #202
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_61302996
Napoli op bezoek in Rome:

quote:
Napoli speelt weer in de Serie A. Dat is goed voor de toeschouwerscijfers, maar er zijn ook nadelen aan verbonden. Het is al langer bekend dat de aanhang van Napoli niet de aangenaamste is om op bezoek te krijgen. Bij de uitwedstrijd tegen AS Roma gingen ze echter nog een stap verder.

Voor de uitwedstrijd bij AS Roma kaapten 1500 ultras een trein in het station van Napels die op weg was naar Rome. De 300 passagiers op de trein werden ontzet en de hooligans plunderden daarop de treinstellen. De schade bedraagt ruim anderhalf miljoen euro.

De minister van Binnenlandse Zaken in Italië wil nu een volledig reisverbod opleggen aan alle Napoli-fans voor het hele seizoen.
Elite
Tegen TTIP
pi_61303156
Ook echt in de categorie "reizen en gebeurtenissen" gezet
  maandag 1 september 2008 @ 21:07:50 #204
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_61303282
quote:
Op maandag 1 september 2008 20:59 schreef Happel het volgende:

[..]

Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_61303341
hahaha wat een groep!

op een gegeven moment denk je dat de groep voorbij is maar dan moet het meeste nog komen..
  maandag 1 september 2008 @ 21:10:09 #206
51286 w00h00
Digital man!
pi_61303388
quote:

[..]

omg wat een mafkezen.
  maandag 1 september 2008 @ 21:11:39 #207
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_61303445
quote:

[..]

In het Serie A-topic staan nog wat links naar foto's.

De aanhang van Napoli is echt gestoorder dan gestoord, echt een geweldige groep.

Hoop echt dat een Nederlandse club (liefst Ajax of Feyenoord) ze loot in de UEFA Cup.
pi_61303686
Heheh leuke groep...

Maar op wat gesloop verder niks gebeurt dan?
pi_61304178
kelere grote groep
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_61304619
Tering wat een groep !
  maandag 1 september 2008 @ 21:52:07 #211
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_61305281
Zieke groep inderdaad......I like.....
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  maandag 1 september 2008 @ 21:57:08 #212
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_61305504
quote:

[..]
De tering hé.
kankelul.
pi_61305592
quote:

[..]
Waar komt die tekst vandaan, want er kloppen nogal wat zaken niet in dit stuk
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_61305731
is de video vanuit een ander perspeftief. Let op de vrouw (rechts) op 1.19

Waren overigens ca. 8.000 Napolitanen in Rome gisteren, er is in elk geval geen club met zo'n grote meereizende aanhang als Napoli in Italie.
pi_61306523
quote:
Wat is het verschil met de post van Happel?
  maandag 1 september 2008 @ 22:23:56 #217
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_61306712
quote:
Op maandag 1 september 2008 22:19 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Niks, ik heb het daar vandaan gehaalt.
Elite
Tegen TTIP
pi_61307518
quote:
Op maandag 1 september 2008 22:19 schreef MaxPower het volgende:
Niks, Sherlock. Was een reactie op:
quote:
Op maandag 1 september 2008 21:58 schreef DIGGER het volgende:
Waar komt die tekst vandaan, want er kloppen nogal wat zaken niet in dit stuk
pi_61307739
Ziek . Hoeveel supporters zien we hier in die kleine 5 minuten nou precies langskomen...? Alle 8.000?
pi_61308182
Fucking hell zeg haha.
pi_61311600
ik dacht eerst dat het elke keer dezelfde groep was die gewoon rondjes aan het rennen waren
  dinsdag 2 september 2008 @ 01:31:58 #223
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_61311816
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 01:25 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
pi_61322533
quote:

wat een gezwam over niks zeg
pi_61342708
quote:
WARSCHAU - De Poolse politie had in de nacht van dinsdag op woensdag de handen vol aan voetbalfans.

De agenten verrichten in totaal 741 aanhoudingen na rellen rond het duel tussen Legia Warschau en Polonia Warschau.

Na de wedstrijd vielen hooligans de politie aan. Agenten gebruikten traangas om de fans uiteen te drijven. Niemand raakte ernstig gewond.

De bekerwedstrijd eindigde in 1-1.
741 aanhoudingen, dat is nogal
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_61391147
whehe gekke polen.
Zo niet Ofter een hemel is
Maar álster één is Dan zal je zien
Dat de Hemelpoort - Oh brok in ons keel -
Verdacht veel weg heeft Van Het Kasteel
pi_61395435
Napoli dus een jaar lang zonder fans buitens huis
pi_61425278
Interessant stuk over Roma Napoli (In het Duits reportage van een Oostenrijkse journalist die vanuit Napoli met de trein naar de match is gereist.). http://derstandard.at/?url=/?id=1220457342474

Iemand ooit 4 uur in een stadion vastgehouden zonder mogelijkheid ook maar iets te drinken te kopen, bij een buitentemperatuur van 35 graden?
  zaterdag 6 september 2008 @ 15:50:09 #229
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_61427673
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 13:28 schreef DIGGER het volgende:

Iemand ooit 4 uur in een stadion vastgehouden zonder mogelijkheid ook maar iets te drinken te kopen, bij een buitentemperatuur van 35 graden?
FCDB supporters in '93 voor de halve finale van de beker in Heerenveen.

Om 13.00 al in het uitvak gepleurd worden zonder eten en drinken totdat de wedstrijd 's-avonds zou beginnen.

Alleen de temperatuur was een graad of 5 minder.

Ja dus
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_61428447
quote:
Interessant stuk over Roma Napoli (In het Duits reportage van een Oostenrijkse journalist die vanuit Napoli met de trein naar de match is gereist.). http://derstandard.at/?url=/?id=1220457342474

Fey-Ajax 2006(?) dat er 800 joden zonder eten+drinken buiten t uitvak in de warmte stonden?
pi_61428734
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 16:25 schreef Superheld het volgende:

[..]

Fey-Ajax 2006(?) dat er 800 joden zonder eten+drinken buiten t uitvak in de warmte stonden?
2006 ja.Moesten ze maar niet zo dom zijn om aan de noodrem te gaan hangen.
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
  zaterdag 6 september 2008 @ 16:39:28 #232
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_61428763
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 16:38 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

17 april 2007.Moesten ze maar niet zo dom zijn om aan de noodrem te gaan hangen.
2005, malloot. En die noodrem was de tweede trein, het ging hier over de eerste trein die door een wisselfout stil kwam te staan.
pi_61428795
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 16:39 schreef Silenus het volgende:

[..]

2005, malloot. En die noodrem was de tweede trein, het ging hier over de eerste trein die door een wisselfout stil kwam te staan.
Je heb gelijk.
Ze mogen van geluk spreken dat er geen doden zijn gevallen toen.
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_61431281
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 16:40 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Je heb gelijk.
Het was inderdaad levensgevaarlijk in dat buffervak toen. Poeh poeh .
pi_61431862
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 16:40 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Je heb gelijk.
De enige dode viel bijna bij jullie.
pi_61441814
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 18:24 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Het was inderdaad levensgevaarlijk in dat buffervak toen. Poeh poeh .
Gezellig was het wel.
pi_61443258
quote:
Op zondag 7 september 2008 03:59 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Gezellig was het wel.
Dat zeker.
pi_61469875
quote:
Nee, maar wel bij een buitentemperatuur van -7 een uur of 10 buiten gezeten.
pi_61469919
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 18:53 schreef Jasza het volgende:

[..]

De enige dode viel bijna bij jullie.
En de enige dode............

laat maar, das een inkoppertje

[ Bericht 2% gewijzigd door Luni op 08-09-2008 12:47:16 ]
pi_61470978
Vuurpijlen op eigen supporters schieten Vrij sneu was dat.
pi_61593493
quote:
SITTARD – Fortuna Sittard moet vrezen voor een sanctie van de tuchtcommissie van de KNVB. Aanleiding is een incident rond scheidsrechter Winter direct na afloop van de vrijdagavond gespeelde thuiswedstrijd tegen Haarlem (2-1 verlies).

Bij het verlaten van het veld kreeg de arbiter vanaf de hoofdtribune verschillende attributen naar zich toegegooid. Een plastic fles raakte Winter zelfs boven op het hoofd.

Trainer Roger Reijners veroordeelde het gedrag van de supporters tijdens de persconferentie. ,,Ik heb het zelf niet gezien,’’ zei de oefenmeester over het flesinicident. ,,Maar zoiets is niet goed te praten.’’

De Sittardse fans waren woedend op Winter, omdat hij Haarlem in hun ogen onterecht een strafschop had toegewezen in de blessuretijd van de wedstrijd. Uit die penalty scoorden de Noord-Hollanders het winnende doelpunt.
pi_61749775
  vrijdag 19 september 2008 @ 08:43:57 #243
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_61750194
quote:
Ziet er gezellig uit, wel jammer dat heel veel mensen herkenbaar zijn op de foto....daar zullen wel weer wat SV'tjes vallen.
  vrijdag 19 september 2008 @ 09:19:55 #244
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_61750837
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 08:43 schreef RD4 het volgende:

[..]

Ziet er gezellig uit, wel jammer dat heel veel mensen herkenbaar zijn op de foto....daar zullen wel weer wat SV'tjes vallen.
Lekker handig inderdaad
pi_61751244
Die kerel die dat stoeltje tegen z'n hoofd krijgt .
pi_61751790
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 09:37 schreef Voltreffer het volgende:
dat is idd een voltreffer
pi_61751819

Oprollen, kut volk
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_61752472
NEC moet ze niet onderschatten. Als je daar bent zal je je veters goed vast moeten hebben in ieder geval. En de 'codes' van hier gelden daar al helemaal niet meer.
pi_61752806
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 10:30 schreef dagizmo het volgende:
NEC moet ze niet onderschatten. Als je daar bent zal je je veters goed vast moeten hebben in ieder geval. En de 'codes' van hier gelden daar al helemaal niet meer.
Net of er hier nog "codes" zijn.................
  vrijdag 19 september 2008 @ 11:41:11 #250
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_61754582
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 10:42 schreef Luni het volgende:

[..]

Zeker zijn er nog codes, alleen worden die heel vaak niet nageleefd.....
  vrijdag 19 september 2008 @ 13:07:05 #251
199288 De_Slagert
Je weet zelluf
pi_61756944
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 09:37 schreef Voltreffer het volgende:
Die commentatoren ook lache, zo zie ik ze niet bij studio voetbal zitten hoor
Oi! Acóplese donde están los bitterbals de mierda?
pi_61757009
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 10:30 schreef dagizmo het volgende:
Kan idd. nog leuk worden daar. Als het doorgaat tenminste, er wordt gespeculeerd dat Dinamo uit de Uefa-cup gegooid wordt. Zal wel meevallen, maar anders heb ik wel een ticket voor niks.
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
  vrijdag 19 september 2008 @ 13:14:45 #253
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_61757265
Die Whitepower vlag ook . Dat al die kankernazi's langzaam en pijnlijk mogen sterven. Ga lekker ergens anders de racist uithangen ipv bij het voetbal. Waardeloos kutvolk.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_61757509
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 13:14 schreef fathank het volgende:
Die Whitepower vlag ook . Dat al die kankernazi's langzaam en pijnlijk mogen sterven. Ga lekker ergens anders de racist uithangen ipv bij het voetbal. Waardeloos kutvolk.
Is heel normaal in die oostbloklanden. Niet dat ik het er mee eens ben hoor, integendeel.
  vrijdag 19 september 2008 @ 13:30:47 #255
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_61757767
Die gast met die riem. Ziek...
  vrijdag 19 september 2008 @ 13:34:48 #256
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_61757999
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 13:34 schreef pfaf het volgende:
Ben ik nou heel blind als ik geen riem zie?
Ja . Kijk nog maar eens goed .
pi_61758101
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 13:34 schreef pfaf het volgende:
Ben ik nou heel blind als ik geen riem zie?

Duidelijk te zien . Eerst met een stok, daarna pakt ie een riem.
  vrijdag 19 september 2008 @ 13:44:10 #259
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_61758184
Ik kan hier geen YT filmpjes bekijken.

Maar het staat ook als ondertitel onder deze foto, daar keek ik naar:
pi_61758225
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 13:44 schreef pfaf het volgende:
Ik kan hier geen YT filmpjes bekijken.

Maar het staat ook als ondertitel onder deze foto, daar keek ik naar:
[ afbeelding ]
waarom ging er niemand aan z'n been hangen?
  vrijdag 19 september 2008 @ 13:46:19 #261
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_61758249
in zn rechterhand daaro
pi_61758434
Hehe, die commentatoren die gaan lachen als die knakker een stoeltje op zijn neus krijgt. .
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_61758482
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 13:07 schreef De_Slagert het volgende:

[..]

Die commentatoren ook lache, zo zie ik ze niet bij studio voetbal zitten hoor
KOMT DIE STOEEEELLLL!!
pi_61758901
quote:
Prachtig idee van de UEFA toch eigenlijk om alle stadions all-seaters te maken. Heb je nog wat om mee te gooien naar de tegenstanders.
pi_61758947
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 13:41 schreef RemcoW85 het volgende:

[..]

Duidelijk te zien . Eerst met een stok, daarna pakt ie een riem.
Die neccer die terug probeert te slaan met z'n sjaal
  vrijdag 19 september 2008 @ 14:09:49 #266
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_61759000
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 14:08 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Dat viel mij ook gelijk op ja
pi_61759015
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 13:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Is heel normaal in die oostbloklanden. Niet dat ik het er mee eens ben hoor, integendeel.
Idd. Ook sjaaltjes met white power kruizen worden doodleuk aan de man gebracht in grote getalen. Nee, echt gezellig is het niet.
pi_61759033
quote:

[..]

Zat ik ook al aan te denken. Wat een malloot.
  vrijdag 19 september 2008 @ 14:12:39 #269
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_61759092
quote:

[..]

[b]Enschede![/b]
pi_61759122
Wat een helden toch, die ME in Nijmegen. Moesten die nog van hun bed gelicht worden om in actie te komen?
pi_61760507
Als dat Dinamo Boekarest de uefa cup niet word uitgezet weet ik het ook niet meer.
  vrijdag 19 september 2008 @ 14:59:52 #272
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_61760569
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 14:57 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Als dat Dinamo Boekarest de uefa cup niet word uitgezet weet ik het ook niet meer.
Misschien was dit wel iets erger dan in het Nancy-stadion. Maar goed, Feyenoord had niet echt een blanco strafblad zeg maar. Weet niet hoe dat met Dinamo Boekarest zit?
pi_61760655
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 14:59 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Misschien was dit wel iets erger dan in het Nancy-stadion. Maar goed, Feyenoord had niet echt een blanco strafblad zeg maar. Weet niet hoe dat met Dinamo Boekarest zit?
De beelden die je ziet zeggen toch al genoeg. Je moet wel consequent zijn.
pi_61760761
quote:

[..]

Die hebben volgens mij ook al genoeg waarschuwingen gekregen.

Sturen ze trouwens vaker politie mee naar een uitwedstrijd? Er was Roemeense politie op de been gisteren.
  vrijdag 19 september 2008 @ 15:07:04 #275
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_61760763
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 15:02 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

UEFA, consequent?
pi_61760823
quote:

[..]

De binnenstad van Nijmegen is niet vernield, itt tot wat er gebeurde bij Nancy-Feyenoord .
pi_61760878
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 15:09 schreef RemcoW85 het volgende:

[..]

De binnenstad van Nijmegen is niet vernield, itt tot wat er gebeurde bij Nancy-Feyenoord .
Onzin.In de binnenstad was er alleen een kat en muis spelletje met de franse ME.
  vrijdag 19 september 2008 @ 15:11:26 #278
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_61760891
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 15:09 schreef RemcoW85 het volgende:

[..]

Wildwestverhalen de gekstuhhhh
pi_61761009
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 15:11 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Onzin.In de binnenstad was er alleen een kat en muis spelletje met de franse ME.
Daar hebben ook vernielingen plaatsgevonden. Dus dit is niet perse erger dan wat de Feyenoordfans hebben aangericht.
pi_61761089
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 15:15 schreef RemcoW85 het volgende:

[..]

Daar hebben ook vernielingen plaatsgevonden. Dus dit is niet perse erger dan wat de Feyenoordfans hebben aangericht.
Dit is minstens zo erg.
pi_61761127
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 14:57 schreef Hofpleinfontein het volgende:
ligt eraan, heeft Platini bij NEC gevoetbald?

pi_61761144
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 15:06 schreef RemcoW85 het volgende:

[..]
Sturen ze trouwens vaker politie mee naar een uitwedstrijd? Er was Roemeense politie op de been gisteren.
Is meestal zo, zij zijn bekend met de groepen
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_61761171
quote:
BOEKAREST - Dinamo Boekarest vreest het rapport dat de UEFA-waarnemer vandaag inlevert na de incidenten tijdens het UEFA Cup duel NEC-Dinamo.

Tegen het einde van de wedstrijd gooiden Roemeense fans fakkels en stoeltjes in het Nijmeegse familievak. De disciplinary commity van de UEFA komt 25 september bijeen om de zaak te beoordelen. De mogelijkheden variëren van een geldboete, een 0-3 nederlaag, tot zelfs uitsluiting in Europa.

Dinamo-president Cristi Borcea laat op voorhand al weten dat Dinamo voortaan wel zonder fans naar Europese uitwedstrijden zal reizen.
quote:
NEC om de tafel met supporters

NIJMEGEN - NEC wil ervoor zorgen dat fans van die club zich over twee weken gedragen in Boekarest. Daar speelt NEC de return in de UEFA Cup tegen Dinamo.

Tijdens de wedstrijd tussen NEC en Dinamo Boekarest (eindstand 1-0) moest donderdagavond in het Nijmeegse Goffertstadion de ME worden ingezet. Roemenen vernielden zo'n twintig stoeltjes en gooiden vuurwerk op het veld en naar Nijmeegse fans.

Algemeen directeur Jacco Swart vindt dat NEC-supporters op 2 oktober in Boekarest het goede voorbeeld moeten geven. Hij wil daar met de fans afspraken over maken.
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_61761357
Kans is klein dat 400 NEC-fans herrie gaan lopen schoppen daar, dus wel een vaag bericht.

Dat eerste berichtje klinkt al beter in de oren .
pi_61762095
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 10:42 schreef Luni het volgende:

[..]

Daarom zet ik het er toch ook zo neer. Codes tussen aanhalingstekens om te nuanceren en verderop zeg ik dat ze daar al helemaal niet gelden. Waarin ik dus zeg dat ze hier ook al niet meer zo gelden als vroegâh.
Zinsopbouw
pi_61764694
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 15:02 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

eigenlijk wel, maar goed uitsluiting is sowieso een diep triest besluit van de uefa voor welke club dan ook. Dat moeten ze echt eens afschaffen, zeg dan gewoon 5 jaar dan wel onbepaalde tijd geen uit-fans mee ofzo voor die bepaalde club waar fans zich van hebben misdragen.Zo tref je natuurlijk wel de goeie supporters, maar om nou gelijk de hele club kapot te maken door uitsluiting. En consequent zijn ze toch niet bij de uefa...... En dan erbij de roemeense maffia gaat verder dan boekarest.

In ieder geval altijd leuk die europese wedstrijden ze hadden die gast met die riem op de hoek wel wat harder mogen aanpakken, zoals iemand al opperden ff aan het been hangen.
  zondag 21 september 2008 @ 07:28:55 #287
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_61793636
Elite
Tegen TTIP
pi_61795474
quote:
Hoort gewoon bij het standaard welkomst comité blijkbaar.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_61802610
quote:
Jongen (12) mishandeld tijdens Feyenoord-Ajax

In de Kuip is vanmiddag een 12-jarige supporter mishandeld. De jongen juichte na een goal in het 'verkeerde' vak en werd geslagen en mishandeld door een volwassene, waarna wat knokpartijtjes ontstonden, meldt de politie.

De volwassene is goed zichtbaar op beeld vastgelegd en wordt door justitie gezocht voor mishandeling. Het is de bedoeling dat de dader zichzelf meldt bij de politie. Als hij dat niet doet dan worden de beelden mogelijk via de media naar buiten gebracht, zegt een politiewoordvoerder. Voor welk team de jongen juichte wil de politie nog niet zeggen.

Voor, tijdens en na de wedstrijd werden ongeveer tien mensen aangehouden voor belediging, bedreiging, baldadig gedrag en discriminatie. Daarnaast werden zo'n dertig bekeuringen uitgedeeld voor wildplassen en openbaar alcoholgebruik. De EHBO heeft dertig mensen behandeld. Twee van hen moesten naar het ziekenhuis nadat ze onwel waren geworden. De politie spreekt van een relatief rustige Feyenoord-Ajax.
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_61802647
ik geloof er geen kloot van. Wel een opstootje gezien na de 0-1.Werden flink wat tikken uitgedeelt.
pi_61802676
quote:
Op zondag 21 september 2008 16:49 schreef Hofpleinfontein het volgende:
ik geloof er geen kloot van. Wel een opstootje gezien na de 0-1.Werden flink wat tikken uitgedeelt.
Volgens mij gaat dit stuk erover? En waarom geloof jij "er geen kloot van" ?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_61802790
quote:
Op zondag 21 september 2008 16:50 schreef denthemen het volgende:

[..]

Volgens mij gaat dit stuk erover? En waarom geloof jij "er geen kloot van" ?
Je gaat toch geen 12-jarige mishandelen ook al is ie voor de verkeerde club. Ik hoop niet dat een Feyenoord supporter dit op z'n geweten heeft. Na de 0-1 zag ik een groepje mensen 2 of meerdere personen aanvallen.Dit gebeurde direct na de 0-1.Dit bericht komt van Fok zelf dus ik vind het sowieso niet echt betrouwbaar
pi_61802813
quote:
Op zondag 21 september 2008 16:56 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Je gaat toch geen 12-jarige mishandelen ook al is ie voor de verkeerde club. Ik hoop niet dat een Feyenoord supporter dit op z'n geweten heeft. Na de 0-1 zag ik een groepje mensen 2 of meerdere personen aanvallen.Dit gebeurde direct na de 0-1.Dit bericht komt van Fok zelf dus ik vind het sowieso niet echt betrouwbaar
Je hebt overal rare mensen tussen lopen..
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_61802883
quote:
Op zondag 21 september 2008 16:56 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

De jeugd van tegenwoordig begint er anders ook vroeg mee. Groepsverkrachtingen, messteken, vechtpartijen.
Bovendien loopt een tiende erbij als raspauper van de 12jarige, stel, ik zeg stel, dat hij dan iets te overdreven juicht en voldoet aan de criteria van raspauper dan lok je het alsnog zelf uit vind ik
pi_61802908
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_61802954
quote:
Op zondag 21 september 2008 17:01 schreef denthemen het volgende:
http://demorgen.be/dm/nl/(...)Ajax-Feyenoord.dhtml

Dit is trouwens de bron
Belgen
pi_61802976
quote:
Op zondag 21 september 2008 17:03 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Belgen
12 jarige slaan
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_61803054
quote:
Op zondag 21 september 2008 17:04 schreef denthemen het volgende:

[..]

12 jarige slaan
Oh je stond ernaast?
  zondag 21 september 2008 @ 17:10:11 #299
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_61803105
Wat is mishandelen. Als het een goede tik is geweest, zie ik het probleem niet. Eigen schuld dikke bult hoor. Bovendien moet je nog even zien wat voor een 12-jarige het is. Op die leeftijd zitten er genoeg etters bij. En zoals ik al zei, één goede mep is oké, vind ik.
  zondag 21 september 2008 @ 17:10:55 #300
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_61803112
Als het bericht klopt is het te triest voor woorden natuurlijk.
  zondag 21 september 2008 @ 17:18:01 #301
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_61803278
quote:
Op zondag 21 september 2008 17:10 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wat is mishandelen. Als het een goede tik is geweest, zie ik het probleem niet. Eigen schuld dikke bult hoor. Bovendien moet je nog even zien wat voor een 12-jarige het is. Op die leeftijd zitten er genoeg etters bij. En zoals ik al zei, één goede mep is oké, vind ik.
Kneus.

Dat opstootje was links van het uitvak, boven die gasten die dat 'Lange Ed RIP' spandoekje omhooghielden. Weet niet of dat het was hoor, maar volgens mij wel de enige 'knokpartij' van vandaag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')