De binnenstad van Nijmegen is niet vernield, itt tot wat er gebeurde bij Nancy-Feyenoordquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:59 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Misschien was dit wel iets erger dan in het Nancy-stadion. Maar goed, Feyenoord had niet echt een blanco strafblad zeg maar. Weet niet hoe dat met Dinamo Boekarest zit?
Onzin.In de binnenstad was er alleen een kat en muis spelletje met de franse ME.quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:09 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
De binnenstad van Nijmegen is niet vernield, itt tot wat er gebeurde bij Nancy-Feyenoord.
Wildwestverhalen de gekstuhhhhquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:09 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
De binnenstad van Nijmegen is niet vernield, itt tot wat er gebeurde bij Nancy-Feyenoord.
Daar hebben ook vernielingen plaatsgevonden. Dus dit is niet perse erger dan wat de Feyenoordfans hebben aangericht.quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:11 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Onzin.In de binnenstad was er alleen een kat en muis spelletje met de franse ME.
Dit is minstens zo erg.quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:15 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Daar hebben ook vernielingen plaatsgevonden. Dus dit is niet perse erger dan wat de Feyenoordfans hebben aangericht.
ligt eraan, heeft Platini bij NEC gevoetbald?quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:57 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Als dat Dinamo Boekarest de uefa cup niet word uitgezet weet ik het ook niet meer.
Is meestal zo, zij zijn bekend met de groepenquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:06 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Sturen ze trouwens vaker politie mee naar een uitwedstrijd? Er was Roemeense politie op de been gisteren.
quote:BOEKAREST - Dinamo Boekarest vreest het rapport dat de UEFA-waarnemer vandaag inlevert na de incidenten tijdens het UEFA Cup duel NEC-Dinamo.
Tegen het einde van de wedstrijd gooiden Roemeense fans fakkels en stoeltjes in het Nijmeegse familievak. De disciplinary commity van de UEFA komt 25 september bijeen om de zaak te beoordelen. De mogelijkheden variëren van een geldboete, een 0-3 nederlaag, tot zelfs uitsluiting in Europa.
Dinamo-president Cristi Borcea laat op voorhand al weten dat Dinamo voortaan wel zonder fans naar Europese uitwedstrijden zal reizen.
quote:NEC om de tafel met supporters
NIJMEGEN - NEC wil ervoor zorgen dat fans van die club zich over twee weken gedragen in Boekarest. Daar speelt NEC de return in de UEFA Cup tegen Dinamo.
Tijdens de wedstrijd tussen NEC en Dinamo Boekarest (eindstand 1-0) moest donderdagavond in het Nijmeegse Goffertstadion de ME worden ingezet. Roemenen vernielden zo'n twintig stoeltjes en gooiden vuurwerk op het veld en naar Nijmeegse fans.
Algemeen directeur Jacco Swart vindt dat NEC-supporters op 2 oktober in Boekarest het goede voorbeeld moeten geven. Hij wil daar met de fans afspraken over maken.
Daarom zet ik het er toch ook zo neer. Codes tussen aanhalingstekens om te nuanceren en verderop zeg ik dat ze daar al helemaal niet gelden. Waarin ik dus zeg dat ze hier ook al niet meer zo gelden als vroegâh.quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:42 schreef Luni het volgende:
[..]
Net of er hier nog "codes" zijn.................
eigenlijk wel, maar goed uitsluiting is sowieso een diep triest besluit van de uefa voor welke club dan ook. Dat moeten ze echt eens afschaffen, zeg dan gewoon 5 jaar dan wel onbepaalde tijd geen uit-fans mee ofzo voor die bepaalde club waar fans zich van hebben misdragen.Zo tref je natuurlijk wel de goeie supporters, maar om nou gelijk de hele club kapot te maken door uitsluiting. En consequent zijn ze toch niet bij de uefa...... En dan erbij de roemeense maffia gaat verder dan boekarest.quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:02 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
De beelden die je ziet zeggen toch al genoeg. Je moet wel consequent zijn.
Hoort gewoon bij het standaard welkomst comité blijkbaar.quote:Op zondag 21 september 2008 07:28 schreef Happel het volgende:
Goh, verrassend...
http://www.thescottishsun(...)s/article1711066.ece
quote:Jongen (12) mishandeld tijdens Feyenoord-Ajax
In de Kuip is vanmiddag een 12-jarige supporter mishandeld. De jongen juichte na een goal in het 'verkeerde' vak en werd geslagen en mishandeld door een volwassene, waarna wat knokpartijtjes ontstonden, meldt de politie.
De volwassene is goed zichtbaar op beeld vastgelegd en wordt door justitie gezocht voor mishandeling. Het is de bedoeling dat de dader zichzelf meldt bij de politie. Als hij dat niet doet dan worden de beelden mogelijk via de media naar buiten gebracht, zegt een politiewoordvoerder. Voor welk team de jongen juichte wil de politie nog niet zeggen.
Voor, tijdens en na de wedstrijd werden ongeveer tien mensen aangehouden voor belediging, bedreiging, baldadig gedrag en discriminatie. Daarnaast werden zo'n dertig bekeuringen uitgedeeld voor wildplassen en openbaar alcoholgebruik. De EHBO heeft dertig mensen behandeld. Twee van hen moesten naar het ziekenhuis nadat ze onwel waren geworden. De politie spreekt van een relatief rustige Feyenoord-Ajax.
Volgens mij gaat dit stuk erover? En waarom geloof jij "er geen kloot van" ?quote:Op zondag 21 september 2008 16:49 schreef Hofpleinfontein het volgende:
ik geloof er geen kloot van. Wel een opstootje gezien na de 0-1.Werden flink wat tikken uitgedeelt.
Je gaat toch geen 12-jarige mishandelen ook al is ie voor de verkeerde club. Ik hoop niet dat een Feyenoord supporter dit op z'n geweten heeft. Na de 0-1 zag ik een groepje mensen 2 of meerdere personen aanvallen.Dit gebeurde direct na de 0-1.Dit bericht komt van Fok zelf dus ik vind het sowieso niet echt betrouwbaarquote:Op zondag 21 september 2008 16:50 schreef denthemen het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dit stuk erover? En waarom geloof jij "er geen kloot van" ?
Je hebt overal rare mensen tussen lopen..quote:Op zondag 21 september 2008 16:56 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Je gaat toch geen 12-jarige mishandelen ook al is ie voor de verkeerde club. Ik hoop niet dat een Feyenoord supporter dit op z'n geweten heeft. Na de 0-1 zag ik een groepje mensen 2 of meerdere personen aanvallen.Dit gebeurde direct na de 0-1.Dit bericht komt van Fok zelf dus ik vind het sowieso niet echt betrouwbaar
De jeugd van tegenwoordig begint er anders ook vroeg mee. Groepsverkrachtingen, messteken, vechtpartijen.quote:Op zondag 21 september 2008 16:56 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Je gaat toch geen 12-jarige mishandelen ook al is ie voor de verkeerde club. Ik hoop niet dat een Feyenoord supporter dit op z'n geweten heeft. Na de 0-1 zag ik een groepje mensen 2 of meerdere personen aanvallen.Dit gebeurde direct na de 0-1.Dit bericht komt van Fok zelf dus ik vind het sowieso niet echt betrouwbaar
Belgenquote:Op zondag 21 september 2008 17:01 schreef denthemen het volgende:
http://demorgen.be/dm/nl/(...)Ajax-Feyenoord.dhtml
Dit is trouwens de bron
Oh je stond ernaast?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |