quote:Politie voorkomt supporters rellen
De politie heeft zaterdagavond rellen tussen aanhangers van Cambuur en Heerenveen kunnen voorkomen. De beide supportersgroepen hadden afgesproken elkaar te treffen in Serhuisterveen, waar Heerenveen een oefenwedstrijd speelde. De Cambuur aanhang werd vlak voor het dorp aangehouden en teruggestuurd.
De aanhang van de Leeuwarder club was is de buurt, omdat Cambuur een oefenwedstrijd speelde in Kootstertille. Vanwege dreigende rellen werd de wedstrijd een half uur uitgesteld.
Had hem nog niet gezien, van het weekend gehuurd bij de videotheekquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:08 schreef M0NTANA het volgende:
Neem aan dat iedereen hem al gezien heeft, maar aangezien er 's zomers toch niets anders op tv is:
The Football Factory - 15 juli 2008, 20:30 - 22:15 uur (RTL7).
De tering, ik spot me broertje en een maat van hem der tussenquote:Op zondag 13 juli 2008 14:39 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
matig dat het groepje oranje gasten wat wil matten zo klein
en daarvoor (tijdens hun deal/onderhandelingen) wel vragen hoe het met z'n moeder (?) is die in het ziekenhuis ligtquote:Op maandag 21 juli 2008 12:52 schreef fathank het volgende:
Die scene dat die kids aan het voetballen zijn en dat die 2 oude gasten met elkaar op de vuist gaan is wel zo
Nou nou.quote:Op maandag 21 juli 2008 21:22 schreef DutchGooner het volgende:
Hij had ook op de achillespezen mogen zijn.
Inderdaad, als je het veld betreedt, moet je de risico's aanvaarden.quote:
En terecht, je gaat toch niet in een Feyenoord-shirt lopen?quote:Feyenoordfan in elkaar geslagen
UTRECHT - Een 20-jarige Utrechter is dinsdagavond op de Voorstraat in de Utrechtse binnenstad afgeranseld, volgens omstanders omdat hij een Feyenoordshirt droeg.
Getuigen zagen dat meerdere jongens op hem in sloegen en er op een scooter vandoor gingen. Een vrouw die arts was ontfermde zich over de jongen en fixeerde zijn hoofd omdat hij mogelijk hoofd- en nekletsel had. Hij is overgebracht naar het ziekenhuis. De politie zocht met meerdere eenheden de omgeving af, maar vonden de daders niet meer.
Inderdaad. Wat dacht die gast wel niet, dat vinden ze vast leuk in Utrecht?quote:Op woensdag 23 juli 2008 17:12 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
En terecht, je gaat toch niet in een Feyenoord-shirt lopen?
Belachelijk weer natuurlijkquote:Op woensdag 23 juli 2008 17:12 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
En terecht, je gaat toch niet in een Feyenoord-shirt lopen?
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:30 schreef kevin6188 het volgende:
In het stadion blijft het bij 'Timmer is een kakkerlak'. Hoor ik net.
Vak 410 on tour?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:30 schreef kevin6188 het volgende:
In de stad waren wat boefjes. In het stadion blijft het bij 'Timmer is een kakkerlak'. Hoor ik net.
Oeh, 'confro'! Vakjargon!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:37 schreef RD4 het volgende:
Top Oss + Roda hebben ook confro gehad, 25 tegen 25 bij Osse kroeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |