Die commentatoren ook lache, zo zie ik ze niet bij studio voetbal zitten hoorquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:37 schreef Voltreffer het volgende:
Die kerel die dat stoeltje tegen z'n hoofd krijgt.
Kan idd. nog leuk worden daar. Als het doorgaat tenminste, er wordt gespeculeerd dat Dinamo uit de Uefa-cup gegooid wordt. Zal wel meevallen, maar anders heb ik wel een ticket voor niks.quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:30 schreef dagizmo het volgende:
NEC moet ze niet onderschatten. Als je daar bent zal je je veters goed vast moeten hebben in ieder geval. En de 'codes' van hier gelden daar al helemaal niet meer.
Is heel normaal in die oostbloklanden. Niet dat ik het er mee eens ben hoor, integendeel.quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:14 schreef fathank het volgende:
Die Whitepower vlag ook. Dat al die kankernazi's langzaam en pijnlijk mogen sterven. Ga lekker ergens anders de racist uithangen ipv bij het voetbal. Waardeloos kutvolk.
Jaquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:34 schreef pfaf het volgende:
Ben ik nou heel blind als ik geen riem zie?
quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:34 schreef pfaf het volgende:
Ben ik nou heel blind als ik geen riem zie?
waarom ging er niemand aan z'n been hangen?quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:44 schreef pfaf het volgende:
Ik kan hier geen YT filmpjes bekijken.
Maar het staat ook als ondertitel onder deze foto, daar keek ik naar:
[ afbeelding ]
KOMT DIE STOEEEELLLL!!quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:07 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
Die commentatoren ook lache, zo zie ik ze niet bij studio voetbal zitten hoor
Prachtig idee van de UEFA toch eigenlijk om alle stadions all-seaters te maken. Heb je nog wat om mee te gooien naar de tegenstanders.quote:Op vrijdag 19 september 2008 08:01 schreef Superheld het volgende:
http://detrouwehonden.nl/dbid=7106/tpl=1901/shortmenu=2 ...
Die neccer die terug probeert te slaan met z'n sjaalquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:41 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Duidelijk te zien. Eerst met een stok, daarna pakt ie een riem.
Dat viel mij ook gelijk op jaquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:08 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Die neccer die terug probeert te slaan met z'n sjaal
Idd. Ook sjaaltjes met white power kruizen worden doodleuk aan de man gebracht in grote getalen. Nee, echt gezellig is het niet.quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Is heel normaal in die oostbloklanden. Niet dat ik het er mee eens ben hoor, integendeel.
Zat ik ook al aan te denken. Wat een malloot.quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:08 schreef BB-boy het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:08 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Misschien was dit wel iets erger dan in het Nancy-stadion. Maar goed, Feyenoord had niet echt een blanco strafblad zeg maar. Weet niet hoe dat met Dinamo Boekarest zit?quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:57 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Als dat Dinamo Boekarest de uefa cup niet word uitgezet weet ik het ook niet meer.
De beelden die je ziet zeggen toch al genoeg. Je moet wel consequent zijn.quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:59 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Misschien was dit wel iets erger dan in het Nancy-stadion. Maar goed, Feyenoord had niet echt een blanco strafblad zeg maar. Weet niet hoe dat met Dinamo Boekarest zit?
Die hebben volgens mij ook al genoeg waarschuwingen gekregen.quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:59 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Misschien was dit wel iets erger dan in het Nancy-stadion. Maar goed, Feyenoord had niet echt een blanco strafblad zeg maar. Weet niet hoe dat met Dinamo Boekarest zit?
UEFA, consequent?quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:02 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
De beelden die je ziet zeggen toch al genoeg. Je moet wel consequent zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |