abonnement Unibet Coolblue
pi_42702325
Het laatste 'nieuws':
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 18:33 schreef DarkShine het volgende:
Telstar heeft voor de match vandaag flink moeten incasseren van Haarlem en 3x op de loop gemoeten.
De vorige delen:

Deel 1: [Centraal] Randverschijnselen
Deel 2: [Centraal] Randverschijnselen #2
Deel 3: [Centraal] Randverschijnselen #3
Deel 4: [Centraal] Randverschijnselen #4
Deel 5: [Centraal] Randverschijnselen #5
Deel 6: [Centraal] Randverschijnselen #6
Deel 7: [Centraal] Randverschijnselen #7
Deel 8: [Centraal] Randverschijnselen #8
Deel 9: [centraal] Randverschijnselen #9 Orange Army
Deel 10: [centraal] Randverschijnselen #10.
Deel 11: [centraal] Randverschijnselen #11

Game on!
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_42702336
Nou vertel...

Waarom?
  zondag 15 oktober 2006 @ 18:46:38 #3
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_42702350
5 man tegen 1 is niet echt netjes en zonder hulp van Sparta en Kortijk konden ze het blijkbaar niet af
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_42702793
tvp
pi_42702953
Nog even iets van dit weekend:
quote:
Massale vechtpartijen op voetbalvelden Almelo

Uitgegeven: 14 oktober 2006 22:11
ALMELO - Op en rond een aantal Almelose voetbalvelden zijn zaterdagmiddag tientallen personen met elkaar op de vuist gegaan.

De politie kon met de grootst mogelijke moeite de vechtende partijen scheiden en tot rust krijgen. De politie Twente heeft dit zaterdag meegedeeld.

Maardijk

De politie kreeg eerst een melding dat een groep van ongeveer veertig personen een kantine was binnengedrongen van een voetbalvereniging aan de Maardijk in Almelo. In de kantine waren vernielingen door de groep aangericht en was met flessen gegooid.

Bij de komst van de politie was de groep verdwenen en was een groot aantal leden, tussen de veertig en vijftig, van de voetbalclub op zoek naar de groep. De hele buurt werd door hen afgezocht en het lukte de politie niet hen tot bedaren te krijgen.

Koedijk

Op een gegeven moment renden ze het terrein op van een andere Almelose voetbalclub aan de Koedijk in Almelo. In een van de kleedkamers troffen zij een elftal van een vereniging uit Enschede en er werd direct op deze mensen ingeslagen door de Almeloërs. Met de nodige moeite konden de ter plaatse gekomen politiemensen de groepen scheiden.

De Enschedeërs werden naar hun auto's gebracht waarop zij konden vertrekken. Niemand wenste iets te verklaren of aangifte te doen van de mishandelingen. De leden van de Almelose club vertelden dat er onder deze groep enkele personen zouden zijn geweest die bij de vernielingen in hun kantine aan de Maardijk betrokken waren. De politie heeft nog geen aanhoudingen in deze zaak gedaan.

Veenelandenweg

Om even over vieren werd een massale vechtpartij gemeld op een voetbalveld aan de Veenelandenweg in Almelo. Op dat moment vond daar een wedstrijd plaats tussen de A1 elftallen van de thuisclub PH en Tubantia uit Hengelo.

In de 34e minuut van de tweede helft scoorde PH 3-2 en ontstond om nog onduidelijke reden een massale vechtpartij op het veld. Diverse mensen, spelers, begeleiders en publiek, van beide partijen gingen met elkaar op de vuist en over en weer vielen klappen. De scheidsrechter had de wedstrijd toen al gestaakt en het veld verlaten.

KNVB

Toen de politie kwam was de rust weergekeerd. In een gesprek met beide partijen en de scheidsrechter werd afgesproken dat een een ander in eerste instantie ter beoordeling bij de KNVB wordt neergelegd. Ook in deze zaak heeft de politie nog geen aanhoudingen verricht en is nog geen aangifte gedaan.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_42705254
tvp
pi_42705301
Tukkers
pi_42705373
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 19:10 schreef Superheld het volgende:
Nog even iets van dit weekend:
[..]
  zondag 15 oktober 2006 @ 22:00:31 #9
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_42707550
Whehe. In de d's kwamen we al met bloedneuzen terug uit Almelo. Geweldige clubs hebben ze daar.
  zondag 15 oktober 2006 @ 22:01:31 #10
67174 Dos37
Come on Twente
pi_42707580
geweldig idd
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  zondag 15 oktober 2006 @ 23:02:54 #11
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_42708847
Het was vanmiddag ook heerlijk bij de plaatselijke FC, Nemelaer.

Er was een ploeg, Gudok ofzo, uit tilburg, alleeen maar marocs en turken.

We hebben zon plaatselijke dorpsgek die blaast altijd op een toeter, Gudok irriteert zich daaraan. En dat mannetje die is15 ofzo, toetert nog een keer, gaat er een turk van 45 op af ofzo, hehe iedereen los, thuisploegen van 3 verschillende velden + toeschouwers erop...echt een heerlijk middagje gehad!
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_42709164
Bemoei me nooit zo met randverschijnselen, maar na het lezen van Darkshine, onze Roda supporter die er het fijne denkt te van te weten moet ik toch ff reageren.

Geschiedenis:
2 jaar terug gaat een groep van Telstar, vooral ouderen en volgens h'lem dus de plaatselijke kickboksvereniging die nooit bij Telstar komen(GELUL!), met de bus naar H'lem. Ongeveer een km voor het stadion, bij een kroeg waar zich een groep van 70 H'lemmers bevindt, wordt deze bus bekogeld met een stenenregen waarop de groep van Telstar(30 man) de bus uitgaat en de confrontatie aangaat. De groep van H'lem slaat met 70 man op de vlucht het café in! h'lem heeft het toen goed zwaar te verduren gehad tegen een man of 30.

Daarna kwamen de praatjes van de H'lemmers dat het een groep is van kickboksclub uit IJmuiden die nooit bij Telstar komen etc. etc. Echt gelul dus want deze gasten komen wel vaker, niet altijd maar wel regelmatig.

Vandaag:
Vanmiddag liep er een groep van Telstar van een man of 40 van een café richting het stadion. In deze groep liepen een aantal meiden en een aantal jongens die niet eens een vlieg kwaad zouden doen. Op ongeveer 200 mtr van het stadion werd deze groep aangevallen door een andere groep(hH'lem, Kortrijk en/of Sparta) bewapend met stenen, knuppels en glazen flessen. Hierop vluchtte een aantal jongens en de jongens die bleven staan hebben het zwaar te verduren gehad. één jongen is door een man of 6 te grazen genomen. Een vrouwtje zei er wat van en die werd ook nog ff aangevallen door iemand met een riem.

Verderop is er ook nog een vrouwelijke steward van Telstar mishandeld door iemand uit deze groep met een riem.

Nou sorry hoor maar dan ben je ook echt een held! Ten eerste kunnen ze het al niet alleen hebben ze hun vriendjes nodig Kortrijk en Spart, daarbij kunnen ze het niet met blote handjes en dan nog vrouwen mishandelen en bedreigen. Echt CHAPEAU, wees er trots op zou ik zeggen!

overigens is de H'lemmer die de vrouwelijke steward heeft mishandeld aangehouden, die mag echt een goede dauw krijgen, totaal geen respect voor dit soort mensen!
volgende wedstrijden:
  zondag 15 oktober 2006 @ 23:47:36 #13
101281 Robjuhhh
Ultras Kerkrade
pi_42710095
Telstar supporter Jomanda is een held. Heb vaker foto's gezien en dat is de dorpsgek van ijmuiden . Met zijn gitaartje.
Forza Roda
  maandag 16 oktober 2006 @ 00:36:50 #14
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_42711153
Ik weet van vandaag alleen wat ik gehoord heb van FCH kant.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_42714388
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 23:47 schreef Robjuhhh het volgende:
Telstar supporter Jomanda is een held. Heb vaker foto's gezien en dat is de dorpsgek van ijmuiden . Met zijn gitaartje.
67 jaar en zo gek als een deur, paar wkn terug was hij nog op tv bij man bijt hond. Zal is kijken of ik de link van die aflevering nog kan vinden.
volgende wedstrijden:
pi_42714450
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 00:36 schreef DarkShine het volgende:
Ik weet van vandaag alleen wat ik gehoord heb van FCH kant.
Tsja.... Ik zou me ook een held voelen als ik met 6 man één persoon afransel, een vrouwelijke steward mischandel en vrouwen bedreig! Maar dat hebben ze je vast niet verteld.

Overigens was de politie gister ook heerlijk bezig, door jongens aan te vallen die net op het verkeerde moment op de verkeerde plaats waren. Één jongen ging op de vlucht, wilde hier niks met de confrontatie te maken hebben, wordt neergehaald door een motoragent en vervolgens wordt hij in zijn kuit gebeten door een hond. Deze jongen mag een nachtje in het zieknhuis blijven. Andere mensen die hier bovenop stonden en wat zeiden van deze belachelijke actie werden ook nog ff bedreigd door een paar agentjes of ze ook niet een hond in hun flikker wilde.....
volgende wedstrijden:
pi_42714473
quote:
Twente- en Heracles-'fans' op de vuist

15 oktober 2006, 11:41
Door: Robert Kuijpers
Zaterdagmiddag zijn fans van FC Twente en Heracles Almelo in een massale vechtpartij met elkaar op de vuist gegaan. Dit gebeurde op het voetbalveld, in de kantine en in de kleedkamers van de Almelose amateurclub Oranje Nassau.
Ongeveer dertig supporters uit de harde kern van FC Twente hadden zich verzameld op het terrein. Ze scholden daar iedereen uit, om duidelijk te maken dat ze aanwezig waren. Toen dit onopgemerkt bleef besloten ze de kantine aan gort te slaan.

Hier kregen Heracles-supporters echter een luchtje van en die kwamen massaal naar de club. Toen deze 'fans' de kantine ingingen, vluchtten de Enschedese hooligans een kleedkamer in. De groep Heraclieden had zich inmiddels uitgebreid tot ruim honderd man, waarvan enkele de tip kregen dat de rivalen in een kleedkamer zouden zitten. Dit klopte, waarna men een kleedkamer binnenstormde en de Enschedeërs te grazen nam. Vervolgens greep de lokale politie in en liep het af met een sisser.

Ook verderop in Almelo vond een handgemeen plaats. Op het veld van PH was een vechtpartij tussen spelers van de A1 van het Almelose PH en het Hengelose Tubantia.
....
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_42714797
tvp
  maandag 16 oktober 2006 @ 09:07:40 #19
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_42715107


Zondag weer Feyenoord - Ajax, heb er zin in.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  maandag 16 oktober 2006 @ 10:17:10 #20
22239 -Schorpioen-
Feel young, look young
pi_42716258
Heftig filmpje....schijnt uit Portugal te komen

http://www.youtube.com/watch?v=nMQmfDY9sHg&mode=related&search
Amsterdam + Boekel = werelds...
  maandag 16 oktober 2006 @ 10:20:48 #21
67174 Dos37
Come on Twente
pi_42716319
Best heftig idd.

Al maakt die ene agent het er zelf na wat stompen die kerel
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  maandag 16 oktober 2006 @ 10:22:13 #22
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_42716349
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 09:07 schreef M0NTANA het volgende:
[afbeelding]

Zondag weer Feyenoord - Ajax, heb er zin in.
Alsof er wat gaat gebeuren...
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 10:17 schreef -Schorpioen- het volgende:
Heftig filmpje....schijnt uit Portugal te komen

http://www.youtube.com/watch?v=nMQmfDY9sHg&mode=related&search
Was bij een oefenwedstrijd van Benfica in Zwitserland.
A.M.A.B
  maandag 16 oktober 2006 @ 12:22:08 #23
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_42719027
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 08:06 schreef Superheld het volgende:

[..]

....
Dat klinkt al anders dan dat eerste stuk.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  Moderator / Redactie Sport maandag 16 oktober 2006 @ 12:54:02 #24
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_42719345
voor mijn huis gebeurde veel, groepen mensen die renne tijdens telstar - haarlem

de politie had er een paar gearresteerd,
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  maandag 16 oktober 2006 @ 12:55:54 #25
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_42719363
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')