abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 juni 2008 @ 12:43:58 #1
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
  dinsdag 24 juni 2008 @ 12:50:36 #2
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_59649258
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
  dinsdag 24 juni 2008 @ 12:53:47 #3
97934 ASroma
Flamboyant
pi_59649321
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 12:33 schreef PyTh het volgende:

[..]

Leuk knokpartijtje inderdaad en lijkt me vanzelfsprekend dat dit geen afgesproken gevecht is.
Groep van Oranje die er opklapt zijn wel de jongens die ervoor komen though.

Vrijdag voor de wedstrijd wilden die Russen (Zenith groep) wel 25 tegen 25 vechten ergens in een bos, geloof dat er gasten van Bande Basel op ingegaan zijn maar weet verder niet hoe het afgelopen is.
het is wel duidelijk dat die russen er meer voor komen in ieder geval
pi_59650160
re-post van het vorige topic

pi_59650169
Ja, die Russen zijn niet vies van een potje knokken.

tvp
  dinsdag 24 juni 2008 @ 13:34:57 #6
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_59650329
Zijn er eigenlijk nog ergens goede beelden van confrontaties tussen Duitland, Polen en Kroatië?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_59651087
De voorbereiding begint bijna weer.

tvp
pi_59651441
Mooi nu weer elke club voor zichzelf, want het gekontlik van enkele kleine clubs bij DH is ook uiterst triest dit EK.
Ik moet zeggen dat ondanks de grote getallen op het EK het allemaal rustig verloopt. Op zulke grote groepen, is dan bijv. het opstootje tussen Rusland/NL gewoon logisch en niet echt een rel. Denk dat met name in NL de clubliefde zelfs boven de nationale liefde gaat en daarbij de steeds scherpere controles maken dat er steeds minder zal gaan gebeuren.
pi_59652239
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 12:53 schreef ASroma het volgende:

[..]

het is wel duidelijk dat die russen er meer voor komen in ieder geval
Dat is ook wel duidelijk als je ze ziet op de tribune bijv, zien er niet zo fris uit hehe
pi_59652890
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 14:15 schreef dagizmo het volgende:
Denk dat met name in NL de clubliefde zelfs boven de nationale liefde gaat
Dat weet ik wel zeker!
  dinsdag 24 juni 2008 @ 16:02:24 #11
134625 Lamzak_
FC Twente!
pi_59654089
TVP
Enschede, onze stad! ons domein!
pi_59654361
quote:
Mooi nu weer elke club voor zichzelf, want het gekontlik van enkele kleine clubs bij DH is ook uiterst triest dit EK.
Ik moet zeggen dat ondanks de grote getallen op het EK het allemaal rustig verloopt. Op zulke grote groepen, is dan bijv. het opstootje tussen Rusland/NL gewoon logisch en niet echt een rel. Denk dat met name in NL de clubliefde zelfs boven de nationale liefde gaat en daarbij de steeds scherpere controles maken dat er steeds minder zal gaan gebeuren.
Studierichting Strafrecht

pi_59654474
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 16:14 schreef Jasza het volgende:

Eh, ja nou en?
pi_59658013
quote:
Dat clubliefde boven nationale liefde gaat is waar, maar als er in de competitie steeds minder gaat gebeuren verplaatst zich het naar andere dingen, dus ik denk dat het in de komende jaren wel meer zal gebeuren bij b.v. nationale elftallen
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  dinsdag 24 juni 2008 @ 19:28:48 #15
67174 Dos37
Come on Twente
pi_59658145
Dat is een beste mat partij tussen Rusland en Nederland, alhoewel er zijn beelden van dat maakt het dan weer groot.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  dinsdag 24 juni 2008 @ 19:36:34 #16
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_59658305
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 19:23 schreef Superheld het volgende:

[..]

Dat clubliefde boven nationale liefde gaat is waar, maar als er in de competitie steeds minder gaat gebeuren verplaatst zich het naar andere dingen, dus ik denk dat het in de komende jaren wel meer zal gebeuren bij b.v. nationale elftallen
Ik denk dat het wel weer mee zal vallen de komende jaren, het WK is in Zuid Afrika en het EK in Polen/Oekraine. Zeker als we in Oekraine spelen zullen er lang niet zoveel afreizen denk ik.
En volgens mij spelen we in de kwalificatie ook niet tegen hele 'gevaarlijke' landen.
Gourmetten of steengrillen?
  dinsdag 24 juni 2008 @ 19:43:21 #17
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_59658452
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 19:28 schreef Dos37 het volgende:
Dat is een beste mat partij tussen Rusland en Nederland, alhoewel er zijn beelden van dat maakt het dan weer groot.
get nog wa
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_59658570
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 19:36 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ik denk dat het wel weer mee zal vallen de komende jaren, het WK is in Zuid Afrika en het EK in Polen/Oekraine. Zeker als we in Oekraine spelen zullen er lang niet zoveel afreizen denk ik.
En volgens mij spelen we in de kwalificatie ook niet tegen hele 'gevaarlijke' landen.
Ohja, WK is in zuid afrika ja, nou goed misschien niet de komende jaren maar wat verder in de toekomst dan
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  dinsdag 24 juni 2008 @ 21:16:53 #19
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_59660833
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 19:36 schreef Silenus het volgende:
Alleen Schotland volgens mij.
kankelul.
pi_59661568
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 16:14 schreef Jasza het volgende:

[..]

For your information: Ik ben al in het bezit van 2 masters Nederlands Recht (straf en privaatrecht) en doe nu mijn derde master criminologie. En mijn hobby's en interesses staan daar buiten.
  dinsdag 24 juni 2008 @ 23:10:13 #21
97934 ASroma
Flamboyant
pi_59664203
vind het ook wel weer zoiets typisch dat die russen dan in een bos 25 tegen 25 willen, denk dat een heleboel jongens die het hooligan gebeuren gewoon ondergaan zonder echt een vechtsport te beoefenen snel zullen afhaken op die manier maar goed dat zijn dan wellicht de meelopers die uiteindelijk altijd wel afhaken

fascinerend
  woensdag 25 juni 2008 @ 02:44:28 #22
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_59667367
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 19:48 schreef Superheld het volgende:

[..]

Ohja, WK is in zuid afrika ja, nou goed misschien niet de komende jaren maar wat verder in de toekomst dan
WK2014 in Brazilië.

Dat wordt smullen met al die barra bravas uit Argentinië en hun braziliaanse equivalenten
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_59667516
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 21:39 schreef dagizmo het volgende:

[..]

For your information: Ik ben al in het bezit van 2 masters Nederlands Recht (straf en privaatrecht) en doe nu mijn derde master criminologie. En mijn hobby's en interesses staan daar buiten.
Vond het gewoon opvallend, niks mis mee verder
pi_59779515
- komkommertijd -

http://knvbshop.nl/shop/product.asp?s=5514B25B463D408CA8A9B50CF5CA24F8&pid=7417

Afgeven op "hooligans" maar wel zulke boeken verkopen !
pi_59779707
whehe, tussen het tuig van Bill Buford staat er ook tussen.

dat is een klaagmailtje waard.
pi_59809177

Joey Barton leeft zich uit.
pi_59809344
Wat een fuckin' nutter die gast, you know what I mean?
pi_59844147
quote:
Hirsch Ballin wil hooligans voortijdig oppakken
2 juli 2008, 14:15 | BNR.nl

De politie moet voetbalvandalen die plannen maken om met elkaar op de vuist te gaan, al oppakken voordat het zover is. Daar wil minister van Justitie Hirsch Ballin voor zorgen. Volgens Frank de Winter, bestuurslid van de Feijenoord-Supportersvereniging, komen dat soort afspraken niet meer voor. Hij ziet dus niets in de plannen van de minister.

Vrijwel iedereen kan zich de massale rel in Beverwijk tussen rivaliserende supportersgroepen nog wel herinneren. Ruim tien jaar geleden kostte deze rel Ajax-fan Carlo Picornie het leven. Het zijn precies de soort zaken die minister Hirsch Ballin van Justitie in het vervolg wil voorkomen.

Uitlokken van geweld
Hirsch Ballin wil de wet aanpassen om het mogelijk te maken voor politie om telefoongesprekken van hooligans af te luisteren. Justitie kan supporters die afspraken maken, vervolgen voor 'uitlokken van geweld' al voordat er daadwerkelijk iets gebeurd is.

De huidige wetgeving biedt nu beperkte mogelijkheden om gewelddadig treffen in het bijzonder tussen voetbalvandalen te voorkomen en het aanstichten te bestraffen, concludeert de bewindsman in zijn brief aan de Kamer. "Er is mij veel aan gelegen dat, wanneer de politie beschikt over informatie dat openlijke geweldpleging wordt beraamd, tijdige opsporing van deze activiteiten mogelijk is, zodat openlijke geweldpleging kan worden voorkomen en bestraffing van de aanstichters kan volgen'', schrijft de minister.

Frank de Winter, bestuurslid van de Feyenoord-Supportersvereniging ziet er helemaal niets in het plan van de minister. "De minister is veel te vaag over wat een hooligan is. Is iedereen met een stadionverbod een hooligan? Bovendien komt het al jaren niet meer voor dat supporters afspraken maken om te gaan rellen.
pi_59849305
Dat gebeurt al lang en breed (voorbeeld zaak van die Utrechter)...
Lekker op tijd weer.
quote:
Frank de Winter, bestuurslid van de Feyenoord-Supportersvereniging ziet er helemaal niets in het plan van de minister. "De minister is veel te vaag over wat een hooligan is. Is iedereen met een stadionverbod een hooligan? Bovendien komt het al jaren niet meer voor dat supporters afspraken maken om te gaan rellen.
Maar die vent weet ook niet waar hij het over heeft !
  woensdag 2 juli 2008 @ 20:04:20 #30
51286 w00h00
Digital man!
pi_59849357
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 20:02 schreef Superheld het volgende:
Dat gebeurt al lang en breed (voorbeeld zaak van die Utrechter)...
Lekker op tijd weer.
[..]

Maar die vent weet ook niet waar hij het over heeft !
Misschien is Frenkie zelf ook wel in voor een relletje en probeert hij het allemaal een beetje te ontkrachten.
pi_59863849
quote:
PSV-supporters aangehouden

EINDHOVEN - De politie heeft deze week in totaal dertien PSV-supporters aangehouden voor misdragingen na het thuisduel tegen FC Twente op 13 april of tijdens het kampioensfeest een week later. Een woordvoerder heeft dat donderdag bekendgemaakt.

Het gaat om mannen tussen 19 en 27 jaar uit Eindhoven, Veldhoven, Asten en Geldrop. Een veertiende verdachte zit nog in het buitenland, maar de politie weet om wie het gaat.

Aanhoudingen
Na het duel met FC Twente keerde een groep PSV-supporters zich tegen de aanhang van de tegenpartij. Destijds verrichtte de politie al 43 aanhoudingen. Ook tijdens de huldiging ontstonden vechtpartijen en werden politiemensen belaagd. Op de dag zelf pakte de politie al 73 relschoppers op.

Rechter
In totaal dertig verdachten verschijnen na de vakantieperiode voor de politierechter.
pi_59864004
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 13:05 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Over die 73 relschoppers bij de huldiging; ik meen ergens gelezen heb dat dat vooral wildplassers betrof etc. en dat er geloof ik slechts één echte relschopper was opgepakt
pi_59888803
quote:
FC Groningen heeft flinke steken laten vallen, voor en tijdens de brand in het stadion Euroborg voor de wedstrijd tegen Ajax op 13 april. Dat zegt het Auditteam Voetbalvandalisme, dat onder leiding van Margo Vliegenthart de toedracht van de brand onderzocht en vandaag zijn bevindingen presenteerde.

Belangrijk punt van kritiek is dat FC Groningen de primaire veiligheid van de toeschouwers niet voorop had staan. De club heeft het brandgevaar van een sfeeractie met rollen wc-papier niet onderkend.

Dat gebeurde niet na een suggestie over brandpreventie van een supportersclub en ook niet toen de 15.000 rollen een paar dagen voor de wedstrijd op de tribune werden opgeslagen.

Verder is de brandweer niet meteen gebeld toen de brand uitbrak en functioneerden de brandblussers slecht omdat er geen druk op de watertoevoer zat.
Filmpje: http://www.nos.nl/nosjour(...)040708_euroborg.html
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_59903278
Is die film over Central en Boca al een keer voorbij gekomen?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zaterdag 5 juli 2008 @ 17:15:15 #35
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_59910716
quote:
No one likes 'em...
vr, 04/07/2008 - 17:20
Onze grote vrienden uit Neerlands grootste poel des verderfs spelen deze zomer in de voorbereiding onder andere een wedstrijd uit tegen het Engelse Sunderland. En daar zijn een aantal Sunderland-supporters niet blij mee. Zij hebben Feyenoord namelijk als tweede club en maken regelmatig de oversteek naar Rotterdam.

Om hun onvrede kenbaar te maken wordt de wedstrijd inmiddels massaal geboycot. De meeste leden van het ALS (A Love Supreme - de grootste onafhankelijke supportersclub) hebben zelfs te kennen gegeven de wedstrijd zelfs niet te bezoeken als de entree gratis zou zijn.

Bij de club is nu ook het besef doorgedrongen dat het organiseren van deze wedstrijd misschien niet zo verstandig was. Om de oefenpot toch niet op een fiasco te laten uitlopen heeft de club inmiddels besloten de toegangsprijzen te halveren.

De afkorting FTM (Fuck the Mags) is inmiddels uitgebreid tot FTM&SOA (& Shit on Ajax).

No one likes 'em, en wij zeker niet!
kankelul.
  zaterdag 5 juli 2008 @ 19:44:10 #36
14509 reem
pi_59913292
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 01:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is die film over Central en Boca al een keer voorbij gekomen?
Volgens mij niet.
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_59997082
quote:
Oefenduel Veendam verplaatst uit angst voor rellen

GRONINGEN - De oefenwedstrijd tussen BV Veendam en FC Twente is verplaatst naar Geesteren uit angst voor supportersrellen.

Het duel zou worden afgewerkt in Veendam, maar de politie kreeg signalen dat FC Groningen-fans op de vuist willen met aanhangers van FC Twente. De gemeente Veendam bevestigt dit, maar er zou ook niet aan de Langeleegte gespeeld kunnen worden vanwege de slechte kwaliteit van het veld.

De oefenwedstrijd wordt op 22 juli gespeeld op het veld van STEVO.

Bron: RTV Noord
pi_59997167
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 17:15 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

Ik heb op een Sunderland forum gekeken en niemand wist er iets van af. De meesten snapten sowieso niet de band tussen feyenoord en Sunderland en waarom een feyenoord vlag hangt in het stadion

Beetje onzin verhaal dus lijkt me.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_60003824
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 15:19 schreef Grunner het volgende:

[..]
Willem II - Lokeren is ook verboden
  woensdag 9 juli 2008 @ 20:55:58 #40
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_60005104
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 13:05 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]
Maatje van me heeft 3 jaar sv en 570 euro boete gekregen. Doodsbedreiging van een stille ofzo
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  zondag 13 juli 2008 @ 13:01:40 #41
174160 Apfel.
Apfel PUNT
pi_60073300
wist niet dat de UHF het logo van een amerikaanse voetbalclub gebruikte

Columbus Crew, uitkomend in de hoogtste divisie van America
  zondag 13 juli 2008 @ 13:26:14 #42
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_60073772
quote:
Op zondag 13 juli 2008 13:01 schreef Apfel. het volgende:
wist niet dat de UHF het logo van een amerikaanse voetbalclub gebruikte

Columbus Crew, uitkomend in de hoogtste divisie van America
[ afbeelding ]
Hebben ze meerdere divisies in Amerika?

Dat zal me de dag zijn, Amerikaanse hooligans die op de vuist gaan. Die gasten gaan liever 3 uur voor de wedstrijd voor het stadion in hun achterbak staan BBQ'en.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  zondag 13 juli 2008 @ 13:44:47 #43
14509 reem
pi_60074174
Ze spiegelen zichzelf graag aan de Zuid Amerikaanse manier van voetbal beleven, dus dat is dan gewoon een kwestie van tijd. En die BBQ... die hoort daar natuurlijk ook bij
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_60075381
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 13:27 schreef MaxPower het volgende:
re-post van het vorige topic

matig dat het groepje oranje gasten wat wil matten zo klein
Nothing to see here, carry on
pi_60075513
Nothing to see here, carry on
  zondag 13 juli 2008 @ 14:53:52 #46
67174 Dos37
Come on Twente
pi_60075615
quote:
Op zondag 13 juli 2008 14:47 schreef RijstNatie het volgende:

Jezus wat een kneuzen wat doet dat hier
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_60075619
Boeiend?
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
  zondag 13 juli 2008 @ 15:10:26 #48
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_60075866
www.
quote:
Post dat lekker in PUB ofzo.
kankelul.
pi_60077448
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 20:55 schreef Sethje het volgende:

[..]

Maatje van me heeft 3 jaar sv en 570 euro boete gekregen. Doodsbedreiging van een stille ofzo
Jammer dat ze hem ook nog niet een paar weken de bak in gepleurd hebben. Werkt vast veel beter
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_60077761
quote:
Op zondag 13 juli 2008 14:53 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Jezus wat een kneuzen wat doet dat hier
_Mike_ en Cyberia18
pi_60079859
quote:
zieke geesten, waar moet dat heen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties