abonnement Unibet Coolblue
  zondag 4 februari 2007 @ 23:19:59 #1
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_45993528
Bij studio voetbal weer goedkoop scoren met de beelden van Catania. Oh oh oh wat is het allemaal verschrikkelijk, maar stiekem geilen we er wel op om de beelden uit te zenden.
pi_45993543
Nou, ik ben benieuwd naar het verhaal van DS.
  zondag 4 februari 2007 @ 23:44:31 #4
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_45994279
Overdreven agressief de politie heel de dag. Uit het niks met 15 stillen frontale aanval inzetten in hoeken waar mensen gewoon stonden te kijken. Later in de stad ook weer gezeik. Ging allemaal nergens over.

En Jorien, ik snap dat je gefrustreerd bent, maar doe aub niet alsof het vreemd is dat mensen wegwezen als er 8 honden en daarachter een paard of 10 op je af komt. das ff wat anders dan een gewone linie ME. Ook al was 80% wat er stond pannekoek maarja boeie.
pi_45994424
pi_45994528
quote:
Op zondag 4 februari 2007 23:49 schreef Bananenman het volgende:
[afbeelding]
Tof!
  maandag 5 februari 2007 @ 00:02:26 #7
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_45994871
quote:
Op zondag 4 februari 2007 23:44 schreef PLAE@ het volgende:

Overdreven agressief de politie heel de dag. Uit het niks met 15 stillen frontale aanval inzetten in hoeken waar mensen gewoon stonden te kijken. Later in de stad ook weer gezeik. Ging allemaal nergens over.

En Jorien, ik snap dat je gefrustreerd bent, maar doe aub niet alsof het vreemd is dat mensen wegwezen als er 8 honden en daarachter een paard of 10 op je af komt. das ff wat anders dan een gewone linie ME. Ook al was 80% wat er stond pannekoek maarja boeie.
http://www.youtube.com/watch?v=xKpmh0PFt2M&eurl=

hier kan je het nog eens goed zien,
pi_45995028
Groep van ajax klappen gehad van Den Haag op Leiden CS?
  maandag 5 februari 2007 @ 00:17:40 #9
146712 Backdoorman
Allez Les Bleus!!
pi_45995300
nee, want dat zijn allemaal namaakjoden, niet de echte...
  maandag 5 februari 2007 @ 00:26:01 #10
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_45995526
quote:
Op maandag 5 februari 2007 00:02 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

http://www.youtube.com/watch?v=xKpmh0PFt2M&eurl=

hier kan je het nog eens goed zien,
Dit is de 1e trein neem ik aan? was ik niet...en vind ik het ook niet gek als ik het zo bekijk
  maandag 5 februari 2007 @ 02:52:39 #11
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_45997592
quote:
Op zondag 4 februari 2007 23:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nou, ik ben benieuwd naar het verhaal van DS.
Meer storm in een glas water, maar enkele lui uit de bus moeten eersdaags ff opletten wat ook andere al zeiden.

Begon met een lege snackmuur. Ik duwde dat ding open en vroeg of het lang duurde voor er wat kwam, was dat overspannen wijf compleet hysterisch. Andere hebben dat wijf schijnbaar in het gezicht geraakt met iets. Heb ik zelf niet meegekregen, toen ik naar buiten liep kwam de grootste groep van de bus pas naar binnen. Stond dat wijf van de catering hysterisch door de toko te schreeuwen op alles en iedereen.

Vervolgens krijgen er enkele lui schijnbaar woorden met de cassiere (was er niet bij) en begint een vrachtwagenchauffeur zich ermee te bemoeien. Als het na een flinke woordenwisseling naar buiten verplaatst rent hij naar zijn vrachtwagen en komt met een dikke hamer terug (absoluut niet eentje om een spijkertje te slaan!). Gevolg is dat de rest van de bus, wat er niks mee te maken had, zich ook ermee begint te bemoeien. In het tankstation hebben ze ondertussen de wouten al gebeld. De chauffeur rent snel de vrachtwagen in en begint uit te dagen op het moment dat 2 stewards voor de bus staan (en hij erin). Waarop iemand zo dom is om tegen die vrachtwagen te stampen. Gevolg is dat ook hij 112 belt en het in no-time blauw ziet van de wouten. Vlak erna stoppen per toeval ook nog 2 directieleden van Roda op het tankstation (waaronder Narinx).

Narinx gaat in gesprek met de stewards en de wouten... Mevrouw van de catering legt de eis neer dat er excuus gemaakt word of er word een aanklacht ingedient. Als die aanklacht ingedient zou worden wou de politie de hele bus oppakken. Dus ik loop met een kameraad richting tankstation begint die chauffeur ons weer uit te dagen, nu echter waar de wouten bijstaan. Wij lopen doodleuk door alsof er niks is, maken ons excuus binnen (terwijl ik alleen fokking naar ontbijt vroeg!) en het is goed voor haar. Wij moeten echter onze gegevens kenbaar maken aan de politie, volgens hun alleen om geregistreerd te staan.

Onderweg terug naar de bus blijkt dat die vrachtwagenchauffeur mag doorrijden en dat ze iemand uit onze bus willen oppakken (die op dat moment volledig klemgezet staat). Na wat woorden over en weer word er toch niemand opgepakt. Beetje compleet belachelijk om iemand die met een hamer staat te zwaaien vrijuit te laten gaan en de voetbalsupporter maar weer te pakken. Maar dat zijn we intussen wel gewend...

Op het moment dat we echter weer rijden begint er in de bus iemand tegen mij zijn 'kickse' verhalen te vertellen van op het tankstation, hoe hij die vrouw van de catering een deur vol in d'r gezicht geklapt heeft. Maar toen wij terug liepen voor ons 'excuus' te maken zat hij achter in de bus 7 kleuren stront te schijten. En wie was er in Kerkrade vliegensvlug vandoor bij terugkomst? Juist degene die dat vrouwke de deur in het gezicht klapte. Maar voor zo iemand moet ik mijn gegevens dus afgeven? Dacht het niet!

[ Bericht 6% gewijzigd door DarkShine op 05-02-2007 03:30:40 (tiebvaud) ]
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  maandag 5 februari 2007 @ 03:35:42 #12
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_45997789
quote:
Op maandag 5 februari 2007 02:52 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Meer storm in een glas water, maar enkele lui uit de bus moeten eersdaags ff opletten wat ook andere al zeiden.

Begon met een lege snackmuur. Ik duwde dat ding open en vroeg of het lang duurde voor er wat kwam, was dat overspannen wijf compleet hysterisch. Andere hebben dat wijf schijnbaar in het gezicht geraakt met iets. Heb ik zelf niet meegekregen, toen ik naar buiten liep kwam de grootste groep van de bus pas naar binnen. Stond dat wijf van de catering hysterisch door de toko te schreeuwen op alles en iedereen.

Vervolgens krijgen er enkele lui schijnbaar woorden met de cassiere (was er niet bij) en begint een vrachtwagenchauffeur zich ermee te bemoeien. Als het na een flinke woordenwisseling naar buiten verplaatst rent hij naar zijn vrachtwagen en komt met een dikke hamer terug (absoluut niet eentje om een spijkertje te slaan!). Gevolg is dat de rest van de bus, wat er niks mee te maken had, zich ook ermee begint te bemoeien. In het tankstation hebben ze ondertussen de wouten al gebeld. De chauffeur rent snel de vrachtwagen in en begint uit te dagen op het moment dat 2 stewards voor de bus staan (en hij erin). Waarop iemand zo dom is om tegen die vrachtwagen te stampen. Gevolg is dat ook hij 112 belt en het in no-time blauw ziet van de wouten. Vlak erna stoppen per toeval ook nog 2 directieleden van Roda op het tankstation (waaronder Narinx).

Narinx gaat in gesprek met de stewards en de wouten... Mevrouw van de catering legt de eis neer dat er excuus gemaakt word of er word een aanklacht ingedient. Als die aanklacht ingedient zou worden wou de politie de hele bus oppakken. Dus ik loop met een kameraad richting tankstation begint die chauffeur ons weer uit te dagen, nu echter waar de wouten bijstaan. Wij lopen doodleuk door alsof er niks is, maken ons excuus binnen (terwijl ik alleen fokking naar ontbijt vroeg!) en het is goed voor haar. Wij moeten echter onze gegevens kenbaar maken aan de politie, volgens hun alleen om geregistreerd te staan.

Onderweg terug naar de bus blijkt dat die vrachtwagenchauffeur mag doorrijden en dat ze iemand uit onze bus willen oppakken (die op dat moment volledig klemgezet staat). Na wat woorden over en weer word er toch niemand opgepakt. Beetje compleet belachelijk om iemand die met een hamer staat te zwaaien vrijuit te laten gaan en de voetbalsupporter maar weer te pakken. Maar dat zijn we intussen wel gewend...

Op het moment dat we echter weer rijden begint er in de bus iemand tegen mij zijn 'kickse' verhalen te vertellen van op het tankstation, hoe hij die vrouw van de catering een deur vol in d'r gezicht geklapt heeft. Maar toen wij terug liepen voor ons 'excuus' te maken zat hij achter in de bus 7 kleuren stront te schijten. En wie was er in Kerkrade vliegensvlug vandoor bij terugkomst? Juist degene die dat vrouwke de deur in het gezicht klapte. Maar voor zo iemand moet ik mijn gegevens dus afgeven? Dacht het niet!
Samenvatting?
Je bent weer eens met de foute mensen op een verkeerde plek geweest i.p.v. gewoon te genieten van een partijtje voetbal?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_45997936
Weet er iemand hier iets over Ajax/Den Haag/Feyenoord 'supporters' die zaterdag in Spakenburg de boel kort en klein hebben geslagen?

Helemaal zeker was het niet van welke club ze kwamen maar Ajax werd als meest genoemd. Ook door mensen van Quick Boys.

[ Bericht 33% gewijzigd door F1Bas op 05-02-2007 04:21:06 ]
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  maandag 5 februari 2007 @ 04:54:04 #14
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_45997979
quote:
Op maandag 5 februari 2007 00:07 schreef TerroRobbie het volgende:
Groep van ajax klappen gehad van Den Haag op Leiden CS?
Klopt, ong.30 hagenezen tegen ong.7 Ajacieden, waarvan er zeker 4 voor het voetbal komen.
Maar dat is niet laf, omdat het alleen laf is als Ajax het doet.
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
  maandag 5 februari 2007 @ 05:03:13 #15
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_45997983
overdreven me op het plein voor dewedstijd idd ging nergens over
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_45998272
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_45998299
quote:
Op zondag 4 februari 2007 23:23 schreef MaxPower het volgende:
Bij studio voetbal weer goedkoop scoren met de beelden van Catania. Oh oh oh wat is het allemaal verschrikkelijk, maar stiekem geilen we er wel op om de beelden uit te zenden.
Bijna alle beelden waren van andere incidenten, o.a. de Romeinse derby, van jaren geleden.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  maandag 5 februari 2007 @ 08:34:47 #18
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_45998682
Bij dat programma van Talpa haalde men er ook meteen AS Roma en Lazio bij, zonder ergens vanaf te weten.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_45998698
quote:
Op maandag 5 februari 2007 07:41 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Bijna alle beelden waren van andere incidenten, o.a. de Romeinse derby, van jaren geleden.
Kan je nagaan, wat is de journalistieke waarde daar dan van...?
  maandag 5 februari 2007 @ 09:00:26 #20
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_45998967
quote:
Ajax spreekt schande over spandoek
Geschreven door Pieter Ooms op maandag, 5 februari om 08:55

Tijdens het duel tussen Ajax - Feyenoord (4-1) werd gisterenmiddag een spandoek uitgerold met de titel ‘Bloody Sunday’. Stewards namen het direct in beslag en inmiddels heeft de Ajax-directie laten weten gepaste stappen te ondernemen.

Op het doek stond een beschildering van enkele Rotterdamse gebouwen, met daarboven een bommenwerper. Financieel directeur Jeroen Slop reageerde met afschuw namens Ajax op het spandoek. “Schandalig en smakeloos.”

“Uiteraard keuren wij dit soort acties krachtig af. Toen het spandoek werd uitgerold, hebben onze stewards ingegrepen. Het doek is in beslag genomen. Mensen die dit doen, hebben geen idee welk leed het bombardement heeft veroorzaakt. Als we de makers achterhalen, pakken we ze aan,” verklaart hij tegenover AD Sportwereld.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  maandag 5 februari 2007 @ 09:20:30 #21
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_45999227
quote:
Op maandag 5 februari 2007 00:26 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Dit is de 1e trein neem ik aan? was ik niet...en vind ik het ook niet gek als ik het zo bekijk
Was de 1e trein ja
  maandag 5 februari 2007 @ 09:23:57 #22
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_45999275
quote:
Op maandag 5 februari 2007 09:00 schreef M0NTANA het volgende:

[..]
Ze hebben het niet direct ingenomen !
  maandag 5 februari 2007 @ 09:28:04 #23
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_45999335
Je moet niet zo janken, pannekoek.

Dit hoort er gewoon bij, als het van jullie zou zijn gekomen, vond je het geweldig!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_45999363
quote:
Politie misbruikt Ajax-feyenoord voor eigen “promofilmpje”
Datum: 4 februari 2007 Laatst gewijzigd: 4 februari 2007 23:44

Het werd waarschijnlijk hoog tijd, dat de gemeentepolitie Amsterdam iets moest doen aan hun eigen imago. Zo hebben ze het actualiteitenprogramma Netwerk toestemming gegeven om een dagje Ajax-feyenoord mee te lopen en te filmen.



Het eerste wat vandaag opviel was de grote hoeveelheid busjes van de Koninklijke Marechaussee langs het pad tussen metrostation Strandvliet en het trainingsveld. Mannen (en vrouwen) in een ME-pak gehesen stonden als welkomscommitee langs beide kanten van de weg. Sommige hadden nog wat ongemakkelijk hun blauwe baret op hun hoofd. De eerste vraag die opkwam was; Marechaussee in een ME-pak bij een voetbalwedstrijd ?



Op het plein voor ingang Noord, het bekende ritueel. Supporters die wachten op de komst van de treinen. Een moment waar een politieman waarschijnlijk ook reikhalzend naar uitkijkt. Zeker op een dag als vandaag, waar een camerateam van Netwerk druk bezig is stelling te nemen achter de linies van de Mobiele Eenheid. Als politieman weet je dat je vandaag wel eens gefilmd zou kunnen worden, dus heb je je mooiste pak aangetrokken. Stiekem denk je in je achterhoofd aan die draaiende camera die een ‘actiemoment’ van jou vastlegt.



De regisseur van Netwerk zet de laatste (politie)mensen nog even op hun plaats en dan is het wachten op de treinen. Wachten kan uren soms dagen lijken, de politie te paard wordt al zenuwachtig. Ook de honden worden schor van het blaffen. De eerste trein komt aan; wat over en weer geroep en dat was het. “Zijn dit de beelden waar Netwerk op zit te wachten”, moet menig politieman gedacht hebben.



Maar het is nog niet gedaan. De tweede trein komt binnenrijden. Het camerateam van Netwerk staat weer in de aanslag. En weer het bekende ritueel; over en weer wat roepen. De cameraploeg moet tot dit moment niet veel bruikbaar beeldmateriaal hebben gehad. Zo moet de politie op dat moment ook hebben gedacht, dus drijven ze de menigte wat op. Dit is het moment dat een filmmaker weet, dat er wel eens iets zou kunnen gebeuren.

Er wordt één blikje naar de ME gegooid en………....................SHOWTIME !



De AFCA Supportersclub doet er misschien gekscherend over, maar maakt zich grote zorgen over de beïnvloeding van het handelen van de politie bij aanwezigheid van dergelijke cameraploegen. Ajax en de supportersverenigingen hebben géén medewerking verleend aan het programma van Netwerk. De gemeentepolitie Amsterdam doet dat wel. Hoe objectief wordt een documentaire dan ?

Wij zullen de gemeentepolitie om opheldering vragen en indien nodig (eventueel samen met de Supportersvereniging Ajax) een klacht indienen bij korpsleiding en burgemeester Cohen.
  maandag 5 februari 2007 @ 09:56:29 #25
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_45999824
quote:
Op maandag 5 februari 2007 09:29 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]
Donderdag in netwerk ?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')