abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61001916
pi_61004287
Wat een mafkees zeg
  donderdag 21 augustus 2008 @ 16:15:03 #153
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_61013129
Laat ik maar geen inkoppertje gaan plaatsen hier.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_61025173
De fotograaf van het feyenoord boek zit nu bij Knevel en van de Brink.

Ze kunnen wel weer slechte vragen stellen en willen in het begin weer 1 kant op.
pi_61025312
Zit ook een bekende jongen achter weer.....
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_61025899
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 09:39 schreef Superheld het volgende:
Huilie, had ie van tevoren kunnen/moeten bedenken.
Doe normaal man.
pi_61026253
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 23:50 schreef toma het volgende:

[..]

Doe normaal man.
Jij had zoiets niet verwacht na dat meneer 'zijn club' wil aanklagen?
Had ie kunnen weten als meneer 'zijn club' en supporters kent .
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_61026355
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 00:01 schreef Superheld het volgende:

[..]

Jij had zoiets niet verwacht na dat meneer 'zijn club' wil aanklagen?
Had ie kunnen weten als meneer 'zijn club' en supporters kent .
Als je je eigen club aan gaat klagen dan mag je je geen supporter noemen. Maar wanneer je mensen gaat bedreigen ben je helemaal van de pot gerukt.

Als hij denkt dat ie in zn recht staat dan laat je m zn gang toch gaan? Dan hoef je hem als hooligan toch niet te bedreigen? Dat soort gasten zijn waarschijnlijk zo laag bij de grond dat ze daar niet boven kunnen staan.
pi_61026479
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 00:05 schreef toma het volgende:

[..]

Als je je eigen club aan gaat klagen dan mag je je geen supporter noemen. Maar wanneer je mensen gaat bedreigen ben je helemaal van de pot gerukt.

Als hij denkt dat ie in zn recht staat dan laat je m zn gang toch gaan? Dan hoef je hem als hooligan toch niet te bedreigen? Dat soort gasten zijn waarschijnlijk zo laag bij de grond dat ze daar niet boven kunnen staan.
Ik zeg toch nergens dat ik dat ook zou doen oid? Het gaat er mij om dat je van te voren bij zoiets kunt bedenken wat je over je heen krijgt en als je er dan voor kiest om je plan toch door te zetten niet moet gaan janken...
pi_61026894
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 00:10 schreef Superheld het volgende:

[..]

Ik zeg toch nergens dat ik dat ook zou doen oid?
En ik ook niet.
quote:
Het gaat er mij om dat je van te voren bij zoiets kunt bedenken wat je over je heen krijgt en als je er dan voor kiest om je plan toch door te zetten niet moet gaan janken...
Als hij een rechtzaak aan wil spannen tegen Ajax moeten andere 'supporters' zich er niet mee bemoeien en hij zou daar ook geen rekening mee houden. Het is gewoon te zielig voor woorden dat dat dus wel moet. En ik snap niet dat jij dat de normaalste zaak van de wereld vindt.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 11:08:30 #161
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_61033582
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 12:12:38 #162
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_61035398
quote:
Cohen vreest bloedbad rond Feyenoord-PSV

AMSTERDAM - Cohen vreest morgenavond een bloedbad rond de wedstrijd Feyenoord-PSV om de Johan Cruijffschaal. De Amsterdamse burgemeester zegt dat politie, justitie en gemeente aanwijzingen hebben dat hooligans van verschillende clubs met elkaar op de vuist willen.

In landelijke advertenties kondigt Cohen daarom scherpe voorzorgsmaatregelen aan. Zo geldt morgen van 10.00 tot 24.00 een noodverordening. De politie mag daardoor in een groot gebied van Amsterdam preventief fouilleren. Ook zijn veel wegen afgesloten.

Bron: De Telegraaf
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_61035943
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 00:05 schreef toma het volgende:

[..]

Ik denk dat hooligans niet degene zijn die hem op zijn hyves uitschelden en hem een email sturen..
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_61036195
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 12:12 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Kopje thee.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_61039644
quote:

[..]

Pfff
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_61040422
quote:

[..]

Ja ze gaan vast een bom laten ontploffen met ze bloedbad

Sowieso zouden ze wel dom zijn om in Amsterdam afspraken te gaan maken
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 15:09:34 #167
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_61040509
Belachelijke is gewoon dat De Telegraaf een verschrikkelijk sensatieverhaal plaatst en op de site al ruim 300 reacties geplaatst zijn, iedereen heeft zijn mening al klaar, terwijl er nog helemaal niets gebeurd is.

Kansloos.
Stemmingmakerij.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 16:07:24 #168
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_61042695
Bloedbad
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_61043014
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 16:07 schreef MarkNMGN het volgende:
Bloedbad
Zwembroek mee dus .
pi_61044743
Cohen & De Telegraaf
pi_61045181
Ik heb ook aanwijzingen dat het een bloedbad wordt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_61046073
Ah ik heb het bewijs nu ook gezien. Iemand had "Tyfus 020" op internet gezet.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_61050910
* Dat op zaterdag 26 juli 2008 voorafgaand aan de vriendschappelijke wedstrijd in het kader van het afscheid van Jaap Stam in Zwolle een 100-tal Ajax-supporters zijn aangehouden terzake artikel 184 Sr (niet voldoen aan bevel of vordering), artikel 350 Sr (vernieling) en belediging en dat het grootste gedeelte van deze groep niet in het bezit was van een geldig toegangsbewijs voor voornoemde wedstrijd.
* Dat op 1 augustus 2008 voorafgaand aan de wedstrijd Cardiff-Ajax (Wales) in de binnenstad van Cardiff circa 150 Ajax-supporters aanwezig waren kennelijk met het oogmerk een confrontatie aan te gaan met de Cardiff-aanhangers en dat het grootste gedeelte van deze groep niet in het bezit was van een geldig toegangsbewijs voor deze wedstrijd.
* Dat in de nacht van zaterdag 2 augustus 2008 op zondag 3 augustus 2008 een steekpartij heeft plaatsgevonden op de Herengracht te Amsterdam en dat de 2 slachtoffers behoorden tot de harde kern van ADO Den Haag en dat uit onderzoek ter plaatse is gebleken dat de daders gezocht moeten worden onder Ajax-supporters;
* Dat op 3 augustus 2008 het supportershome van AFC Ajax is beklad door supporters van ADO Den Haag;
* Dat de algemeen directeur van Feyenoord Rotterdam N.V. bij brief van 18 augustus 2008, gericht aan de burgemeester van Amsterdam, kenbaar heeft gemaakt dat een groep Feyenoord-supporters zich naar Amsterdam zal begeven zonder in het bezit te zijn van een geldig toegangsbewijs en met het kennelijke doel een confrontatie aan te gaan met Ajax-supporters;
* Dat op zaterdag 23 augustus 2008 zowel ADO Den Haag, als F.C. Utrecht, een open dag organiseren welke is afgelopen voor aanvang van de wedstrijd om de Johan Cruijffschaal;

Redenen voor de noodverordening
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_61059234
Haha, pfff wat een dorp zeg dat Amsterdam..
Ze moeten een keertje een (risico)finale organiseren, heel de stad in rep en roer.

Cohen ken beter aftreden en ergens in Appingedam de plaatselijke kermis gaan regelen, want dit lijkt nergens op.
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_61061024
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 09:18 schreef Staanplaats het volgende:
Haha, pfff wat een dorp zeg dat Amsterdam..
Ze moeten een keertje een (risico)finale organiseren, heel de stad in rep en roer.

Cohen ken beter aftreden en ergens in Appingedam de plaatselijke kermis gaan regelen, want dit lijkt nergens op.
Dat er groepen komen daar kan hij niks aan doen natuurlijk, maar je hebt een multifunctioneel stadion, dan moet je zoiets toch kunnen organiseren?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')