Doe normaal man.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:39 schreef Superheld het volgende:
Huilie, had ie van tevoren kunnen/moeten bedenken.

Jij had zoiets niet verwacht na dat meneer 'zijn club' wil aanklagen?quote:

Als je je eigen club aan gaat klagen dan mag je je geen supporter noemen. Maar wanneer je mensen gaat bedreigen ben je helemaal van de pot gerukt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:01 schreef Superheld het volgende:
[..]
Jij had zoiets niet verwacht na dat meneer 'zijn club' wil aanklagen?![]()
Had ie kunnen weten als meneer 'zijn club' en supporters kent.

Ik zeg toch nergens dat ik dat ook zou doen oid? Het gaat er mij om dat je van te voren bij zoiets kunt bedenken wat je over je heen krijgt en als je er dan voor kiest om je plan toch door te zetten niet moet gaan janken...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:05 schreef toma het volgende:
[..]
Als je je eigen club aan gaat klagen dan mag je je geen supporter noemen. Maar wanneer je mensen gaat bedreigen ben je helemaal van de pot gerukt.
Als hij denkt dat ie in zn recht staat dan laat je m zn gang toch gaan? Dan hoef je hem als hooligan toch niet te bedreigen? Dat soort gasten zijn waarschijnlijk zo laag bij de grond dat ze daar niet boven kunnen staan.

En ik ook niet.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:10 schreef Superheld het volgende:
[..]
Ik zeg toch nergens dat ik dat ook zou doen oid?
Als hij een rechtzaak aan wil spannen tegen Ajax moeten andere 'supporters' zich er niet mee bemoeien en hij zou daar ook geen rekening mee houden. Het is gewoon te zielig voor woorden dat dat dus wel moet. En ik snap niet dat jij dat de normaalste zaak van de wereld vindt.quote:Het gaat er mij om dat je van te voren bij zoiets kunt bedenken wat je over je heen krijgt en als je er dan voor kiest om je plan toch door te zetten niet moet gaan janken...

quote:Cohen vreest bloedbad rond Feyenoord-PSV
AMSTERDAM - Cohen vreest morgenavond een bloedbad rond de wedstrijd Feyenoord-PSV om de Johan Cruijffschaal. De Amsterdamse burgemeester zegt dat politie, justitie en gemeente aanwijzingen hebben dat hooligans van verschillende clubs met elkaar op de vuist willen.
In landelijke advertenties kondigt Cohen daarom scherpe voorzorgsmaatregelen aan. Zo geldt morgen van 10.00 tot 24.00 een noodverordening. De politie mag daardoor in een groot gebied van Amsterdam preventief fouilleren. Ook zijn veel wegen afgesloten.
Bron: De Telegraaf

Ik denk dat hooligans niet degene zijn die hem op zijn hyves uitschelden en hem een email sturen..quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:05 schreef toma het volgende:
[..]
Als je je eigen club aan gaat klagen dan mag je je geen supporter noemen. Maar wanneer je mensen gaat bedreigen ben je helemaal van de pot gerukt.
Als hij denkt dat ie in zn recht staat dan laat je m zn gang toch gaan? Dan hoef je hem als hooligan toch niet te bedreigen? Dat soort gasten zijn waarschijnlijk zo laag bij de grond dat ze daar niet boven kunnen staan.

Kopje thee.quote:

Pfffquote:

Ja ze gaan vast een bom laten ontploffen met ze bloedbadquote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.

Dat er groepen komen daar kan hij niks aan doen natuurlijk, maar je hebt een multifunctioneel stadion, dan moet je zoiets toch kunnen organiseren?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 09:18 schreef Staanplaats het volgende:
Haha, pfff wat een dorp zeg dat Amsterdam..
Ze moeten een keertje een (risico)finale organiseren, heel de stad in rep en roer.
Cohen ken beter aftreden en ergens in Appingedam de plaatselijke kermis gaan regelen, want dit lijkt nergens op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |