Misschien dat flikkers expres verkeerd is gespeldquote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:15 schreef Bartjebart het volgende:
Het begin is er
[ afbeelding ]
maar moet er nou flikkers staan?
Het is nog verkeerd geschreven ook
Is ok! En dan in plaats van de H?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:19 schreef Cahir het volgende:
Bord zover is enkel een beginsel, in de loop van de tijd ga ik een nieuwe maken. Maar moet nog ff beetje de regels uitgoochelen, ik dacht aan:
-Per user komt er 1 note op het bord te staan.
-Een user mag niet zijn eigen note maken.
-Een persoon mag meerdere notes maken/verzinnen, maar er mag maar 1 verzonen/gemaakte note van de persoon op het bord terecht komen.
Zo draagt iedereen zijn steentje bij.
Beetje zelfspot kan toch geen kwaad? En als het echt te ver gaat kan er toch wat van gezegd worden?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:26 schreef DennisMoore het volgende:
Waarbij users dus valse teksten gaan verzinnen voor andere users die ze niet mogen.
*boycot*
Nee ook voor de users die je mag. Dus maakt niet uit, als het maar vals isquote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:26 schreef DennisMoore het volgende:
Waarbij users dus valse teksten gaan verzinnen voor andere users die ze niet mogen.
*boycot*
Aan de H is ook hard gewerkt lijkt me.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:24 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Is ok! En dan in plaats van de H?
H is verouderd, tijd voor wat nieuws...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:28 schreef Cahir het volgende:
[..]
Aan de H is ook hard gewerkt lijkt me.
Gewoon deronder plempen?
japquote:
PM hem maar zal ik hem posten!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 02:01 schreef wonderer het volgende:
Ik had wel een leuke voor mezelf, maar volgens mij mag dat niet
Bruine bonen?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:22 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Misschien dat flikkers expres verkeerd is gespeld
Te koop Ikea spul:
Mysinge bank
Faktum/Fagerland keukenkastje
Malm lade kast
Kwartal gordijn roede
Benno cd rek
Op te halen bij Bartjebart bij de brune bonen
Wie post hier niet onder pseudoniem? Verder ben ik heus niet zo'n enigma.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:56 schreef hierissieweer het volgende:
Gezocht identiteit,
2 ogen, één neus, dit is alles wat de wereld van mij mag zien. Ik kom onder pseudoniem posten in H, niemand weet waarom en dat houden wij zo. Men speculeert graag over mij, maar ik laat niets los, maar misschien moet u het zoeken in de Eindhovense-gay-onderwereld, aangezien ik rendezvous met Ang3l.
ik beweeg mij hier ook niet anoniemquote:Op dinsdag 24 juni 2008 08:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik post hier niet onder een pseudoniem.
Fysiotherapeut zoekt Klantquote:
Fotograaf zoekt model.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 08:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Whehe.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:44 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Fotograaf zoekt model.
Om eens een middagje mee te "experimenteren"
Vertrouwen en discretie zijn gegarandeerd.
Tha-Erik
Nop, kan op wonderer en DM nog steeds niets bedenken...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
het laat je ook niet los he,
je gaat volgens mij gewoon van elke fokker een beschrijving maken
Ik ook nietquote:Op dinsdag 24 juni 2008 08:48 schreef Tha_Erik het volgende:
auto gezocht,quote:
Aangeboden:quote:
hier haal je toch dingen door elkaarquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:24 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Aangeboden:
Engel met krulletjes, maar helaas zonder vleugeltjes, dus komt niet verder als de gay-scene.
Ang3l
Ik post wel onder een pseudoniem.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 08:11 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Wie post hier niet onder pseudoniem? Verder ben ik heus niet zo'n enigma.
het Grote Geheim van Grote Verwachtingen en zijn Grote Liefdequote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:29 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ik post wel onder een pseudoniem..
Goh..
ik krijg toch sterk het vermoeden dat jij gewoon bovenop een backup van Fok zitquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:31 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Grafschriften voor Fokkers. Deel 2.
ligt er maar net aan wat je gaat doen, en waarquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:33 schreef Breezerslet het volgende:
Wat zal ik aantrekken tijdens date? Heb tot nu toe 2 outfits in gedachte.
1 Zwart overhemd, witte stropdas, grijze spijkerbroek , witte sport schoenen.
2 PCD pet (roze deels), funkie schoenen (deels roze), ketting, vest, spijkerbroek, zonnebril.
Ik kan goed zoeken.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik krijg toch sterk het vermoeden dat jij gewoon bovenop een backup van Fok zit
Ik heb krullen, ik heb 3 paar vleugels en ik kom mijleenver van de gayscene. Neh. Betere advertenties zijn nodig.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:24 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Aangeboden:
Engel met krulletjes, maar helaas zonder vleugeltjes, dus komt niet verder als de gay-scene.
Ang3l
Nummer 1.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:33 schreef Breezerslet het volgende:
2 PCD pet (roze deels), funkie schoenen (deels roze), ketting, vest, spijkerbroek, zonnebril.
Nummer 1, mijn tipquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:33 schreef Breezerslet het volgende:
Sam Inderdaad zonder de stropdas (en weg met dat nepsikje wat je op de foto hebt).quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:43 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nummer 1, mijn tip![]()
Maar dan zonder de stropdas sam.
Engel zoekt God.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb krullen, ik heb 3 paar vleugels en ik kom mijleenver van de gayscene. Neh. Betere advertenties zijn nodig.
Die heb ik alquote:
Engel zoekt stem om gevoelens te uiten.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb krullen, ik heb 3 paar vleugels en ik kom mijleenver van de gayscene. Neh. Betere advertenties zijn nodig.
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:17 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Engel zoekt stem om gevoelens te uiten.
Hallo ik ben een engel maar ik zoek een stem waarmee ik mijn gevoelens kan uiten tegen de persoon waarvoor ze bedoelt zijn. Ik ben heel uitbundig, open en flirt en kus met iedereen maar als het erop aankomt zeg ik niks daarom wil ik een 2e stem die dat wel doet. Tevens zoek ik een klein schildje voor mijn hart want ik ben soms wel een beetje bang om gekwest te worden door de reactie van die persoon. Oh ja vleugeltjes heb ik al dus ik kan snel wegvliegen.
Ang3l
Ja we moeten voor topic 2100 allemaal aan de man zijnquote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:28 schreef Weemz het volgende:
Zozo, ineens 2 topics verder! En een advertentiebord dus...
Oh ahah... Nou ik wens mezelf dan al veel succesquote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:29 schreef Ang3l het volgende:
Ja we moeten voor topic 2100 allemaal aan de man zijn
op een oude fiets moet je't leren? Zoiets?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:30 schreef MisterO het volgende:
Ik ben op zoek naar een goedkope fiets.... wie kan me helpen
En ik mezelf ook. Laten we hopen dat dit topic niet AL te hard gaat!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:33 schreef Weemz het volgende:
[..]
Oh ahah... Nou ik wens mezelf dan al veel succes
Mag ik bedankenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:29 schreef Ang3l het volgende:
Optie 1quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:33 schreef Breezerslet het volgende:
Gezocht oude fiets,quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:30 schreef MisterO het volgende:
Ik ben op zoek naar een goedkope fiets.... wie kan me helpen
OpenOffice.orgquote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:47 schreef DennisMoore het volgende:
*open office installeer*
Dat gaat onder Ubuntu toch makkelijker dan onder XP eigenlijk...
hahaha, nee liever nietquote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
op een oude fiets moet je't leren? Zoiets?
Jeez, dan mogen we haast makenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja klopt, jij wil graag single blijven.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:41 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mag ik bedanken? Niet iedereen is op zoek naar relatie-materiaal...
ANM is wel leuk, lekker hersenloos en ik vind het tof om die foto's te zien. Maar het gaat niet echt om een modellenwedstrijdquote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:19 schreef Ang3l het volgende:
Is dat nou leuk allemaal? HNTM, ANTM, Project runway/catwalk etc......
Och, ik hoef er niet echt m'n best voor te doenquote:
Project Runway heb ik juist nooit echt leuk gevonden. Heb 1 seizoen een beetje gevolgd, maar het kon me niet echt boeien. Het was trouwens de Nederlandse versie wat ik gezien heb, weet niet of dat uitmaaktquote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
ANM is wel leuk, lekker hersenloos en ik vind het tof om die foto's te zien. Maar het gaat niet echt om een modellenwedstrijd. HNTM is baggere kwaliteit, maar evenzoveel hersenloos vermaak.
Project Runway is echt![]()
. Het gaat er, itt ANTM, om dat de deelnemers ook echt iets kunnen en de kandidaten zijn altijd leuk
. Er wordt veel afgebitcht en afgenicht en dat maakt het echt heerlijk om naar te kijken. Bovendien vind ik altijd die kledingontwerpen ook leuk om te zien, kijken hoe ontwerpers zich een opdracht eigen maken.
Mja zou kunnen, en Heidi klum is irritantquote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:28 schreef Tha_Erik het volgende:
De Amerikaanse is wel een stuk meer kwaliteitstv zoals Amerikanen dat kunnen. Nederlandse versie was inderdaad lichtelijk matig, maar dat vind ik altijd bij Nederlandse rip-offs, het heeft niet dezelfde glamour-uitstraling als Amerikaans.
Maar misschien is het soort programma ook gewoon niet jouw smaak, dat kan natuurlijk ook .
nah hangt wel vanaf in welke staat ouwe fiets verkeertquote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
op een oude fiets moet je't leren? Zoiets?
FIERCEquote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:23 schreef MisterO het volgende:
Ik vind ANTM altijd heel leuk om te kijken, vooral als je het wekelijks volgt. Als je er zomaar middenin komt, is het minder gaaf, want dan snap je het minder. Maar ik ben verslaafd. Heb alle seizoenen wel gezien. En morgen dus de season finale in Amsterdam
Ik heb geen man nodig. Heb er al 1. Maar een fiets, ja! maakt mij uit of het oud of nieuw is, alstie maar goedkoop isquote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:36 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
nah hangt wel vanaf in welke staat ouwe fiets verkeert.
Ik wil echt wel met Tyra of Janice op de fotoquote:
Vorig topic was er toch een rel over jou en je partnerquote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:41 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mag ik bedanken? Niet iedereen is op zoek naar relatie-materiaal...
Tyra is leukquote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Heidi is! Dan vind ik Tyra irritanter
.
Nederland weet elke keer weer die reality shizzles te verkrachten dus maakt ZEKER uit..quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:26 schreef MisterO het volgende:
[..]
Project Runway heb ik juist nooit echt leuk gevonden. Heb 1 seizoen een beetje gevolgd, maar het kon me niet echt boeien. Het was trouwens de Nederlandse versie wat ik gezien heb, weet niet of dat uitmaakt
*pssst* ER is niet echt *psst*quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:19 schreef Ang3l het volgende:
Is dat nou leuk allemaal? HNTM, ANTM, Project runway/catwalk etc......
Ik kijk eigenlijk qua reality shows alleen SYTYCD en ER
Met alle avatars in ballonetjes eromheenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:16 schreef Cahir het volgende:
[ afbeelding ]
Deze past ook wel goed in de OP!
I know I am the onequote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:54 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik heb geen man nodig. Heb er al 1. Maar een fiets, ja! maakt mij uit of het oud of nieuw is, alstie maar goedkoop is
Expeditie Robinson! MUTS!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:11 schreef Manias het volgende:
[..]
*pssst* ER is niet echt *psst*
en het gaat stoppengelukkig hebben we grey's anatomy (en private practice
)
Sam ik hou ook van jouquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:33 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
I know I am the one.
Ik weet niet ik zie deels tegenop tegen zondag, hij is oud.
Voor iemand die continu zegt dat ie een vriendje wil en er om schreeuwt dat ie verliefd wil zijn maar niemand kan krijgen.... ben je wel ERG kieskeurig, niet?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:33 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
I know I am the one.
Die nieuwe stijl bevalt me helemaal niet. 90 dikke vadsige moeders die 1 voor 1 gaan huilen om stokken of waar het kamp moet komenquote:
Ja, hollen als ie naar de WC gaat. Hoe sneuquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:38 schreef MisterO het volgende:
[..]
Sam ik hou ook van jou![]()
Hij is toch 18En je zei het zelf, je ziet wel hoe hij is en als het toch niet bevalt, kun je altijd weggaan na een tijdje.
Hoe oud is oud ?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:33 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
I know I am the one.
Hij is ook erg wispelturig... wel nederlanders, dan weer niet, dan mag het alleen een turk of marokkaan zijn, en dan weer absoluut niet, dan moeten het russen zijn, dan weer iraniers, en dan zijn we weer terug bij af.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:40 schreef Ang3l het volgende:
Voor iemand die continu zegt dat ie een vriendje wil en er om schreeuwt dat ie verliefd wil zijn maar niemand kan krijgen.... ben je wel ERG kieskeurig, niet?
Iemand moet toch onze drama-queen zijn?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:48 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Hij is ook erg wispelturig... wel nederlanders, dan weer niet, dan mag het alleen een turk of marokkaan zijn, en dan weer absoluut niet, dan moeten het russen zijn, dan weer iraniers, en dan zijn we weer terug bij af.
Eerst leert hij iemand kennen is het de man van zijn dromen, en is die ook zeer zeker in hem geinteresseerd, dan komt het gedeelte waarbij de nieuwe vlam niet genoeg van zich laat horen, daarna schakelen we over op het zeiken over alles wat er mis is met die persoon, te verwijfd, te bruin, te blank, te traag, te dom, te knap, wat dan ook, het is in ieder geval nooit goed. Daarna krijgen we te horen dat hij hetero gaat worden, dat hij de gay-scene de rug toekeert, dat het hem allemaal niets meer uitmaakt... en dan gaan we weer terug naar een nieuwe vlam.
Ondertussen wijzen wij het patroon aan maar negeert hij het en blijft hij hetzelfde gedrag vertonen.
ADHD en PDD-NOS (ben mijn verslag aan het aftikken)quote:
Ik hou van jou! Wil je met mij trouwen!?quote:
Ik ben het ENORM met je eens. Wat een vreselijke "trend". Ik schaar het onder de breezers en kampers.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:00 schreef Cahir het volgende:
NEE het is niet mooi.
NEE het oogt niet proffesioneel.
NEE het is niet 'hip&trendy'.
NEE het is niet leesbaar.
NEE je gaat niet mee met de tijd van je kinderen op deze manier.
klacht: paupersmilies als letters,woorden en tekens gebruken op msn!
Moest het hier ook ff kwijt!
je hebt gelijkquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:48 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Hij is ook erg wispelturig... wel nederlanders, dan weer niet, dan mag het alleen een turk of marokkaan zijn, en dan weer absoluut niet, dan moeten het russen zijn, dan weer iraniers, en dan zijn we weer terug bij af.
Eerst leert hij iemand kennen is het de man van zijn dromen, en is die ook zeer zeker in hem geinteresseerd, dan komt het gedeelte waarbij de nieuwe vlam niet genoeg van zich laat horen, daarna schakelen we over op het zeiken over alles wat er mis is met die persoon, te verwijfd, te bruin, te blank, te traag, te dom, te knap, wat dan ook, het is in ieder geval nooit goed. Daarna krijgen we te horen dat hij hetero gaat worden, dat hij de gay-scene de rug toekeert, dat het hem allemaal niets meer uitmaakt... en dan gaan we weer terug naar een nieuwe vlam.
Ondertussen wijzen wij het patroon aan maar negeert hij het en blijft hij hetzelfde gedrag vertonen.
als je een fiets als bruidschat meebrengt kan hij volgens mij niet weigerenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:59 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik hou van jou! Wil je met mij trouwen!?![]()
Samenvatting: Liefde maakt blind.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:48 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Vegas bebe?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:59 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik hou van jou! Wil je met mij trouwen!?![]()
Heel stiekempjes zijn we ook wel een beetje verliefd op elkaar. Maar helaas, it wasn't meant to be...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jullie zijn het de laatste tijd wel eng vaak eens met elkaar
Gonna sell my car and go to Vegasquote:
Shiiiitquote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:08 schreef Cahir het volgende:
Mensen nog 1 topic en 4 pagina's te gaan. Hup hup zoek snel een partner ()!
Oei moet dit ineens in de openbaargemaakt worden, dacht dat we dat geheim zouden houdenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heel stiekempjes zijn we ook wel een beetje verliefd op elkaar. Maar helaas, it wasn't meant to be...
Fuck, snel! Ik zal hem wissen. Wis jij de quote?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:13 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Oei moet dit ineens in de openbaargemaakt worden, dacht dat we dat geheim zouden houden![]()
heb jij er al een dan ?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:08 schreef Cahir het volgende:
Mensen nog 1 topic en 4 pagina's te gaan. Hup hup zoek snel een partner ()!
Nou ophalen dan, en snel een beetje.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Shiiiit
Al heb ik Serge net wel een SMS gestuurd met: Zeg, met al die overwinningen gister met Singstar vind ik dat ik 'n prijs heb verdiend. Speel jij even de prijs, dan kom ik hem zaterdag ophalen.
En hij reageerde met: Ik ben trots op je! De prijs staat voor je klaar!
zaterdag is ook te ver weg,quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ophalen dan, en snel een beetje.
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:16 schreef MisterO het volgende:
Ang3l, ik herken de songtekst niet...
Wel een relaxed nummertje voor op een rustige, zomerse, zonnige dag. Drankje erbij, ligstoelquote:
Jamaar........quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zaterdag is ook te ver weg,
dat zou betekenen dat we vanaf nu nog maar anderhalf topic over hebben
dan zitten we qua snelheid van posten op niveau Lesbeau
De hele cd vind ik wel lekkerquote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:26 schreef MisterO het volgende:
[..]
Wel een relaxed nummertje voor op een rustige, zomerse, zonnige dag. Drankje erbij, ligstoel
Nah heb al iets anders verzonnen een vriend belt me op alsof een familie issue is, in het geval dat ie tegenvaltquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:43 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ja, hollen als ie naar de WC gaat. Hoe sneu.
Weet ikquote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De hele cd vind ik wel lekker
(is dat mens van I'm not gonna write you a love song)
Maar toch niet omdat hij er om vraagt? Omdat hij er 1 nodig heeft?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:32 schreef MisterO het volgende:
[..]
Weet ikwat een stomme tekst zeg! ik wil juist wel dat er een love song voor mij geschreven wordt
Oh okquote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar toch niet omdat hij er om vraagt? Omdat hij er 1 nodig heeft?
I'm not gonna write you a love songquote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:43 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oh okzo goed ken ik de tekst van dat nummer niet...
Ok, nu begrijp ik haar beterquote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I'm not gonna write you a love song
'cause you asked for it
'cause you need one,
you see
I'm not gonna write you
a love song
'cause you tell me it's
Make or break in this
Or you're on your way
I'm not gonna write you to stay
If all you have is leavin',
Imma need a better reason to write you
a love song today, today, yeah
gewoon die van stroek gebruiken:quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:45 schreef hierissieweer het volgende:
wie schrijft er nu een ad voor mij?
Hoi ik ben Pascal en heb al de zorg voor een verzameling gebakjes. nu is mijn uitzet al bijna compleet. Alleen zoek ik nog een stoere robuste taartschep die bij voorkeur voorzien is van fraaie graphicquote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:45 schreef hierissieweer het volgende:
wie schrijft er nu een ad voor mij?
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:11 schreef Manias het volgende:
[..]
*pssst* ER is niet echt *psst*
en het gaat stoppen
Wat cutequote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:48 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ok, nu begrijp ik haar beter![]()
een liedje schrijven voor iemand lijkt me wel romantisch tho, ga ik binnekort misschien eens proberen
meneertje ongeduldquote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:50 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
gewoon die van stroek gebruiken:
hierissieweer
spiritueel jong nieuwsgierig ding zoekt verdieping. Heeft het land aan
uiterlijk vertoon. Met z'n birckenstocks huppelt hij door het leven recht op
de armen van zijn stille liefde af
Oh ik weet nog dat ik een gedichtje schreef voor een meisje op mn 16e. Had een eerste date met haar.. We waren naar de bios geweest en toen het afgelopen was, gingen we een stukje buiten lopen. ik dacht: dit is mijn kans, nu ga ik het voorlezen.. tot haar vader opeens voor de stoep stond. En daarna heb ik niks meer van haar gehoordquote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik schrijf alleen gedichten. Nou ja, schreef.
Ah wat lief, misschien was ze wel de ware voor jequote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:55 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oh ik weet nog dat ik een gedichtje schreef voor een meisje op mn 16e. Had een eerste date met haar.. We waren naar de bios geweest en toen het afgelopen was, gingen we een stukje buiten lopen. ik dacht: dit is mijn kans, nu ga ik het voorlezen.. tot haar vader opeens voor de stoep stond. En daarna heb ik niks meer van haar gehoord
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:00 schreef MisterO het volgende:
Dit is ook wel een mooi nummer, wel zo toepasselijk op dit topic![]()
Je bent wel mn liefje, maar niet mn lover, sorryquote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:03 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Ah wat lief, misschien was ze wel de ware voor je.
Bitch ik heb van jou nooit een gedicht gekregen.
Ja, ik wil haar echt een keer live horenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wil je met me trouwen?
Dit is echt 1 van mijn favoriete nummeers all time. Kan het (al zeg ik 't zelf) ook best verdienstelijk zingen met mijn beste vriendin samen (tweestemmig).Des'Ree
Wat doet ze tegenwoordig, of is ze dood?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wil je met me trouwen?
Dit is echt 1 van mijn favoriete nummeers all time. Kan het (al zeg ik 't zelf) ook best verdienstelijk zingen met mijn beste vriendin samen (tweestemmig).Des'Ree
Nog nooit verliefd geweest ? Toen ik zo oud was als jij was ik elke dag verliefd (o jee ik klink als Samquote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Gedichtjes schrijven. Dat probeer ik soms ook.
Liefdesgedichtjes, meestal, voor een liefde die er niet is
.
Een zoekactie voor een maītresse!? Heb je borsthaar?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:25 schreef petre86 het volgende:
Wat moeten mensen die al een vriendje hebben op het bord prikken?
Ik ben natuurlijk wel verliefdig geweest enzoquote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:27 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nog nooit verliefd geweest ? Toen ik zo oud was als jij was ik elke dag verliefd (o jee ik klink als Sam)
Ik zal een youtube filmpje makenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:13 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja, ik wil haar echt een keer live horenwat een mooie nummers!
En dat je het best verdienstelijk kan zingen, moet je natuurlijk eerst bewijzen...
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk wel verliefdig geweest enzo.
I'm only human.quote:
Nee, niet gewenst en Jaquote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:34 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Een zoekactie voor een maītresse!? Heb je borsthaar?
Gezocht een golden retriever om samen met mijn man uit te laten ?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:25 schreef petre86 het volgende:
Wat moeten mensen die al een vriendje hebben op het bord prikken?
*rilt van de burgerlijkheid*quote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Gezocht een golden retriever om samen met mijn man uit te laten ?
Waarom isie gestopt?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Zo van, al weken niet meer! En zo van, toen heette ie nog gewoon petre, zonder de 86 erachter.
hij is wel lekker gespierdquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:45 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Hoe oud is oud ?
En voor de rest heeft Ang3l gelijk
en dat is oud ? je bent zelf 25quote:
Zo van, petre86 is mijn oude account, Petre was een nieuwe(re)quote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Zo van, al weken niet meer! En zo van, toen heette ie nog gewoon petre, zonder de 86 erachter.
Vanwege gezeur en gezever van mensen die denken heel wat te zijn en daarom vrijwilligers+inzet niet op een normale manier hoeven te behandelen.. daar zou het ongeveer, heel kort door de bocht, op neer moeten komenquote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:52 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
hij is wel lekker gespierd.
eigenlijk heb ik moeite met alles boven 23en onder 18.
Mijn Manquote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Gezocht een golden retriever om samen met mijn man uit te laten ?
Wat dan? Mijn seksslaaf?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:01 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Mijn Mandie woorden zou ik nou nooit mijn mond uit kunnen krijgen.
Ik ook niet, walgelijkquote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:01 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik vind "mijn partner" erger hoor.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:01 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Mininho, n´amerado of tijdens officiele gelegenheden gewoon partner, hoewel ik dat al bijna te erg vind.quote:
Partner vind ik klinken als compagnon. Zo zakelijk.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:15 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Mininho, n´amerado of tijdens officiele gelegenheden gewoon partner, hoewel ik dat al bijna te erg vind.
One-hundrednightstand?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:19 schreef Cahir het volgende:
Als man en partner een no-no is, wat dan wel?
Mininho wel, n´amorado wordt gewoon gebruikt in dagelijkse taal. Het is letterlijk mijn geliefde maar zo duid je je vriend of vriendin normaal aan het het dagelijkse leven, dus amorado of amorada.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Partner vind ik klinken als compagnon. Zo zakelijk.
Die andere 2 zijn toch meer liefkozingen in't Portugees?
Yvonne?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:00 schreef petre86 het volgende:
[..]
Zo van, petre86 is mijn oude account, Petre was een nieuwe(re)
[..]
Vanwege gezeur en gezever van mensen die denken heel wat te zijn en daarom vrijwilligers+inzet niet op een normale manier hoeven te behandelen.. daar zou het ongeveer, heel kort door de bocht, op neer moeten komen.
O ik dacht dat het iets als schatje was, of liefstequote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:23 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Mininho wel, n´amorado wordt gewoon gebruikt in dagelijkse taal. Het is letterlijk mijn geliefde maar zo duid je je vriend of vriendin normaal aan het het dagelijkse leven, dus amorado of amorada.
Seks in het portugees is "Nuno"quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:27 schreef Cahir het volgende:
Wat is seks in het portugees? Gewoon sex net als in het engels?
met een o erachter dus gewoon sexoquote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:27 schreef Cahir het volgende:
Wat is seks in het portugees? Gewoon sex net als in het engels?
Nuno is de personificatie van Sexoquote:
Danny?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:35 schreef petre86 het volgende:
[..]
Nee, das nogsteeds een prima crew-moedertje
quote:
Koopavond? op dinsdagquote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:39 schreef hierissieweer het volgende:
Wie gaat er zometeen mee naar de kroeg
en/of waar is er koop avond?
shopruiming bij V&Dquote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:39 schreef hierissieweer het volgende:
Wij gaan vanavond naar de kroeg. Je hebt hier een nederlandse kroeg (amstel river cafe) en ze serveren daar bitterballen en frikandellen en kroketten. En ja ik weet het is raar om hier nederlandse dingen te eten, maar ik ben al heel lang niet in NL geweest dus het mag. En het is nog een G.. cafe ookquote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:39 schreef hierissieweer het volgende:
vreemd, als het een G cafe is zou je verwachten dat ze hogere kwaliteitseisen hebben en geen Amstel verkopenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:45 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Wij gaan vanavond naar de kroeg. Je hebt hier een nederlandse kroeg (amstel river cafe) en ze serveren daar bitterballen en frikandellen en kroketten. En ja ik weet het is raar om hier nederlandse dingen te eten, maar ik ben al heel lang niet in NL geweest dus het mag. En het is nog een G.. cafe ook
alle?quote:
Ik weet niet of ze amstel verkopen zoals je weet drink ik geen bier (alleen als het heel warm is in de zomer, eentje op het terras in de middag misschien), maar zo heet die tent nu eenmaal. Maar ik ga gewoon wijn drinken en bitterballen en frikandellen eten of is dat raar ?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vreemd, als het een G cafe is zou je verwachten dat ze hogere kwaliteitseisen hebben en geen Amstel verkopen
Nou heb ik toch al heel wat rondgereisd maar ik ben ze buiten NL (belgie en Friet van Piet aan de Costa del Sol uitgezonderd) nog niet tegengekomenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:48 schreef Cahir het volgende:
Frikandellen en kroketten zijn toch niet typisch Nederlands?
welk vooroordeel, dat Portugezen wijn drinken, ja dat doe ikquote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:05 schreef Cahir het volgende:
WijnJe bevestigt het vooroordeel maar weer eens
.
Bron?quote:
Goh je zou verwachten dat ik die link zou leggen he?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ikea heeft toch elke avond koopavond ?
Frikandellen wel kroketten niet. (maar zijn meestal niet de kroketten zoals wij die uit de snackshop kennen)quote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:07 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nou heb ik toch al heel wat rondgereisd maar ik ben ze buiten NL (belgie en Friet van Piet aan de Costa del Sol uitgezonderd) nog niet tegengekomen
Ikea is dodelijkquote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ikea heeft toch elke avond koopavond ?
Die's leuk!quote:
Ik vind sommige idd te druk maar er zitten ook echt heeeeele mooie tussenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:10 schreef MisterO het volgende:
Cahir vind je de designs van designbyhuman niet veeelste druk? Ik heb weleens op de site gekeken en kon geen 1 leuke shirt vinden...
Ouch. Gaat moeilijk worden.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:29 schreef Ang3l het volgende:
De onderkant?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:29 schreef Cahir het volgende:
[..]
Kom op, laat je neusgaten weer eens van hun beste kant zien en iedereen smelt voor je.
Wijn is gewoon lekker. Daar is niks homoachtigs aan. het wordt alleen twijfelachtig als je alleen maar zoete witte wijn drinktquote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:05 schreef Cahir het volgende:
WijnJe bevestigt het vooroordeel maar weer eens
.
Zelfs met rose kun je tegenwoordig aankomen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Wijn is gewoon lekker. Daar is niks homoachtigs aan. het wordt alleen twijfelachtig als je alleen maar zoete witte wijn drinkt.
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wijn is gewoon lekker. Daar is niks homoachtigs aan. het wordt alleen twijfelachtig als je alleen maar zoete witte wijn drinkt.
Kom je met Dreamer kijken?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Komt goed. En anders nį de eindshow wel. Je weet dat ik grootse verwachtingen heb he![]()
.
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Komt goed. En anders nį de eindshow wel. Je weet dat ik grootse verwachtingen heb he![]()
.
Die is inderdaad leuk!quote:
Op een terras ja.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:07 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Zelfs met rose kun je tegenwoordig aankomen.
LOLquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kom je met Dreamer kijken?Er zijn nog 2 kaaten over omdat 2 vrienden van ons niet kunnen
ik meende ooit eens opgevangen te hebben dat jij daar werkt/gewerkt hebtquote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:11 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Goh je zou verwachten dat ik die link zou leggen he?
ook.quote:
Ik denk niet dat ik kan, maar ik had het over NA de eindshow. Met een zeker persoon. Waar ik of iemand anders niet bij wķl zijnquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kom je met Dreamer kijken?Er zijn nog 2 kaaten over omdat 2 vrienden van ons niet kunnen
2 tot 3 weken is het in de praktijkquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:11 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Die is inderdaad leuk!
En kost geen fluit...
Al moet je er volgens de site wel 4 tot 5 weken op wachten...
geen ideequote:
ZEG!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik kan, maar ik had het over NA de eindshow. Met een zeker persoon. Waar ik of iemand anders niet bij wķl zijn.
maar daar heeft hij dan toch geen les/training/cursus meer voor nodigquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik kan, maar ik had het over NA de eindshow. Met een zeker persoon. Waar ik of iemand anders niet bij wķl zijn.
zo over het omdraaien van rollen gesproken en Erik voor het blok zetten gesprokenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ZEG!![]()
NA de show moet hij mij eerst naar huis brengen.... Of het moet zijn dat je toch meegaat en dat jij als taxi fungeert. Uiteraard alleen zodat Ang3l aan jouw verwachtingen kan voldoen
Serge, lalalalalaalal.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee Dreamer zit in de wegquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
hij is niet eens Saskiaquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:23 schreef Cahir het volgende:
[..]
Serge, lalalalalaalal.
O je bent Ang3l niet.
Nou, een cursus "hoe uit ik mijn emoties tegen degene die ik leuk vind" zou geen kwaad kunnenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar daar heeft hij dan toch geen les/training/cursus meer voor nodig
quote:
Die hield toch zo van fietsen?quote:
Komt de buurvrouw ook?quote:
Niks mis met witte zoete wijnquote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
What the fuckquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:25 schreef Breezerslet het volgende:
Cahir je bent te laat T vindt al iemand heel leuk hij is 31.
Enorm, ik fiets ook vlot naar Weert en dan met een omweg terug. Maar niet om twee uur 's nachts in mijn uppie.quote:
Ga je er toch maar voor?quote:
Ik werk er nog steeds!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik meende ooit eens opgevangen te hebben dat jij daar werkt/gewerkt hebt
ik ga hem NIET inkoppen.. ik doe het NIETquote:
Klopt, vind ik ook hoor, maar het is wel een beetje homoachtig (homovooroordeelachtig if you please) als je dat alleen drinkt. Maar ik drink het ook graag. Maar niet alleen dat. Dus nu ben ik geen homoquote:
Je bent nooit alleenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:27 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Enorm, ik fiets ook vlot naar Weert en dan met een omweg terug. Maar niet om twee uur 's nachts in mijn uppie.
maar geef toe, het kost je wel moeite om hem niet te maken ?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:29 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ik ga hem NIET inkoppen.. ik doe het NIET
*proest*quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je bent nooit alleen. We zijn in gedachten bij je. Behalve Ang3l, want die is dan met zijn gedachte bij Serge.
ik mag hopen met meer dan alleen zijn gedachtenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Behalve Ang3l, want die is dan met zijn gedachte bij Serge.
*trappel*quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar geef toe, het kost je wel moeite om hem niet te maken ?
maar laatste trein uit H is geen optie ?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:32 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
*proest*
Vertel dat maar als ik volgende week gevonden word, ergens in de bosjes op een verlaten stuk en half aangevreten door insecten..
Die stopt niet in Veldhoven.. en zo laat rijden er geen bussen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar laatste trein uit H is geen optie ?
Hoe krijgen jullie dat toch allemaal voor elkaar?quote:
Volgens mij wil hij eerder dat wij een foto van hem met Tyra makenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:40 schreef Jerruh het volgende:
[..]
moet cdp wel ff foto maken van ons met tyra he
waar?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Jerruh, botste ik zaterdag bijna tegen je op, of was dat iemand anders?
Dat weet ik niet meerquote:
nou, was het savonds? :d want toen stond ik de hele tijd achter de bar in de rechterquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer. En ik had pas door dat ik misschien dacht dat jij het was (en dat is dus niet zeker
) toen ik er later aan terugdacht. Maar ik weet niet meer waar het was. Of wanneer. Of of jij het was
.
ben jij achter de bar al niet meer veilig voor tegen je opbotsende mensen ?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:47 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nou, was het savonds? :d want toen stond ik de hele tijd achter de bar in de rechter
gezien mijn blauwe plekken: neequote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ben jij achter de bar al niet meer veilig voor tegen je opbotsende mensen ?
Graag gedaanquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:59 schreef hierissieweer het volgende:
MisterO Ik hou nog steeds van je! Dankzij jouw boekentip ben ik door de criteria heen voor mijn pedagogiek verslag! THANX!
Als hij zijn snotjes eruit haalt, dan neem ik hem wel. Ben ik ook gelijk van mijn probleem af... (hoeveel topics moet je het volhouden?)quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:29 schreef Cahir het volgende:
[..]
Kom op, laat je neusgaten weer eens van hun beste kant zien en iedereen smelt voor je.
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:10 schreef DR34M3R het volgende:
Voor op het prikbord:
Ik, rechtse homo, zoek een een bij voorkeur linkse allochtoon om samen de gulden middenweg te bewandelen.
Wie laat mij zien dat de prachtige kleuren tussen het zwart en het wit, waar ik wel ooit van gehoord heb, maar die ik nooit ervaren heb, werkelijk bestaan?
Paul89
Was het maar waar, ik kan er goed van afblijven en drink soms weken niet. Maar als ik drink lijk ik net een alcoholistquote:
21 uur had ff de v&d lijn gebeld (stond niet op de site) De buit: 3 ouwe mannen pyama broeken, 2 ouwe mannen pyama's (ruitje was leukquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
www.vd.nl
maar volgens mij is dit mosterd na de maaltijd en gingen ze om 20.00 uur dicht
tegen die tijd wel goed en veilig achter slot en grendelquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:04 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Was het maar waar, ik kan er goed van afblijven en drink soms weken niet. Maar als ik drink lijk ik net een alcoholist![]()
Hoe is het met de wijvoorraad stroek?
Sinds afgelopen zondag haha. Ik zei nog muts als je me je foto of profie liet zien kon ik hem aan je voorstellen maar nee jij ho maarquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:27 schreef Cahir het volgende:
[..]
What the fuck. Dat is gedaan in een paar weken.
Er is niks gebeurd. Tegen de tijd dat ik mijn move ga doen is ie alweer vrijgezel hoor. Weer nou eerlijk, hoe lang kan een relatie stand houden met zoveel verschil.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:09 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Sinds afgelopen zondag haha. Ik zei nog muts als je me je foto of profie liet zien kon ik hem aan je voorstellen maar nee jij ho maar.
Dat kan beter, venijniger.quote:
hij is van vakantie terug, ik heb hem zaterdag nog op PANN gezienquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:18 schreef Cahir het volgende:
Paul is op vakantie of is de weg naar FOK! kwijt?
ja en wat gebeurt er dan met die personen waarbij het dan nog niet gelukt is ?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Kut kut kut, nog maar een paar posts en een topic om aan een man te komen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |