quote:Op maandag 23 juni 2008 16:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Bij mij is het zo dat ik als de dood ben me op terrein te begeven wat ik niet ken. Dan weet ik niet wat ik moet doen, ben ik bang om af te gaan, kan ik misschien niet meer terug. Straks valt het tegen, straks doe ik iets beschamends, straks ben ik opeens echt gelukkig.
Het is zo veel makkelijker om lekker in een zielig zelfmedelijdenhoekje te gaan zitten. Dat is wel lekker vertrouwd. Je kan altijd van je eigen zelfmedelijden en doemdenkerij op aan. Dat valt nooit tegen.
neemt Dr Ruth dan nog steeds consulten af ?quote:Op maandag 23 juni 2008 16:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
er zijn ook dokters waar je daarvoor terecht kan
Maar nu was ik de 300ste, maar dat gebeurt inderdaad wel eens dat men zo synchroon post dat er nog een post voor het automatische slotje past.quote:Op maandag 23 juni 2008 17:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja die modjes drukken hun berichten door, ook na nummer 300
Kom uit dat hoekje en leefquote:
Natuurlijk draait een relatie niet alleen om seks, maar het is niet iets wat je met jan en allemaal doet. Volgens jouw leefstijl dus wel. Ik word gewoon pissig om mensen die seks als een tussendoortje zien.quote:Op maandag 23 juni 2008 16:25 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Jouw relaties draaien alleen om seks ? hmmm mager hoor, zo een relatie zou ik nou weer niet willen hebben. Zo zie je maar weer iedereen is anders
Ach. Af en toe een kroket uit de muur is toch ook lekker?quote:Op maandag 23 juni 2008 17:30 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Natuurlijk draait een relatie niet alleen om seks, maar het is niet iets wat je met jan en allemaal doet. Volgens jouw leefstijl dus wel. Ik word gewoon pissig om mensen die seks als een tussendoortje zien.
ach en jij hebt natuurlijk nog nooooooit gewoon een nachtje gehad met iemand gewoon voor de lol, het was altijd serieus bij jouwquote:Op maandag 23 juni 2008 17:30 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Natuurlijk draait een relatie niet alleen om seks, maar het is niet iets wat je met jan en allemaal doet. Volgens jouw leefstijl dus wel. Ik word gewoon pissig om mensen die seks als een tussendoortje zien.
Bij hem is het iedere 5 minuten serieus en de liefde van z'n levenquote:Op maandag 23 juni 2008 17:43 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ach en jij hebt natuurlijk nog nooooooit gewoon een nachtje gehad met iemand gewoon voor de lol, het was altijd serieus bij jouw
Mooi geschreven Nuno het deed me hier aan denken:quote:Op maandag 23 juni 2008 17:22 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Kom uit dat hoekje en leef
Heb sex met een verkeerde
wordt verliefd en afgewezen
wordt verliefd en wederzijds en het gaat na een jaar over want het was de eerste
ga op je bek en sta op
wijs iemand af
wordt weer verliefd en begin een relatie
MAAR BLIJF NIET IN DAT HOEKJE ZITTEN
Daar is een methode voor, het zogenaamde backcasting.quote:Op maandag 23 juni 2008 16:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Risico's nemen is ook kei-eng. Als ik daar iets tegen wist ( behalve het "je moet het gewoon dóen" waar ik zo'n hekel aan heb
) dan was ik ook een stuk gelukkiger
.
gaat jou niks aan en het is in een ander context, je hebt een relatie ik nietquote:Op maandag 23 juni 2008 17:43 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ach en jij hebt natuurlijk nog nooooooit gewoon een nachtje gehad met iemand gewoon voor de lol, het was altijd serieus bij jouw
En toch... zo erg fire & Ice zijn Nuno & ik toch niet?quote:
Jij bent echt geen ijskoningin. Zo kom je in ieder geval totaal niet overquote:Op maandag 23 juni 2008 19:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En toch... zo erg fire & Ice zijn Nuno & ik toch niet?
quote:Op maandag 23 juni 2008 19:56 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jij bent echt geen ijskoningin. Zo kom je in ieder geval totaal niet over
Jij komt juist over als een gevoelige jongen, dus waar dat ijskoningin vandaan komt, heb ik geen ideequote:Op maandag 23 juni 2008 20:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]Af en toe wel.
De topictitel sloeg volgens mij op het feit dat ik het een keer voor Nuno opnam en Erik zei "Wow, hell is freezing over!". Dacht ik. meen ik. Correct me if I'm wronf Erik.
fire & ice in de vorm dat jullie pal tegenover elkaar staan qua mening ofquote:Op maandag 23 juni 2008 19:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hey het was Erik z'n opmerkingquote:Op maandag 23 juni 2008 20:10 schreef Cahir het volgende:
[..]
fire & ice in de vorm dat jullie pal tegenover elkaar staan qua mening of
Ja Cahir snapt het weer eens niet
Dat hoop ik voor je! Anders snel blokkerenquote:Op maandag 23 juni 2008 18:10 schreef Cairon het volgende:
Ik ben m'n pinpas verloren, misschien dat 'ie bij m'n Jezus ligt.
als je mijn leeftijd bereikt hebt, stop je vanzelf met het streven om heel de wereld te willen begriijpen.quote:
volgens mij ook meer fire & fire, dat zou erg explosief kunnen zijnquote:Op maandag 23 juni 2008 19:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
imagequote:Op maandag 23 juni 2008 20:09 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jij komt juist over als een gevoelige jongen, dus waar dat ijskoningin vandaan komt, heb ik geen idee
schat laten we het eens zijn dat we het oneens zijn ddarover, er is nu genoeg over gezegd. |En zoals ik al zei mijn leven is de jouwe niet, net zo min als de jouwe de mijne is. Ik oordeel niet over je (maar vind je af en toe wel schattig en grappig en naief)quote:Op maandag 23 juni 2008 18:41 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
gaat jou niks aan en het is in een ander context, je hebt een relatie ik niet.
@Angel
Oei! Erg gevaarlijk dan!quote:Op maandag 23 juni 2008 20:14 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
volgens mij ook meer fire & fire, dat zou erg explosief kunnen zijn
quote:Op maandag 23 juni 2008 20:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oei! Erg gevaarlijk dan!
Misschien moeten wij elkaar maar nooit tegenkomen
ik ben stoerquote:Op maandag 23 juni 2008 20:17 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
schat laten we het eens zijn dat we het oneens zijn ddarover, er is nu genoeg over gezegd. |En zoals ik al zei mijn leven is de jouwe niet, net zo min als de jouwe de mijne is. Ik oordeel niet over je (maar vind je af en toe wel schattig en grappig en naief)
of zorgen voor een paar stoere brandweermeneren om mensen uit benarde situaties te dragenquote:Op maandag 23 juni 2008 20:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oei! Erg gevaarlijk dan!
Er is nu nachtnet he?quote:Op maandag 23 juni 2008 20:21 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
![]()
wanneer kom je eens richting Rotterdam
ja ja en schattig als ik jou tegenkom dan zou ik je de wangen willen knijpen zoals mijn oma altijd deed en zeggen hallo sammietje van mequote:
Of 2 ice's die het neutraliseren.quote:Op maandag 23 juni 2008 20:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
of zorgen voor een paar stoere brandweermeneren om mensen uit benarde situaties te dragen![]()
![]()
![]()
Over 2 1/2 maand ben ik in Utrech/Zeist vanwege feest van vrienden, misschien moet ik een dagje EHVN inplannenquote:Op maandag 23 juni 2008 20:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oei! Erg gevaarlijk dan!
Het is eerlijk, en herkenbaar. Maar wat is het ergste dat je kunt overkomen als je eens uit dat hoekje zou kruipen? Probeer het eens, ik denk dat er een wereld voor je open gaat!quote:
jij komt naar pann meets frisofeest @ effenaar op 30 aug 2008 ?quote:Op maandag 23 juni 2008 20:29 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Over 2 1/2 maand ben ik in Utrech/Zeist vanwege feest van vrienden, misschien moet ik een dagje EHVN inplannen
je kunt niet douchen als het onweertquote:Op maandag 23 juni 2008 20:31 schreef wonderer het volgende:
Waarom gaat het altijd onweren als ik wil ga douchen? Mijn hele planning loopt in de soep
Fighting fire with firequote:Op maandag 23 juni 2008 20:29 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Over 2 1/2 maand ben ik in Utrech/Zeist vanwege feest van vrienden, misschien moet ik een dagje EHVN inplannen
Jij weet niet dat dat één van de basisregels is bij onweer?quote:
Dat is een goed plan, een week te vroeg volgens mij maar zal eens kijken wat mijn vrienden ervan vinden want alleen durf ik natuurlijk nietquote:Op maandag 23 juni 2008 20:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij komt naar pann meets frisofeest @ effenaar op 30 aug 2008 ?
Hmmz, eens kijken of ik de 30e kan. Het is iig geen LL dan!quote:Op maandag 23 juni 2008 20:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij komt naar pann meets frisofeest @ effenaar op 30 aug 2008 ?
ja pas maar op, homo eindhoven vreet jullie op met huid en haarquote:Op maandag 23 juni 2008 20:36 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dat is een goed plan, een week te vroeg volgens mij maar zal eens kijken wat mijn vrienden ervan vinden want alleen durf ik natuurlijk nietDat wordt dan ook kakkers meets the rest of the world
anders lees je even terugquote:Op maandag 23 juni 2008 20:29 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Het is eerlijk, en herkenbaar. Maar wat is het ergste dat je kunt overkomen als je eens uit dat hoekje zou kruipen? Probeer het eens, ik denk dat er een wereld voor je open gaat!
Die regel ken ik ook niet hoor...quote:Op maandag 23 juni 2008 20:34 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jij weet niet dat dat één van de basisregels is bij onweer?
Mysteryland is de week eerderquote:Op maandag 23 juni 2008 20:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hmmz, eens kijken of ik de 30e kan. Het is iig geen LL dan!
Zou MisterO dan wel de afdeling naar het zonnige zuiden durven te aanvraarden ?quote:Op maandag 23 juni 2008 20:36 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dat is een goed plan, een week te vroeg volgens mij maar zal eens kijken wat mijn vrienden ervan vinden want alleen durf ik natuurlijk nietDat wordt dan ook kakkers meets the rest of the world
2 dagen voor m'n vakantie.. ik ga er niet bij zijn denk ik zoquote:Op maandag 23 juni 2008 20:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hmmz, eens kijken of ik de 30e kan. Het is iig geen LL dan!
Ja! Klopt!quote:
quote:Op maandag 23 juni 2008 20:34 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jij weet niet dat dat één van de basisregels is bij onweer?
Hmm.. oke...quote:Op maandag 23 juni 2008 20:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou, als de bliksem inslaat op de waterleiding dan heb je een probleem zegmaar
Ik heb na 8 juli ofzo ook weer heel veel tijd, tenminste, dan is alles voor de film gefilmd, dus daarna kan ik weer een sociaal leven gaan hebbenquote:Op maandag 23 juni 2008 20:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja! Klopt!
Weet je, volgens mij krijg ik de komende 2 maanden weer wat tijd. Dansles stopt na volgende week wat me gewoon 3 vrije avonden in de week erbij geeft. Theaterseizoen ligt stop. Concerten heb ik pas in augustus (Lowlands en The Gossip). Ik moet echt eens wat tijd gaan vrijmaken voor mezelf en voor mensen.
Kans is klein, maar als het onweer vlakbij is, en hij slaat in op de waterleiding (dus ergens in de grond, of een huis verderop in de straat) dan vertel je het waarschijnlijk niet meer na als je onder de douche staat.quote:Op maandag 23 juni 2008 20:44 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hmm.. oke...
hoe groot is die kans?
hahahaha ik moest (glim)lachen en R. vroeg wat er grappig was en zei dat hij dat wel wou zien dan.quote:Op maandag 23 juni 2008 20:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja pas maar op, homo eindhoven vreet jullie op met huid en haar
Het is in Amerika verboden te douchen als het onweert i.v.m. gevaar.quote:
Aaah vandaar dat mijn moeder altijd zei vroeger als het onweerde: "ga jij even lekker douchen schat" tegen mij, De Bitchquote:Op maandag 23 juni 2008 20:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Kans is klein, maar als het onweer vlakbij is, en hij slaat in op de waterleiding (dus ergens in de grond, of een huis verderop in de straat) dan vertel je het waarschijnlijk niet meer na als je onder de douche staat.
Uhuh, laat mij maar de freakshow optrommelen!quote:Op maandag 23 juni 2008 20:37 schreef Stroekie het volgende:
ja pas maar op, homo eindhoven vreet jullie op met huid en haar
schattige is al eraf ben al 25 gozertjequote:Op maandag 23 juni 2008 20:26 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja ja en schattig als ik jou tegenkom dan zou ik je de wangen willen knijpen zoals mijn oma altijd deed en zeggen hallo sammietje van me
En vervolgens besteedt je alle drama uit?quote:Op maandag 23 juni 2008 11:49 schreef Ang3l het volgende:
Het is toch altijd freak & drama-night als ik er ben? Waar het dan ook is?
aaahhhhhhhh da's gemeen, die jongen een beetje lekker zitten maken met je gegniffel achter de pc en hun nu de komende tijd gek van nieuwgierigheid makenquote:Op maandag 23 juni 2008 20:47 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
hahahaha ik moest (glim)lachen en R. vroeg wat er grappig was en zei dat hij dat wel wou zien dan.
Dat ik tennis betekent heulmaal niet dat ik een kakker ben!quote:Op maandag 23 juni 2008 20:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zou MisterO dan wel de afdeling naar het zonnige zuiden durven te aanvraarden ?
komende vrijdag auditie ?quote:Op maandag 23 juni 2008 20:50 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Uhuh, laat mij maar de freakshow optrommelen!
dit wordt steeds aantrekkelijker, moet je kaartjes kopen van te voren ? is het friso of pann ?quote:Op maandag 23 juni 2008 20:50 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Uhuh, laat mij maar de freakshow optrommelen!
biotherm homme total revitaliser doet wonderenquote:Op maandag 23 juni 2008 20:50 schreef Breezerslet het volgende:
http://www.gay.nl/sammieeeee pff wat zie ik toch oud uit.
kakkertjequote:Op maandag 23 juni 2008 20:52 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dat ik tennis betekent heulmaal niet dat ik een kakker ben!
had helemaal niets met tennis of kakker te maken maar alles met je " angst" vorige week om in Eindhoven naar de jeansshop te komenquote:Op maandag 23 juni 2008 20:52 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dat ik tennis betekent heulmaal niet dat ik een kakker ben!
pann kijkt nog niet verder dan 2 aug als ze naar amsterdam gaanquote:Op maandag 23 juni 2008 20:54 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
dit wordt steeds aantrekkelijker, moet je kaartjes kopen van te voren ? is het friso of pann ?
te dik gespierd naar mijn smak en zijn kopquote:Op maandag 23 juni 2008 20:54 schreef Cahir het volgende:
http://www.gay.nl/Jimmy1988
Die gaat veel berichten krijgen.
Ah ja, nou Eindhoven is wel ver zeg... moet nog even kijken, lijkt me opzich ook wel leuk! vooral als de hele gangbang komt.quote:Op maandag 23 juni 2008 20:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
had helemaal niets met tennis of kakker te maken maar alles met je " angst" vorige week om in Eindhoven naar de jeansshop te komen![]()
![]()
sorry maar hij zei dat nadat ik hemuitgelegd had dat EHVN mij en de rest zou opeten met huid en haar. Hij gelooft dat niet zo denk ikquote:Op maandag 23 juni 2008 20:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
aaahhhhhhhh da's gemeen, die jongen een beetje lekker zitten maken met je gegniffel achter de pc en hun nu de komende tijd gek van nieuwgierigheid maken
kus voor R![]()
R Nuno is not kind for you because he's laughing but not explaining why
issie niet een beetje oud voor jou ?quote:Op maandag 23 juni 2008 20:54 schreef Cahir het volgende:
http://www.gay.nl/Jimmy1988
Die gaat veel berichten krijgen.
Hierquote:Op maandag 23 juni 2008 21:00 schreef Cahir het volgende:
Waar bevind MIsterO zich eigenlijk?
toch vrees ik na het woord gangband dat LGE dat weekend onderdak zoekt elders in europaquote:Op maandag 23 juni 2008 20:59 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ah ja, nou Eindhoven is wel ver zeg... moet nog even kijken, lijkt me opzich ook wel leuk! vooral als de hele gangbang komt.
Friso. Ik ga uit van verkoop aan de deur...quote:Op maandag 23 juni 2008 20:54 schreef Nuno_G het volgende:
dit wordt steeds aantrekkelijker, moet je kaartjes kopen van te voren ? is het friso of pann ?
Terwijl dat ding op vrijdag niet bleek te werken.quote:Op maandag 23 juni 2008 20:56 schreef Stroekie het volgende:
had helemaal niets met tennis of kakker te maken maar alles met je " angst" vorige week om in Eindhoven naar de jeansshop te komen![]()
![]()
met wat jij erover verteld hebt werkt die volgens mij helemaal niet, maar strijkt slechts aanwezigheidspremie opquote:Op maandag 23 juni 2008 21:05 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Terwijl dat ding op vrijdag niet bleek te werken.
Stond zaterdag wel in de Pecheur.
Het wordt steeds leuker als Cahir ook komt dan ga ik zeker maarquote:Op maandag 23 juni 2008 20:59 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ah ja, nou Eindhoven is wel ver zeg... moet nog even kijken, lijkt me opzich ook wel leuk! vooral als de hele gangbang komt.
Klopt. Nichten werken namelijk per definitie nooit.quote:Op maandag 23 juni 2008 21:07 schreef Stroekie het volgende:
met wat jij erover verteld hebt werkt die volgens mij helemaal niet, maar strijkt slechts aanwezigheidspremie op
Dat snapte ik wel hoorquote:
tuurlijk wel, heel de dag door aan hun uiterlijkquote:Op maandag 23 juni 2008 21:08 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Klopt. Nichten werken namelijk per definitie nooit.
zo fóut!quote:Op maandag 23 juni 2008 21:09 schreef Breezerslet het volgende:
http://www.gay.nl/ZineDuMaroc19
lekerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
ahumquote:Op maandag 23 juni 2008 21:08 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Klopt. Nichten werken namelijk per definitie nooit.
dan kom je maar alvast op zaterdagmiddag, dan maakt Rourke wel een tour du shop met als eindpunt die jeanszaak aan Demerquote:Op maandag 23 juni 2008 21:08 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Het wordt steeds leuker als Cahir ook komt dan ga ik zeker maar
[zakje mode aan/] Wat moet ik aantrekken ik moet op zijn minst 3 nieuwe outfits aaanschaffen met bijbehorende schoenen etc [zakje mode uit]
Als Paul komt, komt ie wel hoor.quote:Op maandag 23 juni 2008 21:08 schreef Nuno_G het volgende:
Het wordt steeds leuker als Cahir ook komt dan ga ik zeker maar
tis een biquote:Op maandag 23 juni 2008 21:09 schreef Breezerslet het volgende:
http://www.gay.nl/ZineDuMaroc19
lekerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Nee joh, in de Piazza eindigen we natuurlijk.quote:Op maandag 23 juni 2008 21:11 schreef Stroekie het volgende:
dan kom je maar alvast op zaterdagmiddag, dan maakt Rourke wel een tour du shop met als eindpunt die jeanszaak aan Demer
Ga ik mee! dan wil ik ook naar de 'helse' Men at workquote:Op maandag 23 juni 2008 21:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan kom je maar alvast op zaterdagmiddag, dan maakt Rourke wel een tour du shop met als eindpunt die jeanszaak aan Demer
* PJORourke zoekt nazi-carnavalspak op uit zolder.quote:Op maandag 23 juni 2008 21:12 schreef Stroekie het volgende:
reken maar dat die daar wel rond zal lopen
ik beloof helemaal niksquote:Op maandag 23 juni 2008 21:13 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee joh, in de Piazza eindigen we natuurlijk.We beginnen bij Artishockk, als je belooft je lachen te kunnen inhouden.
You're on your own there, baby.quote:Op maandag 23 juni 2008 21:13 schreef MisterO het volgende:
Ga ik mee! dan wil ik ook naar de 'helse' Men at work
je geilt op Paul geef toequote:Op maandag 23 juni 2008 21:15 schreef Cahir het volgende:
[..]
Godverdomme, homo's en hun conclusies ook altijd
wel op t hequote:Op maandag 23 juni 2008 21:17 schreef Cahir het volgende:
[..]
Nee. Ik zeg niet dat ie lelijk is ofzo, hij's wel cute. Maar ik geil niet op hem.
Nee, dat doen we in de vooravond bij Tibet.quote:Op maandag 23 juni 2008 21:18 schreef Stroekie het volgende:
tuurlijk niet, ook die middag gaan we gebruiken voor het verleggen van grenzen
daarom hebben we ook een middagprogrammaquote:Op maandag 23 juni 2008 21:17 schreef Cahir het volgende:
[..]
We moeten die make-up meid van 2 topics geleden nog allemaal bezoeken_!
ik voorzie logistieke problemenquote:Op maandag 23 juni 2008 21:19 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee, dat doen we in de vooravond bij Tibet.
Oh, zelfs m'n grootje had dat ingezien.quote:
Ik vind die Paul helemaal niet aantrekkelijk maar heb wel zin om hem om mijn vingers te winden gewoon to make a pointquote:
en dan zeker starten met een picknick in het plantsoenquote:Op maandag 23 juni 2008 21:19 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee, dat doen we in de vooravond bij Tibet.
Ik word er ook op slag links van.quote:Op maandag 23 juni 2008 21:21 schreef Nuno_G het volgende:
Ik vind die Paul helemaal niet aantrekkelijk maar heb wel zin om hem om mijn vingers te winden gewoon to make a point
Niet in het Stadswandelpark?quote:Op maandag 23 juni 2008 21:22 schreef Stroekie het volgende:
en dan zeker starten met een picknick in het plantsoen
Wie?quote:Op maandag 23 juni 2008 21:21 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Oh, zelfs m'n grootje had dat ingezien.
Anne Frank Plantsoen dan komt sam zeker genoeg marokkanen daar heb ik gehoordquote:Op maandag 23 juni 2008 21:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dan zeker starten met een picknick in het plantsoen
Je moet er wel voor betalen, maar je krijgt er ook wat voor terug!quote:Op maandag 23 juni 2008 21:26 schreef Nuno_G het volgende:
Anne Frank Plantsoen dan komt sam zeker genoeg marokkanen daar heb ik gehoord
sorry maar ik moest hardop lachenquote:Op maandag 23 juni 2008 21:26 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Beter een Marokkaan dan een Portugeesquote:Op maandag 23 juni 2008 21:26 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ja HIVquote:Op maandag 23 juni 2008 21:27 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Je moet er wel voor betalen, maar je krijgt er ook wat voor terug!
Waarom ga je dan naar Portugal?quote:Op maandag 23 juni 2008 21:30 schreef Breezerslet het volgende:
Beter een Marokkaan dan een Portugees
30 augustus...quote:Op maandag 23 juni 2008 21:30 schreef Cahir het volgende:
Is de datum al geprikt dan?
Daar kom jij nog wel van terug, ik ga nu al de brigade mobiliseren ooooh je krijgt spijt wat je gezegd hebtquote:Op maandag 23 juni 2008 21:30 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Beter een Marokkaan dan een Portugees
Oeh die cd moet ik ook weer eens opduikelen...quote:
sorry maar daar moet ik je helaas in teleurstellenquote:Op maandag 23 juni 2008 21:32 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
je krijgt het eerder van jou dan van hun gok ik zo.
Maar waarom dan niet in Marokko?quote:
jij gaat het dus nog druk krijgen, je moet het thuisfront mobiliseren voor de ontvangst van Sam, en je tegelijkertijd voorbereiden en in trainingskamp voor the battle of Eindhovenquote:Op maandag 23 juni 2008 21:32 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Daar kom jij nog wel van terug, ik ga nu al de brigade mobiliseren ooooh je krijgt spijt wat je gezegd hebt
Word een paar extra apaches en leopards inslaan.quote:Op maandag 23 juni 2008 21:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij gaat het dus nog druk krijgen, je moet het thuisfront mobiliseren voor de ontvangst van Sam, en je tegelijkertijd voorbereiden en in trainingskamp voor the battle of Eindhoven
zover is Oirschot niet uit de buurtquote:Op maandag 23 juni 2008 21:37 schreef Cahir het volgende:
[..]
Word een paar extra apaches en leopards inslaan.
wiens naam begint met een M ?quote:Op maandag 23 juni 2008 21:37 schreef PJORourke het volgende:
Ik ken wel een verwijfde Portugees in Eindhoven trouwens.
makkelijk heb sam's link en foto al ddorgestuurd naar Lisboa en de arrogante bitch uithangen voor dat Paul figuur komt natuurlijkquote:Op maandag 23 juni 2008 21:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij gaat het dus nog druk krijgen, je moet het thuisfront mobiliseren voor de ontvangst van Sam, en je tegelijkertijd voorbereiden en in trainingskamp voor the battle of Eindhoven
Nee, J. Heeft een Peugeot 206 CC.quote:
Wat is zijn naam en heb je een foto? ik hoop niet dat het isquote:Op maandag 23 juni 2008 21:37 schreef PJORourke het volgende:
Ik ken wel een verwijfde Portugees in Eindhoven trouwens.
quote:Op maandag 23 juni 2008 21:39 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
makkelijk heb sam's link en foto al ddorgestuurd naar Lisboa en de arrogante bitch uithangen voor dat Paul figuur komt natuurlijk
Joao dusquote:
ik breng alleen maar mijn arbeidszame uren in Eindhoven doorquote:
Nee, Jorge.quote:
Gelukkig kon me al niet voorstellen dat Joao in een peugoet 206 rondrijdtquote:
ik ben trots op jequote:Op maandag 23 juni 2008 21:45 schreef hierissieweer het volgende:
Humz, eigenlijk heb ik best wel een leuke en toffe klas!Vandaag als afsluiting wezen BBQ'en bij een klasgenoot thuis, was erg gezellig.
Natuurlijk eerst mijn tentamen gemaakt (wat echt nergens op sloeg by de weg, had nog het verkeerde geleerd (een hele lap text uit de reader ipv de hand-outs van de college) maar bleek uiteindelijk dat er een hoop uit de reader werd gevraagd... Wel leuk als je naar de toets van iedereen te horen krijgt dat ze bij mij afgekeken hadden... Mijn reactie, Ow, dus je dacht dat ik het goed geleerd had? Hun reactie in de trant, dat niet maar tijdens de lessen wist je ook alles al te vertellen dus...
Maar goed, leuk dus!
Ik heb trouwens ook besloten met volle moed aan het volgende jaar te beginnen en te kiijken of ik het dan haal of niet. (met andere woorden, over 2 jaar mag ik BSW achter mijn naam zetten (of Bacc. voor mijn naam))
Dat staat voor bachanaal ?quote:Op maandag 23 juni 2008 21:45 schreef hierissieweer het volgende:
Humz, eigenlijk heb ik best wel een leuke en toffe klas!Vandaag als afsluiting wezen BBQ'en bij een klasgenoot thuis, was erg gezellig.
Natuurlijk eerst mijn tentamen gemaakt (wat echt nergens op sloeg by de weg, had nog het verkeerde geleerd (een hele lap text uit de reader ipv de hand-outs van de college) maar bleek uiteindelijk dat er een hoop uit de reader werd gevraagd... Wel leuk als je naar de toets van iedereen te horen krijgt dat ze bij mij afgekeken hadden... Mijn reactie, Ow, dus je dacht dat ik het goed geleerd had? Hun reactie in de trant, dat niet maar tijdens de lessen wist je ook alles al te vertellen dus...
Maar goed, leuk dus!
Ik heb trouwens ook besloten met volle moed aan het volgende jaar te beginnen en te kiijken of ik het dan haal of niet. (met andere woorden, over 2 jaar mag ik BSW achter mijn naam zetten (of Bacc. voor mijn naam))
Ken je echt een Joao in Eindhoven?quote:Op maandag 23 juni 2008 21:46 schreef Nuno_G het volgende:
Gelukkig kon me al niet voorstellen dat Joao in een peugoet 206 rondrijdt
is ook geen meetingquote:
het weer wordt wel steeds beter, maar ik weet niet hoever je school van je huis af is?quote:Op maandag 23 juni 2008 21:48 schreef hierissieweer het volgende:
Fuck a duck, ik moet dit jaar nog 18 studie punten gaan halen... Dan heb ik mijn P. Leraar is zo vriendelijk geweest om een overzicht voor mij uit te printen, maar die ligt op school (lees ik net op mijn mail) dus van de week maar ff naar school (fietsen?)
Ik ken een Joao die eerst in Deventer of omstreken woonde en erover dacht om naar eindhoven te verhuizen vanwege werk. Ik weet niet of hij dat werkelijk gedaan heeft. Zal hem eens aanspreken op MSN (maar ik heb een hekel aan MSN dus dat kan wel even duren)quote:
stuur je ze voor die tijd nog wel even naar de kapper zodat ze echt JT haar hebben ?quote:Op maandag 23 juni 2008 21:50 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
is ook geen meetingIk heb ze verteld dat je denkt dat portugzen niet goed zijn in bed en ze zijn nu beledigd en willen iets anders bewijzen. En ja het zijn sletten maar daar merk jij niks van, het lijkt heel anders
ik word dus vertroeffeldquote:Op maandag 23 juni 2008 21:50 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
is ook geen meetingIk heb ze verteld dat je denkt dat portugzen niet goed zijn in bed en ze zijn nu beledigd en willen iets anders bewijzen. En ja het zijn sletten maar daar merk jij niks van, het lijkt heel anders
ze hebben allemaal donker haar en zullen dat niet veranderen maar een paar wel kort zoals Sam het wil, dus dat zal geen problemen opleveren. De grootste slet heeft trouwens lang haar en ik denk stiekum dat zelfs Sam dat niet kan weerstaan. (en nee ik ben dat niet)quote:Op maandag 23 juni 2008 21:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
stuur je ze voor die tijd nog wel even naar de kapper zodat ze echt JT haar hebben ?
Met de auto 15 a 20 minuten (ligt er aan of ik over de snelweg ga of tussendoor) Met de fiets 10 minutenquote:Op maandag 23 juni 2008 21:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
het weer wordt wel steeds beter, maar ik weet niet hoever je school van je huis af is?
Ik ben 2 weken achterelkaar hetero uitgeweestquote:Op maandag 23 juni 2008 22:15 schreef MisterO het volgende:
Deze week als vanouds hetero uit tijdens de TT, maar ik blijf mn zoete witte wijn drinken!
Nou ja, het zal voor mij ook niet helemaal hetero uit zijn met D erbijquote:Op maandag 23 juni 2008 22:16 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Ik ben 2 weken achterelkaar hetero uitgeweest.
Baccalaureusquote:
Heb je het al gevraagd bij je ouders?quote:Op maandag 23 juni 2008 22:17 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nou ja, het zal voor mij ook niet helemaal hetero uit zijn met D erbijmaar mn vrienden zijn wel hetero! ff kijken hoe dat zal gaan...
Neh, maar dat zal wel goed moeten komen, anders verzin ik wel even wat.quote:Op maandag 23 juni 2008 22:18 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Heb je het al gevraagd bij je ouders?
Fotoquote:Op maandag 23 juni 2008 22:20 schreef Breezerslet het volgende:
Mijn date gaat door yeah
Sam je komt toch in Bairro Alto terecht en de grens tussen hetero en homo is daar heel vaag. Vrouwen genoeg en mannen ook. Zeg wel even tegen je "hetero" vrienden dat ze het niet raar moeten vinden maar gewoon nee moeten zeggenquote:Op maandag 23 juni 2008 22:11 schreef Breezerslet het volgende:
Ik heb een gozer uitgevraagd voor een date voor aankomend zondag.
@Nuno ik ga zeer waarschijnlijk in Portugal niet gay uit, ik ga op vakantie met hetero vrienden.
Birgiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit!!!quote:
Ik meet niet en het lijkt me sterk dat ik jullie tegen het lijf zal lopen. En als dat zou gebeuren, herkennen jullie me toch niet.quote:Op maandag 23 juni 2008 21:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
toch vrees ik na het woord gangband dat LGE dat weekend onderdak zoekt elders in europa
Ik heb uitstekende gaydar.quote:Op maandag 23 juni 2008 22:32 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Ik meet niet en het lijkt me sterk dat ik jullie tegen het lijf zal lopen. En als dat zou gebeuren, herkennen jullie me toch niet..
wat is er nu weer gebeurt ben je al niet meer verliefd, zijn z'n 5 minuten om ?quote:Op maandag 23 juni 2008 22:37 schreef Breezerslet het volgende:
Wat een kut gozertje ik ben hem zat ik sta op het punt date te cancelen.
ik irriteer me aan hemquote:Op maandag 23 juni 2008 22:39 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
wat is er nu weer gebeurt ben je al niet meer verliefd, zijn z'n 5 minuten om ?
Natuurlijk icm GPS.quote:Op maandag 23 juni 2008 22:42 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
En daar kun je mij mee traceren?.
Dit wist ik niet.quote:Op maandag 23 juni 2008 22:43 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ergeren. Je ergert je aan iemand, of iemand irriteert jou. Niet andersom..
Wel gedaan ja. Hoezo?quote:Op maandag 23 juni 2008 22:48 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Studeer je eigenlijk aan de TU/e?.
Ik erger aan hem dus, maar ja ik zie wel.quote:Op maandag 23 juni 2008 22:43 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ergeren. Je ergert je aan iemand, of iemand irriteert jou. Niet andersom..
Let the triangulation begin. :8 Ik zeg: bouwkunde. : Yquote:Op maandag 23 juni 2008 22:51 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Ik probeer een risico-analyse te maken, van de kans dat ik onverhoopt ergens wordt gespot..
doe ook meteen een SWOT analysequote:Op maandag 23 juni 2008 22:51 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ik probeer een risico-analyse te maken, van de kans dat ik onverhoopt ergens wordt gespot..
vrijdag ontmoet je je nieuwe vriendje en zondag heb je een date en je noemt mij een slet ?quote:Op maandag 23 juni 2008 22:52 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Ik erger aan hem dus, maar ja ik zie wel.
Ik verheug me op volgende week vrijdag dan zie ik mijn aanstaande vriendje, niet officieel nog niet maar mijn beste vriendin probeert al een tijdje hem aan me te koppelen en volgende vrijdag gaat het gebeuren. Finally mijn eigen Italiaan
Je ergert je aan hem.quote:Op maandag 23 juni 2008 22:52 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Ik erger aan hem dus, maar ja ik zie wel.
Nou ja. Vreemd gaan is inderdaad geen risico bij jou, jouw crushes zijn al voorbij voordat je tijd hebt om uit te kleren te gaan.quote:Ik verheug me op volgende week vrijdag dan zie ik mijn aanstaande vriendje, niet officieel nog niet maar mijn beste vriendin probeert al een tijdje hem aan me te koppelen en volgende vrijdag gaat het gebeuren. Finally mijn eigen Italiaan
Bij "wel gedaan" wist ik al voldoende.quote:Op maandag 23 juni 2008 22:53 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Let the triangulation begin. :8 Ik zeg: bouwkunde. : Y
En je zit er helemaal naast.quote:Op maandag 23 juni 2008 22:58 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Bij "wel gedaan" wist ik al voldoende..
Ik heb geen bk gedaan maar wel een graad gehaald.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:03 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Wat bedoel je nu precies?.
quote:Op maandag 23 juni 2008 23:07 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik heb geen bk gedaan maar wel een graad gehaald.
heel in het begin, zeg maar totdat jij van baan gewisseld bent en je huidige leasebak mocht uitzoeken dacht ik altijd dat jij aan designacademie gekoppeld was als een soort van assistent van Lidewijquote:Op maandag 23 juni 2008 23:09 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Als ik er helemaal naast zit, als ik denk opgelucht te kunnen ademhalen omdat PJOR niet meer aan de TU/e studeert, dan zou dat betekenen dat ik kennelijk er bang moet zijn om hem tegen te komen als ik (want niet geval is) voortdurend zou rondhangen op het TU-terrein, en specifiek de Bouwkunde faculteit (ik weet niet eens waar die is)..
is mijn nederlands zo slecht dat ik dit niet snapquote:Op maandag 23 juni 2008 23:09 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Als ik er helemaal naast zit, als ik denk opgelucht te kunnen ademhalen omdat PJOR niet meer aan de TU/e studeert, dan zou dat betekenen dat ik kennelijk er bang moet zijn om hem tegen te komen als ik (want niet geval is) voortdurend zou rondhangen op het TU-terrein, en specifiek de Bouwkunde faculteit (ik weet niet eens waar die is)..
quote:Op maandag 23 juni 2008 23:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heel in het begin, zeg maar totdat jij van baan gewisseld bent en je huidige leasebak mocht uitzoeken dacht ik altijd dat jij aan designacademie gekoppeld was als een soort van assistent van Lidewij
samevatting:quote:Op maandag 23 juni 2008 23:15 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
is mijn nederlands zo slecht dat ik dit niet snap
het zijn nu nog omtrekkende bewegingen, maar ik gok erop dat er hier binnen 1 uur wel helderheid is of LGE en Rourke meer delen dan alleen hun belangstelling voor het H topicquote:Op maandag 23 juni 2008 23:15 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
is mijn nederlands zo slecht dat ik dit niet snap
dank jequote:Op maandag 23 juni 2008 23:17 schreef Cahir het volgende:
[..]
samevatting:
LGE is blij dat PJO niet op Universiteit zit want dan komt hij hem niet tegen.
Het antwoord is nee, dat zei ik toch al.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
het zijn nu nog omtrekkende bewegingen, maar ik gok erop dat er hier binnen 1 uur wel helderheid is of LGE en Rourke meer delen dan alleen hun belangstelling voor het H topic
je kan hem daar toch niet overal op de fiets naar toe sturenquote:Op maandag 23 juni 2008 23:20 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
dank je![]()
Ik wordt gek van die cijfer vriend van me, jaja koop die auto nou gewoon in brasil en we zien wel. Ik heb er genoeg van om daar uren over te praten. Maar dat mag ik niet zeggen dus type ik het hier even om me af te reageren
Blijf ik als enige overquote:Op maandag 23 juni 2008 23:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
het zijn nu nog omtrekkende bewegingen, maar ik gok erop dat er hier binnen 1 uur wel helderheid is of LGE en Rourke meer delen dan alleen hun belangstelling voor het H topic
Je wilt hem gebruiken in brazilie? Waar wou je hem anders kopen?quote:Op maandag 23 juni 2008 23:20 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
dank je![]()
Ik wordt gek van die cijfer vriend van me, jaja koop die auto nou gewoon in brasil en we zien wel. Ik heb er genoeg van om daar uren over te praten. Maar dat mag ik niet zeggen dus type ik het hier even om me af te reageren
ik heb al uren gezegd dat we gewoon zo'n kreng moeten aanschaffen maar meneer is niet overtuigdquote:Op maandag 23 juni 2008 23:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je kan hem daar toch niet overal op de fiets naar toe sturen
ik heb bepaalde elementen hier vanavond nog niet zien reageren, en die ik wel meer dan alleen maar een figurantenrol zou gunnenquote:Op maandag 23 juni 2008 23:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
dus 30 augustus is er een enorme GAY CLASH in de effenaar en ik mag dat documenteren, heerlijk, eens even denken of ik wat figuranten argeloos kan positionieren om het geheel nog spannender te maken
hangen we voor jou ook zo'n briefje op bij AH, gezocht lieve spontane jongen om mee in de zandbak te spelenquote:
hij neemt het niet zo direct van je aan, en nu moet jij hem net zo lang "sturen" totdat hij zelf tot die conslusie komt ?quote:Op maandag 23 juni 2008 23:25 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik heb al uren gezegd dat we gewoon zo'n kreng moeten aanschaffen maar meneer is niet overtuigd. Het zal niet de eerste en de enige zijn
Maar ik hou helemaal niet van zandbakkenquote:Op maandag 23 juni 2008 23:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hangen we voor jou ook zo'n briefje op bij AH, gezocht lieve spontane jongen om mee in de zandbak te spelen
okay dan veranderen we zandbakken wel in het naakt spelen van twisterquote:Op maandag 23 juni 2008 23:31 schreef Cahir het volgende:
[..]
Maar ik hou helemaal niet van zandbakken.
en mag elke gebruiker dan dat over zichzelf daar neerzetten, of moet dat juist door de anderen bedacht worden ?quote:Op maandag 23 juni 2008 23:32 schreef Cahir het volgende:
We moeten eigenlijk in de OP een plaatje van een AH bord namaken, en voor elke user een briefje oplakken wat zo bij hem past![]()
.
Het leukst is door anderen he.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en mag elke gebruiker dan dat over zichzelf daar neerzetten, of moet dat juist door de anderen bedacht worden ?
ik heb al zoveel geprobeert vanavond, zelfs gezegd dat ik het kreng wel zou betalen. Maar nee hij wil er niks van weten, het moet verantwoord zijn. Alsof ik dat ooit geweest ben. Zal ik er gewoon een bestellen en die bij het huis in Bahia neerzetten zonder dat hij het weet ?quote:Op maandag 23 juni 2008 23:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hij neemt het niet zo direct van je aan, en nu moet jij hem net zo lang "sturen" totdat hij zelf tot die conslusie komt ?
PATSERquote:Op maandag 23 juni 2008 23:36 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik heb al zoveel geprobeert vanavond, zelfs gezegd dat ik het kreng wel zou betalen. Maar nee hij wil er niks van weten, het moet verantwoord zijn. Alsof ik dat ooit geweest ben. Zal ik er gewoon een bestellen en die bij het huis in Bahia neerzetten zonder dat hij het weet ?
Wie zegt dat ik hem als crush zie maar niet als een gewoon afspraak en dan zie ik het wel. Voor een hevige crush heb ik toch diegene moeten leren kennen goed en gevoel hebben ik begrijp hem en hij mij.quote:Op maandag 23 juni 2008 22:57 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Je ergert je aan hem.. Kijk, dáár zou ik mij dood aan ergeren.
[..]
Nou ja. Vreemd gaan is inderdaad geen risico bij jou, jouw crushes zijn al voorbij voordat je tijd hebt om uit te kleren te gaan..
en denk je dan niet dat hij dat als een motie van wantrouwen ziet, en meneer in zijn trots krenktquote:Op maandag 23 juni 2008 23:36 schreef Nuno_G het volgende:
[..]. Zal ik er gewoon een bestellen en die bij het huis in Bahia neerzetten zonder dat hij het weet ?
quote:Op maandag 23 juni 2008 23:35 schreef Cahir het volgende:
[..]
Het leukst is door anderen he.
Sam gaat heus niet van zichzelf zeggen 'Gezocht jongenman voor 5 minuten. Tweede jongeman gezocht voor de 5 minuten daarna.'
Ik geef toe dat ik dat subtiele onderscheid niet helemaal helder heb.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:38 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik hem als crush zie maar niet als een gewoon afspraak en dan zie ik het wel. Voor een hevige crush heb ik toch diegene moeten leren kennen goed en gevoel hebben ik begrijp hem en hij mij.
schat misschien had ik het wel over een 500 euro sloop car.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
PATSER
en je had vandaag nog wel zo'n goede beurt bij me gemaakt
quote:Op maandag 23 juni 2008 23:35 schreef Cahir het volgende:
[..]
Sam gaat heus niet van zichzelf zeggen 'Gezocht jongenman voor 5 minuten. Tweede jongeman gezocht voor de 5 minuten daarna.'
Ik zoek nog een blonde schoonmaak-slaaf, licht gespierd, niet ouder dan een jaar of 25/26.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:37 schreef Cahir het volgende:
Ik zal wel eens een poging wagen om z'n bord te maken/vinden. Hoe heet het officieel ookalweer?
dan nog!quote:Op maandag 23 juni 2008 23:42 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
schat misschien had ik het wel over een 500 euro sloop car.
Ik mag dit niet zeggen maar hij is heel principieel en heeft alle hulp van zijn ouders al geweigerd. Ik word soms niet goed van hem. En zonder TMM te beledigen, voor zijn ouders is een auto zoiets als een keer uit eten gaan volgens mij. En ja mijn familie en de zijne .......quote:Op maandag 23 juni 2008 23:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en denk je dan niet dat hij dat als een motie van wantrouwen ziet, en meneer in zijn trots krenkt
of is hij minder principieel en geeft zich snel over als hij ziet dat het toch wel handig/nuttig/noodzakelijk is ?
In mij, de arrogante bitch, dream on. Godzijdank heb ik mijn reputatie terugquote:Op maandag 23 juni 2008 23:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dan nog!
Ik dacht vandaag een romantische geest in je te herkennen, maar het was vergeefs
Cahir! Ik ben het met je eens! Leuk! (wel een beetje lebo-topic-achtig)quote:Op maandag 23 juni 2008 23:32 schreef Cahir het volgende:
We moeten eigenlijk in de OP een plaatje van een AH bord namaken, en voor elke user een briefje oplakken wat zo bij hem past![]()
.
Leuk, had alleen groter en scherper gemoeten...quote:Op maandag 23 juni 2008 23:50 schreef Cahir het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit een goed voorbeeld voor een adv. bord?
Ik zie je bordje, misschien een an-profiel bord is denk nog mooier...quote:Op maandag 23 juni 2008 23:54 schreef Cahir het volgende:
Ja, kwam ik ook net achter. Maar ik wil het met photoshop doen. Maakt het leuker!
quote:Op maandag 23 juni 2008 23:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dan nog!
Ik dacht vandaag een romantische geest in je te herkennen, maar het was vergeefs
Cahirtje je staat op mijn zwarte lijst. Trouwens troubler is bijna a bezetquote:Op maandag 23 juni 2008 23:35 schreef Cahir het volgende:
[..]
schat R. heeft veel meer geld dan ik. sorry alsof het daarom gaat ?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:10 schreef Breezerslet het volgende:
Als ik een vriend had met veel geld zou ik me eerlijk gezegd schuldig voelen alles doorheen te jagen, zou ik hem ook verwennen met dure reisjes en cadeautjes.
ik ben een arme sloeberquote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:12 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
schat R. heeft veel meer geld dan ik. sorry alsof het daarom gaat ?
zoals ik al zei daar gaat het helemaal niet omquote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:18 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
ik ben een arme sloebervandaar dat je niet voor moi koos
.
sarcasmequote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:21 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
zoals ik al zei daar gaat het helemaal niet om
kus ik ga slapen R. is uitgecijferd dus bedtimequote:
Niet na 5 minuten afhaken!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:20 schreef Breezerslet het volgende:
Hmm een ex date/vriend gaf me tip om niet te zoenen tijdens eerste date. Wat zijn eigenlijk de regels voor 1e date?
Hijs leuk! Hoe doe je dat!?quote:
Neem de opmerking niet zo serieusquote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:04 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Cahirtje je staat op mijn zwarte lijst. Trouwens troubler is bijna a bezet.
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:36 schreef Cahir het volgende:
Voldoet het bord een beetje? Of kan ik maar weer inpakken met mijn idee? Feedback is welkom.
Het concept was dat iemand anders iets over jou verzon wat typerend bij jou past. Maar of dat helemaal gaat werken.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:36 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Dank u! Gemaakt met Inkscape, zie post eronder.
Cahir mag het verwerken in zijn ontwerp..
Hij is deels type waar je op zou vallen, voor een Turkse gozer is ie heel knap.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:33 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Niet na 5 minuten afhaken!
En ook geen seks, niet opdringerig het is een (oppervlakkige) kennismaking,
Die flikker postit mag iets groter, denk dat ie anders in het niet valt met de rest erom heenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:36 schreef Cahir het volgende:
Voldoet het bord een beetje? Of kan ik maar weer inpakken met mijn idee? Feedback is welkom.
Foto?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:38 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Hij is deels type waar je op zou vallen, voor een Turkse gozer is ie heel knap.
Ik weet het. Maar ik vind het een leuk idee.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:38 schreef Cahir het volgende:
[..]
Het concept was dat iemand anders iets over jou verzon wat typerend bij jou past. Maar of dat helemaal gaat werken.
Wil jij de mijne ook incscapen, hij blijft bij mij steken bij 80%quote:
Laat Cahir er maar een post-it van maken. Of nog beter, een post-it voor jou schrijven.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:48 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Wil jij de mijne ook incscapen, hij blijft bij mij steken bij 80%
Nee, dat is een google plaatje.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:49 schreef Cahir het volgende:
[..]
Heb je dat rooie geval ook met inkscape gemaakt?
vind ik ook goedquote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:49 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Of nog beter, een post-it voor jou schrijven..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |