Ik zie zelf persoonlijk niet het nu in van een open 'relatie'. Kan je net zo goed blijven rondneuken met anderen maar dan als vrijgezel.quote:Op maandag 23 juni 2008 15:48 schreef Cahir het volgende:
[..]
Da's hardstikke romantisch! Net zo'n scene uit een film. Wat bedoel je met 'en Ja'
.
Maar uit Sam's post blijkt dat je een 'open relatie' had, da's minder romantisch.
Misschien heeft het ook wel iets te maken met de scheiding tussen liefde en lust.quote:Op maandag 23 juni 2008 15:53 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Ik zie zelf persoonlijk niet het nu in van een open 'relatie'. Kan je net zo goed blijven rondneuken met anderen maar dan als vrijgezel.
De lust wil je toch juist delen met iemand waarop je verliefd ben?quote:Op maandag 23 juni 2008 15:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien heeft het ook wel iets te maken met de scheiding tussen liefde en lust.
dit is al een stuk genuanceerder, en hier kan ik het met je eens zijn. Voor mij zou een open relatie ook niet werken. maar dat kan ik alleen voor mijzelf aangevenquote:Op maandag 23 juni 2008 15:53 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Ik zie zelf persoonlijk niet het nu in van een open 'relatie'. Kan je net zo goed blijven rondneuken met anderen maar dan als vrijgezel.
het een sluit het andere niet uit denk ik. maar ik heb geen idee hoe Nuno dat doetquote:Op maandag 23 juni 2008 15:57 schreef Cahir het volgende:
[..]
De lust wil je toch juist delen met iemand waarop je verliefd ben?
En ja hij reisde vanuit Portugal naar NL bedoelde ik daarme voor de rest nietsquote:Op maandag 23 juni 2008 15:48 schreef Cahir het volgende:
[..]
Da's hardstikke romantisch! Net zo'n scene uit een film. Wat bedoel je met 'en Ja'
.
Maar uit Sam's post blijkt dat je een 'open relatie' had, da's minder romantisch.
Nogal. Daar waar de mannen in eerste instantie zullen roepen "Baaaaaaaaaah!" maar me vervolgens achter de coulissen zouden zeggen "Eey scoren straks he!" zouden de vrouwen al meteen "Aaaach kijk nooouuuu! Wat liiiieeeeef!" staan kirren bij het eerste kusje.quote:Op maandag 23 juni 2008 15:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die gedragen zich als iets te enthousiaste supporters van je ?
Het heeft inderdaad te maken met de mogelijkheid van scheiding tussen liefde en lust en de afspraken daarom heen. Ik heb geen zin om dat verder uit te leggen, maar het is mogelijk. Ik wil verder niemand overhalen om ook zo´n relatie te beginnen.quote:Op maandag 23 juni 2008 15:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
het een sluit het andere niet uit denk ik. maar ik heb geen idee hoe Nuno dat doet. Het zou ook niet mijn keuze zijn hoor.
Zolang Nuno niet mijn vriendje is heb ik er geen moeite mee hoorquote:Op maandag 23 juni 2008 15:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Inderdaad. Zolang Nuno zijn levensstijl niet aan iemand anders opdringt is er geen probleem, dus om hem nou te veroordelen omdat hij en zijn vriendje afspraken hebben over hun relatie (beter met afspraken dan stiekem) is een beetje kortzichtig.
Zeg kom op, zo raak jij je imago van arogante meneer veel te snel kwijtquote:Op maandag 23 juni 2008 16:09 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Het heeft inderdaad te maken met de mogelijkheid van scheiding tussen liefde en lust en de afspraken daarom heen. Ik heb geen zin om dat verder uit te leggen, maar het is mogelijk. Ik wil verder niemand overhalen om ook zo´n relatie te beginnen.
B.t.w. Het zou ook mijn keuze niet zijn en ik hoop dat de omstandigheden waarom ook veranderen in de toekomst en geloof me daar wordt hard aan gewerkt maar gaat helaas niet zo 1,2,3.
Dat is hem nou juist ik vind het persoonlijk geen relatie. Alle essentie waar een relatie om draaitquote:Op maandag 23 juni 2008 16:09 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Het heeft inderdaad te maken met de mogelijkheid van scheiding tussen liefde en lust en de afspraken daarom heen. Ik heb geen zin om dat verder uit te leggen, maar het is mogelijk. Ik wil verder niemand overhalen om ook zo´n relatie te beginnen.
B.t.w. Het zou ook mijn keuze niet zijn en ik hoop dat de omstandigheden waarom ook veranderen in de toekomst en geloof me daar wordt hard aan gewerkt maar gaat helaas niet zo 1,2,3.
gratis zo'n advertentiebriefje bij de AH al geprobeerd ?quote:Op maandag 23 juni 2008 16:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Conclusie van het verhaal:
Ik wil ook een vriendje!.
En welke essenties zijn dat dan volgens jou?quote:Op maandag 23 juni 2008 16:15 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Dat is hem nou juist ik vind het persoonlijk geen relatie. Alle essentie waar een relatie om draaitwordt overboord gegooid.
Ik ook.quote:Op maandag 23 juni 2008 16:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik snap jou conclusies nooitquote:Op maandag 23 juni 2008 16:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Seks denk ik dan. Want dat is toch wat Nuno "uitbesteedt"quote:Op maandag 23 juni 2008 16:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En welke essenties zijn dat dan volgens jou?
Je slaat de spijker op zijn kopquote:Op maandag 23 juni 2008 16:15 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Dat is hem nou juist ik vind het persoonlijk geen relatie. Alle essentie waar een relatie om draaitwordt overboord gegooid.
Leuk voor jullie beiden, ik zou het zelf nooit kunnen.
Ja, poephoofd, jij hebt er eentje bijna man gek! Fladder er dan met die vleugels van je eens heul gauw naar toe en make it happenquote:
Conclusie:quote:
Sterfquote:Op maandag 23 juni 2008 16:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, poephoofd, jij hebt er eentje bijna man gek! Fladder er dan met die vleugels van je eens heul gauw naar toe en make it happen!
[..]
Conclusie:
Mijn conclusies zijn goed.
Jouw relaties draaien alleen om seks ? hmmm mager hoor, zo een relatie zou ik nou weer niet willen hebben. Zo zie je maar weer iedereen is andersquote:Op maandag 23 juni 2008 16:15 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Leuk voor jullie beiden, ik zou het zelf nooit kunnen.
Eerst vakantie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |