en elk pijltje is weer voorzien van een klein briefje met een boodschapquote:Op maandag 23 juni 2008 15:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze ze huppelt vrolik meet haar krullen van homo tot homo, schietend met haar liefdespijltjes
Eigenlijk is mijn oude huisats op zich wel lief. Ken hem al 29 jaarquote:Op maandag 23 juni 2008 15:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind mijn huisarts stom, en ga er dus ook pas heen als mijn hoofd er bijna af ligt ofzo. Die ziet mij niet verschijnen voor een keelpijntje of een griepje.
Ach ben stilquote:Op maandag 23 juni 2008 15:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, ik ben geen expert, maar dat lijkt er inderdaad verdacht veel op.
Ik weet t niet hoor.. Dan ga je toch niet met iemand anders zoenen, terwijl je weet dat Ang3l erachter zal komen. Ik vind het heel moeilijk inschatten.quote:Op maandag 23 juni 2008 15:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, ik ben geen expert, maar dat lijkt er inderdaad verdacht veel op.
Maar ik ben op missie om Ang3l vertrouwen in te praten!quote:Op maandag 23 juni 2008 15:22 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik weet t niet hoor.. Dan ga je toch niet met iemand anders zoenen, terwijl je weet dat Ang3l erachter zal komen. Ik vind het heel moeilijk inschatten.
quote:Op maandag 23 juni 2008 15:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar ik ben op missie om Ang3l vertrouwen in te praten!
En die zoen, tja, beetje kut. Misschien dacht ie aan Ang3l? Misschien een stomme zatte vergissing?
@ Ang3lquote:Op maandag 23 juni 2008 15:22 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik weet t niet hoor.. Dan ga je toch niet met iemand anders zoenen, terwijl je weet dat Ang3l erachter zal komen. Ik vind het heel moeilijk inschatten.
Kan je geen nieuwe huisarts zoeken ofzo?quote:Op maandag 23 juni 2008 15:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind mijn huisarts stom, en ga er dus ook pas heen als mijn hoofd er bijna af ligt ofzo. Die ziet mij niet verschijnen voor een keelpijntje of een griepje.
Komt wel als ik (eindelijk een keerquote:Op maandag 23 juni 2008 15:27 schreef Cahir het volgende:
[..]
Kan je geen nieuwe huisarts zoeken ofzo?
Ja, maar daar werd er niet gezoend. Hij was echt flink bezopen. Heb een kwartier voor sluitingstijd gezegd dat ik terugging naar Mitchell, die in de Pallaz was en op me wachtte. Hij zei dat ie misschien ook nog ff zou komen, maar aangezien het al kwart voor 4 was leek me dat stug. Anyway, blijkbaar heeft ie dus thuis met die jongen die mee was gezoend. Die jongen, en de rest, was ook erg zat... dus da's misschien een verklaring en een excuus.quote:Op maandag 23 juni 2008 15:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
@ Ang3l
jullie waren toch zelfs in dezelde horecagelegenheid ?
Ookal is het een nare man, als hij heel behulpzaam is enzovoort is er toch niks mis meequote:Op maandag 23 juni 2008 15:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Komt wel als ik (eindelijk een keer) uit huis ga. Zolang ik er niet heen hoef, heb ik er ook geen last van
. En het is niet zo dat ie me aanrandt ofzo
, of foute vragen stelt, maar ik vind het gewoon een beetje een nare man
.
Kunnen jullie niet gewoon eens rechtstreeks tegen alkaar zeggen wat je vindt.quote:Op maandag 23 juni 2008 15:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je bedoelt eigenlijk zoals ik het ook niet rechtstreeks tegen hem heb gezegd maar ook alleen maar tegen z'n vriendin?
Daarom hoef ik ook nu niet per se een andere te zoeken. het ligt waarschijnlijk gewoon aan mij hoor, ik denk dat ik het bij alle huisartsen wel heb. Net als dat mensen een hekel hebben aan tandartsen 9ik dan weer niet bijzonder), heb ik dat een beetje met dokters.quote:Op maandag 23 juni 2008 15:33 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ookal is het een nare man, als hij heel behulpzaam is enzovoort is er toch niks mis mee?
Vanuit Brazilie naar Nederland?quote:Op maandag 23 juni 2008 15:33 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Kunnen jullie niet gewoon eens rechtstreeks tegen alkaar zeggen wat je vindt.
R kwam meer dan 2 jaar geleden gewoon helemaal naar mij toe gereisd en zei rechtstreeks: ˝Hallo kunnen we ophouden met dat aan en uit wanneer je in Lisboa bent en dan weer weg gaat. Ik vind je leuk en je weet dat, dus wat is het JA of NEE˝. Dat werkte heel verhelderend en ik heb geen moment spijt
alleen dat je daarna jarenlang met anderen neuktequote:Op maandag 23 juni 2008 15:33 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Kunnen jullie niet gewoon eens rechtstreeks tegen alkaar zeggen wat je vindt.
R kwam meer dan 2 jaar geleden gewoon helemaal naar mij toe gereisd en zei rechtstreeks: ˝Hallo kunnen we ophouden met dat aan en uit wanneer je in Lisboa bent en dan weer weg gaat. Ik vind je leuk en je weet dat, dus wat is het JA of NEE˝. Dat werkte heel verhelderend en ik heb geen moment spijt
De mijnes schept me altijd een heel verhaal aan over hoe het hele probleem ontstaat en hoe 'pubers' daarop reagerenquote:Op maandag 23 juni 2008 15:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daarom hoef ik ook nu niet per se een andere te zoeken. het ligt waarschijnlijk gewoon aan mij hoor, ik denk dat ik het bij alle huisartsen wel heb. Net als dat mensen een hekel hebben aan tandartsen 9ik dan weer niet bijzonder), heb ik dat een beetje met dokters.
Toendertijd vanuit Portugal naar Nederland en Jaquote:
Welk probleemquote:Op maandag 23 juni 2008 15:38 schreef Cahir het volgende:
[..]
De mijnes schept me altijd een heel verhaal aan over hoe het hele probleem ontstaat en hoe 'pubers' daarop reageren.
die gedragen zich als iets te enthousiaste supporters van je ?quote:Op maandag 23 juni 2008 15:30 schreef Ang3l het volgende:
En zaterdag komt ie dus kijken naar de show... maar daar ga ik echt niet iets proberen hoorLeer mij die danmsers van ons kennen. Die staan er meteen met hun neus bovenop "Steephjeeeeee!!!"
Da's hardstikke romantischquote:Op maandag 23 juni 2008 15:42 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Toendertijd vanuit Portugal naar Nederland en Ja
@ Sam: en dat vies wat jij vies noemt dat is een afspraak tussen hem en mij en als je dat niet snapt helaas voor jou. Het wordt iedere keer minder en het zal wel een keer ophouden.
Als je mijn vriend was had ik je allang gedumpt na eerste keer. Het zal idd ophouden zodra je 50 bentquote:Op maandag 23 juni 2008 15:42 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Toendertijd vanuit Portugal naar Nederland en Ja
@ Sam: en dat vies wat jij vies noemt dat is een afspraak tussen hem en mij en als je dat niet snapt helaas voor jou. Het wordt iedere keer minder en het zal wel een keer ophouden.
als de 2 mensen waarop dit betrekking heeft het hier samen over eens zijn, wie zijn wij dan om het te veroordelenquote:Op maandag 23 juni 2008 15:48 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Als je mijn vriend was had ik je allang gedumpt na eerste keer. Het zal idd ophouden zodra je 50 bent.
Niemand kan het zeggen of het 'fout' of 'goed' is. Daar heb je wel gelijk in, alleen sommige mensen zijn nogal direct met hun meningen/hoe ze erover denken. Paul is daar overigens ook een goed voorbeeld van.quote:Op maandag 23 juni 2008 15:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als de 2 mensen waarop dit betrekking heeft het hier samen over eens zijn, wie zijn wij dan om het te veroordelen
we leven hier gelukkig in een democratie en jouw keuzes hoeven de mijne niet te zijn en omgekeerdquote:Op maandag 23 juni 2008 15:51 schreef Cahir het volgende:
[..]
Niemand kan het zeggen of het 'fout' of 'goed' is. Daar heb je wel gelijk in, alleen sommige mensen zijn nogal direct met hun meningen/hoe ze erover denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |