Okee, dat wisten wij dus nietquote:Op maandag 23 juni 2008 13:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij heeft met die logee gezoend
Ik maak me wel zorgen om ietsZeker omdat ie tegen MIJ niet gezegd heeft dat ie me leuk vind.
Nog iets al mee gedaan?quote:Op maandag 23 juni 2008 13:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja daarion ligt dus ook een beetje een deel van het probleem.... ik zit in de slotfase van het dansseizoen dus da's echt mega druk. Zaterdag is de grote eindshow... waar ie dan wel naar komt kijken overigensDat was wel ff heel wat anders dan Sebas met wie ik al iets had en die ik echt moest smeken om te komen (en nu dus niet komt). Serge hoorde van de show en vroeg meteen of ie mocht komen kijken.
Naar Villa? lijkt me niet echt de leukste en makkelijkste plek om elkaar te leren kennen, toch?quote:Op maandag 23 juni 2008 14:07 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Nog iets al mee gedaan?![]()
@Mister-O trouwens ik ga Turkse gozer mee uitvragen naar Villa
kan hem ook makkelijk dumpen als ie niet leuk blijkt te zijnquote:Op maandag 23 juni 2008 14:11 schreef MisterO het volgende:
[..]
Naar Villa? lijkt me niet echt de leukste en makkelijkste plek om elkaar te leren kennen, toch?
Moet je niet vanuit gaan lijkt me...quote:Op maandag 23 juni 2008 14:18 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
kan hem ook makkelijk dumpen als ie niet leuk blijkt te zijn
Dat sowieso. Hij is er volgens haar niet mee naar bed geweest, want (and I quote) "ik heb zijn hele kamer 's ochtends doorzocht en alle condooms waren nog ongeopend!"quote:Op maandag 23 juni 2008 14:01 schreef MisterO het volgende:
[..]
Okee, dat wisten wij dus niettoch wel een belangrijk detail in je verhaal
![]()
Misschien gezoend in een dronken bui, terwijl hij jou toch echt leuk vindt
Nee, ik drink geen breezersquote:
quote:Op maandag 23 juni 2008 14:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat sowieso. Hij is er volgens haar niet mee naar bed geweest, want (and I quote) "ik heb zijn hele kamer 's ochtends doorzocht en alle condooms waren nog ongeopend!"Ik zo "Ja muts, kan dan ook erger zijn he... wel sex, maar van de zattigheid niet veilig!" "O ja... o shit.. OEPS!"
![]()
Blijkbaar heeft ie ook gezegd dat ie die Jan (zo heet je niet vind ik) ook wel leuk vond, maar zij was het daar niet mee eens, zei waarom en hij moest haar daarin gelijk geven. En tegen haar zegt ie wel dat ie me leuk vindt, teegen hara moeder zelfs (*LOL*), maar tegen kij niet!STOMMERD!
En die Jan is natuurlijk met iets minder leeftijdsverschil als hij een ik.
Beter voorbereidquote:
Saaaam, zuchtquote:Op maandag 23 juni 2008 14:37 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Beter voorbereiddan teleurgesteld worden. Hoe fout hij ook is, hij is lekker
.
Ik probeer K mee te slepen als back-up.
Hij lijkt deels oprecht en zo fout kan ie nou ook weer niet wezen en ik ben wel op mijn hoede. Ik heb super lang niet meer gedate, heb gewoon weer zin in.quote:Op maandag 23 juni 2008 14:43 schreef MisterO het volgende:
[..]
Saaaam, zucht
Jij was toch degene die een serieuze relatie wilde? Waarom ga je op stap met iemand waarvan je vantevoren al weet dat hij 'fout' is.
Aan de kant waar alle clubs en bars zitten, de goede kant dus. Ik weet niet of dat rechts of links isquote:Op maandag 23 juni 2008 13:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ziten jullie trouwens links of rechts van de Donau ?
Oow ok dan! gewoon lekker jezelf zijn en inderdaad, als het niks is, kun je gewoon verder feesten bij Villaquote:Op maandag 23 juni 2008 14:51 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Hij lijkt deels oprecht en zo fout kan ie nou ook weer niet wezen en ik ben wel op mijn hoede. Ik heb super lang niet meer gedate, heb gewoon weer zin in.
toen ik er was zaten we dus links, in Buda vlak achter de ciitaldel in een jeugherbergquote:Op maandag 23 juni 2008 14:52 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Aan de kant waar alle clubs en bars zitten, de goede kant dus. Ik weet niet of dat rechts of links is
Ik heb er niet om gevraagd hoor. Maar zij vind me zo leuk bij Serge passen dat ze alles op alles zet om ervoor te zorgen dat hij dat ook vindtquote:
Nee, da's iemand die die avond ook bij hem was om voetbal te kijken (ik mocht ook komen maar had familiefeest) en die ook mee op stap was gegaan en daar was blijven slapen met de rest.quote:Had hij een date met die ene 'Jan'?
je woont al 5 jaar of zo niet meer in maarheze, snijd die wortels nou eens door en zoek in plaats van een plattelandsarts (veeartsquote:Op maandag 23 juni 2008 09:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Maar die is op vakantie. En de vervangend arts is vol.
Je bedoelt eigenlijk zoals ik het ook niet rechtstreeks tegen hem heb gezegd maar ook alleen maar tegen z'n vriendin?quote:Op maandag 23 juni 2008 14:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar Ang3l, misschien durft ie het niet zo goed tegen jou persoonlijk te zeggen omdat hij het echt meent.
Enige ervaring met Eindhovense huisartsen? De dichtsbijzijnde in de Lichtstraat (in die jonkheertjes achter de Regen) heeft maar liefst 1 volledig uurtje spreekuur per dag.quote:Op maandag 23 juni 2008 15:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
je woont al 5 jaar of zo niet meer in maarheze, snijd die wortels nou eens door en zoek in plaats van een plattelandsarts (veearts) eens een huisarts in je woonomgeving
een echte postiljon d'armourquote:Op maandag 23 juni 2008 15:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je bedoelt eigenlijk zoals ik het ook niet rechtstreeks tegen hem heb gezegd maar ook alleen maar tegen z'n vriendin?
Ze ze huppelt vrolik meet haar krullen van homo tot homo, schietend met haar liefdespijltjesquote:
Nou, ik ben geen expert, maar dat lijkt er inderdaad verdacht veel opquote:Op maandag 23 juni 2008 15:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je bedoelt eigenlijk zoals ik het ook niet rechtstreeks tegen hem heb gezegd maar ook alleen maar tegen z'n vriendin?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |