Hetzelfde geldt voor jouquote:Op maandag 23 juni 2008 13:18 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jou definitie van 'hot' vind ik niet zo hot
Nu het weer nogquote:Op maandag 23 juni 2008 13:18 schreef Cybart het volgende:
Het zwembad staat,
de koelkast ligt vol bier
de zomer is begonnen !
daardoor kan je het echte lekkers dan juist weer extra waarderenquote:Op maandag 23 juni 2008 13:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zie op de meeste plaatsen waar ik kom vaak wel lekkers rondlopen trouwens. Ook wel niet-lekkers, maar daar moet je dan gewoon niet te lang naar kijken.
Yep goedemorgen trouwensquote:Op maandag 23 juni 2008 13:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat je ver haalt is meestal lekkerder
Dat ik denk dat iemand een model is, betekent niet dat ik hem lekker vindquote:Op maandag 23 juni 2008 13:24 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt voor jou. Je vindt wel meestal de types waar ik op val, sletterig uitzien
.
Trouwens de Spanjaard die ik ken, vond je wel lekker. Je zei nog is ie model.
Het is hier toch echt tegen de 30 graden dus dat zit wel goedquote:
nee die denken dat ze hot zijn, da's een klein verschilquote:Op maandag 23 juni 2008 13:14 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
nauw nauw sletten zijn meestal wel hot.
Ach man, de zon schijnt hier in een blauwe lucht met heel af en toe een toef wolk. Niks mis met dit weer.quote:
Ziten jullie trouwens links of rechts van de Donau ?quote:Op maandag 23 juni 2008 13:30 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Het is hier toch echt tegen de 30 graden dus dat zit wel goed
mijn types zijn hotquote:Op maandag 23 juni 2008 13:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee die denken dat ze hot zijn, da's een klein verschil
Hij is van Boss ja. Dat bolletje van zilver met die oranje streep erin (zie ook oranje lint)quote:Op maandag 23 juni 2008 12:46 schreef DennisMoore het volgende:.
Nee, een reclame... Diesel ofzo? Hugo Boss?
Jawel, tis koud en ik wil mn slippers weer aan kunnen doen.quote:Op maandag 23 juni 2008 13:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ach man, de zon schijnt hier in een blauwe lucht met heel af en toe een toef wolk. Niks mis met dit weer.
Nuno je maakt kansquote:Op maandag 23 juni 2008 13:30 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dat ik denk dat iemand een model is, betekent niet dat ik hem lekker vind![]()
En ja, je valt nou eenmaal op de sletten...
Het is wel positief dat hij je belt en nog met je wil afspreken, hij vindt je dus leuk. Anders neem jij toch het initiatief en plan je meteen een Martini-avond?quote:Op maandag 23 juni 2008 13:45 schreef Ang3l het volgende:
Net ff met de vriendin van Serge aan de telefoon gehangen. "Hij vindt je echt heel leuk hoor! Heeft het zelfs met MIJN moeder over je gehad! Ja en die heeft je natuurrlijk lopen promoten!"Whaha. Gotta love faghag-mums!
Maar er was zaterdagavond weinig van te merken dat ie me zo leuk vindt. Hij was meer met de jongen bezig die mee was op stap en bleef logeren dan met mij. Nou was ie ook echt heeeeel erg zat van de wedtsrijd, maar toch. Hij heeft me wel tijdens de wedstrijd voor 't eerst gebeld en ook aan de telefoon begon ie weer met "We moeten echt snel die martini gaan drinken hoor!!"
Dus.
Hmmz.
Kweetnie.
Hier is 't volgens weer.nl 19.2 graden maar het voelt echt veel warmerquote:Op maandag 23 juni 2008 13:43 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jawel, tis koud en ik wil mn slippers weer aan kunnen doen.
hier in het zuiden is het prima zonder jas buiten loop weerquote:Op maandag 23 juni 2008 13:43 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jawel, tis koud en ik wil mn slippers weer aan kunnen doen.
Ja daarion ligt dus ook een beetje een deel van het probleem.... ik zit in de slotfase van het dansseizoen dus da's echt mega druk. Zaterdag is de grote eindshow... waar ie dan wel naar komt kijken overigensquote:Op maandag 23 juni 2008 13:47 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het is wel positief dat hij je belt en nog met je wil afspreken, hij vindt je dus leuk. Anders neem jij toch het initiatief en plan je meteen een Martini-avond?
Okee, dan hoef je voorlopig geen zorgen te maken. Je doet me zo aan mijzelf denkenquote:Op maandag 23 juni 2008 13:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja daarion ligt dus ook een beetje een deel van het probleem.... ik zit in de slotfase van het dansseizoen dus da's echt mega druk. Zaterdag is de grote eindshow... waar ie dan wel naar komt kijken overigensDat was wel ff heel wat anders dan Sebas met wie ik al iets had en die ik echt moest smeken om te komen (en nu dus niet komt). Serge hoorde van de show en vroeg meteen of ie mocht komen kijken.
Hij heeft met die logee gezoendquote:Op maandag 23 juni 2008 13:55 schreef MisterO het volgende:
[..]
Okee, dan hoef je voorlopig geen zorgen te maken. Je doet me zo aan mijzelf denken![]()
zorgen maken om niks
Yay. *High five!quote:Op maandag 23 juni 2008 13:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik hoor ook bij de onnodige-zorgen-club.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |