Zoek jij maar iets anders! (en als je dat niet lukt, kunnen we hem delen. Jij de ene week ik de andere? )quote:Op maandag 23 juni 2008 12:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zeg kies jij eens iets van je eigen leeftijd, ik ben eerst![]()
Tip: Ik zou wat minder kieskeurig worden qua afstand.quote:Op maandag 23 juni 2008 12:24 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
uhu, vond ook een beetje slut achtig. Hij heeft wel op zich een mooi lichaam. Hij woont in Rotterdam, denk niet dat he zo handig is qua afstand
.
in de buurt van de processierups geweest ?quote:Op maandag 23 juni 2008 12:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ben er vandaag ook voor naar de dokter geweest (naast een ontstoken oog). En deze dokter was hetw eer niet eens met mijn eigen dokter dus heb nu weer een ander medicijn
En hij moet zonder engelse woorden schrijven..quote:Op maandag 23 juni 2008 12:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tip: Ik zou wat minder kieskeurig worden qua afstand.
Das ook lekker he doktoren die het niet met elkaar eens zijn en dus van alles anders gaan doen...quote:Op maandag 23 juni 2008 12:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ben er vandaag ook voor naar de dokter geweest (naast een ontstoken oog). En deze dokter was hetw eer niet eens met mijn eigen dokter dus heb nu weer een ander medicijn
Met de huidige benzine prijzen!? Veel!quote:Op maandag 23 juni 2008 12:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat is dat toch met jou met afstanden![]()
er zijn auto's en rijden treinen
en wat stellen afstanden in Nederland nu helemaal voor
Het heeft wel de kleuren en vibe van Hugo Boss...quote:Op maandag 23 juni 2008 12:46 schreef DennisMoore het volgende:.
Nee, een reclame... Diesel ofzo? Hugo Boss?
In Villa heb ik je het niet zien overkomenquote:Op maandag 23 juni 2008 11:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is toch altijd freak & drama-night als ik er ben? Waar het dan ook is?
Als het maar Randstad isquote:Op maandag 23 juni 2008 12:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat is dat toch met jou met afstanden![]()
er zijn auto's en rijden treinen
en wat stellen afstanden in Nederland nu helemaal voor
Wauw zeg A'dam! uurtje van jou vandaanquote:Op maandag 23 juni 2008 13:05 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Als het maar Randstad is. Heb eens in het verleden met Amsterdammers gedate
.
Hugo Boss In Motion (zo'n ronde bal)quote:Op maandag 23 juni 2008 12:37 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
Waar is die foto ook alweer van?
In Rotterdam loopt nog wat lekkers rond hoorquote:Op maandag 23 juni 2008 12:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tip: Ik zou wat minder kieskeurig worden qua afstand.
r'dam zit vol met slettenquote:Op maandag 23 juni 2008 13:09 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
In Rotterdam loopt nog wat lekkers rond hoor.
wat je ver haalt is meestal lekkerderquote:Op maandag 23 juni 2008 13:09 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
In Rotterdam loopt nog wat lekkers rond hoor.
Jou definitie van 'hot' vind ik niet zo hotquote:Op maandag 23 juni 2008 13:14 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
nauw nauw sletten zijn meestal wel hot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |