Het is toch altijd freak & drama-night als ik er ben? Waar het dan ook is?quote:Op maandag 23 juni 2008 11:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee die was op de freak en dramanight te Eindhoven samen met Ang3l
Ik spot alleen de mooie opdroging nieet, dus OF dat ging over iemand anders, OF we hebben een verschillend beeld over opdrogingen.quote:Op maandag 23 juni 2008 11:46 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
KCi24 en Joostjuh17 ofzo.
Vroeger dan he?
JAH! En hij is zo OMG fucking tering lekker! En leuk en intelligent en bij hem maakt het mij absoluurt niet uit of hij borsthaar heeft of niet! (volgens mij heeft hij het wel...)quote:
quote:Op maandag 23 juni 2008 11:36 schreef Vlarp het volgende:
Oh, briljant, op de eerste foto in de NB zie je gelijk DM staan, nou ja, vooral z'n ogen
Tenminste, 't is DM toch?![]()
toch kan ik mij ook vrij kalme friso's herinnerenquote:Op maandag 23 juni 2008 11:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is toch altijd freak & drama-night als ik er ben? Waar het dan ook is?
er is toch een wezenlijk verschil tussen opdrogen en uitdrogenquote:Op maandag 23 juni 2008 11:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik spot alleen de mooie opdroging nieet, dus OF dat ging over iemand anders, OF we hebben een verschillend beeld over opdrogingen.
Nouja, mooi... mooi... leuk opgedroogd. Maar dat zie je op de foto niet zo goed, en je zou eigenlijk de vroegere versie met beugel en bril en babyface ernaast moeten zien natuurlijkquote:Op maandag 23 juni 2008 11:50 schreef Ang3l het volgende:
Ik spot alleen de mooie opdroging nieet, dus OF dat ging over iemand anders, OF we hebben een verschillend beeld over opdrogingen.
Mijn lul stond stijf bij de gedachte aan roeland fernhout, nu is hij spontaan ingezakken... dit is erger als lesbo sex!quote:Op maandag 23 juni 2008 11:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is bij mij de eerste foto. Kan me niet voorstellen dat het DM is
Aangezien het de Limburgse danser is die ook bij de Danssalon reunie danste (en ik zie dat de foto ook zo heet)
Volgens mij... zit ik gewoon weer ganz verkeerd te klikken
Dan is ie vanuit babyface en beugel wellicht beter opgedroogd, maar mooi en leuk is a.h.v. deze foto imho niet te zien nee.quote:Op maandag 23 juni 2008 11:57 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nouja, mooi... mooi... leuk opgedroogd. Maar dat zie je op de foto niet zo goed, en je zou eigenlijk de vroegere versie met beugel en bril en babyface ernaast moeten zien natuurlijk.
Roeland en stijf? Bah. Vind hem wel schattig, maar meer als leuk nichterig broertje zijnde. Zeker na het zien van Angels in America. Vind het een grappig hoofd hebben, maar opwindend vind ik toch mijlenver weg.quote:Op maandag 23 juni 2008 11:59 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Mijn lul stond stijf bij de gedachte aan roeland fernhout, nu is hij spontaan ingezakken... dit is erger als lesbo sex!
De link is naar het hoofdmenu van alle fotoalbums. Je moet MegaPann nog aanklikkenquote:Op maandag 23 juni 2008 12:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan is ie vanuit babyface en beugel wellicht beter opgedroogd, maar mooi en leuk is a.h.v. deze foto imho niet te zien nee.
En ik snap al waarom ik DM niet als 1e foto zagHet klapuitdingetjevenstertje stond op de Danssalon Reunie i.p.v. op Megapann
Dan is het ook best weer heel logisch dat ik de danser herken van die reunie als de foto's daar ook van zijn
vanwege het rode kruisje ?quote:Op maandag 23 juni 2008 12:04 schreef hierissieweer het volgende:
stroek jij was er ook?
[ afbeelding ]
Ja dat snapte ik alquote:Op maandag 23 juni 2008 12:01 schreef MisterO het volgende:
[..]
De link is naar het hoofdmenu van alle fotoalbums. Je moet MegaPann nog aanklikken
quote:
maar doe dan eens het linkje reparerenquote:Op maandag 23 juni 2008 12:17 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik heb stress, overal uitslag kuter de kut!
Hij heeft een heel guitig hoofd en een hele mooie lach. Is best wel intelligent (als ik hem zo hoor) Ik vind hemquote:Op maandag 23 juni 2008 12:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Roeland en stijf? Bah. Vind hem wel schattig, maar meer als leuk nichterig broertje zijnde. Zeker na het zien van Angels in America. Vind het een grappig hoofd hebben, maar opwindend vind ik toch mijlenver weg.
zeg kies jij eens iets van je eigen leeftijd, ik ben eerstquote:Op maandag 23 juni 2008 12:20 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Hij heeft een heel guitig hoofd en een hele mooie lach. Is best wel intelligent (als ik hem zo hoor) Ik vind hem
uhu, vond ook een beetje slut achtig. Hij heeft wel op zich een mooi lichaamquote:Op maandag 23 juni 2008 10:53 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Die handoek is dan wel tegenstrijdig, vind je niet?
Maar wat is zijn profiel?
wat is dat toch met jou met afstandenquote:Op maandag 23 juni 2008 12:24 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
uhu, vond ook een beetje slut achtig. Hij heeft wel op zich een mooi lichaam. Hij woont in Rotterdam, denk niet dat he zo handig is qua afstand
.
DM staat op de eerste foto die is gemaakt in de Nachtburgermeester (City Hall/Arena)quote:Op maandag 23 juni 2008 12:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat snapte ik alHet was gewoon de site van m'n tante.
Al zie ik dan nog steeds geen DM op de 1e foto
Ben er vandaag ook voor naar de dokter geweest (naast een ontstoken oog). En deze dokter was hetw eer niet eens met mijn eigen dokter dus heb nu weer een ander medicijnquote:Op maandag 23 juni 2008 12:17 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik heb stress, overal uitslag kuter de kut!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |