Ik heb je zaterdag niet meer gezien, heb je het leuk gehad?quote:Op maandag 23 juni 2008 10:21 schreef Stroekie het volgende:
ieuw die foto is echt gelijkend op moi![]()
maar mijn broer ziet er dan toch weer heel anders uit
Hij is 23, heeft geen borsthaar, afgeleid van zijn pics. Op een daarvan staat ie alleen met zijn handdoek voor zijn geval opquote:Op maandag 23 juni 2008 09:09 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
inddzolang het borsthaar heeft neem ik elke man!
Ik ben weer slapen!
jawel hoorquote:Op maandag 23 juni 2008 10:25 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik heb je zaterdag niet meer gezien, heb je het leuk gehad?
Nee, het was te gezelligquote:Op maandag 23 juni 2008 10:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jawel hoor![]()
maar jullie zijn Tivoli niet meer uitgeweest ?
ik heb nog bijna een blunder gemaaktquote:Op maandag 23 juni 2008 10:39 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nee, het was te gezelligHet was wel extreeem warm daarbinnen! Eerst heb ik boven naar voetbal gekeken, het was zo spannend, ik heb bijna zitten janken tegen het einde aan. ..Gelukkig had ik mensen om me heen die me konden troosten
En daarachteraan kwam Bearforce1 optreden, dus was ik gauw de drama vergeten
dat was té fout dat het leuk was
En Edsilia Rombley was gewoon heel leuk.
Daarna was er de standaard Pann muziek.. Ik wilde nog een nummer aanvragen, maar de dj keek me chagerijnig aan dat het niet mocht, nou ja zeg!
Ik zei v-hals!quote:Op maandag 23 juni 2008 10:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik heb nog bijna een blunder gemaakt
ik heul trots aan TMM vertellen dat ik je gezien had
er liep iemand in een zwart/wit strepen poloshirt met witte kraag, dus dat voldeed aan de beschrijving en qua uiterlijk leek hij ook wel op je.
Maar toen TMM ging controleren werd ik toch weer terecht gewezen
Was Roeland de manager/oprichter ook bij dat optreden van Bearforce 1 aanwezig ?quote:Op maandag 23 juni 2008 10:39 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nee, het was te gezelligHet was wel extreeem warm daarbinnen! Eerst heb ik boven naar voetbal gekeken, het was zo spannend, ik heb bijna zitten janken tegen het einde aan. ..Gelukkig had ik mensen om me heen die me konden troosten
En daarachteraan kwam Bearforce1 optreden, dus was ik gauw de drama vergeten
dat was té fout dat het leuk was
En Edsilia Rombley was gewoon heel leuk.
Daarna was er de standaard Pann muziek.. Ik wilde nog een nummer aanvragen, maar de dj keek me chagerijnig aan dat het niet mocht, nou ja zeg!
Die handoek is dan wel tegenstrijdig, vind je niet?quote:Op maandag 23 juni 2008 10:28 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Hij is 23, heeft geen borsthaar, afgeleid van zijn pics. Op een daarvan staat ie alleen met zijn handdoek voor zijn geval op.
en tegenwoordig heeft het alweer een nieuwe naam De Nachtburgemeersterquote:Op maandag 23 juni 2008 10:49 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik zei v-hals!jullie waren in de City hall?
Dat klinkt zwaar.quote:
Geen idee, ik stond helemaal achteraan niet op te lettenquote:Op maandag 23 juni 2008 10:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Was Roeland de manager/oprichter ook bij dat optreden van Bearforce 1 aanwezig ?
ik vind die nogal
Geteisterd nog wel!quote:Op maandag 23 juni 2008 10:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en tegenwoordig heeft het alweer een nieuwe naam De Nachtburgemeerster
daar werden onze oren geteisterd door DJ Jean
Maar Roeland staat bij Bearforce juist NIET op het podiumquote:Op maandag 23 juni 2008 10:58 schreef MisterO het volgende:
[..]
Geen idee, ik stond helemaal achteraan niet op te lettenZe waren er met zn vieren aan het optreden
op dat tijdstip lag deze opa alweer braaf in zijn bedje omdat ik zondag middag nog bij mijn nichtje op verjaardagsvisite moest. En voor de familie moest ik natuurlijk weer fris en fruitig voor de dag komen als de joviale oomquote:Op maandag 23 juni 2008 11:00 schreef MisterO het volgende:
[..]
Geteisterd nog wel!
we wilden nog wel rond 5 uur langs 'De Nachtburgemeester', alleen voelde een maatje van mn lover niet zo goed... Die had nogal veel gedronken en liep te zeuren dat we naar de trein moesten.
jij had "andere zaken aan je hoofd " ?quote:Op maandag 23 juni 2008 10:58 schreef MisterO het volgende:
[..]
Geen idee, ik stond helemaal achteraan niet op te lettenZe waren er met zn vieren aan het optreden
Nou ja, je moest er gewoon bij zijn, dan had je het wel gezienquote:Op maandag 23 juni 2008 11:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar Roeland staat bij Bearforce juist NIET op het podium
daar loopt hij voor zijn werk al vaak genoeg
Zat die toevallig op een trapje te kotsen?quote:Op maandag 23 juni 2008 11:00 schreef MisterO het volgende:
Geteisterd nog wel!
we wilden nog wel rond 5 uur langs 'De Nachtburgemeester', alleen voelde een maatje van mn lover niet zo goed... Die had nogal veel gedronken en liep te zeuren dat we naar de trein moesten.
Oh dat zou best eens kunnenquote:Op maandag 23 juni 2008 11:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij had "andere zaken aan je hoofd " ?![]()
![]()
Een specifiek trapje?quote:Op maandag 23 juni 2008 11:03 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Zat die toevallig op een trapje te kotsen?
Roeland is Roeland Fernhout, en maakt deel uit van de vaste bezetting van Toneelgroep Amsterdamquote:Op maandag 23 juni 2008 11:03 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nou ja, je moest er gewoon bij zijn, dan had je het wel gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |