+ hele haters / flamers en de hele ONZ zooiquote:Op maandag 23 juni 2008 01:35 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Met zo'n TT lok je de lurkers wel naar dit topic idd..
Hij was echt.quote:Op maandag 23 juni 2008 01:35 schreef Bartjebart het volgende:
Maar krijgen we zijn echte foto ook nog es te zien?
Als-ie gaat studeren ver weg van Paps & Mams misschien?quote:Op maandag 23 juni 2008 01:35 schreef Bartjebart het volgende:
Op gay.nl heb ik wel een foto, onherkenbaarquote:Op maandag 23 juni 2008 01:36 schreef DennisMoore het volgende:
Nouja, zelfs op gay.nl heeft ie geen foto. Dus nee.
Wie is Ed?quote:Op maandag 23 juni 2008 01:36 schreef hierissieweer het volgende:
ik ga naar mijn ed jongens. Adjeu en slaap lekker!
Yeah rightquote:Op maandag 23 juni 2008 01:36 schreef Cahir het volgende:
Op gay.nl heb ik wel een foto, onherkenbaar.
quote:Op maandag 23 juni 2008 01:35 schreef Bartjebart het volgende:
Serieus, wat doe jij alsof je mijn profiel kentquote:
Hung like a horse.quote:
Als het ook maar IETS boeide, dan zou ik hier je profielnaam postenquote:Op maandag 23 juni 2008 01:39 schreef Cahir het volgende:
Serieus, wat doe jij alsof je mijn profiel kentAls ik zeg dat er een onherkenbare foto op staat is dat een feit, want ik weet wat erin zit en jij (blijkbaar)niet?
Mijn bedquote:
Enigskind is een typo? Wist ik nog niet.quote:Op maandag 23 juni 2008 01:42 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En jij verbetert mensen wanneer ze 'gloor' typen?
die soldaat is volgens mij wel lekker...quote:
vrij cahir achtigquote:Op maandag 23 juni 2008 01:44 schreef DennisMoore het volgende:
Trouwens... een naam-topic voor jezelf openen, da's ook vrij ehm... nouja.
Hoe komt het toch dat je zo wanhopig bent?quote:Op maandag 23 juni 2008 01:46 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
die soldaat is volgens mij wel lekker...
Enig kind.quote:Op maandag 23 juni 2008 01:45 schreef Cahir het volgende:
[..]
Enigskind is een typo? Wist ik nog niet.
ff bekeken met google, zat hits en geen suggestie voor andere zoekterm. Wat is het dan?
Beter dan andersom, denk ik...quote:
Hey, ook wakker?quote:
wie zou daar nou geen interesse in hebben?quote:Op maandag 23 juni 2008 02:12 schreef Breezerslet het volgende:
Ik ben een jongen oorspronkelijk afkomstig uit ....... en ben op zoek naar een leuke en spontane jongen/man voor een serieuze en duurzame relatie. Ben dus niet alleen op zoek naar sex maar liefde en genegenheid.
Hopelijk kan kunnen we een warme relatie met elkaar opbouwen en gezamenlijk dingen ondernemen .
Ik vind het leuk om bij voorbeeld samen uit te gaan, rustig te praten, wandelen, film, fotografie, samen fietsen. Daarnaast hou ik ook erg van nieuwe steden bezoeken en reizen.
Serieuze relaties zijn moeilijk te vinden dus graag alleen oprechte reacties.
Heeft iemand interesse?
wat is zijn fok naam dan?quote:Op maandag 23 juni 2008 02:04 schreef Cahir het volgende:
Je hoeft ze niet allemaal 1 voor 1 te verwijderen, scheelt je hoop werk. Er kan mee geleefd worden gok ik. Zolang ie maar stopt.
@Sam: Huub himself zit gewoon op FOK! mee te postenEr valt niet echt wat te samenvatten aangezien hij gewoon meepost.
inddquote:
das hier in de provincie beter geregeldquote:Op maandag 23 juni 2008 09:10 schreef Ang3l het volgende:
Huisartsen in deze omgeving:
Eigen huisarts: Op vakantie t/m 29-6. probeer de vervangend arts.
Vervangend arts: Ja helaas, we zitten vol. Probeer anders even een andere arts in de gemeente.
Andere arts: Ja je kan wel komen, maar je staat hier niet ingeschreven, dus dat kost je 25,- voor een consult.
What de fok?!
Mja, ik ga dus toch maar, maar ik vind dit dus ECHT belachelijk.
maar was het niet zo dat je vaste huisarts nog in maarheze woonde?quote:Op maandag 23 juni 2008 09:10 schreef Ang3l het volgende:
Huisartsen in deze omgeving:
Eigen huisarts: Op vakantie t/m 29-6. probeer de vervangend arts.
Vervangend arts: Ja helaas, we zitten vol. Probeer anders even een andere arts in de gemeente.
Andere arts: Ja je kan wel komen, maar je staat hier niet ingeschreven, dus dat kost je 25,- voor een consult.
What de fok?!
Mja, ik ga dus toch maar, maar ik vind dit dus ECHT belachelijk.
Ja. Maar die is op vakantie. En de vervangend arts is vol.quote:Op maandag 23 juni 2008 09:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
maar was het niet zo dat je vaste huisarts nog in maarheze woonde?
Wat belachelijk zeg! kun je het neit vergoed krijgen?quote:Op maandag 23 juni 2008 09:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Maar die is op vakantie. En de vervangend arts is vol.
Ja misschien achteraf via het ziekenfonds inderdaad wel. Maar goed.quote:Op maandag 23 juni 2008 09:59 schreef MisterO het volgende:
[..]
Wat belachelijk zeg! kun je het neit vergoed krijgen?
Ik heb je zaterdag niet meer gezien, heb je het leuk gehad?quote:Op maandag 23 juni 2008 10:21 schreef Stroekie het volgende:
ieuw die foto is echt gelijkend op moi![]()
maar mijn broer ziet er dan toch weer heel anders uit
Hij is 23, heeft geen borsthaar, afgeleid van zijn pics. Op een daarvan staat ie alleen met zijn handdoek voor zijn geval opquote:Op maandag 23 juni 2008 09:09 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
inddzolang het borsthaar heeft neem ik elke man!
Ik ben weer slapen!
jawel hoorquote:Op maandag 23 juni 2008 10:25 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik heb je zaterdag niet meer gezien, heb je het leuk gehad?
Nee, het was te gezelligquote:Op maandag 23 juni 2008 10:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jawel hoor![]()
maar jullie zijn Tivoli niet meer uitgeweest ?
ik heb nog bijna een blunder gemaaktquote:Op maandag 23 juni 2008 10:39 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nee, het was te gezelligHet was wel extreeem warm daarbinnen! Eerst heb ik boven naar voetbal gekeken, het was zo spannend, ik heb bijna zitten janken tegen het einde aan. ..Gelukkig had ik mensen om me heen die me konden troosten
En daarachteraan kwam Bearforce1 optreden, dus was ik gauw de drama vergeten
dat was té fout dat het leuk was
En Edsilia Rombley was gewoon heel leuk.
Daarna was er de standaard Pann muziek.. Ik wilde nog een nummer aanvragen, maar de dj keek me chagerijnig aan dat het niet mocht, nou ja zeg!
Ik zei v-hals!quote:Op maandag 23 juni 2008 10:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik heb nog bijna een blunder gemaakt
ik heul trots aan TMM vertellen dat ik je gezien had
er liep iemand in een zwart/wit strepen poloshirt met witte kraag, dus dat voldeed aan de beschrijving en qua uiterlijk leek hij ook wel op je.
Maar toen TMM ging controleren werd ik toch weer terecht gewezen
Was Roeland de manager/oprichter ook bij dat optreden van Bearforce 1 aanwezig ?quote:Op maandag 23 juni 2008 10:39 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nee, het was te gezelligHet was wel extreeem warm daarbinnen! Eerst heb ik boven naar voetbal gekeken, het was zo spannend, ik heb bijna zitten janken tegen het einde aan. ..Gelukkig had ik mensen om me heen die me konden troosten
En daarachteraan kwam Bearforce1 optreden, dus was ik gauw de drama vergeten
dat was té fout dat het leuk was
En Edsilia Rombley was gewoon heel leuk.
Daarna was er de standaard Pann muziek.. Ik wilde nog een nummer aanvragen, maar de dj keek me chagerijnig aan dat het niet mocht, nou ja zeg!
Die handoek is dan wel tegenstrijdig, vind je niet?quote:Op maandag 23 juni 2008 10:28 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Hij is 23, heeft geen borsthaar, afgeleid van zijn pics. Op een daarvan staat ie alleen met zijn handdoek voor zijn geval op.
en tegenwoordig heeft het alweer een nieuwe naam De Nachtburgemeersterquote:Op maandag 23 juni 2008 10:49 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik zei v-hals!jullie waren in de City hall?
Dat klinkt zwaar.quote:
Geen idee, ik stond helemaal achteraan niet op te lettenquote:Op maandag 23 juni 2008 10:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Was Roeland de manager/oprichter ook bij dat optreden van Bearforce 1 aanwezig ?
ik vind die nogal
Geteisterd nog wel!quote:Op maandag 23 juni 2008 10:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en tegenwoordig heeft het alweer een nieuwe naam De Nachtburgemeerster
daar werden onze oren geteisterd door DJ Jean
Maar Roeland staat bij Bearforce juist NIET op het podiumquote:Op maandag 23 juni 2008 10:58 schreef MisterO het volgende:
[..]
Geen idee, ik stond helemaal achteraan niet op te lettenZe waren er met zn vieren aan het optreden
op dat tijdstip lag deze opa alweer braaf in zijn bedje omdat ik zondag middag nog bij mijn nichtje op verjaardagsvisite moest. En voor de familie moest ik natuurlijk weer fris en fruitig voor de dag komen als de joviale oomquote:Op maandag 23 juni 2008 11:00 schreef MisterO het volgende:
[..]
Geteisterd nog wel!
we wilden nog wel rond 5 uur langs 'De Nachtburgemeester', alleen voelde een maatje van mn lover niet zo goed... Die had nogal veel gedronken en liep te zeuren dat we naar de trein moesten.
jij had "andere zaken aan je hoofd " ?quote:Op maandag 23 juni 2008 10:58 schreef MisterO het volgende:
[..]
Geen idee, ik stond helemaal achteraan niet op te lettenZe waren er met zn vieren aan het optreden
Nou ja, je moest er gewoon bij zijn, dan had je het wel gezienquote:Op maandag 23 juni 2008 11:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar Roeland staat bij Bearforce juist NIET op het podium
daar loopt hij voor zijn werk al vaak genoeg
Zat die toevallig op een trapje te kotsen?quote:Op maandag 23 juni 2008 11:00 schreef MisterO het volgende:
Geteisterd nog wel!
we wilden nog wel rond 5 uur langs 'De Nachtburgemeester', alleen voelde een maatje van mn lover niet zo goed... Die had nogal veel gedronken en liep te zeuren dat we naar de trein moesten.
Oh dat zou best eens kunnenquote:Op maandag 23 juni 2008 11:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij had "andere zaken aan je hoofd " ?![]()
![]()
Een specifiek trapje?quote:Op maandag 23 juni 2008 11:03 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Zat die toevallig op een trapje te kotsen?
Roeland is Roeland Fernhout, en maakt deel uit van de vaste bezetting van Toneelgroep Amsterdamquote:Op maandag 23 juni 2008 11:03 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nou ja, je moest er gewoon bij zijn, dan had je het wel gezien
bij de Nachtburgemeester... Vlarp had het er over.quote:
jij bent wel kotsgerelateerd aan het posten de laatste dagenquote:Op maandag 23 juni 2008 11:03 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Zat die toevallig op een trapje te kotsen?
Is die homo dan?quote:
Ik heb alles mooi binnengehouden hoor.quote:Op maandag 23 juni 2008 11:08 schreef Stroekie het volgende:
jij bent wel kotsgerelateerd aan het posten de laatste dagen
Uhm... Is de aarde rond?quote:Op maandag 23 juni 2008 11:08 schreef PJORourke het volgende:
Is die homo dan?
lol ik denk dat ik weet welk trapje hij bedoelde. kan me nog herinneren dat ik daarover staptequote:Op maandag 23 juni 2008 11:07 schreef PJORourke het volgende:
[..]
bij de Nachtburgemeester... Vlarp had het er over.
Dat zijn dingen waar ik nog wel eens over nadenk. Roeland Fernhout niet.quote:
dus mocht ik vrijdag de neugaten herkennen dan kan ik die veiligheidshalve het beste een flesje water aanbieden ?quote:Op maandag 23 juni 2008 11:09 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik heb alles mooi binnengehouden hoor.Maar de cirkel zou echt mooi rond zijn als hij inderdaad op dat trapje zat.
Ik was bijna de hele avond op de beganegrond achterinquote:Op maandag 23 juni 2008 11:17 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb MisterO niet gezien en ook geen Roeland.
Nou ja, blijkbaar zat die laatste op het trapje te kotsen?
nee die was op de freak en dramanight te Eindhoven samen met Ang3lquote:Op maandag 23 juni 2008 11:15 schreef MisterO het volgende:
PJ, als ik wist dat jij er ook was, had ik ook op neusgaten gelet!
Oh, je was in Tivoli?quote:Op maandag 23 juni 2008 11:18 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik was bijna de hele avond op de beganegrond achterintoen het later wat rustiger werd, zijn we de dansvloer opgegaan. Waar was jij?
Oh ok, nou het ziet er gezellig uit op de foto's. Herken je jezelf erop?quote:Op maandag 23 juni 2008 11:21 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh, je was in Tivoli?
Ik was de hele avond in de Nachtburgermeester
Ik heb nog geen foto gezien van Pannquote:Op maandag 23 juni 2008 11:25 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oh ok, nou het ziet er gezellig uit op de foto's. Herken je jezelf erop?
Geen idee, ik herken hem nergensquote:Op maandag 23 juni 2008 11:36 schreef Vlarp het volgende:
Oh, briljant, op de eerste foto in de NB zie je gelijk DM staan, nou ja, vooral z'n ogen
Tenminste, 't is DM toch?![]()
Mijn ogen geven lichtquote:Op maandag 23 juni 2008 11:36 schreef Vlarp het volgende:
Oh, briljant, op de eerste foto in de NB zie je gelijk DM staan, nou ja, vooral z'n ogen
Het is toch altijd freak & drama-night als ik er ben? Waar het dan ook is?quote:Op maandag 23 juni 2008 11:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee die was op de freak en dramanight te Eindhoven samen met Ang3l
Ik spot alleen de mooie opdroging nieet, dus OF dat ging over iemand anders, OF we hebben een verschillend beeld over opdrogingen.quote:Op maandag 23 juni 2008 11:46 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
KCi24 en Joostjuh17 ofzo.
Vroeger dan he?
JAH! En hij is zo OMG fucking tering lekker! En leuk en intelligent en bij hem maakt het mij absoluurt niet uit of hij borsthaar heeft of niet! (volgens mij heeft hij het wel...)quote:
quote:Op maandag 23 juni 2008 11:36 schreef Vlarp het volgende:
toch kan ik mij ook vrij kalme friso's herinnerenquote:Op maandag 23 juni 2008 11:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is toch altijd freak & drama-night als ik er ben? Waar het dan ook is?
er is toch een wezenlijk verschil tussen opdrogen en uitdrogenquote:Op maandag 23 juni 2008 11:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik spot alleen de mooie opdroging nieet, dus OF dat ging over iemand anders, OF we hebben een verschillend beeld over opdrogingen.
Nouja, mooi... mooi... leuk opgedroogd. Maar dat zie je op de foto niet zo goed, en je zou eigenlijk de vroegere versie met beugel en bril en babyface ernaast moeten zien natuurlijkquote:Op maandag 23 juni 2008 11:50 schreef Ang3l het volgende:
Ik spot alleen de mooie opdroging nieet, dus OF dat ging over iemand anders, OF we hebben een verschillend beeld over opdrogingen.
Mijn lul stond stijf bij de gedachte aan roeland fernhout, nu is hij spontaan ingezakken... dit is erger als lesbo sex!quote:Op maandag 23 juni 2008 11:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is bij mij de eerste foto. Kan me niet voorstellen dat het DM is
Aangezien het de Limburgse danser is die ook bij de Danssalon reunie danste (en ik zie dat de foto ook zo heet)
Volgens mij... zit ik gewoon weer ganz verkeerd te klikken
Dan is ie vanuit babyface en beugel wellicht beter opgedroogd, maar mooi en leuk is a.h.v. deze foto imho niet te zien nee.quote:Op maandag 23 juni 2008 11:57 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nouja, mooi... mooi... leuk opgedroogd. Maar dat zie je op de foto niet zo goed, en je zou eigenlijk de vroegere versie met beugel en bril en babyface ernaast moeten zien natuurlijk.
Roeland en stijf? Bah. Vind hem wel schattig, maar meer als leuk nichterig broertje zijnde. Zeker na het zien van Angels in America. Vind het een grappig hoofd hebben, maar opwindend vind ik toch mijlenver weg.quote:Op maandag 23 juni 2008 11:59 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Mijn lul stond stijf bij de gedachte aan roeland fernhout, nu is hij spontaan ingezakken... dit is erger als lesbo sex!
De link is naar het hoofdmenu van alle fotoalbums. Je moet MegaPann nog aanklikkenquote:Op maandag 23 juni 2008 12:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan is ie vanuit babyface en beugel wellicht beter opgedroogd, maar mooi en leuk is a.h.v. deze foto imho niet te zien nee.
En ik snap al waarom ik DM niet als 1e foto zagHet klapuitdingetjevenstertje stond op de Danssalon Reunie i.p.v. op Megapann
Dan is het ook best weer heel logisch dat ik de danser herken van die reunie als de foto's daar ook van zijn
vanwege het rode kruisje ?quote:Op maandag 23 juni 2008 12:04 schreef hierissieweer het volgende:
stroek jij was er ook?
[ afbeelding ]
Ja dat snapte ik alquote:Op maandag 23 juni 2008 12:01 schreef MisterO het volgende:
[..]
De link is naar het hoofdmenu van alle fotoalbums. Je moet MegaPann nog aanklikken
quote:
maar doe dan eens het linkje reparerenquote:Op maandag 23 juni 2008 12:17 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik heb stress, overal uitslag kuter de kut!
Hij heeft een heel guitig hoofd en een hele mooie lach. Is best wel intelligent (als ik hem zo hoor) Ik vind hemquote:Op maandag 23 juni 2008 12:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Roeland en stijf? Bah. Vind hem wel schattig, maar meer als leuk nichterig broertje zijnde. Zeker na het zien van Angels in America. Vind het een grappig hoofd hebben, maar opwindend vind ik toch mijlenver weg.
zeg kies jij eens iets van je eigen leeftijd, ik ben eerstquote:Op maandag 23 juni 2008 12:20 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Hij heeft een heel guitig hoofd en een hele mooie lach. Is best wel intelligent (als ik hem zo hoor) Ik vind hem
uhu, vond ook een beetje slut achtig. Hij heeft wel op zich een mooi lichaamquote:Op maandag 23 juni 2008 10:53 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Die handoek is dan wel tegenstrijdig, vind je niet?
Maar wat is zijn profiel?
wat is dat toch met jou met afstandenquote:Op maandag 23 juni 2008 12:24 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
uhu, vond ook een beetje slut achtig. Hij heeft wel op zich een mooi lichaam. Hij woont in Rotterdam, denk niet dat he zo handig is qua afstand
.
DM staat op de eerste foto die is gemaakt in de Nachtburgermeester (City Hall/Arena)quote:Op maandag 23 juni 2008 12:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat snapte ik alHet was gewoon de site van m'n tante.
Al zie ik dan nog steeds geen DM op de 1e foto
Ben er vandaag ook voor naar de dokter geweest (naast een ontstoken oog). En deze dokter was hetw eer niet eens met mijn eigen dokter dus heb nu weer een ander medicijnquote:Op maandag 23 juni 2008 12:17 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik heb stress, overal uitslag kuter de kut!
Zoek jij maar iets anders! (en als je dat niet lukt, kunnen we hem delen. Jij de ene week ik de andere? )quote:Op maandag 23 juni 2008 12:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zeg kies jij eens iets van je eigen leeftijd, ik ben eerst![]()
Tip: Ik zou wat minder kieskeurig worden qua afstand.quote:Op maandag 23 juni 2008 12:24 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
uhu, vond ook een beetje slut achtig. Hij heeft wel op zich een mooi lichaam. Hij woont in Rotterdam, denk niet dat he zo handig is qua afstand
.
in de buurt van de processierups geweest ?quote:Op maandag 23 juni 2008 12:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ben er vandaag ook voor naar de dokter geweest (naast een ontstoken oog). En deze dokter was hetw eer niet eens met mijn eigen dokter dus heb nu weer een ander medicijn
En hij moet zonder engelse woorden schrijven..quote:Op maandag 23 juni 2008 12:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tip: Ik zou wat minder kieskeurig worden qua afstand.
Das ook lekker he doktoren die het niet met elkaar eens zijn en dus van alles anders gaan doen...quote:Op maandag 23 juni 2008 12:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ben er vandaag ook voor naar de dokter geweest (naast een ontstoken oog). En deze dokter was hetw eer niet eens met mijn eigen dokter dus heb nu weer een ander medicijn
Met de huidige benzine prijzen!? Veel!quote:Op maandag 23 juni 2008 12:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat is dat toch met jou met afstanden![]()
er zijn auto's en rijden treinen
en wat stellen afstanden in Nederland nu helemaal voor
Het heeft wel de kleuren en vibe van Hugo Boss...quote:Op maandag 23 juni 2008 12:46 schreef DennisMoore het volgende:.
Nee, een reclame... Diesel ofzo? Hugo Boss?
In Villa heb ik je het niet zien overkomenquote:Op maandag 23 juni 2008 11:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is toch altijd freak & drama-night als ik er ben? Waar het dan ook is?
Als het maar Randstad isquote:Op maandag 23 juni 2008 12:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat is dat toch met jou met afstanden![]()
er zijn auto's en rijden treinen
en wat stellen afstanden in Nederland nu helemaal voor
Wauw zeg A'dam! uurtje van jou vandaanquote:Op maandag 23 juni 2008 13:05 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Als het maar Randstad is. Heb eens in het verleden met Amsterdammers gedate
.
Hugo Boss In Motion (zo'n ronde bal)quote:Op maandag 23 juni 2008 12:37 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
Waar is die foto ook alweer van?
In Rotterdam loopt nog wat lekkers rond hoorquote:Op maandag 23 juni 2008 12:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tip: Ik zou wat minder kieskeurig worden qua afstand.
r'dam zit vol met slettenquote:Op maandag 23 juni 2008 13:09 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
In Rotterdam loopt nog wat lekkers rond hoor.
wat je ver haalt is meestal lekkerderquote:Op maandag 23 juni 2008 13:09 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
In Rotterdam loopt nog wat lekkers rond hoor.
Jou definitie van 'hot' vind ik niet zo hotquote:Op maandag 23 juni 2008 13:14 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
nauw nauw sletten zijn meestal wel hot.
Hetzelfde geldt voor jouquote:Op maandag 23 juni 2008 13:18 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jou definitie van 'hot' vind ik niet zo hot
Nu het weer nogquote:Op maandag 23 juni 2008 13:18 schreef Cybart het volgende:
Het zwembad staat,
de koelkast ligt vol bier
de zomer is begonnen !
daardoor kan je het echte lekkers dan juist weer extra waarderenquote:Op maandag 23 juni 2008 13:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zie op de meeste plaatsen waar ik kom vaak wel lekkers rondlopen trouwens. Ook wel niet-lekkers, maar daar moet je dan gewoon niet te lang naar kijken.
Yep goedemorgen trouwensquote:Op maandag 23 juni 2008 13:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat je ver haalt is meestal lekkerder
Dat ik denk dat iemand een model is, betekent niet dat ik hem lekker vindquote:Op maandag 23 juni 2008 13:24 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt voor jou. Je vindt wel meestal de types waar ik op val, sletterig uitzien
.
Trouwens de Spanjaard die ik ken, vond je wel lekker. Je zei nog is ie model.
Het is hier toch echt tegen de 30 graden dus dat zit wel goedquote:
nee die denken dat ze hot zijn, da's een klein verschilquote:Op maandag 23 juni 2008 13:14 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
nauw nauw sletten zijn meestal wel hot.
Ach man, de zon schijnt hier in een blauwe lucht met heel af en toe een toef wolk. Niks mis met dit weer.quote:
Ziten jullie trouwens links of rechts van de Donau ?quote:Op maandag 23 juni 2008 13:30 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Het is hier toch echt tegen de 30 graden dus dat zit wel goed
mijn types zijn hotquote:Op maandag 23 juni 2008 13:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee die denken dat ze hot zijn, da's een klein verschil
Hij is van Boss ja. Dat bolletje van zilver met die oranje streep erin (zie ook oranje lint)quote:Op maandag 23 juni 2008 12:46 schreef DennisMoore het volgende:.
Nee, een reclame... Diesel ofzo? Hugo Boss?
Jawel, tis koud en ik wil mn slippers weer aan kunnen doen.quote:Op maandag 23 juni 2008 13:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ach man, de zon schijnt hier in een blauwe lucht met heel af en toe een toef wolk. Niks mis met dit weer.
Nuno je maakt kansquote:Op maandag 23 juni 2008 13:30 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dat ik denk dat iemand een model is, betekent niet dat ik hem lekker vind![]()
En ja, je valt nou eenmaal op de sletten...
Het is wel positief dat hij je belt en nog met je wil afspreken, hij vindt je dus leuk. Anders neem jij toch het initiatief en plan je meteen een Martini-avond?quote:Op maandag 23 juni 2008 13:45 schreef Ang3l het volgende:
Net ff met de vriendin van Serge aan de telefoon gehangen. "Hij vindt je echt heel leuk hoor! Heeft het zelfs met MIJN moeder over je gehad! Ja en die heeft je natuurrlijk lopen promoten!"Whaha. Gotta love faghag-mums!
Maar er was zaterdagavond weinig van te merken dat ie me zo leuk vindt. Hij was meer met de jongen bezig die mee was op stap en bleef logeren dan met mij. Nou was ie ook echt heeeeel erg zat van de wedtsrijd, maar toch. Hij heeft me wel tijdens de wedstrijd voor 't eerst gebeld en ook aan de telefoon begon ie weer met "We moeten echt snel die martini gaan drinken hoor!!"
Dus.
Hmmz.
Kweetnie.
Hier is 't volgens weer.nl 19.2 graden maar het voelt echt veel warmerquote:Op maandag 23 juni 2008 13:43 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jawel, tis koud en ik wil mn slippers weer aan kunnen doen.
hier in het zuiden is het prima zonder jas buiten loop weerquote:Op maandag 23 juni 2008 13:43 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jawel, tis koud en ik wil mn slippers weer aan kunnen doen.
Ja daarion ligt dus ook een beetje een deel van het probleem.... ik zit in de slotfase van het dansseizoen dus da's echt mega druk. Zaterdag is de grote eindshow... waar ie dan wel naar komt kijken overigensquote:Op maandag 23 juni 2008 13:47 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het is wel positief dat hij je belt en nog met je wil afspreken, hij vindt je dus leuk. Anders neem jij toch het initiatief en plan je meteen een Martini-avond?
Okee, dan hoef je voorlopig geen zorgen te maken. Je doet me zo aan mijzelf denkenquote:Op maandag 23 juni 2008 13:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja daarion ligt dus ook een beetje een deel van het probleem.... ik zit in de slotfase van het dansseizoen dus da's echt mega druk. Zaterdag is de grote eindshow... waar ie dan wel naar komt kijken overigensDat was wel ff heel wat anders dan Sebas met wie ik al iets had en die ik echt moest smeken om te komen (en nu dus niet komt). Serge hoorde van de show en vroeg meteen of ie mocht komen kijken.
Hij heeft met die logee gezoendquote:Op maandag 23 juni 2008 13:55 schreef MisterO het volgende:
[..]
Okee, dan hoef je voorlopig geen zorgen te maken. Je doet me zo aan mijzelf denken![]()
zorgen maken om niks
Yay. *High five!quote:Op maandag 23 juni 2008 13:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik hoor ook bij de onnodige-zorgen-club.
Okee, dat wisten wij dus nietquote:Op maandag 23 juni 2008 13:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij heeft met die logee gezoend
Ik maak me wel zorgen om ietsZeker omdat ie tegen MIJ niet gezegd heeft dat ie me leuk vind.
Nog iets al mee gedaan?quote:Op maandag 23 juni 2008 13:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja daarion ligt dus ook een beetje een deel van het probleem.... ik zit in de slotfase van het dansseizoen dus da's echt mega druk. Zaterdag is de grote eindshow... waar ie dan wel naar komt kijken overigensDat was wel ff heel wat anders dan Sebas met wie ik al iets had en die ik echt moest smeken om te komen (en nu dus niet komt). Serge hoorde van de show en vroeg meteen of ie mocht komen kijken.
Naar Villa? lijkt me niet echt de leukste en makkelijkste plek om elkaar te leren kennen, toch?quote:Op maandag 23 juni 2008 14:07 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Nog iets al mee gedaan?![]()
@Mister-O trouwens ik ga Turkse gozer mee uitvragen naar Villa
kan hem ook makkelijk dumpen als ie niet leuk blijkt te zijnquote:Op maandag 23 juni 2008 14:11 schreef MisterO het volgende:
[..]
Naar Villa? lijkt me niet echt de leukste en makkelijkste plek om elkaar te leren kennen, toch?
Moet je niet vanuit gaan lijkt me...quote:Op maandag 23 juni 2008 14:18 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
kan hem ook makkelijk dumpen als ie niet leuk blijkt te zijn
Dat sowieso. Hij is er volgens haar niet mee naar bed geweest, want (and I quote) "ik heb zijn hele kamer 's ochtends doorzocht en alle condooms waren nog ongeopend!"quote:Op maandag 23 juni 2008 14:01 schreef MisterO het volgende:
[..]
Okee, dat wisten wij dus niettoch wel een belangrijk detail in je verhaal
![]()
Misschien gezoend in een dronken bui, terwijl hij jou toch echt leuk vindt
Nee, ik drink geen breezersquote:
quote:Op maandag 23 juni 2008 14:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat sowieso. Hij is er volgens haar niet mee naar bed geweest, want (and I quote) "ik heb zijn hele kamer 's ochtends doorzocht en alle condooms waren nog ongeopend!"Ik zo "Ja muts, kan dan ook erger zijn he... wel sex, maar van de zattigheid niet veilig!" "O ja... o shit.. OEPS!"
![]()
Blijkbaar heeft ie ook gezegd dat ie die Jan (zo heet je niet vind ik) ook wel leuk vond, maar zij was het daar niet mee eens, zei waarom en hij moest haar daarin gelijk geven. En tegen haar zegt ie wel dat ie me leuk vindt, teegen hara moeder zelfs (*LOL*), maar tegen kij niet!STOMMERD!
En die Jan is natuurlijk met iets minder leeftijdsverschil als hij een ik.
Beter voorbereidquote:
Saaaam, zuchtquote:Op maandag 23 juni 2008 14:37 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Beter voorbereiddan teleurgesteld worden. Hoe fout hij ook is, hij is lekker
.
Ik probeer K mee te slepen als back-up.
Hij lijkt deels oprecht en zo fout kan ie nou ook weer niet wezen en ik ben wel op mijn hoede. Ik heb super lang niet meer gedate, heb gewoon weer zin in.quote:Op maandag 23 juni 2008 14:43 schreef MisterO het volgende:
[..]
Saaaam, zucht
Jij was toch degene die een serieuze relatie wilde? Waarom ga je op stap met iemand waarvan je vantevoren al weet dat hij 'fout' is.
Aan de kant waar alle clubs en bars zitten, de goede kant dus. Ik weet niet of dat rechts of links isquote:Op maandag 23 juni 2008 13:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ziten jullie trouwens links of rechts van de Donau ?
Oow ok dan! gewoon lekker jezelf zijn en inderdaad, als het niks is, kun je gewoon verder feesten bij Villaquote:Op maandag 23 juni 2008 14:51 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Hij lijkt deels oprecht en zo fout kan ie nou ook weer niet wezen en ik ben wel op mijn hoede. Ik heb super lang niet meer gedate, heb gewoon weer zin in.
toen ik er was zaten we dus links, in Buda vlak achter de ciitaldel in een jeugherbergquote:Op maandag 23 juni 2008 14:52 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Aan de kant waar alle clubs en bars zitten, de goede kant dus. Ik weet niet of dat rechts of links is
Ik heb er niet om gevraagd hoor. Maar zij vind me zo leuk bij Serge passen dat ze alles op alles zet om ervoor te zorgen dat hij dat ook vindtquote:
Nee, da's iemand die die avond ook bij hem was om voetbal te kijken (ik mocht ook komen maar had familiefeest) en die ook mee op stap was gegaan en daar was blijven slapen met de rest.quote:Had hij een date met die ene 'Jan'?
je woont al 5 jaar of zo niet meer in maarheze, snijd die wortels nou eens door en zoek in plaats van een plattelandsarts (veeartsquote:Op maandag 23 juni 2008 09:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Maar die is op vakantie. En de vervangend arts is vol.
Je bedoelt eigenlijk zoals ik het ook niet rechtstreeks tegen hem heb gezegd maar ook alleen maar tegen z'n vriendin?quote:Op maandag 23 juni 2008 14:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar Ang3l, misschien durft ie het niet zo goed tegen jou persoonlijk te zeggen omdat hij het echt meent.
Enige ervaring met Eindhovense huisartsen? De dichtsbijzijnde in de Lichtstraat (in die jonkheertjes achter de Regen) heeft maar liefst 1 volledig uurtje spreekuur per dag.quote:Op maandag 23 juni 2008 15:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
je woont al 5 jaar of zo niet meer in maarheze, snijd die wortels nou eens door en zoek in plaats van een plattelandsarts (veearts) eens een huisarts in je woonomgeving
een echte postiljon d'armourquote:Op maandag 23 juni 2008 15:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je bedoelt eigenlijk zoals ik het ook niet rechtstreeks tegen hem heb gezegd maar ook alleen maar tegen z'n vriendin?
Ze ze huppelt vrolik meet haar krullen van homo tot homo, schietend met haar liefdespijltjesquote:
Nou, ik ben geen expert, maar dat lijkt er inderdaad verdacht veel opquote:Op maandag 23 juni 2008 15:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je bedoelt eigenlijk zoals ik het ook niet rechtstreeks tegen hem heb gezegd maar ook alleen maar tegen z'n vriendin?
en elk pijltje is weer voorzien van een klein briefje met een boodschapquote:Op maandag 23 juni 2008 15:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze ze huppelt vrolik meet haar krullen van homo tot homo, schietend met haar liefdespijltjes
Eigenlijk is mijn oude huisats op zich wel lief. Ken hem al 29 jaarquote:Op maandag 23 juni 2008 15:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind mijn huisarts stom, en ga er dus ook pas heen als mijn hoofd er bijna af ligt ofzo. Die ziet mij niet verschijnen voor een keelpijntje of een griepje.
Ach ben stilquote:Op maandag 23 juni 2008 15:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, ik ben geen expert, maar dat lijkt er inderdaad verdacht veel op.
Ik weet t niet hoor.. Dan ga je toch niet met iemand anders zoenen, terwijl je weet dat Ang3l erachter zal komen. Ik vind het heel moeilijk inschatten.quote:Op maandag 23 juni 2008 15:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, ik ben geen expert, maar dat lijkt er inderdaad verdacht veel op.
Maar ik ben op missie om Ang3l vertrouwen in te praten!quote:Op maandag 23 juni 2008 15:22 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik weet t niet hoor.. Dan ga je toch niet met iemand anders zoenen, terwijl je weet dat Ang3l erachter zal komen. Ik vind het heel moeilijk inschatten.
quote:Op maandag 23 juni 2008 15:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar ik ben op missie om Ang3l vertrouwen in te praten!
En die zoen, tja, beetje kut. Misschien dacht ie aan Ang3l? Misschien een stomme zatte vergissing?
@ Ang3lquote:Op maandag 23 juni 2008 15:22 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik weet t niet hoor.. Dan ga je toch niet met iemand anders zoenen, terwijl je weet dat Ang3l erachter zal komen. Ik vind het heel moeilijk inschatten.
Kan je geen nieuwe huisarts zoeken ofzo?quote:Op maandag 23 juni 2008 15:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind mijn huisarts stom, en ga er dus ook pas heen als mijn hoofd er bijna af ligt ofzo. Die ziet mij niet verschijnen voor een keelpijntje of een griepje.
Komt wel als ik (eindelijk een keerquote:Op maandag 23 juni 2008 15:27 schreef Cahir het volgende:
[..]
Kan je geen nieuwe huisarts zoeken ofzo?
Ja, maar daar werd er niet gezoend. Hij was echt flink bezopen. Heb een kwartier voor sluitingstijd gezegd dat ik terugging naar Mitchell, die in de Pallaz was en op me wachtte. Hij zei dat ie misschien ook nog ff zou komen, maar aangezien het al kwart voor 4 was leek me dat stug. Anyway, blijkbaar heeft ie dus thuis met die jongen die mee was gezoend. Die jongen, en de rest, was ook erg zat... dus da's misschien een verklaring en een excuus.quote:Op maandag 23 juni 2008 15:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
@ Ang3l
jullie waren toch zelfs in dezelde horecagelegenheid ?
Ookal is het een nare man, als hij heel behulpzaam is enzovoort is er toch niks mis meequote:Op maandag 23 juni 2008 15:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Komt wel als ik (eindelijk een keer) uit huis ga. Zolang ik er niet heen hoef, heb ik er ook geen last van
. En het is niet zo dat ie me aanrandt ofzo
, of foute vragen stelt, maar ik vind het gewoon een beetje een nare man
.
Kunnen jullie niet gewoon eens rechtstreeks tegen alkaar zeggen wat je vindt.quote:Op maandag 23 juni 2008 15:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daarom hoef ik ook nu niet per se een andere te zoeken. het ligt waarschijnlijk gewoon aan mij hoor, ik denk dat ik het bij alle huisartsen wel heb. Net als dat mensen een hekel hebben aan tandartsen 9ik dan weer niet bijzonder), heb ik dat een beetje met dokters.quote:Op maandag 23 juni 2008 15:33 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ookal is het een nare man, als hij heel behulpzaam is enzovoort is er toch niks mis mee?
Vanuit Brazilie naar Nederland?quote:Op maandag 23 juni 2008 15:33 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Kunnen jullie niet gewoon eens rechtstreeks tegen alkaar zeggen wat je vindt.
R kwam meer dan 2 jaar geleden gewoon helemaal naar mij toe gereisd en zei rechtstreeks: ˝Hallo kunnen we ophouden met dat aan en uit wanneer je in Lisboa bent en dan weer weg gaat. Ik vind je leuk en je weet dat, dus wat is het JA of NEE˝. Dat werkte heel verhelderend en ik heb geen moment spijt
alleen dat je daarna jarenlang met anderen neuktequote:Op maandag 23 juni 2008 15:33 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Kunnen jullie niet gewoon eens rechtstreeks tegen alkaar zeggen wat je vindt.
R kwam meer dan 2 jaar geleden gewoon helemaal naar mij toe gereisd en zei rechtstreeks: ˝Hallo kunnen we ophouden met dat aan en uit wanneer je in Lisboa bent en dan weer weg gaat. Ik vind je leuk en je weet dat, dus wat is het JA of NEE˝. Dat werkte heel verhelderend en ik heb geen moment spijt
De mijnes schept me altijd een heel verhaal aan over hoe het hele probleem ontstaat en hoe 'pubers' daarop reagerenquote:Op maandag 23 juni 2008 15:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daarom hoef ik ook nu niet per se een andere te zoeken. het ligt waarschijnlijk gewoon aan mij hoor, ik denk dat ik het bij alle huisartsen wel heb. Net als dat mensen een hekel hebben aan tandartsen 9ik dan weer niet bijzonder), heb ik dat een beetje met dokters.
Toendertijd vanuit Portugal naar Nederland en Jaquote:
Welk probleemquote:Op maandag 23 juni 2008 15:38 schreef Cahir het volgende:
[..]
De mijnes schept me altijd een heel verhaal aan over hoe het hele probleem ontstaat en hoe 'pubers' daarop reageren.
die gedragen zich als iets te enthousiaste supporters van je ?quote:Op maandag 23 juni 2008 15:30 schreef Ang3l het volgende:
En zaterdag komt ie dus kijken naar de show... maar daar ga ik echt niet iets proberen hoorLeer mij die danmsers van ons kennen. Die staan er meteen met hun neus bovenop "Steephjeeeeee!!!"
Da's hardstikke romantischquote:Op maandag 23 juni 2008 15:42 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Toendertijd vanuit Portugal naar Nederland en Ja
@ Sam: en dat vies wat jij vies noemt dat is een afspraak tussen hem en mij en als je dat niet snapt helaas voor jou. Het wordt iedere keer minder en het zal wel een keer ophouden.
Als je mijn vriend was had ik je allang gedumpt na eerste keer. Het zal idd ophouden zodra je 50 bentquote:Op maandag 23 juni 2008 15:42 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Toendertijd vanuit Portugal naar Nederland en Ja
@ Sam: en dat vies wat jij vies noemt dat is een afspraak tussen hem en mij en als je dat niet snapt helaas voor jou. Het wordt iedere keer minder en het zal wel een keer ophouden.
als de 2 mensen waarop dit betrekking heeft het hier samen over eens zijn, wie zijn wij dan om het te veroordelenquote:Op maandag 23 juni 2008 15:48 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Als je mijn vriend was had ik je allang gedumpt na eerste keer. Het zal idd ophouden zodra je 50 bent.
Niemand kan het zeggen of het 'fout' of 'goed' is. Daar heb je wel gelijk in, alleen sommige mensen zijn nogal direct met hun meningen/hoe ze erover denken. Paul is daar overigens ook een goed voorbeeld van.quote:Op maandag 23 juni 2008 15:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als de 2 mensen waarop dit betrekking heeft het hier samen over eens zijn, wie zijn wij dan om het te veroordelen
we leven hier gelukkig in een democratie en jouw keuzes hoeven de mijne niet te zijn en omgekeerdquote:Op maandag 23 juni 2008 15:51 schreef Cahir het volgende:
[..]
Niemand kan het zeggen of het 'fout' of 'goed' is. Daar heb je wel gelijk in, alleen sommige mensen zijn nogal direct met hun meningen/hoe ze erover denken.
Ik zie zelf persoonlijk niet het nu in van een open 'relatie'. Kan je net zo goed blijven rondneuken met anderen maar dan als vrijgezel.quote:Op maandag 23 juni 2008 15:48 schreef Cahir het volgende:
[..]
Da's hardstikke romantisch! Net zo'n scene uit een film. Wat bedoel je met 'en Ja'
.
Maar uit Sam's post blijkt dat je een 'open relatie' had, da's minder romantisch.
Misschien heeft het ook wel iets te maken met de scheiding tussen liefde en lust.quote:Op maandag 23 juni 2008 15:53 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Ik zie zelf persoonlijk niet het nu in van een open 'relatie'. Kan je net zo goed blijven rondneuken met anderen maar dan als vrijgezel.
De lust wil je toch juist delen met iemand waarop je verliefd ben?quote:Op maandag 23 juni 2008 15:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien heeft het ook wel iets te maken met de scheiding tussen liefde en lust.
dit is al een stuk genuanceerder, en hier kan ik het met je eens zijn. Voor mij zou een open relatie ook niet werken. maar dat kan ik alleen voor mijzelf aangevenquote:Op maandag 23 juni 2008 15:53 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Ik zie zelf persoonlijk niet het nu in van een open 'relatie'. Kan je net zo goed blijven rondneuken met anderen maar dan als vrijgezel.
het een sluit het andere niet uit denk ik. maar ik heb geen idee hoe Nuno dat doetquote:Op maandag 23 juni 2008 15:57 schreef Cahir het volgende:
[..]
De lust wil je toch juist delen met iemand waarop je verliefd ben?
En ja hij reisde vanuit Portugal naar NL bedoelde ik daarme voor de rest nietsquote:Op maandag 23 juni 2008 15:48 schreef Cahir het volgende:
[..]
Da's hardstikke romantisch! Net zo'n scene uit een film. Wat bedoel je met 'en Ja'
.
Maar uit Sam's post blijkt dat je een 'open relatie' had, da's minder romantisch.
Nogal. Daar waar de mannen in eerste instantie zullen roepen "Baaaaaaaaaah!" maar me vervolgens achter de coulissen zouden zeggen "Eey scoren straks he!" zouden de vrouwen al meteen "Aaaach kijk nooouuuu! Wat liiiieeeeef!" staan kirren bij het eerste kusje.quote:Op maandag 23 juni 2008 15:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die gedragen zich als iets te enthousiaste supporters van je ?
Het heeft inderdaad te maken met de mogelijkheid van scheiding tussen liefde en lust en de afspraken daarom heen. Ik heb geen zin om dat verder uit te leggen, maar het is mogelijk. Ik wil verder niemand overhalen om ook zo´n relatie te beginnen.quote:Op maandag 23 juni 2008 15:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
het een sluit het andere niet uit denk ik. maar ik heb geen idee hoe Nuno dat doet. Het zou ook niet mijn keuze zijn hoor.
Zolang Nuno niet mijn vriendje is heb ik er geen moeite mee hoorquote:Op maandag 23 juni 2008 15:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Inderdaad. Zolang Nuno zijn levensstijl niet aan iemand anders opdringt is er geen probleem, dus om hem nou te veroordelen omdat hij en zijn vriendje afspraken hebben over hun relatie (beter met afspraken dan stiekem) is een beetje kortzichtig.
Zeg kom op, zo raak jij je imago van arogante meneer veel te snel kwijtquote:Op maandag 23 juni 2008 16:09 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Het heeft inderdaad te maken met de mogelijkheid van scheiding tussen liefde en lust en de afspraken daarom heen. Ik heb geen zin om dat verder uit te leggen, maar het is mogelijk. Ik wil verder niemand overhalen om ook zo´n relatie te beginnen.
B.t.w. Het zou ook mijn keuze niet zijn en ik hoop dat de omstandigheden waarom ook veranderen in de toekomst en geloof me daar wordt hard aan gewerkt maar gaat helaas niet zo 1,2,3.
Dat is hem nou juist ik vind het persoonlijk geen relatie. Alle essentie waar een relatie om draaitquote:Op maandag 23 juni 2008 16:09 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Het heeft inderdaad te maken met de mogelijkheid van scheiding tussen liefde en lust en de afspraken daarom heen. Ik heb geen zin om dat verder uit te leggen, maar het is mogelijk. Ik wil verder niemand overhalen om ook zo´n relatie te beginnen.
B.t.w. Het zou ook mijn keuze niet zijn en ik hoop dat de omstandigheden waarom ook veranderen in de toekomst en geloof me daar wordt hard aan gewerkt maar gaat helaas niet zo 1,2,3.
gratis zo'n advertentiebriefje bij de AH al geprobeerd ?quote:Op maandag 23 juni 2008 16:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Conclusie van het verhaal:
Ik wil ook een vriendje!.
En welke essenties zijn dat dan volgens jou?quote:Op maandag 23 juni 2008 16:15 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Dat is hem nou juist ik vind het persoonlijk geen relatie. Alle essentie waar een relatie om draaitwordt overboord gegooid.
Ik ook.quote:Op maandag 23 juni 2008 16:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik snap jou conclusies nooitquote:Op maandag 23 juni 2008 16:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Seks denk ik dan. Want dat is toch wat Nuno "uitbesteedt"quote:Op maandag 23 juni 2008 16:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En welke essenties zijn dat dan volgens jou?
Je slaat de spijker op zijn kopquote:Op maandag 23 juni 2008 16:15 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Dat is hem nou juist ik vind het persoonlijk geen relatie. Alle essentie waar een relatie om draaitwordt overboord gegooid.
Leuk voor jullie beiden, ik zou het zelf nooit kunnen.
Ja, poephoofd, jij hebt er eentje bijna man gek! Fladder er dan met die vleugels van je eens heul gauw naar toe en make it happenquote:
Conclusie:quote:
Sterfquote:Op maandag 23 juni 2008 16:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, poephoofd, jij hebt er eentje bijna man gek! Fladder er dan met die vleugels van je eens heul gauw naar toe en make it happen!
[..]
Conclusie:
Mijn conclusies zijn goed.
Jouw relaties draaien alleen om seks ? hmmm mager hoor, zo een relatie zou ik nou weer niet willen hebben. Zo zie je maar weer iedereen is andersquote:Op maandag 23 juni 2008 16:15 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Leuk voor jullie beiden, ik zou het zelf nooit kunnen.
Eerst vakantie.quote:
Geen idee, maar ik ga naar Parijs in Augustus pasquote:Op maandag 23 juni 2008 16:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hoe was ook alweer dat spreekwoord over Rome zien ?![]()
![]()
![]()
of was dat toch Napels ?
na 13 jaar anti depressiva op het hoogste niveau gaan ze nu over op een behandeling met ritalinquote:Op maandag 23 juni 2008 12:33 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Das ook lekker he doktoren die het niet met elkaar eens zijn en dus van alles anders gaan doen...
voor ieder persoon is het anders denk ik, iniedergeval neuken met iedereen en geilheid hoort niet erbij.quote:Op maandag 23 juni 2008 16:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En welke essenties zijn dat dan volgens jou?
quote:
Jamaar jamaar jamaar!quote:jij hebt er eentje bijna man gek! Fladder er dan met die vleugels van je eens heul gauw naar toe en make it happen!
Dat concludeerde ik er dus ook uit.quote:Op maandag 23 juni 2008 16:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Seks denk ik dan. Want dat is toch wat Nuno "uitbesteedt".
Dan maakt LGE wel een fraai lijstje met dingen die je daar allemaal kan/moet gaan doenquote:Op maandag 23 juni 2008 16:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik ga naar Parijs in Augustus pas.
Of beidequote:Op maandag 23 juni 2008 16:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
na 13 jaar anti depressiva op het hoogste niveau gaan ze nu over op een behandeling met ritalin
dus ik heb ADHD en geen borderline...
Nee nee, je zei dat je met een open relatie ALLE essenties van een echte relatie overboord gooit. Dus dan vraag ik: Wat zijn dan al die essenties? Want zoals Nuno al zei: Je gooit alleen die sex-essentiee overboord.quote:Op maandag 23 juni 2008 16:34 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
voor ieder persoon is het anders denk ik, iniedergeval neuken met iedereen en geilheid hoort niet erbij.
Als ik dat soort dingen toch eens wist. Misschien ben je bang om gekwetst te worden [insert dramatische-filmmuziek].quote:Op maandag 23 juni 2008 16:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
![]()
[..]
Jamaar jamaar jamaar!
*zucht*
Da's eng. Dan klap ik dicht.
Waarom kan ik zomaar zoenen met jongens waarvan ik denk "Ach, dat wordt toch nooit iets. Hoppa!" en klap ik dicht als ik iemand echt leuk vind?En IS ie wel echt leuk? Da's ook nog maar de vraag.
Ach, zolang het soms isquote:AAAAAAAARGH! Soms haat ik mezelf
zo werkt dat soms máánden met de liefdes van Ang3l, dat weet je tochquote:Op maandag 23 juni 2008 14:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar Ang3l, misschien durft ie het niet zo goed tegen jou persoonlijk te zeggen omdat hij het echt meent.
Dat we nog mogen meemaken dat je het min of meer voor Nuno opneemtquote:Op maandag 23 juni 2008 16:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee nee, je zei dat je met een open relatie ALLE essenties van een echte relatie overboord gooit. Dus dan vraag ik: Wat zijn dan al die essenties? Want zoals Nuno al zei: Je gooit alleen die sex-essentiee overboord.
Ik ben al zoveel gewketst in mijn leeeeven!quote:Op maandag 23 juni 2008 16:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als ik dat soort dingen toch eens wist. Misschien ben je bang om gekwetst te worden [insert dramatische-filmmuziek].
[..]
90% van de tijd?quote:Ach, zolang het soms is...
En hierboven net ook al:quote:Op maandag 23 juni 2008 16:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat we nog mogen meemaken dat je het min of meer voor Nuno opneemt! Hell is freezin' over!
quote:Bovendien moeten we even rekening houden met het feit dat die 2 elkaar niet dagelijks/wekelijks zien en ver uit elkaar wonen. Het menselijk lijf wil ook wel eens wat, heeft ook behoeften. En als je je vriendje dan maar heel af en toe ziet dan kan ik me voorstellen dat er afspraken gemaakt worden hierover. Zegt niets over de liefde tussen Nuno en R, dat die dan minder is dan in een niet-open relatie.
Risico's nemen is ook kei-engquote:Op maandag 23 juni 2008 16:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben al zoveel gewketst in mijn leeeeven!
O wacht, dat valt eigenlijk best mee. Juist OMDAT ik nooit de risico's neem eigenlijk.
quote:[..]
90% van de tijd?
ik weet er anders nog wel een leuke in Nuenen, maar dat is ook weer uit de richting he, de mijne is zo leuk, hij heeft zelfs ooit eens tegen mij gezegd dat als ie homo zo zijn dat ie dan voor mij zou gaanquote:Op maandag 23 juni 2008 15:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Enige ervaring met Eindhovense huisartsen? De dichtsbijzijnde in de Lichtstraat (in die jonkheertjes achter de Regen) heeft maar liefst 1 volledig uurtje spreekuur per dag.
Maar gezien de hele debiele barbaarse SOA test en de wellicht verkeerde diagnose bij m'n huid plus het feit dat ie volgend jaar met pensioen gaat..... op zoek naar eentje in Eindhoven.
let maar op met ritalin want dat is drugs op receptquote:Op maandag 23 juni 2008 16:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
na 13 jaar anti depressiva op het hoogste niveau gaan ze nu over op een behandeling met ritalin
dus ik heb ADHD en geen borderline...
Zou het een soort van faalangst zijn?quote:Op maandag 23 juni 2008 16:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Risico's nemen is ook kei-eng. Als ik daar iets tegen wist ( behalve het "je moet het gewoon dóen" waar ik zo'n hekel aan heb
) dan was ik ook een stuk gelukkiger
.
er zijn ook dokters waar je daarvoor terecht kanquote:Op maandag 23 juni 2008 16:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zou het een soort van faalangst zijn?
Of bang voor gezichtsverlies?
Of iets van "Jamaar als ik 't niet zeker weet dan weet ik tenminste ook niet zeker dat het antwwoord NEE is en kan ik doorgaan met de sprookjesachtige verliefdheid"
Mja, daar doe ik niet aanquote:Op maandag 23 juni 2008 16:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
er zijn ook dokters waar je daarvoor terecht kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |