Rechts begon gister te pikken. Heb hem nu ff niet in. Voelt hetzelfde als destijds voor m;n oogontsteking, maar toen ik vanochtend wakker werd was m'n oog tot grote opluchting niet vuurrood zoals toenquote:Op zondag 22 juni 2008 18:11 schreef DennisMoore het volgende:
Contactlens?
quote:Op zondag 22 juni 2008 18:18 schreef PJORourke het volgende:
Met een Breezer moet je bij mij niet aankomen.
Exactly.quote:
verschillende zaaltjes met elk hun eigen stijl/DJ is wel leuk alleen die ontsluiting van dat labyrint is waardeloos waardoor circulatie niet goed op gang komt. Bovendien vind ik de drankvoorziening in de werfkelders onlogisch ingedeeldquote:Op zondag 22 juni 2008 16:03 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ehm... dan weet ik niet wanneer jij voor 't laatst naar een reguliere Pann bent geweest, maar locatie Cityhall/Arena leek maar weinig op normale Pann (=grote open Tivoli-ruimte, kutmuziek en kinderen+potjes).
En snikhete werfkelder-'zaaltjes' met overal andere muziek (waaronder DJ Jean) hebben daar niet zoveel mee gemeenschappelijk.
je bent nog slechter uit met laseren. Als ik het geld heb/had zou ik gaan voor een implantaat lensquote:Op zondag 22 juni 2008 18:13 schreef DennisMoore het volgende:
Zouden die implantaat-lenzen wat zijn?
Aan de ene kant lijkt me dat wel wat... maar aan de andere kant is 't zo'n gedoe, lastig ivm werk etc, en stel dat het geen gewenst resultaat heeft, dan ben je verder van hus... *denk*
das nog waar ook...quote:Op zondag 22 juni 2008 18:16 schreef Cahir het volgende:
Hierissieweer, hij gaf het zelf nog toe ''.
Is inderdaad handigquote:Op zondag 22 juni 2008 18:21 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.lidl.nl/nl/hom(...)Externe_harde_schijf
Hmm, met netwerk-aansluiting, da's vast wel handig.
idd ik zie tenminste niet eruit als een uitgedroogde Ana patient.quote:Op zondag 22 juni 2008 17:56 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nah, like taking candy from a baby...
maar jij woont dan weer niet in regio 2quote:Op zondag 22 juni 2008 18:21 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.lidl.nl/nl/hom(...)Externe_harde_schijf
Hmm, met netwerk-aansluiting, da's vast wel handig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |