Rechts begon gister te pikken. Heb hem nu ff niet in. Voelt hetzelfde als destijds voor m;n oogontsteking, maar toen ik vanochtend wakker werd was m'n oog tot grote opluchting niet vuurrood zoals toenquote:Op zondag 22 juni 2008 18:11 schreef DennisMoore het volgende:
Contactlens?
quote:Op zondag 22 juni 2008 18:18 schreef PJORourke het volgende:
Met een Breezer moet je bij mij niet aankomen.
Exactly.quote:
verschillende zaaltjes met elk hun eigen stijl/DJ is wel leuk alleen die ontsluiting van dat labyrint is waardeloos waardoor circulatie niet goed op gang komt. Bovendien vind ik de drankvoorziening in de werfkelders onlogisch ingedeeldquote:Op zondag 22 juni 2008 16:03 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ehm... dan weet ik niet wanneer jij voor 't laatst naar een reguliere Pann bent geweest, maar locatie Cityhall/Arena leek maar weinig op normale Pann (=grote open Tivoli-ruimte, kutmuziek en kinderen+potjes).
En snikhete werfkelder-'zaaltjes' met overal andere muziek (waaronder DJ Jean) hebben daar niet zoveel mee gemeenschappelijk.
je bent nog slechter uit met laseren. Als ik het geld heb/had zou ik gaan voor een implantaat lensquote:Op zondag 22 juni 2008 18:13 schreef DennisMoore het volgende:
Zouden die implantaat-lenzen wat zijn?
Aan de ene kant lijkt me dat wel wat... maar aan de andere kant is 't zo'n gedoe, lastig ivm werk etc, en stel dat het geen gewenst resultaat heeft, dan ben je verder van hus... *denk*
das nog waar ook...quote:Op zondag 22 juni 2008 18:16 schreef Cahir het volgende:
Hierissieweer, hij gaf het zelf nog toe ''.
Is inderdaad handigquote:Op zondag 22 juni 2008 18:21 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.lidl.nl/nl/hom(...)Externe_harde_schijf
Hmm, met netwerk-aansluiting, da's vast wel handig.
idd ik zie tenminste niet eruit als een uitgedroogde Ana patient.quote:Op zondag 22 juni 2008 17:56 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nah, like taking candy from a baby...
maar jij woont dan weer niet in regio 2quote:Op zondag 22 juni 2008 18:21 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
Had het nou niet gezegd. Zit dennis daar zo in de winkelquote:Op zondag 22 juni 2008 19:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar jij woont dan weer niet in regio 2
Werken ze daar ook al met regioaanbiedingen? Wat een kul!quote:Op zondag 22 juni 2008 19:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar jij woont dan weer niet in regio 2
maar jij woont wel in die regio, dus kan jij nu mooi aanbieden dat je die DH voor DM wel gaat halen en dat hij hem dan wel bij kan komen ophalenquote:Op zondag 22 juni 2008 19:46 schreef Cahir het volgende:
[..]
Had het nou niet gezegd. Zit dennis daar zo in de winkel
'Ja hardeschijf zoek ik'
brugklasser ''
hier heeft het heel de middag ook al lopen rommelen, maar tussen Arnhem en Apeldoorn moet het vanmiddag noodweer geweest zijnquote:
Hmm, en tóch willen ze met me daten... Maarja, ze willen zelfs met jou daten, dus blijkbaar is er voor iedereen hoop, hoe mismaakt ie ook isquote:Op zondag 22 juni 2008 19:41 schreef Breezerslet het volgende:
idd ik zie tenminste niet eruit als een uitgedroogde Ana patient.
ede heeft ook wat mee gepaktquote:Op zondag 22 juni 2008 19:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hier heeft het heel de middag ook al lopen rommelen, maar tussen Arnhem en Apeldoorn moet het vanmiddag noodweer geweest zijn
YES! er is nog hoop voor mijn!quote:Op zondag 22 juni 2008 20:35 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hmm, en tóch willen ze met me daten... Maarja, ze willen zelfs met jou daten, dus blijkbaar is er voor iedereen hoop, hoe mismaakt ie ook is.
dus ik hoef nog niet te wanhopen ?quote:Op zondag 22 juni 2008 20:35 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hmm, en tóch willen ze met me daten... Maarja, ze willen zelfs met jou daten, dus blijkbaar is er voor iedereen hoop, hoe mismaakt ie ook is.
ja hoor die kan je gewoon bij Bel Ami bestellenquote:Op zondag 22 juni 2008 20:44 schreef hierissieweer het volgende:
Ik wil een rus als vriendje, kun je tegenwoordige ook al postorderbruidegommen bestellen?
ow?quote:Op zondag 22 juni 2008 18:21 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens de folder word ie aangesloten op RJ45(=internet kabel). Dus je kunt hem zo op de router gooien en met elke PC kan je er dan bij (moet je overigens geen digibeet voor zijn).quote:Op zondag 22 juni 2008 21:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ow?
ik ben erg van de externe harde schijf, moet ook een nieuwe, waarom is dat handig als ie ook een externe netwerkaansluiting heeft?
eSata is lekker snel, en inderdaad, je kunt er zo een netwerkkabel inprikken en 'm aansluiten op een (wireless) router, zodat ie niet afhankelijk is van een pc die altijd aan moet staan.quote:Op zondag 22 juni 2008 21:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
ow?
ik ben erg van de externe harde schijf, moet ook een nieuwe, waarom is dat handig als ie ook een externe netwerkaansluiting heeft?
Dat 'yidadaddaa' dertussen mag der wel uitquote:
Dat hoort dus.quote:Op zondag 22 juni 2008 22:13 schreef Cahir het volgende:
Dat 'yidadaddaa' dertussen mag der wel uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |