Beter dan andersom, denk ik...quote:
Hey, ook wakker?quote:
wie zou daar nou geen interesse in hebben?quote:Op maandag 23 juni 2008 02:12 schreef Breezerslet het volgende:
Ik ben een jongen oorspronkelijk afkomstig uit ....... en ben op zoek naar een leuke en spontane jongen/man voor een serieuze en duurzame relatie. Ben dus niet alleen op zoek naar sex maar liefde en genegenheid.
Hopelijk kan kunnen we een warme relatie met elkaar opbouwen en gezamenlijk dingen ondernemen .
Ik vind het leuk om bij voorbeeld samen uit te gaan, rustig te praten, wandelen, film, fotografie, samen fietsen. Daarnaast hou ik ook erg van nieuwe steden bezoeken en reizen.
Serieuze relaties zijn moeilijk te vinden dus graag alleen oprechte reacties.
Heeft iemand interesse?
wat is zijn fok naam dan?quote:Op maandag 23 juni 2008 02:04 schreef Cahir het volgende:
Je hoeft ze niet allemaal 1 voor 1 te verwijderen, scheelt je hoop werk. Er kan mee geleefd worden gok ik. Zolang ie maar stopt.
@Sam: Huub himself zit gewoon op FOK! mee te postenEr valt niet echt wat te samenvatten aangezien hij gewoon meepost.
inddquote:
das hier in de provincie beter geregeldquote:Op maandag 23 juni 2008 09:10 schreef Ang3l het volgende:
Huisartsen in deze omgeving:
Eigen huisarts: Op vakantie t/m 29-6. probeer de vervangend arts.
Vervangend arts: Ja helaas, we zitten vol. Probeer anders even een andere arts in de gemeente.
Andere arts: Ja je kan wel komen, maar je staat hier niet ingeschreven, dus dat kost je 25,- voor een consult.
What de fok?!
Mja, ik ga dus toch maar, maar ik vind dit dus ECHT belachelijk.
maar was het niet zo dat je vaste huisarts nog in maarheze woonde?quote:Op maandag 23 juni 2008 09:10 schreef Ang3l het volgende:
Huisartsen in deze omgeving:
Eigen huisarts: Op vakantie t/m 29-6. probeer de vervangend arts.
Vervangend arts: Ja helaas, we zitten vol. Probeer anders even een andere arts in de gemeente.
Andere arts: Ja je kan wel komen, maar je staat hier niet ingeschreven, dus dat kost je 25,- voor een consult.
What de fok?!
Mja, ik ga dus toch maar, maar ik vind dit dus ECHT belachelijk.
Ja. Maar die is op vakantie. En de vervangend arts is vol.quote:Op maandag 23 juni 2008 09:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
maar was het niet zo dat je vaste huisarts nog in maarheze woonde?
Wat belachelijk zeg! kun je het neit vergoed krijgen?quote:Op maandag 23 juni 2008 09:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Maar die is op vakantie. En de vervangend arts is vol.
Ja misschien achteraf via het ziekenfonds inderdaad wel. Maar goed.quote:Op maandag 23 juni 2008 09:59 schreef MisterO het volgende:
[..]
Wat belachelijk zeg! kun je het neit vergoed krijgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |