jij bent wel kotsgerelateerd aan het posten de laatste dagenquote:Op maandag 23 juni 2008 11:03 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Zat die toevallig op een trapje te kotsen?
Is die homo dan?quote:
Ik heb alles mooi binnengehouden hoor.quote:Op maandag 23 juni 2008 11:08 schreef Stroekie het volgende:
jij bent wel kotsgerelateerd aan het posten de laatste dagen
Uhm... Is de aarde rond?quote:Op maandag 23 juni 2008 11:08 schreef PJORourke het volgende:
Is die homo dan?
lol ik denk dat ik weet welk trapje hij bedoelde. kan me nog herinneren dat ik daarover staptequote:Op maandag 23 juni 2008 11:07 schreef PJORourke het volgende:
[..]
bij de Nachtburgemeester... Vlarp had het er over.
Dat zijn dingen waar ik nog wel eens over nadenk. Roeland Fernhout niet.quote:
dus mocht ik vrijdag de neugaten herkennen dan kan ik die veiligheidshalve het beste een flesje water aanbieden ?quote:Op maandag 23 juni 2008 11:09 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik heb alles mooi binnengehouden hoor.Maar de cirkel zou echt mooi rond zijn als hij inderdaad op dat trapje zat.
Ik was bijna de hele avond op de beganegrond achterinquote:Op maandag 23 juni 2008 11:17 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb MisterO niet gezien en ook geen Roeland.
Nou ja, blijkbaar zat die laatste op het trapje te kotsen?
nee die was op de freak en dramanight te Eindhoven samen met Ang3lquote:Op maandag 23 juni 2008 11:15 schreef MisterO het volgende:
PJ, als ik wist dat jij er ook was, had ik ook op neusgaten gelet!
Oh, je was in Tivoli?quote:Op maandag 23 juni 2008 11:18 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik was bijna de hele avond op de beganegrond achterintoen het later wat rustiger werd, zijn we de dansvloer opgegaan. Waar was jij?
Oh ok, nou het ziet er gezellig uit op de foto's. Herken je jezelf erop?quote:Op maandag 23 juni 2008 11:21 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh, je was in Tivoli?
Ik was de hele avond in de Nachtburgermeester
Ik heb nog geen foto gezien van Pannquote:Op maandag 23 juni 2008 11:25 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oh ok, nou het ziet er gezellig uit op de foto's. Herken je jezelf erop?
Geen idee, ik herken hem nergensquote:Op maandag 23 juni 2008 11:36 schreef Vlarp het volgende:
Oh, briljant, op de eerste foto in de NB zie je gelijk DM staan, nou ja, vooral z'n ogen
Tenminste, 't is DM toch?![]()
Mijn ogen geven lichtquote:Op maandag 23 juni 2008 11:36 schreef Vlarp het volgende:
Oh, briljant, op de eerste foto in de NB zie je gelijk DM staan, nou ja, vooral z'n ogen
Tenminste, 't is DM toch?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |