+ hele haters / flamers en de hele ONZ zooiquote:Op maandag 23 juni 2008 01:35 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Met zo'n TT lok je de lurkers wel naar dit topic idd..
Hij was echt.quote:Op maandag 23 juni 2008 01:35 schreef Bartjebart het volgende:
Maar krijgen we zijn echte foto ook nog es te zien?
Als-ie gaat studeren ver weg van Paps & Mams misschien?quote:Op maandag 23 juni 2008 01:35 schreef Bartjebart het volgende:
Op gay.nl heb ik wel een foto, onherkenbaarquote:Op maandag 23 juni 2008 01:36 schreef DennisMoore het volgende:
Nouja, zelfs op gay.nl heeft ie geen foto. Dus nee.
Wie is Ed?quote:Op maandag 23 juni 2008 01:36 schreef hierissieweer het volgende:
ik ga naar mijn ed jongens. Adjeu en slaap lekker!
Yeah rightquote:Op maandag 23 juni 2008 01:36 schreef Cahir het volgende:
Op gay.nl heb ik wel een foto, onherkenbaar.
quote:Op maandag 23 juni 2008 01:35 schreef Bartjebart het volgende:
Serieus, wat doe jij alsof je mijn profiel kentquote:
Hung like a horse.quote:
Als het ook maar IETS boeide, dan zou ik hier je profielnaam postenquote:Op maandag 23 juni 2008 01:39 schreef Cahir het volgende:
Serieus, wat doe jij alsof je mijn profiel kentAls ik zeg dat er een onherkenbare foto op staat is dat een feit, want ik weet wat erin zit en jij (blijkbaar)niet?
Mijn bedquote:
Enigskind is een typo? Wist ik nog niet.quote:Op maandag 23 juni 2008 01:42 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En jij verbetert mensen wanneer ze 'gloor' typen?
die soldaat is volgens mij wel lekker...quote:
vrij cahir achtigquote:Op maandag 23 juni 2008 01:44 schreef DennisMoore het volgende:
Trouwens... een naam-topic voor jezelf openen, da's ook vrij ehm... nouja.
Hoe komt het toch dat je zo wanhopig bent?quote:Op maandag 23 juni 2008 01:46 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
die soldaat is volgens mij wel lekker...
Enig kind.quote:Op maandag 23 juni 2008 01:45 schreef Cahir het volgende:
[..]
Enigskind is een typo? Wist ik nog niet.
ff bekeken met google, zat hits en geen suggestie voor andere zoekterm. Wat is het dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |