dan kom je maar alvast op zaterdagmiddag, dan maakt Rourke wel een tour du shop met als eindpunt die jeanszaak aan Demerquote:Op maandag 23 juni 2008 21:08 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Het wordt steeds leuker als Cahir ook komt dan ga ik zeker maar
[zakje mode aan/] Wat moet ik aantrekken ik moet op zijn minst 3 nieuwe outfits aaanschaffen met bijbehorende schoenen etc [zakje mode uit]
Als Paul komt, komt ie wel hoor.quote:Op maandag 23 juni 2008 21:08 schreef Nuno_G het volgende:
Het wordt steeds leuker als Cahir ook komt dan ga ik zeker maar
tis een biquote:Op maandag 23 juni 2008 21:09 schreef Breezerslet het volgende:
http://www.gay.nl/ZineDuMaroc19
lekerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Nee joh, in de Piazza eindigen we natuurlijk.quote:Op maandag 23 juni 2008 21:11 schreef Stroekie het volgende:
dan kom je maar alvast op zaterdagmiddag, dan maakt Rourke wel een tour du shop met als eindpunt die jeanszaak aan Demer
Ga ik mee! dan wil ik ook naar de 'helse' Men at workquote:Op maandag 23 juni 2008 21:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan kom je maar alvast op zaterdagmiddag, dan maakt Rourke wel een tour du shop met als eindpunt die jeanszaak aan Demer
* PJORourke zoekt nazi-carnavalspak op uit zolder.quote:Op maandag 23 juni 2008 21:12 schreef Stroekie het volgende:
reken maar dat die daar wel rond zal lopen
ik beloof helemaal niksquote:Op maandag 23 juni 2008 21:13 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee joh, in de Piazza eindigen we natuurlijk.We beginnen bij Artishockk, als je belooft je lachen te kunnen inhouden.
You're on your own there, baby.quote:Op maandag 23 juni 2008 21:13 schreef MisterO het volgende:
Ga ik mee! dan wil ik ook naar de 'helse' Men at work
je geilt op Paul geef toequote:Op maandag 23 juni 2008 21:15 schreef Cahir het volgende:
[..]
Godverdomme, homo's en hun conclusies ook altijd
wel op t hequote:Op maandag 23 juni 2008 21:17 schreef Cahir het volgende:
[..]
Nee. Ik zeg niet dat ie lelijk is ofzo, hij's wel cute. Maar ik geil niet op hem.
Nee, dat doen we in de vooravond bij Tibet.quote:Op maandag 23 juni 2008 21:18 schreef Stroekie het volgende:
tuurlijk niet, ook die middag gaan we gebruiken voor het verleggen van grenzen
daarom hebben we ook een middagprogrammaquote:Op maandag 23 juni 2008 21:17 schreef Cahir het volgende:
[..]
We moeten die make-up meid van 2 topics geleden nog allemaal bezoeken_!
ik voorzie logistieke problemenquote:Op maandag 23 juni 2008 21:19 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee, dat doen we in de vooravond bij Tibet.
Oh, zelfs m'n grootje had dat ingezien.quote:
Ik vind die Paul helemaal niet aantrekkelijk maar heb wel zin om hem om mijn vingers te winden gewoon to make a pointquote:
en dan zeker starten met een picknick in het plantsoenquote:Op maandag 23 juni 2008 21:19 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee, dat doen we in de vooravond bij Tibet.
Ik word er ook op slag links van.quote:Op maandag 23 juni 2008 21:21 schreef Nuno_G het volgende:
Ik vind die Paul helemaal niet aantrekkelijk maar heb wel zin om hem om mijn vingers te winden gewoon to make a point
Niet in het Stadswandelpark?quote:Op maandag 23 juni 2008 21:22 schreef Stroekie het volgende:
en dan zeker starten met een picknick in het plantsoen
Wie?quote:Op maandag 23 juni 2008 21:21 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Oh, zelfs m'n grootje had dat ingezien.
Anne Frank Plantsoen dan komt sam zeker genoeg marokkanen daar heb ik gehoordquote:Op maandag 23 juni 2008 21:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dan zeker starten met een picknick in het plantsoen
Je moet er wel voor betalen, maar je krijgt er ook wat voor terug!quote:Op maandag 23 juni 2008 21:26 schreef Nuno_G het volgende:
Anne Frank Plantsoen dan komt sam zeker genoeg marokkanen daar heb ik gehoord
sorry maar ik moest hardop lachenquote:Op maandag 23 juni 2008 21:26 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Beter een Marokkaan dan een Portugeesquote:Op maandag 23 juni 2008 21:26 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ja HIVquote:Op maandag 23 juni 2008 21:27 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Je moet er wel voor betalen, maar je krijgt er ook wat voor terug!
Waarom ga je dan naar Portugal?quote:Op maandag 23 juni 2008 21:30 schreef Breezerslet het volgende:
Beter een Marokkaan dan een Portugees
30 augustus...quote:Op maandag 23 juni 2008 21:30 schreef Cahir het volgende:
Is de datum al geprikt dan?
Daar kom jij nog wel van terug, ik ga nu al de brigade mobiliseren ooooh je krijgt spijt wat je gezegd hebtquote:Op maandag 23 juni 2008 21:30 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Beter een Marokkaan dan een Portugees
Oeh die cd moet ik ook weer eens opduikelen...quote:
sorry maar daar moet ik je helaas in teleurstellenquote:Op maandag 23 juni 2008 21:32 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
je krijgt het eerder van jou dan van hun gok ik zo.
Maar waarom dan niet in Marokko?quote:
jij gaat het dus nog druk krijgen, je moet het thuisfront mobiliseren voor de ontvangst van Sam, en je tegelijkertijd voorbereiden en in trainingskamp voor the battle of Eindhovenquote:Op maandag 23 juni 2008 21:32 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Daar kom jij nog wel van terug, ik ga nu al de brigade mobiliseren ooooh je krijgt spijt wat je gezegd hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |