komende vrijdag auditie ?quote:Op maandag 23 juni 2008 20:50 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Uhuh, laat mij maar de freakshow optrommelen!
dit wordt steeds aantrekkelijker, moet je kaartjes kopen van te voren ? is het friso of pann ?quote:Op maandag 23 juni 2008 20:50 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Uhuh, laat mij maar de freakshow optrommelen!
biotherm homme total revitaliser doet wonderenquote:Op maandag 23 juni 2008 20:50 schreef Breezerslet het volgende:
http://www.gay.nl/sammieeeee pff wat zie ik toch oud uit.
kakkertjequote:Op maandag 23 juni 2008 20:52 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dat ik tennis betekent heulmaal niet dat ik een kakker ben!
had helemaal niets met tennis of kakker te maken maar alles met je " angst" vorige week om in Eindhoven naar de jeansshop te komenquote:Op maandag 23 juni 2008 20:52 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dat ik tennis betekent heulmaal niet dat ik een kakker ben!
pann kijkt nog niet verder dan 2 aug als ze naar amsterdam gaanquote:Op maandag 23 juni 2008 20:54 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
dit wordt steeds aantrekkelijker, moet je kaartjes kopen van te voren ? is het friso of pann ?
te dik gespierd naar mijn smak en zijn kopquote:Op maandag 23 juni 2008 20:54 schreef Cahir het volgende:
http://www.gay.nl/Jimmy1988
Die gaat veel berichten krijgen.
Ah ja, nou Eindhoven is wel ver zeg... moet nog even kijken, lijkt me opzich ook wel leuk! vooral als de hele gangbang komt.quote:Op maandag 23 juni 2008 20:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
had helemaal niets met tennis of kakker te maken maar alles met je " angst" vorige week om in Eindhoven naar de jeansshop te komen![]()
![]()
sorry maar hij zei dat nadat ik hemuitgelegd had dat EHVN mij en de rest zou opeten met huid en haar. Hij gelooft dat niet zo denk ikquote:Op maandag 23 juni 2008 20:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
aaahhhhhhhh da's gemeen, die jongen een beetje lekker zitten maken met je gegniffel achter de pc en hun nu de komende tijd gek van nieuwgierigheid maken
kus voor R![]()
R Nuno is not kind for you because he's laughing but not explaining why
issie niet een beetje oud voor jou ?quote:Op maandag 23 juni 2008 20:54 schreef Cahir het volgende:
http://www.gay.nl/Jimmy1988
Die gaat veel berichten krijgen.
Hierquote:Op maandag 23 juni 2008 21:00 schreef Cahir het volgende:
Waar bevind MIsterO zich eigenlijk?
toch vrees ik na het woord gangband dat LGE dat weekend onderdak zoekt elders in europaquote:Op maandag 23 juni 2008 20:59 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ah ja, nou Eindhoven is wel ver zeg... moet nog even kijken, lijkt me opzich ook wel leuk! vooral als de hele gangbang komt.
Friso. Ik ga uit van verkoop aan de deur...quote:Op maandag 23 juni 2008 20:54 schreef Nuno_G het volgende:
dit wordt steeds aantrekkelijker, moet je kaartjes kopen van te voren ? is het friso of pann ?
Terwijl dat ding op vrijdag niet bleek te werken.quote:Op maandag 23 juni 2008 20:56 schreef Stroekie het volgende:
had helemaal niets met tennis of kakker te maken maar alles met je " angst" vorige week om in Eindhoven naar de jeansshop te komen![]()
![]()
met wat jij erover verteld hebt werkt die volgens mij helemaal niet, maar strijkt slechts aanwezigheidspremie opquote:Op maandag 23 juni 2008 21:05 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Terwijl dat ding op vrijdag niet bleek te werken.
Stond zaterdag wel in de Pecheur.
Het wordt steeds leuker als Cahir ook komt dan ga ik zeker maarquote:Op maandag 23 juni 2008 20:59 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ah ja, nou Eindhoven is wel ver zeg... moet nog even kijken, lijkt me opzich ook wel leuk! vooral als de hele gangbang komt.
Klopt. Nichten werken namelijk per definitie nooit.quote:Op maandag 23 juni 2008 21:07 schreef Stroekie het volgende:
met wat jij erover verteld hebt werkt die volgens mij helemaal niet, maar strijkt slechts aanwezigheidspremie op
Dat snapte ik wel hoorquote:
tuurlijk wel, heel de dag door aan hun uiterlijkquote:Op maandag 23 juni 2008 21:08 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Klopt. Nichten werken namelijk per definitie nooit.
zo fóut!quote:Op maandag 23 juni 2008 21:09 schreef Breezerslet het volgende:
http://www.gay.nl/ZineDuMaroc19
lekerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
ahumquote:Op maandag 23 juni 2008 21:08 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Klopt. Nichten werken namelijk per definitie nooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |