Jij weet niet dat dat één van de basisregels is bij onweer?quote:
Dat is een goed plan, een week te vroeg volgens mij maar zal eens kijken wat mijn vrienden ervan vinden want alleen durf ik natuurlijk nietquote:Op maandag 23 juni 2008 20:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij komt naar pann meets frisofeest @ effenaar op 30 aug 2008 ?
Hmmz, eens kijken of ik de 30e kan. Het is iig geen LL dan!quote:Op maandag 23 juni 2008 20:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij komt naar pann meets frisofeest @ effenaar op 30 aug 2008 ?
ja pas maar op, homo eindhoven vreet jullie op met huid en haarquote:Op maandag 23 juni 2008 20:36 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dat is een goed plan, een week te vroeg volgens mij maar zal eens kijken wat mijn vrienden ervan vinden want alleen durf ik natuurlijk nietDat wordt dan ook kakkers meets the rest of the world
anders lees je even terugquote:Op maandag 23 juni 2008 20:29 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Het is eerlijk, en herkenbaar. Maar wat is het ergste dat je kunt overkomen als je eens uit dat hoekje zou kruipen? Probeer het eens, ik denk dat er een wereld voor je open gaat!
Die regel ken ik ook niet hoor...quote:Op maandag 23 juni 2008 20:34 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jij weet niet dat dat één van de basisregels is bij onweer?
Mysteryland is de week eerderquote:Op maandag 23 juni 2008 20:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hmmz, eens kijken of ik de 30e kan. Het is iig geen LL dan!
Zou MisterO dan wel de afdeling naar het zonnige zuiden durven te aanvraarden ?quote:Op maandag 23 juni 2008 20:36 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dat is een goed plan, een week te vroeg volgens mij maar zal eens kijken wat mijn vrienden ervan vinden want alleen durf ik natuurlijk nietDat wordt dan ook kakkers meets the rest of the world
2 dagen voor m'n vakantie.. ik ga er niet bij zijn denk ik zoquote:Op maandag 23 juni 2008 20:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hmmz, eens kijken of ik de 30e kan. Het is iig geen LL dan!
Ja! Klopt!quote:
quote:Op maandag 23 juni 2008 20:34 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jij weet niet dat dat één van de basisregels is bij onweer?
Hmm.. oke...quote:Op maandag 23 juni 2008 20:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou, als de bliksem inslaat op de waterleiding dan heb je een probleem zegmaar
Ik heb na 8 juli ofzo ook weer heel veel tijd, tenminste, dan is alles voor de film gefilmd, dus daarna kan ik weer een sociaal leven gaan hebbenquote:Op maandag 23 juni 2008 20:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja! Klopt!
Weet je, volgens mij krijg ik de komende 2 maanden weer wat tijd. Dansles stopt na volgende week wat me gewoon 3 vrije avonden in de week erbij geeft. Theaterseizoen ligt stop. Concerten heb ik pas in augustus (Lowlands en The Gossip). Ik moet echt eens wat tijd gaan vrijmaken voor mezelf en voor mensen.
Kans is klein, maar als het onweer vlakbij is, en hij slaat in op de waterleiding (dus ergens in de grond, of een huis verderop in de straat) dan vertel je het waarschijnlijk niet meer na als je onder de douche staat.quote:Op maandag 23 juni 2008 20:44 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hmm.. oke...
hoe groot is die kans?
hahahaha ik moest (glim)lachen en R. vroeg wat er grappig was en zei dat hij dat wel wou zien dan.quote:Op maandag 23 juni 2008 20:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja pas maar op, homo eindhoven vreet jullie op met huid en haar
Het is in Amerika verboden te douchen als het onweert i.v.m. gevaar.quote:
Aaah vandaar dat mijn moeder altijd zei vroeger als het onweerde: "ga jij even lekker douchen schat" tegen mij, De Bitchquote:Op maandag 23 juni 2008 20:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Kans is klein, maar als het onweer vlakbij is, en hij slaat in op de waterleiding (dus ergens in de grond, of een huis verderop in de straat) dan vertel je het waarschijnlijk niet meer na als je onder de douche staat.
Uhuh, laat mij maar de freakshow optrommelen!quote:Op maandag 23 juni 2008 20:37 schreef Stroekie het volgende:
ja pas maar op, homo eindhoven vreet jullie op met huid en haar
schattige is al eraf ben al 25 gozertjequote:Op maandag 23 juni 2008 20:26 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja ja en schattig als ik jou tegenkom dan zou ik je de wangen willen knijpen zoals mijn oma altijd deed en zeggen hallo sammietje van me
En vervolgens besteedt je alle drama uit?quote:Op maandag 23 juni 2008 11:49 schreef Ang3l het volgende:
Het is toch altijd freak & drama-night als ik er ben? Waar het dan ook is?
aaahhhhhhhh da's gemeen, die jongen een beetje lekker zitten maken met je gegniffel achter de pc en hun nu de komende tijd gek van nieuwgierigheid makenquote:Op maandag 23 juni 2008 20:47 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
hahahaha ik moest (glim)lachen en R. vroeg wat er grappig was en zei dat hij dat wel wou zien dan.
Dat ik tennis betekent heulmaal niet dat ik een kakker ben!quote:Op maandag 23 juni 2008 20:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zou MisterO dan wel de afdeling naar het zonnige zuiden durven te aanvraarden ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |