quote:Op maandag 23 juni 2008 16:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Bij mij is het zo dat ik als de dood ben me op terrein te begeven wat ik niet ken. Dan weet ik niet wat ik moet doen, ben ik bang om af te gaan, kan ik misschien niet meer terug. Straks valt het tegen, straks doe ik iets beschamends, straks ben ik opeens echt gelukkig.
Het is zo veel makkelijker om lekker in een zielig zelfmedelijdenhoekje te gaan zitten. Dat is wel lekker vertrouwd. Je kan altijd van je eigen zelfmedelijden en doemdenkerij op aan. Dat valt nooit tegen.
neemt Dr Ruth dan nog steeds consulten af ?quote:Op maandag 23 juni 2008 16:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
er zijn ook dokters waar je daarvoor terecht kan
Maar nu was ik de 300ste, maar dat gebeurt inderdaad wel eens dat men zo synchroon post dat er nog een post voor het automatische slotje past.quote:Op maandag 23 juni 2008 17:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja die modjes drukken hun berichten door, ook na nummer 300
Kom uit dat hoekje en leefquote:
Natuurlijk draait een relatie niet alleen om seks, maar het is niet iets wat je met jan en allemaal doet. Volgens jouw leefstijl dus wel. Ik word gewoon pissig om mensen die seks als een tussendoortje zien.quote:Op maandag 23 juni 2008 16:25 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Jouw relaties draaien alleen om seks ? hmmm mager hoor, zo een relatie zou ik nou weer niet willen hebben. Zo zie je maar weer iedereen is anders
Ach. Af en toe een kroket uit de muur is toch ook lekker?quote:Op maandag 23 juni 2008 17:30 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Natuurlijk draait een relatie niet alleen om seks, maar het is niet iets wat je met jan en allemaal doet. Volgens jouw leefstijl dus wel. Ik word gewoon pissig om mensen die seks als een tussendoortje zien.
ach en jij hebt natuurlijk nog nooooooit gewoon een nachtje gehad met iemand gewoon voor de lol, het was altijd serieus bij jouwquote:Op maandag 23 juni 2008 17:30 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Natuurlijk draait een relatie niet alleen om seks, maar het is niet iets wat je met jan en allemaal doet. Volgens jouw leefstijl dus wel. Ik word gewoon pissig om mensen die seks als een tussendoortje zien.
Bij hem is het iedere 5 minuten serieus en de liefde van z'n levenquote:Op maandag 23 juni 2008 17:43 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ach en jij hebt natuurlijk nog nooooooit gewoon een nachtje gehad met iemand gewoon voor de lol, het was altijd serieus bij jouw
Mooi geschreven Nuno het deed me hier aan denken:quote:Op maandag 23 juni 2008 17:22 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Kom uit dat hoekje en leef
Heb sex met een verkeerde
wordt verliefd en afgewezen
wordt verliefd en wederzijds en het gaat na een jaar over want het was de eerste
ga op je bek en sta op
wijs iemand af
wordt weer verliefd en begin een relatie
MAAR BLIJF NIET IN DAT HOEKJE ZITTEN
Daar is een methode voor, het zogenaamde backcasting.quote:Op maandag 23 juni 2008 16:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Risico's nemen is ook kei-eng. Als ik daar iets tegen wist ( behalve het "je moet het gewoon dóen" waar ik zo'n hekel aan heb
) dan was ik ook een stuk gelukkiger
.
gaat jou niks aan en het is in een ander context, je hebt een relatie ik nietquote:Op maandag 23 juni 2008 17:43 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ach en jij hebt natuurlijk nog nooooooit gewoon een nachtje gehad met iemand gewoon voor de lol, het was altijd serieus bij jouw
En toch... zo erg fire & Ice zijn Nuno & ik toch niet?quote:
Jij bent echt geen ijskoningin. Zo kom je in ieder geval totaal niet overquote:Op maandag 23 juni 2008 19:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En toch... zo erg fire & Ice zijn Nuno & ik toch niet?
quote:Op maandag 23 juni 2008 19:56 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jij bent echt geen ijskoningin. Zo kom je in ieder geval totaal niet over
Jij komt juist over als een gevoelige jongen, dus waar dat ijskoningin vandaan komt, heb ik geen ideequote:Op maandag 23 juni 2008 20:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]Af en toe wel.
De topictitel sloeg volgens mij op het feit dat ik het een keer voor Nuno opnam en Erik zei "Wow, hell is freezing over!". Dacht ik. meen ik. Correct me if I'm wronf Erik.
fire & ice in de vorm dat jullie pal tegenover elkaar staan qua mening ofquote:Op maandag 23 juni 2008 19:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hey het was Erik z'n opmerkingquote:Op maandag 23 juni 2008 20:10 schreef Cahir het volgende:
[..]
fire & ice in de vorm dat jullie pal tegenover elkaar staan qua mening of
Ja Cahir snapt het weer eens niet
Dat hoop ik voor je! Anders snel blokkerenquote:Op maandag 23 juni 2008 18:10 schreef Cairon het volgende:
Ik ben m'n pinpas verloren, misschien dat 'ie bij m'n Jezus ligt.
als je mijn leeftijd bereikt hebt, stop je vanzelf met het streven om heel de wereld te willen begriijpen.quote:
volgens mij ook meer fire & fire, dat zou erg explosief kunnen zijnquote:Op maandag 23 juni 2008 19:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
imagequote:Op maandag 23 juni 2008 20:09 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jij komt juist over als een gevoelige jongen, dus waar dat ijskoningin vandaan komt, heb ik geen idee
schat laten we het eens zijn dat we het oneens zijn ddarover, er is nu genoeg over gezegd. |En zoals ik al zei mijn leven is de jouwe niet, net zo min als de jouwe de mijne is. Ik oordeel niet over je (maar vind je af en toe wel schattig en grappig en naief)quote:Op maandag 23 juni 2008 18:41 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
gaat jou niks aan en het is in een ander context, je hebt een relatie ik niet.
@Angel
Oei! Erg gevaarlijk dan!quote:Op maandag 23 juni 2008 20:14 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
volgens mij ook meer fire & fire, dat zou erg explosief kunnen zijn
quote:Op maandag 23 juni 2008 20:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oei! Erg gevaarlijk dan!
Misschien moeten wij elkaar maar nooit tegenkomen
ik ben stoerquote:Op maandag 23 juni 2008 20:17 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
schat laten we het eens zijn dat we het oneens zijn ddarover, er is nu genoeg over gezegd. |En zoals ik al zei mijn leven is de jouwe niet, net zo min als de jouwe de mijne is. Ik oordeel niet over je (maar vind je af en toe wel schattig en grappig en naief)
of zorgen voor een paar stoere brandweermeneren om mensen uit benarde situaties te dragenquote:Op maandag 23 juni 2008 20:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oei! Erg gevaarlijk dan!
Er is nu nachtnet he?quote:Op maandag 23 juni 2008 20:21 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
![]()
wanneer kom je eens richting Rotterdam
ja ja en schattig als ik jou tegenkom dan zou ik je de wangen willen knijpen zoals mijn oma altijd deed en zeggen hallo sammietje van mequote:
Of 2 ice's die het neutraliseren.quote:Op maandag 23 juni 2008 20:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
of zorgen voor een paar stoere brandweermeneren om mensen uit benarde situaties te dragen![]()
![]()
![]()
Over 2 1/2 maand ben ik in Utrech/Zeist vanwege feest van vrienden, misschien moet ik een dagje EHVN inplannenquote:Op maandag 23 juni 2008 20:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oei! Erg gevaarlijk dan!
Het is eerlijk, en herkenbaar. Maar wat is het ergste dat je kunt overkomen als je eens uit dat hoekje zou kruipen? Probeer het eens, ik denk dat er een wereld voor je open gaat!quote:
jij komt naar pann meets frisofeest @ effenaar op 30 aug 2008 ?quote:Op maandag 23 juni 2008 20:29 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Over 2 1/2 maand ben ik in Utrech/Zeist vanwege feest van vrienden, misschien moet ik een dagje EHVN inplannen
je kunt niet douchen als het onweertquote:Op maandag 23 juni 2008 20:31 schreef wonderer het volgende:
Waarom gaat het altijd onweren als ik wil ga douchen? Mijn hele planning loopt in de soep
Fighting fire with firequote:Op maandag 23 juni 2008 20:29 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Over 2 1/2 maand ben ik in Utrech/Zeist vanwege feest van vrienden, misschien moet ik een dagje EHVN inplannen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |