Ik vind die Paul helemaal niet aantrekkelijk maar heb wel zin om hem om mijn vingers te winden gewoon to make a pointquote:
en dan zeker starten met een picknick in het plantsoenquote:Op maandag 23 juni 2008 21:19 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee, dat doen we in de vooravond bij Tibet.
Ik word er ook op slag links van.quote:Op maandag 23 juni 2008 21:21 schreef Nuno_G het volgende:
Ik vind die Paul helemaal niet aantrekkelijk maar heb wel zin om hem om mijn vingers te winden gewoon to make a point
Niet in het Stadswandelpark?quote:Op maandag 23 juni 2008 21:22 schreef Stroekie het volgende:
en dan zeker starten met een picknick in het plantsoen
Wie?quote:Op maandag 23 juni 2008 21:21 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Oh, zelfs m'n grootje had dat ingezien.
Anne Frank Plantsoen dan komt sam zeker genoeg marokkanen daar heb ik gehoordquote:Op maandag 23 juni 2008 21:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dan zeker starten met een picknick in het plantsoen
Je moet er wel voor betalen, maar je krijgt er ook wat voor terug!quote:Op maandag 23 juni 2008 21:26 schreef Nuno_G het volgende:
Anne Frank Plantsoen dan komt sam zeker genoeg marokkanen daar heb ik gehoord
sorry maar ik moest hardop lachenquote:Op maandag 23 juni 2008 21:26 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Beter een Marokkaan dan een Portugeesquote:Op maandag 23 juni 2008 21:26 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ja HIVquote:Op maandag 23 juni 2008 21:27 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Je moet er wel voor betalen, maar je krijgt er ook wat voor terug!
Waarom ga je dan naar Portugal?quote:Op maandag 23 juni 2008 21:30 schreef Breezerslet het volgende:
Beter een Marokkaan dan een Portugees
30 augustus...quote:Op maandag 23 juni 2008 21:30 schreef Cahir het volgende:
Is de datum al geprikt dan?
Daar kom jij nog wel van terug, ik ga nu al de brigade mobiliseren ooooh je krijgt spijt wat je gezegd hebtquote:Op maandag 23 juni 2008 21:30 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Beter een Marokkaan dan een Portugees
Oeh die cd moet ik ook weer eens opduikelen...quote:
sorry maar daar moet ik je helaas in teleurstellenquote:Op maandag 23 juni 2008 21:32 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
je krijgt het eerder van jou dan van hun gok ik zo.
Maar waarom dan niet in Marokko?quote:
jij gaat het dus nog druk krijgen, je moet het thuisfront mobiliseren voor de ontvangst van Sam, en je tegelijkertijd voorbereiden en in trainingskamp voor the battle of Eindhovenquote:Op maandag 23 juni 2008 21:32 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Daar kom jij nog wel van terug, ik ga nu al de brigade mobiliseren ooooh je krijgt spijt wat je gezegd hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |