Word een paar extra apaches en leopards inslaan.quote:Op maandag 23 juni 2008 21:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij gaat het dus nog druk krijgen, je moet het thuisfront mobiliseren voor de ontvangst van Sam, en je tegelijkertijd voorbereiden en in trainingskamp voor the battle of Eindhoven
zover is Oirschot niet uit de buurtquote:Op maandag 23 juni 2008 21:37 schreef Cahir het volgende:
[..]
Word een paar extra apaches en leopards inslaan.
wiens naam begint met een M ?quote:Op maandag 23 juni 2008 21:37 schreef PJORourke het volgende:
Ik ken wel een verwijfde Portugees in Eindhoven trouwens.
makkelijk heb sam's link en foto al ddorgestuurd naar Lisboa en de arrogante bitch uithangen voor dat Paul figuur komt natuurlijkquote:Op maandag 23 juni 2008 21:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij gaat het dus nog druk krijgen, je moet het thuisfront mobiliseren voor de ontvangst van Sam, en je tegelijkertijd voorbereiden en in trainingskamp voor the battle of Eindhoven
Nee, J. Heeft een Peugeot 206 CC.quote:
Wat is zijn naam en heb je een foto? ik hoop niet dat het isquote:Op maandag 23 juni 2008 21:37 schreef PJORourke het volgende:
Ik ken wel een verwijfde Portugees in Eindhoven trouwens.
quote:Op maandag 23 juni 2008 21:39 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
makkelijk heb sam's link en foto al ddorgestuurd naar Lisboa en de arrogante bitch uithangen voor dat Paul figuur komt natuurlijk
Joao dusquote:
ik breng alleen maar mijn arbeidszame uren in Eindhoven doorquote:
Nee, Jorge.quote:
Gelukkig kon me al niet voorstellen dat Joao in een peugoet 206 rondrijdtquote:
ik ben trots op jequote:Op maandag 23 juni 2008 21:45 schreef hierissieweer het volgende:
Humz, eigenlijk heb ik best wel een leuke en toffe klas!Vandaag als afsluiting wezen BBQ'en bij een klasgenoot thuis, was erg gezellig.
Natuurlijk eerst mijn tentamen gemaakt (wat echt nergens op sloeg by de weg, had nog het verkeerde geleerd (een hele lap text uit de reader ipv de hand-outs van de college) maar bleek uiteindelijk dat er een hoop uit de reader werd gevraagd... Wel leuk als je naar de toets van iedereen te horen krijgt dat ze bij mij afgekeken hadden... Mijn reactie, Ow, dus je dacht dat ik het goed geleerd had? Hun reactie in de trant, dat niet maar tijdens de lessen wist je ook alles al te vertellen dus...
Maar goed, leuk dus!
Ik heb trouwens ook besloten met volle moed aan het volgende jaar te beginnen en te kiijken of ik het dan haal of niet. (met andere woorden, over 2 jaar mag ik BSW achter mijn naam zetten (of Bacc. voor mijn naam))
Dat staat voor bachanaal ?quote:Op maandag 23 juni 2008 21:45 schreef hierissieweer het volgende:
Humz, eigenlijk heb ik best wel een leuke en toffe klas!Vandaag als afsluiting wezen BBQ'en bij een klasgenoot thuis, was erg gezellig.
Natuurlijk eerst mijn tentamen gemaakt (wat echt nergens op sloeg by de weg, had nog het verkeerde geleerd (een hele lap text uit de reader ipv de hand-outs van de college) maar bleek uiteindelijk dat er een hoop uit de reader werd gevraagd... Wel leuk als je naar de toets van iedereen te horen krijgt dat ze bij mij afgekeken hadden... Mijn reactie, Ow, dus je dacht dat ik het goed geleerd had? Hun reactie in de trant, dat niet maar tijdens de lessen wist je ook alles al te vertellen dus...
Maar goed, leuk dus!
Ik heb trouwens ook besloten met volle moed aan het volgende jaar te beginnen en te kiijken of ik het dan haal of niet. (met andere woorden, over 2 jaar mag ik BSW achter mijn naam zetten (of Bacc. voor mijn naam))
Ken je echt een Joao in Eindhoven?quote:Op maandag 23 juni 2008 21:46 schreef Nuno_G het volgende:
Gelukkig kon me al niet voorstellen dat Joao in een peugoet 206 rondrijdt
is ook geen meetingquote:
het weer wordt wel steeds beter, maar ik weet niet hoever je school van je huis af is?quote:Op maandag 23 juni 2008 21:48 schreef hierissieweer het volgende:
Fuck a duck, ik moet dit jaar nog 18 studie punten gaan halen... Dan heb ik mijn P. Leraar is zo vriendelijk geweest om een overzicht voor mij uit te printen, maar die ligt op school (lees ik net op mijn mail) dus van de week maar ff naar school (fietsen?)
Ik ken een Joao die eerst in Deventer of omstreken woonde en erover dacht om naar eindhoven te verhuizen vanwege werk. Ik weet niet of hij dat werkelijk gedaan heeft. Zal hem eens aanspreken op MSN (maar ik heb een hekel aan MSN dus dat kan wel even duren)quote:
stuur je ze voor die tijd nog wel even naar de kapper zodat ze echt JT haar hebben ?quote:Op maandag 23 juni 2008 21:50 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
is ook geen meetingIk heb ze verteld dat je denkt dat portugzen niet goed zijn in bed en ze zijn nu beledigd en willen iets anders bewijzen. En ja het zijn sletten maar daar merk jij niks van, het lijkt heel anders
ik word dus vertroeffeldquote:Op maandag 23 juni 2008 21:50 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
is ook geen meetingIk heb ze verteld dat je denkt dat portugzen niet goed zijn in bed en ze zijn nu beledigd en willen iets anders bewijzen. En ja het zijn sletten maar daar merk jij niks van, het lijkt heel anders
ze hebben allemaal donker haar en zullen dat niet veranderen maar een paar wel kort zoals Sam het wil, dus dat zal geen problemen opleveren. De grootste slet heeft trouwens lang haar en ik denk stiekum dat zelfs Sam dat niet kan weerstaan. (en nee ik ben dat niet)quote:Op maandag 23 juni 2008 21:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
stuur je ze voor die tijd nog wel even naar de kapper zodat ze echt JT haar hebben ?
Met de auto 15 a 20 minuten (ligt er aan of ik over de snelweg ga of tussendoor) Met de fiets 10 minutenquote:Op maandag 23 juni 2008 21:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
het weer wordt wel steeds beter, maar ik weet niet hoever je school van je huis af is?
Ik ben 2 weken achterelkaar hetero uitgeweestquote:Op maandag 23 juni 2008 22:15 schreef MisterO het volgende:
Deze week als vanouds hetero uit tijdens de TT, maar ik blijf mn zoete witte wijn drinken!
Nou ja, het zal voor mij ook niet helemaal hetero uit zijn met D erbijquote:Op maandag 23 juni 2008 22:16 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Ik ben 2 weken achterelkaar hetero uitgeweest.
Baccalaureusquote:
Heb je het al gevraagd bij je ouders?quote:Op maandag 23 juni 2008 22:17 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nou ja, het zal voor mij ook niet helemaal hetero uit zijn met D erbijmaar mn vrienden zijn wel hetero! ff kijken hoe dat zal gaan...
Neh, maar dat zal wel goed moeten komen, anders verzin ik wel even wat.quote:Op maandag 23 juni 2008 22:18 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Heb je het al gevraagd bij je ouders?
Fotoquote:Op maandag 23 juni 2008 22:20 schreef Breezerslet het volgende:
Mijn date gaat door yeah
Sam je komt toch in Bairro Alto terecht en de grens tussen hetero en homo is daar heel vaag. Vrouwen genoeg en mannen ook. Zeg wel even tegen je "hetero" vrienden dat ze het niet raar moeten vinden maar gewoon nee moeten zeggenquote:Op maandag 23 juni 2008 22:11 schreef Breezerslet het volgende:
Ik heb een gozer uitgevraagd voor een date voor aankomend zondag.
@Nuno ik ga zeer waarschijnlijk in Portugal niet gay uit, ik ga op vakantie met hetero vrienden.
Birgiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit!!!quote:
Ik meet niet en het lijkt me sterk dat ik jullie tegen het lijf zal lopen. En als dat zou gebeuren, herkennen jullie me toch niet.quote:Op maandag 23 juni 2008 21:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
toch vrees ik na het woord gangband dat LGE dat weekend onderdak zoekt elders in europa
Ik heb uitstekende gaydar.quote:Op maandag 23 juni 2008 22:32 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Ik meet niet en het lijkt me sterk dat ik jullie tegen het lijf zal lopen. En als dat zou gebeuren, herkennen jullie me toch niet..
wat is er nu weer gebeurt ben je al niet meer verliefd, zijn z'n 5 minuten om ?quote:Op maandag 23 juni 2008 22:37 schreef Breezerslet het volgende:
Wat een kut gozertje ik ben hem zat ik sta op het punt date te cancelen.
ik irriteer me aan hemquote:Op maandag 23 juni 2008 22:39 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
wat is er nu weer gebeurt ben je al niet meer verliefd, zijn z'n 5 minuten om ?
Natuurlijk icm GPS.quote:Op maandag 23 juni 2008 22:42 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
En daar kun je mij mee traceren?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |