je kan hem daar toch niet overal op de fiets naar toe sturenquote:Op maandag 23 juni 2008 23:20 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
dank je![]()
Ik wordt gek van die cijfer vriend van me, jaja koop die auto nou gewoon in brasil en we zien wel. Ik heb er genoeg van om daar uren over te praten. Maar dat mag ik niet zeggen dus type ik het hier even om me af te reageren
Blijf ik als enige overquote:Op maandag 23 juni 2008 23:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
het zijn nu nog omtrekkende bewegingen, maar ik gok erop dat er hier binnen 1 uur wel helderheid is of LGE en Rourke meer delen dan alleen hun belangstelling voor het H topic
Je wilt hem gebruiken in brazilie? Waar wou je hem anders kopen?quote:Op maandag 23 juni 2008 23:20 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
dank je![]()
Ik wordt gek van die cijfer vriend van me, jaja koop die auto nou gewoon in brasil en we zien wel. Ik heb er genoeg van om daar uren over te praten. Maar dat mag ik niet zeggen dus type ik het hier even om me af te reageren
ik heb al uren gezegd dat we gewoon zo'n kreng moeten aanschaffen maar meneer is niet overtuigdquote:Op maandag 23 juni 2008 23:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je kan hem daar toch niet overal op de fiets naar toe sturen
ik heb bepaalde elementen hier vanavond nog niet zien reageren, en die ik wel meer dan alleen maar een figurantenrol zou gunnenquote:Op maandag 23 juni 2008 23:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
dus 30 augustus is er een enorme GAY CLASH in de effenaar en ik mag dat documenteren, heerlijk, eens even denken of ik wat figuranten argeloos kan positionieren om het geheel nog spannender te maken
hangen we voor jou ook zo'n briefje op bij AH, gezocht lieve spontane jongen om mee in de zandbak te spelenquote:
hij neemt het niet zo direct van je aan, en nu moet jij hem net zo lang "sturen" totdat hij zelf tot die conslusie komt ?quote:Op maandag 23 juni 2008 23:25 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik heb al uren gezegd dat we gewoon zo'n kreng moeten aanschaffen maar meneer is niet overtuigd. Het zal niet de eerste en de enige zijn
Maar ik hou helemaal niet van zandbakkenquote:Op maandag 23 juni 2008 23:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hangen we voor jou ook zo'n briefje op bij AH, gezocht lieve spontane jongen om mee in de zandbak te spelen
okay dan veranderen we zandbakken wel in het naakt spelen van twisterquote:Op maandag 23 juni 2008 23:31 schreef Cahir het volgende:
[..]
Maar ik hou helemaal niet van zandbakken.
en mag elke gebruiker dan dat over zichzelf daar neerzetten, of moet dat juist door de anderen bedacht worden ?quote:Op maandag 23 juni 2008 23:32 schreef Cahir het volgende:
We moeten eigenlijk in de OP een plaatje van een AH bord namaken, en voor elke user een briefje oplakken wat zo bij hem past![]()
.
Het leukst is door anderen he.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en mag elke gebruiker dan dat over zichzelf daar neerzetten, of moet dat juist door de anderen bedacht worden ?
ik heb al zoveel geprobeert vanavond, zelfs gezegd dat ik het kreng wel zou betalen. Maar nee hij wil er niks van weten, het moet verantwoord zijn. Alsof ik dat ooit geweest ben. Zal ik er gewoon een bestellen en die bij het huis in Bahia neerzetten zonder dat hij het weet ?quote:Op maandag 23 juni 2008 23:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hij neemt het niet zo direct van je aan, en nu moet jij hem net zo lang "sturen" totdat hij zelf tot die conslusie komt ?
PATSERquote:Op maandag 23 juni 2008 23:36 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik heb al zoveel geprobeert vanavond, zelfs gezegd dat ik het kreng wel zou betalen. Maar nee hij wil er niks van weten, het moet verantwoord zijn. Alsof ik dat ooit geweest ben. Zal ik er gewoon een bestellen en die bij het huis in Bahia neerzetten zonder dat hij het weet ?
Wie zegt dat ik hem als crush zie maar niet als een gewoon afspraak en dan zie ik het wel. Voor een hevige crush heb ik toch diegene moeten leren kennen goed en gevoel hebben ik begrijp hem en hij mij.quote:Op maandag 23 juni 2008 22:57 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Je ergert je aan hem.. Kijk, dáár zou ik mij dood aan ergeren.
[..]
Nou ja. Vreemd gaan is inderdaad geen risico bij jou, jouw crushes zijn al voorbij voordat je tijd hebt om uit te kleren te gaan..
en denk je dan niet dat hij dat als een motie van wantrouwen ziet, en meneer in zijn trots krenktquote:Op maandag 23 juni 2008 23:36 schreef Nuno_G het volgende:
[..]. Zal ik er gewoon een bestellen en die bij het huis in Bahia neerzetten zonder dat hij het weet ?
quote:Op maandag 23 juni 2008 23:35 schreef Cahir het volgende:
[..]
Het leukst is door anderen he.
Sam gaat heus niet van zichzelf zeggen 'Gezocht jongenman voor 5 minuten. Tweede jongeman gezocht voor de 5 minuten daarna.'
Ik geef toe dat ik dat subtiele onderscheid niet helemaal helder heb.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:38 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik hem als crush zie maar niet als een gewoon afspraak en dan zie ik het wel. Voor een hevige crush heb ik toch diegene moeten leren kennen goed en gevoel hebben ik begrijp hem en hij mij.
schat misschien had ik het wel over een 500 euro sloop car.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
PATSER
en je had vandaag nog wel zo'n goede beurt bij me gemaakt
quote:Op maandag 23 juni 2008 23:35 schreef Cahir het volgende:
[..]
Het leukst is door anderen he.
Sam gaat heus niet van zichzelf zeggen 'Gezocht jongenman voor 5 minuten. Tweede jongeman gezocht voor de 5 minuten daarna.'
Ik zoek nog een blonde schoonmaak-slaaf, licht gespierd, niet ouder dan een jaar of 25/26.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:37 schreef Cahir het volgende:
Ik zal wel eens een poging wagen om z'n bord te maken/vinden. Hoe heet het officieel ookalweer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |