ik krijg toch sterk het vermoeden dat jij gewoon bovenop een backup van Fok zitquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:31 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Grafschriften voor Fokkers. Deel 2.
ligt er maar net aan wat je gaat doen, en waarquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:33 schreef Breezerslet het volgende:
Wat zal ik aantrekken tijdens date? Heb tot nu toe 2 outfits in gedachte.
1 Zwart overhemd, witte stropdas, grijze spijkerbroek , witte sport schoenen.
2 PCD pet (roze deels), funkie schoenen (deels roze), ketting, vest, spijkerbroek, zonnebril.
Ik kan goed zoeken.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik krijg toch sterk het vermoeden dat jij gewoon bovenop een backup van Fok zit
Ik heb krullen, ik heb 3 paar vleugels en ik kom mijleenver van de gayscene. Neh. Betere advertenties zijn nodig.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:24 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Aangeboden:
Engel met krulletjes, maar helaas zonder vleugeltjes, dus komt niet verder als de gay-scene.
Ang3l
Nummer 1.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:33 schreef Breezerslet het volgende:
2 PCD pet (roze deels), funkie schoenen (deels roze), ketting, vest, spijkerbroek, zonnebril.
Nummer 1, mijn tipquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:33 schreef Breezerslet het volgende:
Sam Inderdaad zonder de stropdas (en weg met dat nepsikje wat je op de foto hebt).quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:43 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nummer 1, mijn tip![]()
Maar dan zonder de stropdas sam.
Engel zoekt God.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb krullen, ik heb 3 paar vleugels en ik kom mijleenver van de gayscene. Neh. Betere advertenties zijn nodig.
Die heb ik alquote:
Engel zoekt stem om gevoelens te uiten.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb krullen, ik heb 3 paar vleugels en ik kom mijleenver van de gayscene. Neh. Betere advertenties zijn nodig.
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:17 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Engel zoekt stem om gevoelens te uiten.
Hallo ik ben een engel maar ik zoek een stem waarmee ik mijn gevoelens kan uiten tegen de persoon waarvoor ze bedoelt zijn. Ik ben heel uitbundig, open en flirt en kus met iedereen maar als het erop aankomt zeg ik niks daarom wil ik een 2e stem die dat wel doet. Tevens zoek ik een klein schildje voor mijn hart want ik ben soms wel een beetje bang om gekwest te worden door de reactie van die persoon. Oh ja vleugeltjes heb ik al dus ik kan snel wegvliegen.
Ang3l
Ja we moeten voor topic 2100 allemaal aan de man zijnquote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:28 schreef Weemz het volgende:
Zozo, ineens 2 topics verder! En een advertentiebord dus...
Oh ahah... Nou ik wens mezelf dan al veel succesquote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:29 schreef Ang3l het volgende:
Ja we moeten voor topic 2100 allemaal aan de man zijn
op een oude fiets moet je't leren? Zoiets?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:30 schreef MisterO het volgende:
Ik ben op zoek naar een goedkope fiets.... wie kan me helpen
En ik mezelf ook. Laten we hopen dat dit topic niet AL te hard gaat!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:33 schreef Weemz het volgende:
[..]
Oh ahah... Nou ik wens mezelf dan al veel succes
Mag ik bedankenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:29 schreef Ang3l het volgende:
Ja we moeten voor topic 2100 allemaal aan de man zijn
Optie 1quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:33 schreef Breezerslet het volgende:
Gezocht oude fiets,quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:30 schreef MisterO het volgende:
Ik ben op zoek naar een goedkope fiets.... wie kan me helpen
OpenOffice.orgquote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:47 schreef DennisMoore het volgende:
*open office installeer*
Dat gaat onder Ubuntu toch makkelijker dan onder XP eigenlijk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |