ik krijg toch sterk het vermoeden dat jij gewoon bovenop een backup van Fok zitquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:31 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Grafschriften voor Fokkers. Deel 2.
ligt er maar net aan wat je gaat doen, en waarquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:33 schreef Breezerslet het volgende:
Wat zal ik aantrekken tijdens date? Heb tot nu toe 2 outfits in gedachte.
1 Zwart overhemd, witte stropdas, grijze spijkerbroek , witte sport schoenen.
2 PCD pet (roze deels), funkie schoenen (deels roze), ketting, vest, spijkerbroek, zonnebril.
Ik kan goed zoeken.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik krijg toch sterk het vermoeden dat jij gewoon bovenop een backup van Fok zit
Ik heb krullen, ik heb 3 paar vleugels en ik kom mijleenver van de gayscene. Neh. Betere advertenties zijn nodig.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:24 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Aangeboden:
Engel met krulletjes, maar helaas zonder vleugeltjes, dus komt niet verder als de gay-scene.
Ang3l
Nummer 1.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:33 schreef Breezerslet het volgende:
2 PCD pet (roze deels), funkie schoenen (deels roze), ketting, vest, spijkerbroek, zonnebril.
Nummer 1, mijn tipquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:33 schreef Breezerslet het volgende:
Sam Inderdaad zonder de stropdas (en weg met dat nepsikje wat je op de foto hebt).quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:43 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nummer 1, mijn tip![]()
Maar dan zonder de stropdas sam.
Engel zoekt God.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb krullen, ik heb 3 paar vleugels en ik kom mijleenver van de gayscene. Neh. Betere advertenties zijn nodig.
Die heb ik alquote:
Engel zoekt stem om gevoelens te uiten.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb krullen, ik heb 3 paar vleugels en ik kom mijleenver van de gayscene. Neh. Betere advertenties zijn nodig.
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:17 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Engel zoekt stem om gevoelens te uiten.
Hallo ik ben een engel maar ik zoek een stem waarmee ik mijn gevoelens kan uiten tegen de persoon waarvoor ze bedoelt zijn. Ik ben heel uitbundig, open en flirt en kus met iedereen maar als het erop aankomt zeg ik niks daarom wil ik een 2e stem die dat wel doet. Tevens zoek ik een klein schildje voor mijn hart want ik ben soms wel een beetje bang om gekwest te worden door de reactie van die persoon. Oh ja vleugeltjes heb ik al dus ik kan snel wegvliegen.
Ang3l
Ja we moeten voor topic 2100 allemaal aan de man zijnquote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:28 schreef Weemz het volgende:
Zozo, ineens 2 topics verder! En een advertentiebord dus...
Oh ahah... Nou ik wens mezelf dan al veel succesquote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:29 schreef Ang3l het volgende:
Ja we moeten voor topic 2100 allemaal aan de man zijn
op een oude fiets moet je't leren? Zoiets?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:30 schreef MisterO het volgende:
Ik ben op zoek naar een goedkope fiets.... wie kan me helpen
En ik mezelf ook. Laten we hopen dat dit topic niet AL te hard gaat!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:33 schreef Weemz het volgende:
[..]
Oh ahah... Nou ik wens mezelf dan al veel succes
Mag ik bedankenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:29 schreef Ang3l het volgende:
Optie 1quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:33 schreef Breezerslet het volgende:
Gezocht oude fiets,quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:30 schreef MisterO het volgende:
Ik ben op zoek naar een goedkope fiets.... wie kan me helpen
OpenOffice.orgquote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:47 schreef DennisMoore het volgende:
*open office installeer*
Dat gaat onder Ubuntu toch makkelijker dan onder XP eigenlijk...
hahaha, nee liever nietquote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
op een oude fiets moet je't leren? Zoiets?
Jeez, dan mogen we haast makenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja klopt, jij wil graag single blijven.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:41 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mag ik bedanken? Niet iedereen is op zoek naar relatie-materiaal...
ANM is wel leuk, lekker hersenloos en ik vind het tof om die foto's te zien. Maar het gaat niet echt om een modellenwedstrijdquote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:19 schreef Ang3l het volgende:
Is dat nou leuk allemaal? HNTM, ANTM, Project runway/catwalk etc......
Och, ik hoef er niet echt m'n best voor te doenquote:
Project Runway heb ik juist nooit echt leuk gevonden. Heb 1 seizoen een beetje gevolgd, maar het kon me niet echt boeien. Het was trouwens de Nederlandse versie wat ik gezien heb, weet niet of dat uitmaaktquote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
ANM is wel leuk, lekker hersenloos en ik vind het tof om die foto's te zien. Maar het gaat niet echt om een modellenwedstrijd. HNTM is baggere kwaliteit, maar evenzoveel hersenloos vermaak.
Project Runway is echt![]()
. Het gaat er, itt ANTM, om dat de deelnemers ook echt iets kunnen en de kandidaten zijn altijd leuk
. Er wordt veel afgebitcht en afgenicht en dat maakt het echt heerlijk om naar te kijken. Bovendien vind ik altijd die kledingontwerpen ook leuk om te zien, kijken hoe ontwerpers zich een opdracht eigen maken.
Mja zou kunnen, en Heidi klum is irritantquote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:28 schreef Tha_Erik het volgende:
De Amerikaanse is wel een stuk meer kwaliteitstv zoals Amerikanen dat kunnen. Nederlandse versie was inderdaad lichtelijk matig, maar dat vind ik altijd bij Nederlandse rip-offs, het heeft niet dezelfde glamour-uitstraling als Amerikaans.
Maar misschien is het soort programma ook gewoon niet jouw smaak, dat kan natuurlijk ook .
nah hangt wel vanaf in welke staat ouwe fiets verkeertquote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
op een oude fiets moet je't leren? Zoiets?
FIERCEquote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:23 schreef MisterO het volgende:
Ik vind ANTM altijd heel leuk om te kijken, vooral als je het wekelijks volgt. Als je er zomaar middenin komt, is het minder gaaf, want dan snap je het minder. Maar ik ben verslaafd. Heb alle seizoenen wel gezien. En morgen dus de season finale in Amsterdam
Ik heb geen man nodig. Heb er al 1. Maar een fiets, ja! maakt mij uit of het oud of nieuw is, alstie maar goedkoop isquote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:36 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
nah hangt wel vanaf in welke staat ouwe fiets verkeert.
Ik wil echt wel met Tyra of Janice op de fotoquote:
Vorig topic was er toch een rel over jou en je partnerquote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:41 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mag ik bedanken? Niet iedereen is op zoek naar relatie-materiaal...
Tyra is leukquote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Heidi is! Dan vind ik Tyra irritanter
.
Nederland weet elke keer weer die reality shizzles te verkrachten dus maakt ZEKER uit..quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:26 schreef MisterO het volgende:
[..]
Project Runway heb ik juist nooit echt leuk gevonden. Heb 1 seizoen een beetje gevolgd, maar het kon me niet echt boeien. Het was trouwens de Nederlandse versie wat ik gezien heb, weet niet of dat uitmaakt
*pssst* ER is niet echt *psst*quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:19 schreef Ang3l het volgende:
Is dat nou leuk allemaal? HNTM, ANTM, Project runway/catwalk etc......
Ik kijk eigenlijk qua reality shows alleen SYTYCD en ER
Met alle avatars in ballonetjes eromheenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:16 schreef Cahir het volgende:
[ afbeelding ]
Deze past ook wel goed in de OP!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |