maar daar heeft hij dan toch geen les/training/cursus meer voor nodigquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik kan, maar ik had het over NA de eindshow. Met een zeker persoon. Waar ik of iemand anders niet bij wíl zijn.
zo over het omdraaien van rollen gesproken en Erik voor het blok zetten gesprokenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ZEG!![]()
NA de show moet hij mij eerst naar huis brengen.... Of het moet zijn dat je toch meegaat en dat jij als taxi fungeert. Uiteraard alleen zodat Ang3l aan jouw verwachtingen kan voldoen
Serge, lalalalalaalal.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik kan, maar ik had het over NA de eindshow. Met een zeker persoon. Waar ik of iemand anders niet bij wíl zijn.
Nee Dreamer zit in de wegquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
hij is niet eens Saskiaquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:23 schreef Cahir het volgende:
[..]
Serge, lalalalalaalal.
O je bent Ang3l niet.
Nou, een cursus "hoe uit ik mijn emoties tegen degene die ik leuk vind" zou geen kwaad kunnenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar daar heeft hij dan toch geen les/training/cursus meer voor nodig
quote:
Die hield toch zo van fietsen?quote:
Komt de buurvrouw ook?quote:
Niks mis met witte zoete wijnquote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wijn is gewoon lekker. Daar is niks homoachtigs aan. het wordt alleen twijfelachtig als je alleen maar zoete witte wijn drinkt.
What the fuckquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:25 schreef Breezerslet het volgende:
Cahir je bent te laat T vindt al iemand heel leuk hij is 31.
Enorm, ik fiets ook vlot naar Weert en dan met een omweg terug. Maar niet om twee uur 's nachts in mijn uppie.quote:
Ga je er toch maar voor?quote:
Ik werk er nog steeds!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik meende ooit eens opgevangen te hebben dat jij daar werkt/gewerkt hebt
ik ga hem NIET inkoppen.. ik doe het NIETquote:
Klopt, vind ik ook hoor, maar het is wel een beetje homoachtig (homovooroordeelachtig if you please) als je dat alleen drinkt. Maar ik drink het ook graag. Maar niet alleen dat. Dus nu ben ik geen homoquote:
Je bent nooit alleenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:27 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Enorm, ik fiets ook vlot naar Weert en dan met een omweg terug. Maar niet om twee uur 's nachts in mijn uppie.
maar geef toe, het kost je wel moeite om hem niet te maken ?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:29 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ik ga hem NIET inkoppen.. ik doe het NIET
*proest*quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je bent nooit alleen. We zijn in gedachten bij je. Behalve Ang3l, want die is dan met zijn gedachte bij Serge.
ik mag hopen met meer dan alleen zijn gedachtenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Behalve Ang3l, want die is dan met zijn gedachte bij Serge.
*trappel*quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar geef toe, het kost je wel moeite om hem niet te maken ?
maar laatste trein uit H is geen optie ?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:32 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
*proest*
Vertel dat maar als ik volgende week gevonden word, ergens in de bosjes op een verlaten stuk en half aangevreten door insecten..
Die stopt niet in Veldhoven.. en zo laat rijden er geen bussen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar laatste trein uit H is geen optie ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |