Ik vind sommige idd te druk maar er zitten ook echt heeeeele mooie tussenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:10 schreef MisterO het volgende:
Cahir vind je de designs van designbyhuman niet veeelste druk? Ik heb weleens op de site gekeken en kon geen 1 leuke shirt vinden...
Ouch. Gaat moeilijk worden.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:29 schreef Ang3l het volgende:
Ja we moeten voor topic 2100 allemaal aan de man zijn
De onderkant?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:29 schreef Cahir het volgende:
[..]
Kom op, laat je neusgaten weer eens van hun beste kant zien en iedereen smelt voor je.
Wijn is gewoon lekker. Daar is niks homoachtigs aan. het wordt alleen twijfelachtig als je alleen maar zoete witte wijn drinktquote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:05 schreef Cahir het volgende:
WijnJe bevestigt het vooroordeel maar weer eens
.
Zelfs met rose kun je tegenwoordig aankomen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Wijn is gewoon lekker. Daar is niks homoachtigs aan. het wordt alleen twijfelachtig als je alleen maar zoete witte wijn drinkt.
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wijn is gewoon lekker. Daar is niks homoachtigs aan. het wordt alleen twijfelachtig als je alleen maar zoete witte wijn drinkt.
Kom je met Dreamer kijken?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Komt goed. En anders ná de eindshow wel. Je weet dat ik grootse verwachtingen heb he![]()
.
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Komt goed. En anders ná de eindshow wel. Je weet dat ik grootse verwachtingen heb he![]()
.
Die is inderdaad leuk!quote:
Op een terras ja.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:07 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Zelfs met rose kun je tegenwoordig aankomen.
LOLquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kom je met Dreamer kijken?Er zijn nog 2 kaaten over omdat 2 vrienden van ons niet kunnen
ik meende ooit eens opgevangen te hebben dat jij daar werkt/gewerkt hebtquote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:11 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Goh je zou verwachten dat ik die link zou leggen he?
ook.quote:
Ik denk niet dat ik kan, maar ik had het over NA de eindshow. Met een zeker persoon. Waar ik of iemand anders niet bij wíl zijnquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kom je met Dreamer kijken?Er zijn nog 2 kaaten over omdat 2 vrienden van ons niet kunnen
2 tot 3 weken is het in de praktijkquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:11 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Die is inderdaad leuk!
En kost geen fluit...
Al moet je er volgens de site wel 4 tot 5 weken op wachten...
geen ideequote:
ZEG!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik kan, maar ik had het over NA de eindshow. Met een zeker persoon. Waar ik of iemand anders niet bij wíl zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |