Oh ik weet nog dat ik een gedichtje schreef voor een meisje op mn 16e. Had een eerste date met haar.. We waren naar de bios geweest en toen het afgelopen was, gingen we een stukje buiten lopen. ik dacht: dit is mijn kans, nu ga ik het voorlezen.. tot haar vader opeens voor de stoep stond. En daarna heb ik niks meer van haar gehoordquote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik schrijf alleen gedichten. Nou ja, schreef.
Ah wat lief, misschien was ze wel de ware voor jequote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:55 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oh ik weet nog dat ik een gedichtje schreef voor een meisje op mn 16e. Had een eerste date met haar.. We waren naar de bios geweest en toen het afgelopen was, gingen we een stukje buiten lopen. ik dacht: dit is mijn kans, nu ga ik het voorlezen.. tot haar vader opeens voor de stoep stond. En daarna heb ik niks meer van haar gehoord
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:00 schreef MisterO het volgende:
Dit is ook wel een mooi nummer, wel zo toepasselijk op dit topic![]()
Je bent wel mn liefje, maar niet mn lover, sorryquote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:03 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Ah wat lief, misschien was ze wel de ware voor je.
Bitch ik heb van jou nooit een gedicht gekregen.
Ja, ik wil haar echt een keer live horenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wil je met me trouwen?
Dit is echt 1 van mijn favoriete nummeers all time. Kan het (al zeg ik 't zelf) ook best verdienstelijk zingen met mijn beste vriendin samen (tweestemmig).Des'Ree
Wat doet ze tegenwoordig, of is ze dood?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wil je met me trouwen?
Dit is echt 1 van mijn favoriete nummeers all time. Kan het (al zeg ik 't zelf) ook best verdienstelijk zingen met mijn beste vriendin samen (tweestemmig).Des'Ree
Nog nooit verliefd geweest ? Toen ik zo oud was als jij was ik elke dag verliefd (o jee ik klink als Samquote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Gedichtjes schrijven. Dat probeer ik soms ook.
Liefdesgedichtjes, meestal, voor een liefde die er niet is
.
Een zoekactie voor een maîtresse!? Heb je borsthaar?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:25 schreef petre86 het volgende:
Wat moeten mensen die al een vriendje hebben op het bord prikken?
Ik ben natuurlijk wel verliefdig geweest enzoquote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:27 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nog nooit verliefd geweest ? Toen ik zo oud was als jij was ik elke dag verliefd (o jee ik klink als Sam)
Ik zal een youtube filmpje makenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:13 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja, ik wil haar echt een keer live horenwat een mooie nummers!
En dat je het best verdienstelijk kan zingen, moet je natuurlijk eerst bewijzen...
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk wel verliefdig geweest enzo.
I'm only human.quote:
Nee, niet gewenst en Jaquote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:34 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Een zoekactie voor een maîtresse!? Heb je borsthaar?
Gezocht een golden retriever om samen met mijn man uit te laten ?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:25 schreef petre86 het volgende:
Wat moeten mensen die al een vriendje hebben op het bord prikken?
*rilt van de burgerlijkheid*quote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Gezocht een golden retriever om samen met mijn man uit te laten ?
Waarom isie gestopt?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Zo van, al weken niet meer! En zo van, toen heette ie nog gewoon petre, zonder de 86 erachter.
hij is wel lekker gespierdquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:45 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Hoe oud is oud ?
En voor de rest heeft Ang3l gelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |